Материалдар / I - кіші топ балаларына технологиялық карта
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

I - кіші топ балаларына технологиялық карта

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге дайын технология
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
21732
76 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

04.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі: Сурет салуАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Қағаз қарындашпен таныстыруМақсаты: 1. Балаларға қарындашты ұстап сурет салуды ұсыну. Сурет салу барысында балалардың қарындашты қалай ұстағанына назар аудару. Не салғандарын сұрау.. 2. . Ойлай білу қабілетін дамыту. Әсемдікті сезіне білуге тәрбиелеу.3 Қағазға әр түрлі сызықтар салып көрсету (ирек, түзу, қисық сызықтар).Көрнекіліктер:Қағаз бен қарындаштардың тақырыптын суреті, үлестірмелі суреттер. Сөздік жұмыс:Қарындаш,Қызыл ,сары ,көк ,жасыл түстер

Қызмет кезеңіТәрбиешілердің іс - әрекетіБалалардың іс -әрекеті
МотивациялықкезеңШаттық шеңбері:Cәлем бердік күнге,Сәлем бердік ортаға,Сәлем бердік өзімізге,Сәлем бердік баршамызға.Сәлемдестік апаймен!
  • Қалдарыңыз қалай, балақайлар?
  • Бүгін керемет күн екен
    Шаттық шеңберін жасайды, тәрбиешімен бірге сәлемдеседі.
  • Жақсы!
  • Иә!




  • Тосын сәт/Топқа Суретші ағай кіреді, қолында сурет салатын тақтайшасымен /
  • Ой, балалар, бүгін бізге қонаққа кім келді?
  • Мен –Суретші ағаймын.
  • Мен сурет салатын адаммын сурет салуды ұнатамын. Мен суретшілер әлемінен келдім.
  • Балалар сендердің үстелдерінде не тұр?Дұрыс айтасыңдар.Мына әдемі түрлі түсті қырындаштарын қандай түсті екен? дұрыс айтасыңдар
  • Қарындаштар неге ұқсайдыұрыс айтасыңдарБалалар ал қарындаштармен көп сурет салуға болама?Балалар қарындашпен журіп немесе ойнап жүгіруге болама?-Көріндерме қарындаштарының зияны бар екенАл мына қарындаштыңтүсі қандай? түс осындай түсті тағы не болады? дұрыс айтасыңдар Қарындаштармен не істеймізБалалар енді қарындаштармен суретті ақ қағазға саламыз.Қарындаштарды дұрыс ұстаймыз дидаватипат

    Д/Оөңілді қарыңдаштар»Мақсаты:Қарындаштардың түстерің ажырауШартыкі топқа бөлініп қызыл қарындаштар жәнеде жасыл қарындаштар қорапқа жинау

    Балалар көрсетілген қарындаштар не үшін арналғандарын айтады.Балалар тақтаға шығып көрсетілген Қарындаштардыңүлестірмелі суреттер мен танысадыБалалар көрсетілген суреттерді қарастырады, көргендерін сипаттайды. Қай әрекет жақсы, қай әрекет жаман екендігін айтады. Неліктен жақсы, неліктен жаман екендігін түсіндіреді. Шағын әңгіме құрастырып, сахналайды.Балалар орынан тұрып 2 бөлініп қызыл жіне жасыл болып Ал тәрбиеші суретші ағаймыз қорап болады Түстермен қорапқа жиналу

    Сергіту сәті
  • Суретші қонағымыз, мен шаршап кеттім Сендерше балалар? Кәне менімен бірге бір серігіп аласыңдарма!
  • Көтереміз қолымыздыозыламыз жоғары,бір,екі,үш,денеңдң солға бұр,қолыңмен көмектесіп,денеңді шынықтыр



  • Білмейміз.
  • Сіз кімсіз?
  • Сіз қайдан келіңіз?
  • ҚарындаштарҚызыл ,сары ,көк ,жасыл түстер



    -болмайды,көздеріміз қажып кетеді.-жүгіруге болмайды,көзімізді ауыртып алу мүмкінбіз!



  • Балалар, менің ойын сендерге ұнады ма? Ал, енді, Балалар маған жол жүру керек
  • Иә. Ал, сау болыңдар.
  • Тәрбиеші:
  • Сонымен, балалар, сендерге Сабағымыз ұнады ма? Неліктен?


