Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқу түрлерін
қолданады (буындап оқу, тұтас оқу,түсініп
оқу)
Сөз /сөйлем сызбасын
оқиды.
Сөйлемді бас әріптен
бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгілерін
қояды
Тілдік
мақсат
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін сай келетін тіл
стилі:
Диалогті,жазбаша,ауызша
Түйінді сөздер мен
сөз тіркестері:
І
әрпі
Ірімшік-сыр-сһееse
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
-Өткен сабақта біз
қандай әріппен таныстық?
-І дыбысы қандай
дыбыс?
-І дыбысы неге
ұқсайды?
Не себепті......деп
ойлайсыз ?
-І і дыбысы не
себепті дауысты дыбыс деп
ойлайсың?
І дыбысы сөздің қай жерінде
кездеседі?
Алдынғы
оқу:
Сюжетті суреттер арқылы
ақпарат алуға болатынын түсінеді,сызба бойынша сөйлем құрап
жазады,сол сияқты тұтас сөздерді, жиі
кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп
оқиды.
Жоспар
Жоспарлан-ған
уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу
түрлері
Дескриптор
Бағалау
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру
кезеңі:
а)Психологиялық
дайындық.
Көбелек тұрып
ертемен,
Қанатын қағып
керілді.
Бір – шыбықпен бетін
жуды,
Екі-дөңгеленіп
биледі.
Үш-дегенде жерге
жетті,
Төрт-дегенде жерге
қонды.
ә)Топқа
бөлу.
Құрамында І і әрпі бар
суреттер арқылы үш топқа бөлу.Оқушылар өздеріне ұнаған суреттерді
таңдап алады.
І-топ
Ізеттілер
ІІ-топ
Іскерлер
ІІІ-топ
Ізбасарлар
Суреттер
Топ аттары жазылған
қағаздар.
-Ізеттілер
Іскерлер
-Ізбасарлар
Ортасы
«Кезбе тілші»
сұрақ-жауап.
-Біз өткен сабақта қандай
әріппен таныстық?
-І әрпі неге
ұқсайды?
-І дыбысы қандай
дыбыс?
-І дыбысы сөздің қай жерінде
кездеседі?
1.тапсырма. Т.Ж Суретпен жұмыс
1- топ ірімшік, 2-топ түлкі , 3-топ кітап сөздерін торкөзге қойып
жазады,сызбадағы сөзге
дыбыстық талдау
жасайды.
і
І
і
і
І
2-тапсырма.Т.Ж
Берілген сюжетті
суреттер бойынша шағын әңгіме
құрайды.
1-топ
тапсырмасы
2-топ «Мозайка»
әдісі бойынша әңгіме құрату.
3-топ Піл суретін
салу,әңгіме құрау.
3-тапсырма..Ж.Ж
Оқулықпен жұмыс.
Берілген сөздерді оқиды мағынасын түсіндіреді.Мақалды оқиды
мағынасын түсіндіреді.
Ін іс іл
ірі
Іні тіс шіл
тірі
Мақал
А қыл ды іс тын ды
ра ды,
А қы мақ тіс сын ды
ра ды.
Ширату жаттығу.
«Қара жорға»
4-тапсырма.Ұ.Ж.Дәптермен
жұмыс.
Суретті сызбамен
сәйкестендір,тиісті сөзді тауып жаз, дыбыстық талдау
жаса.
Әріпті
таниды,ажыратады,дыбыспен
сәйкестендіреді.
Торкөзге әріпті
дұрыс тауып жазады,каллеграфия- лық талапқа сай жазады..Торкөздегі
сөзді суретпен
сәйкестендіреді.
Берілген сюжетті
сурет бойынша,шағын әңгіме құрап
айтады.
Сөздерді оқиды,
мағынасын түсінеді.
1.Суретті сызбамен
сәйкестендіреді.
2.Тиісті сөзді тауып
жазады.
3.Дыбыстық талдау
жасайды.
Гүлдерді бояу арқылы
топтық бағалау.
Жасыл-өте
жақсы
Көк-
жақсы
Сары-орташа
Геометриялық
фигуралар арқылы топтық
бағалау.
-Өте
жақсы
-жақсы
-орташа
Смайликтер арқылы
бірін-бірі бағалау.
-өте
жақсы
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз