Материалдар / І дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

І дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
456
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Сабақ:73

Мектеп: Т. Рысқұлов орта мектебі

Күні: 30.11.2016 ж

Мұғалімнің аты: Алимкулова Гульмира

Сынып: 1 «В»

Ортақ тақырыбы: «Менің отбасым және достарым»


Бөлім:3

Менің отбасым және достарым.

Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. І і дыбысы мен әрпі.



Пәні:сауат ашу.


Shape21

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.9.1 Әріпті тану ,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану.

1.2.1.1 Сөз/ сөйлем сызбасын оқу.

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады:

І і әрпін танып,ажыратып сөздерден сөйлем құрайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сурет бойынша әңгіме құрайды, мақалды оқиды.Сөйлемді бас әріптен басталатын біледі,соңына тиісті тыныс белгілерін қоюды біледі.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Алған білімдерін өмірде қолдана алады.


Бағалау критерийлері

Әріптерді таниды , ажырата алады,оны дыбыспен сәйкестендіреді.

Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады.

Оқу түрлерін қолданады (буындап оқу, тұтас оқу,түсініп оқу)

Сөз /сөйлем сызбасын оқиды.

Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгілерін қояды





Тілдік мақсат



Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Диалогті,жазбаша,ауызша

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

І әрпі

Ірімшік-сыр-сһееse


Талқылауға арналған сұрақтар:

-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Өткен сабақта біз қандай әріппен таныстық?

-І дыбысы қандай дыбыс?

-І дыбысы неге ұқсайды?

Не себепті......деп ойлайсыз ?

-І і дыбысы не себепті дауысты дыбыс деп ойлайсың?

І дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?


Алдынғы оқу:

Сюжетті суреттер арқылы ақпарат алуға болатынын түсінеді,сызба бойынша сөйлем құрап жазады, сол сияқты тұтас сөздерді, жиі кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп оқиды.


Жоспар


Жоспарлан-ған уақыт есебі



Жоспарланған жаттығу түрлері


Дескриптор


Бағалау


Ресурстар



Басы




Ұйымдастыру кезеңі:

а)Психологиялық дайындық.




Көбелек тұрып ертемен,

Қанатын қағып керілді.

Бір – шыбықпен бетін жуды,

Екі-дөңгеленіп биледі.

Үш-дегенде жерге жетті,

Төрт-дегенде жерге қонды.

ә)Топқа бөлу.

Құрамында І і әрпі бар суреттер арқылы үш топқа бөлу.Оқушылар өздеріне ұнаған суреттерді таңдап алады.


І-топ Ізеттілер

ІІ-топ Іскерлер

ІІІ-топ Ізбасарлар













Суреттер



Топ аттары жазылған қағаздар.

-Ізеттілер

Іскерлер


-Ізбасарлар


Ортасы




«Кезбе тілші» сұрақ-жауап.

-Біз өткен сабақта қандай әріппен таныстық?

-І әрпі неге ұқсайды?

-І дыбысы қандай дыбыс?

-І дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?


1.тапсырма. Т.Ж Суретпен жұмыс 1- топ ірімшік, 2-топ түлкі , 3-топ кітап сөздерін торкөзге қойып жазады,сызбадағы сөзге

дыбыстық талдау жасайды.

і


І



і







і


І




2-тапсырма.Т.Ж

Берілген сюжетті суреттер бойынша шағын әңгіме құрайды.

1-топ тапсырмасы

2-топ «Мозайка» әдісі бойынша әңгіме құрату.

3-топ Піл суретін салу,әңгіме құрау.





3-тапсырма..Ж.Ж

Оқулықпен жұмыс. Берілген сөздерді оқиды мағынасын түсіндіреді.Мақалды оқиды мағынасын түсіндіреді.


Ін іс іл ірі

Іні тіс шіл тірі


Мақал

А қыл ды іс тын ды ра ды,

А қы мақ тіс сын ды ра ды.






Ширату жаттығу. «Қара жорға»



4-тапсырма.Ұ.Ж.Дәптермен жұмыс.

Суретті сызбамен сәйкестендір,тиісті сөзді тауып жаз, дыбыстық талдау жаса.






Әріпті таниды,ажыратады,дыбыспен сәйкестендіреді.






Торкөзге әріпті дұрыс тауып жазады,каллеграфия- лық талапқа сай жазады..Торкөздегі сөзді суретпен сәйкестендіреді.





Берілген сюжетті сурет бойынша,шағын әңгіме құрап айтады.













Сөздерді оқиды, мағынасын түсінеді.















1.Суретті сызбамен сәйкестендіреді.

2.Тиісті сөзді тауып жазады.

3.Дыбыстық талдау жасайды.











Гүлдерді бояу арқылы топтық бағалау.

Жасыл-өте жақсы

Көк- жақсы

Сары-орташа




Геометриялық фигуралар арқылы топтық бағалау.

Равнобедренный треугольник 1

-Өте жақсы

Прямоугольник 1

-жақсы



Овал 1

-орташа





Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалау.

-өте жақсы

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!