  • Жақсы, енді демалайық.
  • Иә!
  • Балалар ұнаған ойындарын сипаттайды.
  • Сіз басқа балаларға қонаққа барасызба ?
  • Күтілетін нәтиже:Біледі: Балалар қарындаш ұстап сурет салуды үйрену. Түсінеді: Қағазға әр түрлі сызықтар салуды (ирек, түзу, қисық сызықтар).

    Білуі керек: Қарындаштар әр түсті болады.Олармен әр түрлі заттарды бейнелеуге болады.



























    05.09.2017жБілім облысы: ТанымБілім бөлімі: ЖаратылыстануАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Балабақша өз үйімМақсаты: Балаларды әсем бақшамызбен және оның тыныс -тіршілігіментаныстырамын.балабақша қызметкелерін силауға, құрметтеуге, олардынеңбегңн бағалауға үйретемін.Балалардың тілін дамытамын, сөздік қорынмолайтып, еркін сөйлеу дағдысына тәрбиелеймін.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, көрсету.Қажетті көрнекі құралдар:суреттерҚостілділік компонент/билингвальный/: балабақша-детский сад, балалар- дети.

    Қызмет кезеңіТәрбиешілердің іс - әрекетіБалалардың іс -әрекеті


    Балаларды шаттық шеңберге жинаймын.Күн сәуле шашқаның үшін рахметБұлт жаңбыр сепкенің үшін рахметАспан таза ауаң үшін рахметАғаш көлеңкең үшін рахмет.

    Балалар шеңбер бойымен тұрып өлең жолдарын қайталайды.



    -Балалар біздер күн сайын таңертең тұрып қайда келеміз?-Дұрыс айтасындар, бақшамызға келеміз.- Онда біз кімдерді көреміз, сендерді кім қарсы алады?- Дұрыс, балалар.Балаларға балабақшамыздың макетін көрсетіп, оың құрылысы мен әсемдігін әңгімелеймін.-Балалар балабақша сендерге ұнай ма?-Балабақшада сендер не істейсіңдер?-Ендеше бақшамызға келіп үйренген бір әнімізді шырқап көрейік.-Әнді сендер өте жақсы айттыңдар.-Ал енді қандай ертегілер білетіндеріңді айтыңдаршы?- Балалар, балабақшаның ішіне саяхатқа барғыларың келе ме? Балалармен балабақша ішін аралаймын, оларға қызметкелердің еңбегі жайында әңгімелеймін.Сергіту сәтіОрнымыздан тұрайықҚолымызды созайықОңға қарай иіліпСолға қарай иіліпБелімізді жазайықОтырайық, тұрайықБіз тынығып алайық.Балалар , балабақшамыз жайында тақпақтар айтып көрейікші:Айша Бұл - екінші үйіміз,Бір туғанбыз бәріміз.Миржан Біз - осы үйдің гүліміз,Біз- осы үйдің сәніміз.-Балалар балабақшада тек өлең, тақпақ,ертегі, би үйреніп қана қоймайсындар, мұнда сендер достарыңды силауды, үлкендерді силауды, кішіге қамқор болуды, отаныңды сүюді, адамдарға жақсылық жасауды, адамгершілік қасиеттерді үйренесіңдер.

    Балабақшаға келеміз.-Апайларды көреміз-Ұнайды.-Ертегі айтуды, өлең айтуды, би билеуді, ойын ойнауды үйренеміз.Балалар «сылдырмақ» өлеңін айтып береді.-«Бауырсақ», «мақта қыз»т-Барғымыз келеді.Балалар өлең жолдарын қимылмен қайталайды.Балалар үйренген тақпақтарын айтады.Балалар бар ынталарымен мұқият тыңдайды.



    -Балалар біздің отырған үйіміз қалай аталады?-Балабақшада кімдер жұмыс жасайды?-Балабақшада сендер не үйренесіңдер?-Сендерге кім тамақ пісіреді?-Сендерді кім емдейді?- Сендерге кім қамқор болады?-Балабақша деп аталады-Ағайлар, апайлар.-өлең, би, ертегі, тақпақ айтуды.-аспазшы апайлар-медбике апай-тәрбиеші апайлар.


    Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Балабақша екінші үйлері екенінҚандай түсініктерді игерді: Балабақша қызметкелерінің еңбектерінМеңгерген дағдылары мен түсініктері.Балабақша қызметкерлерін силап, құрметтеуді.































