Сабақтың тақырыбы: И. Байзақов. Алтай аясында | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын. |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіМен саған сенемінӘуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.Қызығушылықты ояту«Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстырылым. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықпен жұмысИ. Байзақов. Алтай аясындаЭлектронды оқулықты тыңдату.Ойлануға түрткі сұрақтар.-Сендер нені тыңдадыңыздар?-Бүгінгі тақырып қалай аталады?Дәптермен жұмысМұғалімнің түсіндірмесі | Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.
|
Сергіту сәті | Жолдарыңа үңіліп,Екі бақа жүгіріп,Секіреді, бақ-бақ,Ағаштарды аттап.Олар ерте тұрады,Беті-қолын жуады.Оңға-солға шайқалып,Бақылдайды ән салып.Судан шіркей табады,Өсіп үлкен болады.Бақ-бақ, нақ-нақ,Біздер айттық тақпақ. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | Екі жақты күнделік
| Берілген тапсырма барысында оқушылар өз белсенділктерін көрсетеді.
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |