|
Пән: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мамраева Ж.А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім\тақырып |
Адам жанының құпиясы І. Жансүгіров «Құлагер» поэмасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
9.1.3. 1 - көркем шығарманың композициялық құрылымын талдау. - сжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтау,сипаттау, образдық мінездерін дәлелдеп ашу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
- шығармасының құрылымдық- мазмұнын біледі; - шығарманың сюжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтап, сипаттайды. - кейіпкерлердің образдық мінездерін ашады, дәлел келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану, бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Құлагер, Ақан сері, бәйге, жауыздық, аруақтар, ас беру, күйзеліс, ғашықтық қасірет, т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
6-шы құндылық. Тарих, мәдениет және тілдің ортақтығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, тарих, география,математика т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
І.Жансүгіров шығармаларына арқау болған тарихи оқиғалар мен әрекеттерді анықтау арқылы поэма желісін баяндау. Құлагер поэмасын оқып келу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 минут 5 минут 1 минут 20 минут 10 минут 10 минут 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. "Келісіп алайық" әдісі - бір-бірімізді тыңдау; - тақырыпты түсіну; - талқылауға белсенді қатысу; - сұрақ қойып отыру; - тапсырмаларды орындау, - өзіндік ой пікірін білдіріп отыру. ІІ. Оқу тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы пысықтау. "Wordwаll" әдісі 1. "Үш бәйтеректің" бірі? (І.Жансүгіров); 2. І.Жансүгіров көп қолданған көркемдегіш құралдар? (Айшықтау); 3. Орыс халқының қай ақынының романын қазақ тіліне алғаш рет толық аударды? (А.С.Пушкин); 4. "Құлагер" шығармасы қандай жанр түріне жатады? (Поэзия); 5. І.Жансүгіров қандай жанрда қалам тартып, елеулі туындылар берген? (Барлық жанрда); 6. Ақын шығармаларының негізгі тақырыбы? (Халық тағдыры) Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді, - тақырыптық мәнін түсінеді ІІІ. Тарихқа шолу. "Ой шақыру" әдісі. Ақан Қорамсаұлы Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданындағы Үлкен Қоскөл маңында 1843 жылы дүниеге келген. І.Жансүгіров Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жылы дүниеге келген. Сұрақ: Екі тұлғаны тарихта, әдебиетте не байланыстырады?
Жаңа сабақ. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: І.Жансүгіровтың "Құлагер" поэмасы Сабақ мақсаты таныстырылады. Топқа бөлу. "Жеті қазына"
1 2-топ Батыраш Топ ережесін таныстыру; 3-топ Күреңбай сыншы Бағалау парағын ұсыну. ІҮ. Бейнежазба №1 "Кинометафора"әдісі Бейнежазба бойынша сұрақ-жауап диалогын құрады. Бастапқы түйін. "Білу керек" әдісі. "Құлагер" шығармасы Жанр Сюжет Өлең Поэма Поэманың сюжеттік мазмұнын қысқаша баяндау. 1-бәйге тапсырмасы. "Реттілік картасы" әдісі. Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
2-бәйге тапсырмасы. "Ойлан тап" әдісі Поэма кейіпкерлерін анықтап, образдық мінезін көрсетіңіз.
ЕББҚ тапсырмасы. Жеке жұмыс. "Таным айнасы" Кейіпкер бейнесін ашыңыз.
3-бәйге тапсырмасы. "Өлеңді талдау сызбасы" әдісі. Өлең жолдарын құрылысына қарай талдау.
Сергіту тапсырмасы. "Сандар сөйлейді" әдісі
4-бәйге тапсырмасы. Картамен жұмыс "Дүрбі" әдісі Шығармадағы жер-су аттарын поэма желісімен анықтап, суретте.
5-бәйге тапсырмасы. "Айтарым бар" әдісі. Құлагер қатысқан ат жарысы бүгін болып жатса, Ақанға, Батырашқа, Күреңбай сыншыға қандай сұрақтар қояр едің?
Бейнежазба №2 "Кинометафора" әдісі Қорытынды түйін. "Біліп жүремін." әдісі. "Құлагер" шығармасы Жанр Сюжет Өлең Поэма
Трагедия Оқиға 11 буынды, поэзиялық туынды қара өлең Рефлексия. Бағалау. Оқу тапсырмасы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

-топ