    06.09.2017жБілім облысы: КоммуникацияБілім бөлімі: Сөйлеуді дамытуАпта тақырыбы: Менің балабақшамМақсаты: а)Топпен таныстыру,бөлмелердің аттарын үйрету. ә)Сұрақтарға қысқаша жауап беруге дағдыландыру. б)Ұқыптылыққа баулу. Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балалармен балабақша туралы әңгімелесу. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын. Қажетті көрнекіліктер мен құралдар: Балабақшаның суреті,орамал. Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно,шешінетін шкаф-шкаф для одежды. Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Тақырыбы: Біздің балалар қайда екен?

    Қызмет кезеңіТәрбиешілердің іс - әрекетіБалалардың іс -әрекеті


    Балалармен сәлемдесіп: «Балалар біз таңертең балабақшаға келеміз»,-дей отырып, балабақшаның суретімен таныстыру. -Балабақшамыз үлкен,әдемі ауласы кең. Балалар,біз қазір топ бөлмесінде тұрмыз деп,балалардың көңілін топ бөлмесінің ішіне аударады. Топтағы заттармен таныстыру: -Мынау-орындық,мынау-терезе,мынау-ойыншықтар тұратын жиһаз,онда ойыншықты жинайсыңдар,топтағы тағы да бөлмелер бар. Мынау-шешінетін бөлме,онда шешінесіңдер, мұнда шешінетін шкафтар тұрады. Ас бөлмесінде ыдыстар тұрады. Ол ыдыстармен тамақ ішесіңдер. Мынау-ұйықтайтын бөлме,онда сендер жататын керуеттер тұрады, Тобымыз үлкен,әрі жарық.Балалар топқа қызыға қарайды. Заттармен танысуға құлшыныс танытады. Тәрбиешіні тыңдайды. 


    Балалардың көңілін орамалға аударту. Д\о«Бұл кім болды екен?» ойынын ойнаймыз. Шарты: орамалдың астында кім екенін айтқызу,аттарын ататып. «Орамал кімді жасырады екен»,-деп бір баланың бетіне бір орамал жабады. Орамалды қайта ашып: «Бұл кім болды екен?» деген сұрақ қояды. Осылай әр баламен ойнайды.Әрқайсысына өз аттарын айтқызу. Тәрбиеші тағы да сұрақтар беруге,сөйлетуге үйрету. Мысалы: -Сен қайда тұрасың? Сен атыңды айтшы? -Кімнің қасында тұрсың? Ол баланың атын білесің бе? т.б. Д\о«Біздің балалар қайда екен?» Шарты:Үлестірмелі материалда берілген сурет бойынша балалардың қайда тығылып отырғанын тапқызу. Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды. . Орамалға күлімдей қарайды. Көңілді болуға тырысады. Сұрақтарға жауап беруге талпынады. Орамалмен беті жабылған бала өзінің атын айтады. Қасында тұрған баланың атын айтады. 













    Қайталайды: балабақша-садик, орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды. 


    Тәрбиеші балалардың көңіл күйлеріне қарап,мақтап,мадақтау. Балаларды сөйлеуге үйрету. Балалар қуаныш сезімін танытады. Балалар сөйлеп үйренеді. . Балалар қуаныш сезімін танытады. Балалар сөйлеп үйренеді. 


    Күтілетін нәтиже; Нені біледі: Өздерінің,көршілерінің аттарын айтуды біледі. Қандай түсініктерді игереді:Топ туралы түсінікті игереді. Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:Сұрақтарға жауап беруді меңгереді.



































    07.09.2017жБілім облысы: ТанымБілім бөлімі: ҚұрастыруАпта тақырыбы: Менің балабақшамТақырыбы: Тар және кең жолдарМақсаты: Балаларды жаяу жүргіншілерге арналған тар және кең жолдарды құрылыс материялдарынан құрастыру,олардың түсін,пішінін,көлемін ажырата алуға дағдыландыру,педагогтің ұсынған шарты бойынша құрылыс материялдарын кеңістікте дұрыс орналастыра білуге үйрету,өзара қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеу.Қажетті құрал-жабдықтар:құрылыс материялдары және үлгі көрнекіліктер.Әдіс-тәсілдер:түсіндіру,көрсету,әңгімелесу,сұрақ-жауаптар.Сөздік жұмыс: тар,кең,жуан,жіңішке.

