Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасын талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мамраева Ж.А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім\тақырып |
Адам жанының құпиясы І. Жансүгіров «Құлагер» поэмасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
9.1.3. 1 - көркем шығарманың композициялық құрылымын талдау. - сжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтау,сипаттау, образдық мінездерін дәлелдеп ашу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары
|
- шығармасының құрылымдық- мазмұнын біледі; - шығарманың сюжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтап, сипаттайды. - кейіпкерлердің образдық мінездерін ашады, дәлел келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану, бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Құлагер, Ақан сері, бәйге, жауыздық, аруақтар, ас беру, күйзеліс, ғашықтық қасірет, т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
6-шы құндылық. Тарих, мәдениет және тілдің ортақтығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, тарих, география,математика т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
І.Жансүгіров шығармаларына арқау болған тарихи оқиғалар мен әрекеттерді анықтау арқылы поэма желісін баяндау. Құлагер поэмасын оқып келу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 минут 5 минут 1 минут 20 минут 10 минут 10 минут 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. "Келісіп алайық" әдісі - бір-бірімізді тыңдау; - тақырыпты түсіну; - талқылауға белсенді қатысу; - сұрақ қойып отыру; - тапсырмаларды орындау, - өзіндік ой пікірін білдіріп отыру. ІІ. Оқу тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы пысықтау. "Wordwаll" әдісі 1. "Үш бәйтеректің" бірі? (І.Жансүгіров); 2. І.Жансүгіров көп қолданған көркемдегіш құралдар? (Айшықтау); 3. Орыс халқының қай ақынының романын қазақ тіліне алғаш рет толық аударды? (А.С.Пушкин); 4. "Құлагер" шығармасы қандай жанр түріне жатады? (Поэзия); 5. І.Жансүгіров қандай жанрда қалам тартып, елеулі туындылар берген? (Барлық жанрда); 6. Ақын шығармаларының негізгі тақырыбы? (Халық тағдыры) Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді, - тақырыптық мәнін түсінеді ІІІ. Тарихқа шолу. "Ой шақыру" әдісі. Ақан Қорамсаұлы Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданындағы Үлкен Қоскөл маңында 1843 жылы дүниеге келген. І.Жансүгіров Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жылы дүниеге келген. Сұрақ: Екі тұлғаны тарихта, әдебиетте не байланыстырады?
Жаңа сабақ. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: І.Жансүгіровтың "Құлагер" поэмасы Сабақ мақсаты таныстырылады. Топқа бөлу. "Жеті қазына" 1 -топ Ақан сері 2-топ Батыраш Топ ережесін таныстыру; 3-топ Күреңбай сыншы Бағалау парағын ұсыну. ІҮ. Бейнежазба №1 "Кинометафора"әдісі Бейнежазба бойынша сұрақ-жауап диалогын құрады. Бастапқы түйін. "Білу керек" әдісі. "Құлагер" шығармасы Жанр Сюжет Өлең Поэма Поэманың сюжеттік мазмұнын қысқаша баяндау. 1-бәйге тапсырмасы. "Реттілік картасы" әдісі. Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
2-бәйге тапсырмасы. "Ойлан тап" әдісі Поэма кейіпкерлерін анықтап, образдық мінезін көрсетіңіз.
ЕББҚ тапсырмасы. Жеке жұмыс. "Таным айнасы" Кейіпкер бейнесін ашыңыз.
3-бәйге тапсырмасы. "Өлеңді талдау сызбасы" әдісі. Өлең жолдарын құрылысына қарай талдау.
Сергіту тапсырмасы. "Сандар сөйлейді" әдісі
4-бәйге тапсырмасы. Картамен жұмыс "Дүрбі" әдісі Шығармадағы жер-су аттарын поэма желісімен анықтап, суретте.
5-бәйге тапсырмасы. "Айтарым бар" әдісі. Құлагер қатысқан ат жарысы бүгін болып жатса, Ақанға, Батырашқа, Күреңбай сыншыға қандай сұрақтар қояр едің?
Бейнежазба №2 "Кинометафора" әдісі Қорытынды түйін. "Біліп жүремін." әдісі. "Құлагер" шығармасы Жанр Сюжет Өлең Поэма
Трагедия Оқиға 11 буынды, поэзиялық туынды қара өлең Рефлексия. Бағалау. Оқу тапсырмасы:
|