Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қызмет кезеңі | Тәрбиешілердің іс - әрекеті | Балалардың іс -әрекеті |
Мотивациялықкезең | Шаттық шеңбері:Cәлем бердік күнге,Сәлем бердік ортаға,Сәлем бердік өзімізге,Сәлем бердік баршамызға.Сәлемдестік апаймен! | Шаттық шеңберін жасайды, тәрбиешімен бірге сәлемдеседі. |
Тосын сәт/Топқа Суретші ағай кіреді, қолында сурет салатын тақтайшасымен / Д/О:Көңілді қарыңдаштар»Мақсаты:Қарындаштардың түстерің ажырауШарты:екі топқа бөлініп қызыл қарындаштар жәнеде жасыл қарындаштар қорапқа жинау Балалар көрсетілген қарындаштар не үшін арналғандарын айтады.Балалар тақтаға шығып көрсетілген Қарындаштардыңүлестірмелі суреттер мен танысадыБалалар көрсетілген суреттерді қарастырады, көргендерін сипаттайды. Қай әрекет жақсы, қай әрекет жаман екендігін айтады. Неліктен жақсы, неліктен жаман екендігін түсіндіреді. Шағын әңгіме құрастырып, сахналайды.Балалар орынан тұрып 2 бөлініп қызыл жіне жасыл болып Ал тәрбиеші суретші ағаймыз қорап болады Түстермен қорапқа жиналу Сергіту сәті | -болмайды,көздеріміз қажып кетеді.-жүгіруге болмайды,көзімізді ауыртып алу мүмкінбіз! | |
Қызмет кезеңі | Тәрбиешілердің іс - әрекеті | Балалардың іс -әрекеті |
Балаларды шаттық шеңберге жинаймын.Күн сәуле шашқаның үшін рахметБұлт жаңбыр сепкенің үшін рахметАспан таза ауаң үшін рахметАғаш көлеңкең үшін рахмет. | Балалар шеңбер бойымен тұрып өлең жолдарын қайталайды. | |
-Балалар біздер күн сайын таңертең тұрып қайда келеміз?-Дұрыс айтасындар, бақшамызға келеміз.- Онда біз кімдерді көреміз, сендерді кім қарсы алады?- Дұрыс, балалар.Балаларға балабақшамыздың макетін көрсетіп, оың құрылысы мен әсемдігін әңгімелеймін.-Балалар балабақша сендерге ұнай ма?-Балабақшада сендер не істейсіңдер?-Ендеше бақшамызға келіп үйренген бір әнімізді шырқап көрейік.-Әнді сендер өте жақсы айттыңдар.-Ал енді қандай ертегілер білетіндеріңді айтыңдаршы?- Балалар, балабақшаның ішіне саяхатқа барғыларың келе ме? Балалармен балабақша ішін аралаймын, оларға қызметкелердің еңбегі жайында әңгімелеймін.Сергіту сәтіОрнымыздан тұрайықҚолымызды созайықОңға қарай иіліпСолға қарай иіліпБелімізді жазайықОтырайық, тұрайықБіз тынығып алайық.Балалар , балабақшамыз жайында тақпақтар айтып көрейікші:Айша Бұл - екінші үйіміз,Бір туғанбыз бәріміз.Миржан Біз - осы үйдің гүліміз,Біз- осы үйдің сәніміз.-Балалар балабақшада тек өлең, тақпақ,ертегі, би үйреніп қана қоймайсындар, мұнда сендер достарыңды силауды, үлкендерді силауды, кішіге қамқор болуды, отаныңды сүюді, адамдарға жақсылық жасауды, адамгершілік қасиеттерді үйренесіңдер. | Балабақшаға келеміз.-Апайларды көреміз-Ұнайды.-Ертегі айтуды, өлең айтуды, би билеуді, ойын ойнауды үйренеміз.Балалар «сылдырмақ» өлеңін айтып береді.-«Бауырсақ», «мақта қыз»т.б-Барғымыз келеді.Балалар өлең жолдарын қимылмен қайталайды.Балалар үйренген тақпақтарын айтады.Балалар бар ынталарымен мұқият тыңдайды. | |
-Балалар біздің отырған үйіміз қалай аталады?-Балабақшада кімдер жұмыс жасайды?-Балабақшада сендер не үйренесіңдер?-Сендерге кім тамақ пісіреді?-Сендерді кім емдейді?- Сендерге кім қамқор болады? | -Балабақша деп аталады-Ағайлар, апайлар.-өлең, би, ертегі, тақпақ айтуды.-аспазшы апайлар-медбике апай-тәрбиеші апайлар. |
Қызмет кезеңі | Тәрбиешілердің іс - әрекеті | Балалардың іс -әрекеті |
Балалармен сәлемдесіп: «Балалар біз таңертең балабақшаға келеміз»,-дей отырып, балабақшаның суретімен таныстыру. -Балабақшамыз үлкен,әдемі ауласы кең. Балалар,біз қазір топ бөлмесінде тұрмыз деп,балалардың көңілін топ бөлмесінің ішіне аударады. Топтағы заттармен таныстыру: -Мынау-орындық,мынау-терезе,мынау-ойыншықтар тұратын жиһаз,онда ойыншықты жинайсыңдар,топтағы тағы да бөлмелер бар. Мынау-шешінетін бөлме,онда шешінесіңдер, мұнда шешінетін шкафтар тұрады. Ас бөлмесінде ыдыстар тұрады. Ол ыдыстармен тамақ ішесіңдер. Мынау-ұйықтайтын бөлме,онда сендер жататын керуеттер тұрады, Тобымыз үлкен,әрі жарық. | Балалар топқа қызыға қарайды. Заттармен танысуға құлшыныс танытады. Тәрбиешіні тыңдайды. | |
Балалардың көңілін орамалға аударту. Д\о«Бұл кім болды екен?» ойынын ойнаймыз. Шарты: орамалдың астында кім екенін айтқызу,аттарын ататып. «Орамал кімді жасырады екен»,-деп бір баланың бетіне бір орамал жабады. Орамалды қайта ашып: «Бұл кім болды екен?» деген сұрақ қояды. Осылай әр баламен ойнайды.Әрқайсысына өз аттарын айтқызу. Тәрбиеші тағы да сұрақтар беруге,сөйлетуге үйрету. Мысалы: -Сен қайда тұрасың? Сен атыңды айтшы? -Кімнің қасында тұрсың? Ол баланың атын білесің бе? т.б. Д\о«Біздің балалар қайда екен?» Шарты:Үлестірмелі материалда берілген сурет бойынша балалардың қайда тығылып отырғанын тапқызу. Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды. . | Орамалға күлімдей қарайды. Көңілді болуға тырысады. Сұрақтарға жауап беруге талпынады. Орамалмен беті жабылған бала өзінің атын айтады. Қасында тұрған баланың атын айтады. Қайталайды: балабақша-садик, орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды. | |
Тәрбиеші балалардың көңіл күйлеріне қарап,мақтап,мадақтау. Балаларды сөйлеуге үйрету. Балалар қуаныш сезімін танытады. Балалар сөйлеп үйренеді. | . Балалар қуаныш сезімін танытады. Балалар сөйлеп үйренеді. |
Қызмет кезеңі | Тәрбиешілердің іс - әрекеті | Балалардың іс -әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Шаттық шеңбері.Балалардың белсенді сөйлеуіне және қимыл-қозғалыс жасауына педагог назар аударды.Үлгіні көрсете отырып тар және кең жолдар жасайтын құрылыс материялдарын таңдап алуды;Балалар шеңбер жасап бір-біріне алақандарымен жылу береді,жақсы сөздер айтқан соң орындарына отырады. | |
Ұйымдастырушылық- ізденістік | Орындарына отырған соң,педагог балалардың назарын өзінің алдындағы құрылыс материалдарына аударды.Олардың түстерін,көлемін,пішінін сұрайды.<<Жаяу жүргіншілерге арналған жол тар болады,оны жасау үшін кірпіштерді бір біріне тіркеп ұзынын қоямыз,ал машина жүретін жолдар кең болғандықтан оны жасау үшін кірпіштерді көлденеңінен қатарластырып қоямыз деп суреттегі үлгіні көрсете отырып өзі жасап көрсетеді.Құрылысты балалардың дұрыс жасауына бағыт беріп,басшылық жасайды.Олар жасап болған соң міне,мына ойыншық машинаны кең жолмен,қуыршықтарды тар жолман жүргізіп көрсетеді.Екінші ретте бір баланы шақырып машинаны жүргізіп көрсетеді.Екінші ретте бір баланы шықырып машинаны жүргізіп көрсетуді ұсынады.Ойын: <<Тар және кең>> жолдар.Балаларға ұсақ машина ойыншықтарды таратылып беріледі.Жолдардың шеттеріне ағаштарды,текшелерден үйлерді тұрғызып құрылыс құрылыс мазмұнын біртіндеп күрделендіре түседі,өздігінен дербес ойлануға,әрекет етуге бағыттайды.Текшелер кірпіштер.Қызыл,жасыл,көк.Балалар өздерінің алдыларындағы құрылыс материалдарынан<< тар>> жол құрастырады.Тар жолды көк түсті кірпіштерді бір-біріне тіркестіріп қою арқылы жасаса.Кең жолды кірпіштерді көлденең қою арқылы құрастырады.Балалар машинаны кең жолдың үстімен,қуыршақтарды тар жолдың үстімен жүргізіп көреді. | |
Рефлексиялық-түзетушілік | Педагог әр баланың құрастыру іс-әрекетіне көңіл бөліп,өздері қандай жол жасағанын айтып беруді өтінеді.Түсі,пішіні,көлемін және кеңістікте қалай орналастырғанына мән береді.Жақсы жасаған балалар құрылыстарын мадақтайды.<<Кең>>,<<тар>> ұғымдарына сәйкес іс-әрекетті қайталап,өздерінің қандай жол жасағанын айтып береді. |
Қызмет кезеңі |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |