|
Пән:сауат ашу 4 – бөлім «Бізді қоршаған әлем» Тақырып: Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі |
Мектеп: Атырау қаласы №36 мектеп-гимназиясы
|
||||||||||||||
|
Тоқсан: 2 Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Әріп пен дыбысты ажырата біледі, дыбыстардың айтылу ерекшелігін ескере отырып, сөзді дұрыс жазады. |
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында оқушылардың бір – бірін тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, диалогтық сөйлесу мәдениеті қалыптасады. Татулық, достық, сезімдерін қалыптастыру. |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
И әрпіне байланысты сөздер, мәтін, әңгімелеу барысында жаңа сөз тіркестерін пайдалану. |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Өткен сабақты еске түсіру. «Cмайлик» ойыны арқылы ойын ойнатып, сұрақ қою:
-Сөз неден
құралады? -Дауысты дыбыс дегеніміз не? -Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? -Дауысты дыбыстың өзі нешеге бөлінеді? Ата. -Дауыссыз дыбыстың өзі нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыс пен дауыссыз дыбыс қандай түстермен белгіленеді? -Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай? №2 «Пазл» әдісі Оқушылар үстелдің астындағы әр түрлі қиындыларды алып, құрайды. -Оқушылар қандай сурет пайда болды? 1-топ:
2-то:
3-топ:
4-топ:
- Ине, инелік, ит, итмұрын сөздері қандай
дыбыстан басталып
тұр? - И дыбысы бар сөздерді есімізге түсіріп көрейік.
-ширақ, сирақ, сирек, тиек, иіс су, қи,
ти. №3 Оқылым.
Керек Ие керек итке, Ине керек жіпке, Икем керек іске, Иық керек жүкке. Қастей Баянбай №4 Айырмашылығын тап.
Оқушылар «тиын» мен «тиін»-нің айырмашылықтарын айтып, өз ойларын ортаға салады.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/QZpCvjz1DFM" frameborder="0" gesture="media" allowfullscreen></iframe> |
|||||||||||||
|
Сергіту сәті 1 минут |
|
«Жұмыр қылыш» видео <iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/wAKpGwfZdk4" frameborder="0" gesture="media" allowfullscreen></iframe>
|
|||||||||||||
|
Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы
16 минут
И |
№5 Фильм не туралы?
«Сұрақты ұстап ал»
әдісі
-Фильм не
туралы? - Ит сөзі қандай әріптен басталып тұр? - Олай болса «и» әрпіне байланысты топтық жұмыс орындайық. 1-топ:Адасқан буындар Ши рек Си рақ ти лік ине ек 2 топ:Дыбыстық талдау жаса
И
3
4-топ: Тиісті әріптерді орнына қой
№6 Тыңдалым Апам-үлкен кісі. Ол ши тоқиды. Мен апама: -Апа, мына шиді кім тоқиды?-деп сұрадым. Ол: -Бұл шиді мен тоқыдым,-деді. №6 Жазылым
Буындарды оқыту. И дыбысының айтылуына мән бергізу.
Сөздік диктант жазады: ине, инелік, иек, тиек,шие, ие. |
Оқулық, дәптерлер. |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
|
|
|||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||
|
Жазылым қабілеті жоғары оқушылардан сөйлемдерді жазып, тыныс белгілерін дұрыс қоя білуі күтіледі. |
Оқушыларға берілген тапсырмалар арқылы әр баланың сабақты қаншалықты қабылдағанын бақылаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады. |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
И дыбысы мен әрпі
И дыбысы мен әрпі
|
Пән:сауат ашу 4 – бөлім «Бізді қоршаған әлем» Тақырып: Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі |
Мектеп: Атырау қаласы №36 мектеп-гимназиясы
|
||||||||||||||
|
Тоқсан: 2 Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Әріп пен дыбысты ажырата біледі, дыбыстардың айтылу ерекшелігін ескере отырып, сөзді дұрыс жазады. |
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында оқушылардың бір – бірін тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, диалогтық сөйлесу мәдениеті қалыптасады. Татулық, достық, сезімдерін қалыптастыру. |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
И әрпіне байланысты сөздер, мәтін, әңгімелеу барысында жаңа сөз тіркестерін пайдалану. |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Өткен сабақты еске түсіру. «Cмайлик» ойыны арқылы ойын ойнатып, сұрақ қою:
-Сөз неден
құралады? -Дауысты дыбыс дегеніміз не? -Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? -Дауысты дыбыстың өзі нешеге бөлінеді? Ата. -Дауыссыз дыбыстың өзі нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыс пен дауыссыз дыбыс қандай түстермен белгіленеді? -Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай? №2 «Пазл» әдісі Оқушылар үстелдің астындағы әр түрлі қиындыларды алып, құрайды. -Оқушылар қандай сурет пайда болды? 1-топ:
2-то:
3-топ:
4-топ:
- Ине, инелік, ит, итмұрын сөздері қандай
дыбыстан басталып
тұр? - И дыбысы бар сөздерді есімізге түсіріп көрейік.
-ширақ, сирақ, сирек, тиек, иіс су, қи,
ти. №3 Оқылым.
Керек Ие керек итке, Ине керек жіпке, Икем керек іске, Иық керек жүкке. Қастей Баянбай №4 Айырмашылығын тап.
Оқушылар «тиын» мен «тиін»-нің айырмашылықтарын айтып, өз ойларын ортаға салады.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/QZpCvjz1DFM" frameborder="0" gesture="media" allowfullscreen></iframe> |
|||||||||||||
|
Сергіту сәті 1 минут |
|
«Жұмыр қылыш» видео <iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/wAKpGwfZdk4" frameborder="0" gesture="media" allowfullscreen></iframe>
|
|||||||||||||
|
Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы
16 минут
И |
№5 Фильм не туралы?
«Сұрақты ұстап ал»
әдісі
-Фильм не
туралы? - Ит сөзі қандай әріптен басталып тұр? - Олай болса «и» әрпіне байланысты топтық жұмыс орындайық. 1-топ:Адасқан буындар Ши рек Си рақ ти лік ине ек 2 топ:Дыбыстық талдау жаса
И
3
4-топ: Тиісті әріптерді орнына қой
№6 Тыңдалым Апам-үлкен кісі. Ол ши тоқиды. Мен апама: -Апа, мына шиді кім тоқиды?-деп сұрадым. Ол: -Бұл шиді мен тоқыдым,-деді. №6 Жазылым
Буындарды оқыту. И дыбысының айтылуына мән бергізу.
Сөздік диктант жазады: ине, инелік, иек, тиек,шие, ие. |
Оқулық, дәптерлер. |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
|
|
|||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||
|
Жазылым қабілеті жоғары оқушылардан сөйлемдерді жазып, тыныс белгілерін дұрыс қоя білуі күтіледі. |
Оқушыларға берілген тапсырмалар арқылы әр баланың сабақты қаншалықты қабылдағанын бақылаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады. |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















