Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5 мин
2-3
мин
2 мин
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) "Ұлттық өрнектер
әлеміне саяхат"
әдісі арқылы
оқушыларға жағымды эмоционалдық көңіл-күй қалыптастыру,
ұлттық құндылықтарды оқу пәнімен байланыстыру.
Мұғалім
оқушыларды қарсы алады:
–
«Армысыздар,
балалар!»
Қазақтың
ұлттық ою-өрнектерінің суреттері көрсетіледі, олардың әрқайсысы
белгілі бір қасиетті бейнелейді:
- Қошқар
мүйіз (қой мүйізі) – күш пен төзімділіктің
символы.
- Сынық
мүйіз – өмірдің өзгерісі мен дамуының белгісі.
- Төртқұлақ
– үйлесім, бірлік пен қорғаныстың символы.
Мұғалім сұрақ
қояды:
– «Бүгін сабақта табысты
жұмыс істеу үшін осы өрнектердің қайсысын таңдар едіңіз және
неге?»
Мұғалім
таңдалған символдарды сабақтың тақырыбымен байланыстырады және
карточкалардың алдыңғы бөлігінде Бағалау индикаторларының
өрнектелгенін атап өтеді.
Топқа
бөлу. Рандомус рандомайзерінің
көмегімен электрондық түрде оқушыларды 3 топқа
бөлінеді.
I топ.
Металлдар
II топ. Металл
оксидтері
III
топ. Гидроксидтер
Жаңа
сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыларға жасанды
интеллект көмегімен тақырыпқа сай шығарылған өлеңді тыңдатып,
видеоролик көрсету арқылы тақырыпқа қызығушылықты
арттыру.
|
1.
Сәлемдесу:
Оқушылар
жауап береді:
–
«Сәлеметсіз
бе, мұғалім!»
Оқушылар өз таңдауларын
қысқаша түсіндіреді. Мысалы:
– «Мен төртқұлақты
таңдаймын, себебі мен бүгін бірлікпен жұмыс істеп, қорғаныш
сезінгім келеді.»
– «Маған қошқар мүйіз
ұнайды, өйткені тақырыпты оқуда табанды болғым
келеді.»
Оқушылар
Рандомус көрсеткен тізім бойынша сәйкес топқа
орналасады
Оқушылар видеоклипті
қызықтап, өлең сөзінің мағынасын түсіну арқылы сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау
индикаторларын тарату
ҚБ. Ауызша
қолдау
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Ою
өрнектелген карточкалар

Ою
өрнектелген карточкалардың алдыңғы бөлігінде Бағалау индикаторы
көрсетілген

Электрондық
тақта, randomus.ru

Электрондық
тақта, Music Hiro AI, СupCut
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5
мин
|
Презентация көмегімен мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді. Көрсетілім
жасайды. Қосымша сұрақтар қойылады.
Сілтілік металдар
табиғатта бос күйнде кездесді ма? Не
себепті?
Не себепті сілтілік
металдарды керосиннің астында сақтайды?
Сілтілік металдар сумен
әрекеттескенде қандай газ бөлінеді?
Натрий қандай
қосылыстардың құрамында кездеседі?

|
Оқушылар мұғалімді тыңдай отырып, қосымша сұрақтарға жауап
береді. Көрсетілімге зер салады
|
ҚБ. Ауызша қолдау. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
https://studio.d-id.com/share?id=fbbe0e0d49f879743349640ccec55e20&utm_source=copy
Көрсетілімге қажетті
құрал-жабдықтар мен реагенттер
|
Сабақтың ортасы
6
мин

|
Жұптық жұмыс.
«Interacty» платформасының көмегімен «Match them»
әдісі арқылы жауаптарын
сәйкестендіреді.
|
Оқушылар жұп болып
берілген тапсырманы орындайды. Бір-бірінің пікірін толықтырып,
пікір алмасады.
|
Дескриптор:
Оқушылар атом құрылысы негізінде
сілтілік металдардың жалпы қасиеттерін
анықтайды;
- 2
балл
ҚБ «Дайын жауаптар
арқылы бір-бірін бағалау»

|
Презентация
Смартфон
Бағалау
индикаторы

|
Сабақтың ортасы
3 мин

|
Жеке жұмыс.
«WIZER.ME» платформасының көмегімен тест
орындау.
|
Оқушылар тестке жауап
бере отырып, тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
- Сілтілік металдардың,олардың
оксидтері мен гидроксидтерінің негіздік қасиеттерін сипаттайды – 3
б
- реакция теңдеулерін
құрастырады - 1
балл
ҚБ «Дайын жауаптар
арқылы өзін-өзі бағалау»

|
Презентация
Смартфон
https://create.kahoot.it/details/4cfb8f87-c9d6-466d-bdb2-726e320a2f90
|
Сабақтың ортасы
7 мин

|
Топтық жұмыс. Постер
қорғау
I
топ. Натрий тақырыбына
«Кластер» әдісімен постер жасау. Постерде сурет пен қысқаша
мәліметтерді толтыру қажет.
II
топ. Натрийдің табиғи
қосылыстары тақырыбына «Фишбоун» әдісімен постер жасау. Постерді
түрлі-түсті етіп суретпен немесе символдармен
толықтыру.
III
топ. Натрий гидроксиді
тақырыбына «SWOT» талдау әдісімен постер жасау. Постерді
түрлі-түсті етіп суретпен немесе символдармен
толықтыру.



|
Әр
топ берілген тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды. Өз
ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
1 топ Натрийдің физикалық және
химиялық қасиеттерін анықтайды -1
балл; алынуы мен қолданылуын жазады – 1 балл; Постерді әсем түрде,
суреттер мен символдармен толтықтырады – 1 балл; Барлығы 3
балл
Дескриптор:
2 топ
Натрийдің табиғи
қосылыстарының формулаларын жазып, атайды
-1 балл; қолданылуын
анықтап, жазады – 1 балл; Постерді әсем түрде, суреттер мен
символдармен толтықтырады – 1 балл; Барлығы 3
балл
Дескриптор:
3 топ
Натрийдің табиғи
қосылыстарының формулаларын жазып, атайды
-1 балл; қолданылуын
анықтап, жазады – 1 балл; Постерді әсем түрде, суреттер мен
символдармен толтықтырады – 1 балл; Барлығы 3
балл
ҚБ «Топтар бірін-бірі
бағалау»
|
Презентация
А2 плакаттар, суреттер, маркерлер
|
Функционалдық сауаттылыққа бағытталған/ Дарынды оқушымен /
ЕБҚЕО жұмыс
5
мин
2
мин
|
Функционалдық
сауаттылық «Жасырын сұрақ» әдісін қолдану арқылы сұрақ қою. Мәтін тақтаға беріліп,
оқушылар жасырын сұрақтарды іздеп, жауабын
айтады.
Натрий – адам ағзасы
үшін маңызды элементтердің бірі. Ол су мен тұз тепе-теңдігін
реттеп, жүйке жүйесінің жұмысына әсер етеді. Күнделікті ас тұзын
(NaCl) тағамға пайдалану арқылы ағзаға натрий түседі. Бірақ
натрийді шамадан тыс пайдалану қан қысымының жоғарылауына және
денсаулыққа зиян келтіруі мүмкін.
Дүниежүзілік денсаулық
сақтау ұйымы (ДДСҰ) күніне 5 грамм тұздан артық тұтынбауға кеңес
береді. Бұл шамамен 2 грамм натрийге сәйкес
келеді.
Сұрақтар:
1. Натрийдің адам
ағзасындағы негізгі қызметтерін атаңыз.
2. Натрийді шамадан тыс
пайдаланудың қандай қаупі бар?
3. Егер сіз бір күнде
10 грамм тұз тұтынсаңыз, бұл денсаулығыңызға қалай әсер етуі
мүмкін?
Дарынды оқушымен
жұмыс «Қима қағаздарды» толтыру
1. Реакция теңдеулерін
аяқтаңыз және теңестіңріңіз:
a) Na + H₂O → ____ +
____
b) K + H₂O → ____ +
____
c) Li + O₂ →
____
d) Rb + Cl₂ →
____
e) Cs + N₂ →
____
f) Na₂O + CO₂ →
____
g) KOH + HCl → ____ +
____
h) Cs + H₂O (бу) → ____
+ ____
ЕБҚЕО жұмыс «Қима
қағаздарды» толтыру

|
Оқушылар сәйкестендіру
тапсырмасын орындайды.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс
береді.
|
Дескриптор
-
Натрийдің адам
ағзасындағы негізгі қызметтерін дұрыс атайды (1
балл)
-
Натрийді шамадан тыс
пайдаланудың қауіптерін атайды (1 балл)
-
Тұзды артық мөлшерде
тұтынудың әсерін атайды (1 балл)
ҚБ «Қол
шапалақтау»
ҚБ «Қол
шапалақтау»
|
Қима қағаз,
презентация
Қима қағаз,
презентация
Қима қағаз,
презентация
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5 мин

|
«Google
Forms» платформасы арқылы рефлексия жасау.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, кері байланыс алады.
Бағалау.
Үй
жұмысы. §21, 22 104-бет оқу, В
1 тапсырма 109 бет
|
|
Дескриптор бойынша
жиналған баллдарды журналға қою.
|


|