    Қызмет кезеңіТәрбиешілердің іс - әрекетіБалалардың іс -әрекеті
    Мотивациялық-қозғаушылықШаттық шеңбері.Балалардың белсенді сөйлеуіне және қимыл-қозғалыс жасауына педагог назар аударды.Үлгіні көрсете отырып тар және кең жолдар жасайтын құрылыс материялдарын таңдап алуды;Балалар шеңбер жасап бір-біріне алақандарымен жылу береді,жақсы сөздер айтқан соң орындарына отырады.



    Ұйымдастырушылық- ізденістікОрындарына отырған соң,педагог балалардың назарын өзінің алдындағы құрылыс материалдарына аударды.Олардың түстерін,көлемін,пішінін сұрайды.<<Жаяу жүргіншілерге арналған жол тар болады,оны жасау үшін кірпіштерді бір біріне тіркеп ұзынын қоямыз,ал машина жүретін жолдар кең болғандықтан оны жасау үшін кірпіштерді көлденеңінен қатарластырып қоямыз деп суреттегі үлгіні көрсете отырып өзі жасап көрсетеді.Құрылысты балалардың дұрыс жасауына бағыт беріп,басшылық жасайды.Олар жасап болған соң міне,мына ойыншық машинаны кең жолмен,қуыршықтарды тар жолман жүргізіп көрсетеді.Екінші ретте бір баланы шақырып машинаны жүргізіп көрсетеді.Екінші ретте бір баланы шықырып машинаны жүргізіп көрсетуді ұсынады.Ойын: <<Тар және кең>> жолдар.Балаларға ұсақ машина ойыншықтарды таратылып беріледі.Жолдардың шеттеріне ағаштарды,текшелерден үйлерді тұрғызып құрылыс құрылыс мазмұнын біртіндеп күрделендіре түседі,өздігінен дербес ойлануға,әрекет етуге бағыттайды.Текшелер кірпіштер.Қызыл,жасыл,көк.Балалар өздерінің алдыларындағы құрылыс материалдарынан<< тар>> жол құрастырады.Тар жолды көк түсті кірпіштерді бір-біріне тіркестіріп қою арқылы жасаса.Кең жолды кірпіштерді көлденең қою арқылы құрастырады.Балалар машинаны кең жолдың үстімен,қуыршақтарды тар жолдың үстімен жүргізіп көреді.



    Рефлексиялық-түзетушілікПедагог әр баланың құрастыру іс-әрекетіне көңіл бөліп,өздері қандай жол жасағанын айтып беруді өтінеді.Түсі,пішіні,көлемін және кеңістікте қалай орналастырғанына мән береді.Жақсы жасаған балалар құрылыстарын мадақтайды.<<Кең>>,<<тар>> ұғымдарына сәйкес іс-әрекетті қайталап,өздерінің қандай жол жасағанын айтып береді.







    Күтілетін нәтиже:біледі: құрылыс материалдарының түсін,көлемін,пішінін ажырата алуды;игереді: кең,тар ұғымдарын меңгереді және оны іс-әрекет барысында көрсете алуды;меңгереді: құрылыс материалдарымен жұмыс жасауды оны қөлемі,пішініне сәйкес кеңістікте жұрыс орналастыра білуге дағдылануы.















    11.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі: Сурет салуАпта тақырыбы: Менің достарымТақырыбы: Жау –жау жаңбырМақсаты: а) сызықтарды қағаз бетіндегі кеңістікті дұрыс пайдалана отырып саусақарқылы түсіруге жаттықтыру, балаларды табиғат құбылыстарын бақылай отырып өзсезімдерін іс-әрекетте бере білуге үйрету; ә) іс-әрекет барысында бейнелегендерін музыка әуенімен қимыл-қозғалыстаүйлестіре ьілуге бағыттау; б) табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекіқұралдар: бұлттарбейнеленген үлгі сурет. Қажетті құрал-жабдықтар: көгілдір түсті майлы бояу, әрбір балаға аққағаз (жоғары бөлігіне бұлттар бейнеленген), сүрткіш. Сөздік жұмыс: жаңбыр тамшылары.  



    Қызмет кезеңі
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!