Материалдар / I нұсқа 10-сынып информатика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

I нұсқа 10-сынып информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Ақпарат термині латын тілінің «informatio» сөзінен аударылғанда қандай ұғымды білдіреді? A. баяндау, түсіндіру, мәлімет B. есептеу, мәлімдеу C. орындау, өңдеу D. сақтау 2. Ақпараттық процестер - бұл... A. Ақпаратты жинау, сақтау B. Ақпаратты жинау, түрлендіру, беру, қабылдау, сақтау, жеткізу. C. Ақпаратты беру және сақтау 3. Адам қабылдайтын ақпарат түрлері: A. жүйелік, қолданбалы B. бейнелі және таңбалы C. жасанды және табиғи D. дыбысты, дыбыссыз 4. Алгоритм орындаушысы дегеніміз – A. құрастырылған алгоритмді басқарушы субъект немесе нысан B. мәтінді өзгертуге арналған программа пакеттері C. құжаттарды құруға арналған программа пакеттері D. процедуралар 5. Алгоритм – A. базалық немесе жүйелік, қызметтік, қолданбалы түрінде орындау B. программа пакеттері C. орындалатын іс - әрекеттің немесе есептің нәтижеге жету жолын реттелген тізбектер түрінде орындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2022
1148
24 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

I нұсқа 10-сынып информатика


1. Ақпарат термині латын тілінің «informatio» сөзінен аударылғанда қандай ұғымды білдіреді?

A. баяндау, түсіндіру, мәлімет

B. есептеу, мәлімдеу

C. орындау, өңдеу

D. сақтау

2. Ақпараттық процестер - бұл...

A. Ақпаратты жинау, сақтау

B. Ақпаратты жинау, түрлендіру, беру, қабылдау, сақтау, жеткізу.

C. Ақпаратты беру және сақтау

3. Адам қабылдайтын ақпарат түрлері:

A. жүйелік, қолданбалы

B. бейнелі және таңбалы

C. жасанды және табиғи

D. дыбысты, дыбыссыз

4. Алгоритм орындаушысы дегеніміз –

A. құрастырылған алгоритмді басқарушы субъект немесе нысан

B. мәтінді өзгертуге арналған программа пакеттері

C. құжаттарды құруға арналған программа пакеттері

D. процедуралар

5. Алгоритм –

A. базалық немесе жүйелік, қызметтік, қолданбалы түрінде орындау

B. программа пакеттері

C. орындалатын іс - әрекеттің немесе есептің нәтижеге жету жолын реттелген тізбектер түрінде орындау

D. ЭЕМ - ге қажетті программалар

6. Енгізу құрылғыларына не жатады?

A. принтер, дисплей, графиксалғыш

B. пернетақта, джойстик, өлшеу аспаптары

C. пернетақта, тышқан, сканер

D. монитор, пернетақта, дыбыс колонкасы

7. Қазіргі кезде кең таралған операциялық жүйе

A. MS - DOS

B. Windows

C. Filka

D. MS Word

8. Компьютердің барлық мәліметтерді өңдеу жұмысынұйымдастыратын программалар жүйесі

A. Антивирус

B. Операциялық жүйе

C. Командалық жүйе

D. Компьютер

9 . «Алгоритм» атауы қайдан шыққан?

А) Мұхаммед әл-Хорезми атының латынша айтылуынан 

В) Латынның algor сөзінен

С) Мұхаммед әл-Хорезми атының арабша айтылуынан        

Д)әл-Фараби атының латынша   айтылуынан

10. Алгоритм дегеніміз не?

А)Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысында орындалатын әрекеттері

В) Қоршаған ортада болып жатқан түрлі құбылыстар

С)Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын түсінікті дәл ұйғарым

Д) Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып жұмыс жасау

11. Алгоритмнің негізгі қасиеттерін көрсет

А) алгоритмнің айқындылығы, түсініктілігі, тиістілігі

В)алгоритмнің айқындылығы, үздіктілігі, жалпыға бірдейлігі, нәтижелігі, формальді орындалуы

С) алгоритмнің үздіктілігі, түсініктілігі, тиістілігі, мақсаттылығы

Д) алгоритмнің айқындығы, мақсатталығы, тиістілігі, жалпыға бірдейлігі

12. Алгоритмнің түрлерін көрсет

А) сызықтық, тармақталу, көрсеткіштік    

В) тармақталу, қайталану, шарттық

С) сызықтық, тармақталу, циклдік  

Д) циклдік, қайтьалану, шарттық, сызықтық

13.Тармақталу алгоритімінде қолданылатын түйінді сөздер:

А) егер, онда, әйтпесе

В) және, емес, онда

С) онда, немесе, және

Д) егер, болмаса

14. Әрекеттердің тізбектеліп орындалуы қандай алгоритм түріне жатады:

А) тармақталу

В) сызықтық

С) циклдық

Д) программалық

15. Мәліметтер базасы дегеніміз...

А) көптеген салаларды автоматтандыруды қамтамасыз ететін өзара байланысқан модульдер жиыны;

В) мәліметтер мен формулаларды сақтау мен өндеуге арналған кесте;

С) мәліметтерді сақтау мен оларды жан-жақты қолдануға арналған информациялардың біріккен (интегралданған) жиыны;

Д) тұтынушының информациясын өңдеуге арналған қолданбалы программа;

16. Access- те кілт (түйінді өріс) дегеніміз...

А) Мәтіндік мәліметтерді енгізуге арналған өріс;

В) Кестедегі жазбаларды идентификациялау мен кестелер арасында ұйымдастыруға мүкіндік беретін, мәтіндік мәліметтерді енгізуге арналған өріс;

С) Кестедегі жазбаларды идентификациялау мен кестелер арасында байланысты ұйымдастыруға мүмкіндік беретін бір немесе бірнеше түйінді өрістер;

D) Кестеде жазбаны бірмәнді түрде анықтауға арналған өріс;

17. Access-те индекс дегеніміз...

А)бір жолды толығымен белгілеуге мүмкіндік беретін, жолдың сол жағындағы тіктөртбұрышты аймақ; В)мәлеметтерді экранда көрсету мен оларды басқаруға арналған құрал;

С)кестеде жазбаны бірмәнді түрде анықтауға арналған өріс;

D)индекстелетін өрістің мәні бойынша кестеде жазбаларды автоматты сұрыптау құралы;

18. Microsoft Access дегеніміз...

А) Windows жүйесі бақылайтын информацияны басқару жүйесі;

В) кесте түрінде жазылған мәліметтерді өңдеуге арналған программа;

С) Windows графикалық жүйесіне арнайы жасалынған мәліметтер базасын басқару жүйесі;

D) мәліметтерді кестеге енгізуге арналған программа;

19. MS Access-те кесте дегеніміз бұл (ең дұрысын көрсетіңіз)...

А) тұтынушыға байланысты форманы кестеден немесе сұраныстан экран мен Баспаға шығаруға арналған объект;

В) тұтынушы көрсеткен критерийларға сәйкес мәліметтер базасынан мәліметтерді шақыртуға арналған объект;

С) тұтынушы көрсеткен форматқа негізделіп, кестеден немесе сұраныстан информацияны экранға шығару құралы;

D) мәліметтерді сақтауға арналған құрылым;

20.MS Access-те өрістер кестесінде «Ақшалық (Денежный)» типі:

А) ақшалы немесе қаржылық форматты сақтауға арналған;

В) ақшалық сандарды сақтауға арналған;

С) экономикалық есептеулерді сақтауға арналған;

Д) сақтауға және санға $ белгісін меншіктеуге арналған;

21.MS Access-те құрылған басылымды ашу үшін...

А) оның атынан тышқанды екі рет шерту немесе атын белгілеп,«Запуск» пернесін басу керек;

В) оның атынан тышқанды екі рет шерту немесе атын белгілеп «Открыть» пернесін басу керек;

С) оның атынан тышқанды екі рет шерту немесе атын белгілеп «Конструктор» пернесін басу керек;

Д) оның атынан тышқанды екі рет шерту немесе атын белгілеп «Просмотр» пернесін басу керек; Е) жоғарыда айтылғандардың ешбірі дұрыс емес.

22. MS Access-те «Өріс қасиеті» (Свойства поля) терезесінің «Жалпы» (Общие) ішкі бетінің «Өріс мөлшері»(Размер поля) қасиеті:

А) Осы өріс үшін кесте бағанасының тақырыбын анықтайды;

В) Өріске тиісті ұяшықтардағы мәліметтерді форматтау әдісін анықтайды;

С) Осы өрісте орналасқан мәліметтердің максималды ұзындығын анықтайды;

D) Өріс ұяшықтарына автоматты түрде енгізілетін мәнді анықтайды;

23.MS Access-те өрістер кестесіндегі «Логикалық» мәліметтер типі келесі мәліметтерді сақтау үшін қолданылады:

А) Логикалық мәліметтерді (иә,жоқ);

В) (And,Or,Not) логикалық байланыстар қолданылатын өрнектерді;

С) Қалып-күй жолында бейнеленетін анықтамаларды;

Д) Мәліметтер базасына байланысты статистикалық мәліметтерді;

24. MS ACCESS-те өрістер кестесінде « Сандық » (Числовой) мәлеметтер типі келесі мәлеметтерді сақтау үшін қолданады:

А) Күнтүзбелік мерзімдер мен ағымды уақытты;

В) Нақты сандарды;

С) Автоматты түрде есептелінетін натурал сандарды;

Д) Ақшалық сандарды;

  1. Pygame кітапханасын іске қосу командасын белгілеңіз:

А. pygame.init()

В. import pygame

С. pygame.display.update()

Д. pygame.display.set_caption(" ")


  1. Pygame құралдарының инициализациясы:

А. pygame.init()

В. import pygame

С.pygame.display.update()

Д. pygame.display.set_caption(" ")


27Экранда циклге дейін объектілерді көрсету (жаңарту):

А. pygame.init()

В. import pygame

С. pygame.display.update()

Д. pygame.display.set_caption(" ")


28.Ойын терезедегі тақырыптың тағайындауы(назначение):

А. pygame.init()

В. import pygame

С. pygame.display.update()

Д. pygame.display.set_caption(" ")


29.Pygame.event.clear модульдың тағайындауы:

А. жалғыз оқиғаны кезектен күтеді

В. оқиғаларды кезектен жояды)*

С. оқиғаларды кезектен алады

Д. жаңа оқиғаны кезекке орналастырады


30.Pygame.event.wait модульдың тағайындауы:

А. жалғыз оқиғаны кезектен күтеді

В. оқиғаларды кезектен жояды

С. оқиғаларды кезектен алады

Д. жаңа оқиғаны кезекке орналастырады


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

А

В

В

А

С

С

А

В

А

С

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

В

С

А

В

С

В

Д

C

Д

B

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Д

C

A

C

A

B

C

Д

B

A












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!