Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мамраева Ж.А

    Сынып: 9 А

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Бөлім\тақырып

    Адам жанының құпиясы

    І. Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    9.1.3. 1 - көркем шығарманың композициялық құрылымын талдау.

    - сжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтау,сипаттау, образдық мінездерін дәлелдеп ашу.

    Сабақ мақсаттары


    - шығармасының құрылымдық- мазмұнын біледі;

    - шығарманың сюжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтап, сипаттайды.

    - кейіпкерлердің образдық мінездерін ашады, дәлел келтіреді.

    Бағалау критерийлері

    1. Көркем шығарманың композициялық құрылымын талдайды,

    2. Сюжеттік идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

    3. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сипаттама береді.

    4. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жасайды.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Қолдану, бағалау

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Құлагер, Ақан сері, бәйге, жауыздық, аруақтар, ас беру, күйзеліс, ғашықтық қасірет, т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Ақан сері бейнесін қалай суреттер едіңіз?

    2. Ақанның Құлагерге деген сезімін қалай түсінесіңдер?

    3. Неліктен Ақан Құлагерден айырылып қалды?

    4. Ішітарлық, көреалмаушылық қасиеттер адам баласын қандай жағдайға алып келеді?

    5. Шығарма қандай оқиғамен аяқталды?

    6. Осы шығарманың авторы өзің болғанда оқиғаны қалай аяқтар едің?

    Құндылықтарға баулу


    6-шы құндылық.

    Тарих, мәдениет және тілдің ортақтығы

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, тарих, география,математика т.б.

    Алдыңғы оқу

    І.Жансүгіров шығармаларына арқау болған тарихи оқиғалар мен әрекеттерді анықтау арқылы поэма желісін баяндау. Құлагер поэмасын оқып келу.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    2 минут














    5 минут













    1 минут














    20 минут







































































    10 минут










    10 минут





















    5 минут





    І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу.


    Психологиялық ахуал туғызу. "Келісіп алайық" әдісі

    - бір-бірімізді тыңдау;

    - тақырыпты түсіну;

    - талқылауға белсенді қатысу;

    - сұрақ қойып отыру;

    - тапсырмаларды орындау,

    - өзіндік ой пікірін білдіріп отыру.






    ІІ. Оқу тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы пысықтау. "Wordwаll" әдісі

    1. "Үш бәйтеректің" бірі? (І.Жансүгіров);

    2. І.Жансүгіров көп қолданған көркемдегіш құралдар? (Айшықтау);

    3. Орыс халқының қай ақынының романын қазақ тіліне алғаш рет толық аударды? (А.С.Пушкин);

    4. "Құлагер" шығармасы қандай жанр түріне жатады? (Поэзия);

    5. І.Жансүгіров қандай жанрда қалам тартып, елеулі туындылар берген? (Барлық жанрда);

    6. Ақын шығармаларының негізгі тақырыбы? (Халық тағдыры)

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді,

    - тақырыптық мәнін түсінеді

    ІІІ. Тарихқа шолу. "Ой шақыру" әдісі.

    Ақан Қорамсаұлы Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданындағы Үлкен Қоскөл маңында 1843 жылы дүниеге келген.

    І.Жансүгіров  Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жылы дүниеге келген.

    Сұрақ:

    Екі тұлғаны тарихта, әдебиетте не байланыстырады?








    Жаңа сабақ. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: І.Жансүгіровтың "Құлагер" поэмасы

    Сабақ мақсаты таныстырылады.

    Топқа бөлу. "Жеті қазына"


    1DrawObject1 -топ Ақан сері

    2-топ Батыраш Топ ережесін таныстыру;

    3-топ Күреңбай сыншы Бағалау парағын ұсыну.


    ІҮ. Бейнежазба №1 "Кинометафора"әдісі

    Бейнежазба бойынша сұрақ-жауап диалогын құрады.



    Бастапқы түйін. "Білу керек" әдісі.

    "Құлагер" шығармасы


    Жанр Сюжет Өлең Поэма

    Поэманың сюжеттік мазмұнын қысқаша баяндау.








    1-бәйге тапсырмасы. "Реттілік картасы" әдісі.

    Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

    Сюжеттің басталуы

    Сағынайдың асы

    Сюжеттің байланысуы

    Ақанның асқа келуі

    Сюжеттің дамуы

    Аттың сыны

    Сюжеттің шиеленісуі

    Бәйге

    Сюжеттің шарықтау шегі

    Құлагердің озуы

    Сюжеттің шешімі

    Құлагердің мерт болуы


    2-бәйге тапсырмасы. "Ойлан тап" әдісі

    Поэма кейіпкерлерін анықтап, образдық мінезін көрсетіңіз.


    Кейіпкер

    Образдық мінезі

    Поэмадан үзінді

    Ақан сері (1-топ)



    Батыраш (2-топ)



    Күреңбай

    сыншы (3-топ)




    ЕББҚ тапсырмасы. Жеке жұмыс. "Таным айнасы"

    Кейіпкер бейнесін ашыңыз.


    Құлагер бейнесі өз тіліңмен

    Күреңбай сыншы тілімен





    3-бәйге тапсырмасы. "Өлеңді талдау сызбасы" әдісі.

    Өлең жолдарын құрылысына қарай талдау.

    1-топ.

    Қайырып қыстай баптап Құлагерді,

    Осы астың дақпыртына Ақан келді.

    Мінгізіп бәйге бала жайтаңдатып,

    Ауылына ас бергеннің тақау келді.


    1.шумақ

    2.тармақ

    3.бунақ

    4.буын

    5.ұйқас

    Үзінді бөлімі-

    2-топ.

    Қош, енді қалдың кейін, Құлагерім,

    Тұрмадың,жығылғаннан жылап едім.

    Жалғанда саяқ жүріп таяқ жедім,

    Көретін күнім шығар бұ да менің.

    Бай-бай, бай-бай,

    Бай-бай, бай-бай.

    1.шумақ

    2.тармақ

    3.бунақ

    4.буын

    5.ұйқас

    Үзінді бөлімі-

    3-топ.

    Аты өліп,астан Ақан шаршап қайтты,

    Ауылға оның әнін малшы ап қайтты.

    Ел-елден Ерейменге жиылған жан,

    Еліне "Құлагер" деп ән сап қайтты.


    1.шумақ

    2.тармақ

    3.бунақ

    4.буын

    5.ұйқас

    Үзінді бөлімі-

    Сергіту тапсырмасы. "Сандар сөйлейді" әдісі


    30 саны

    Серілікпен өмір сүрген Ақан сері 30-дан асқанда қабат-қабат қайғыға ұшырайды.

    1.Сүйген жары Ұрқия қайтыс болады.

    2.Қыран құсы Қараторғай бір түнде өледі.

    3.Одан кейін қасқырға салған құшаланы жеп, құмай тазысы Базаралы өледі.

    4. Аламан бәйгеге қатысқан Құлагер тұлпарына қастандық жасалып өлтіріледі.

    1300

    Сағынайдын асындағы аламан бәйгеге 1300 ат қатысады.

    1886

    Сағынайдың асы өткен жыл

    7

    Ақан сері жігіттіктің жеті өнерін меңгерген.

    Серілік, суырыпсалмалық, ақындық, әншілік, аспапта орындаушылық, атбегілік

    6

    Ақан сері мен оның бәйге тұлпары Құлагер Алты Алашқа танымал болған.

    16-17

    16-17 жасынан бастап өнерге бет бұрған.

    70

    Ақан сері 70 жасында қайтыс болған.

    13

    Құлагерде 13 қабырға болған

    500

    Ақ үй тігілген

    20 000

    Қой сойылған

    100

    Жылқы сойылған


    4-бәйге тапсырмасы. Картамен жұмыс "Дүрбі" әдісі

    Шығармадағы жер-су аттарын поэма желісімен анықтап, суретте.


    Ақсу






    Картаға орналастыру, анықтама беру

    Көкшетау

    Ереймен

    Арқа

    Арал

    Балқаш

    Сырымбет

    Зеренді

    Айыртау

    Ертіс

    Қоскөл







    5-бәйге тапсырмасы. "Айтарым бар" әдісі.

    Құлагер қатысқан ат жарысы бүгін болып жатса, Ақанға, Батырашқа, Күреңбай сыншыға қандай сұрақтар қояр едің?

    Ақанға қойғым келетін сұрақ

    Батырашқа қойғым келетін сұрақ

    Күреңбай сыншыға қойғым келетін сұрақ





    Бейнежазба №2 "Кинометафора" әдісі

    Қорытынды түйін. "Біліп жүремін." әдісі.

    "Құлагер" шығармасы

    Жанр Сюжет Өлең Поэма

    DrawObject2 DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3



    Трагедия Оқиға 11 буынды, поэзиялық туынды

    қара өлең

    Рефлексия.

    Бағалау.

    Оқу тапсырмасы:

    1-топ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мамраева Жулдыз Амантаевна
    21 Ақпан 2023
    5693
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасын талдау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасын талдау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    І.Жансүгіровтың "Құлагер " поэмасы мазмұндық ерекшелігі бойынша керемет туынды. Ақан серінің Құлагер атты тұлпарының кісі қолынан өлтірілуі Ақанға зор қайғы болады. Құлагерге арнап шығарған "Бай, Бай Құлагерім-ай" атты өлең толғауы елді толғандырмай қоймайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мамраева Ж.А

    Сынып: 9 А

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Бөлім\тақырып

    Адам жанының құпиясы

    І. Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    9.1.3. 1 - көркем шығарманың композициялық құрылымын талдау.

    - сжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтау,сипаттау, образдық мінездерін дәлелдеп ашу.

    Сабақ мақсаттары


    - шығармасының құрылымдық- мазмұнын біледі;

    - шығарманың сюжеттік идеясына сай кейіпкерлерді анықтап, сипаттайды.

    - кейіпкерлердің образдық мінездерін ашады, дәлел келтіреді.

    Бағалау критерийлері

    1. Көркем шығарманың композициялық құрылымын талдайды,

    2. Сюжеттік идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

    3. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сипаттама береді.

    4. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жасайды.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Қолдану, бағалау

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Құлагер, Ақан сері, бәйге, жауыздық, аруақтар, ас беру, күйзеліс, ғашықтық қасірет, т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Ақан сері бейнесін қалай суреттер едіңіз?

    2. Ақанның Құлагерге деген сезімін қалай түсінесіңдер?

    3. Неліктен Ақан Құлагерден айырылып қалды?

    4. Ішітарлық, көреалмаушылық қасиеттер адам баласын қандай жағдайға алып келеді?

    5. Шығарма қандай оқиғамен аяқталды?

    6. Осы шығарманың авторы өзің болғанда оқиғаны қалай аяқтар едің?

    Құндылықтарға баулу


    6-шы құндылық.

    Тарих, мәдениет және тілдің ортақтығы

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, тарих, география,математика т.б.

    Алдыңғы оқу

    І.Жансүгіров шығармаларына арқау болған тарихи оқиғалар мен әрекеттерді анықтау арқылы поэма желісін баяндау. Құлагер поэмасын оқып келу.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    2 минут














    5 минут













    1 минут














    20 минут







































































    10 минут










    10 минут





















    5 минут





    І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу.


    Психологиялық ахуал туғызу. "Келісіп алайық" әдісі

    - бір-бірімізді тыңдау;

    - тақырыпты түсіну;

    - талқылауға белсенді қатысу;

    - сұрақ қойып отыру;

    - тапсырмаларды орындау,

    - өзіндік ой пікірін білдіріп отыру.






    ІІ. Оқу тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы пысықтау. "Wordwаll" әдісі

    1. "Үш бәйтеректің" бірі? (І.Жансүгіров);

    2. І.Жансүгіров көп қолданған көркемдегіш құралдар? (Айшықтау);

    3. Орыс халқының қай ақынының романын қазақ тіліне алғаш рет толық аударды? (А.С.Пушкин);

    4. "Құлагер" шығармасы қандай жанр түріне жатады? (Поэзия);

    5. І.Жансүгіров қандай жанрда қалам тартып, елеулі туындылар берген? (Барлық жанрда);

    6. Ақын шығармаларының негізгі тақырыбы? (Халық тағдыры)

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді,

    - тақырыптық мәнін түсінеді

    ІІІ. Тарихқа шолу. "Ой шақыру" әдісі.

    Ақан Қорамсаұлы Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданындағы Үлкен Қоскөл маңында 1843 жылы дүниеге келген.

    І.Жансүгіров  Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жылы дүниеге келген.

    Сұрақ:

    Екі тұлғаны тарихта, әдебиетте не байланыстырады?








    Жаңа сабақ. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: І.Жансүгіровтың "Құлагер" поэмасы

    Сабақ мақсаты таныстырылады.

    Топқа бөлу. "Жеті қазына"


    1DrawObject1 -топ Ақан сері

    2-топ Батыраш Топ ережесін таныстыру;

    3-топ Күреңбай сыншы Бағалау парағын ұсыну.


    ІҮ. Бейнежазба №1 "Кинометафора"әдісі

    Бейнежазба бойынша сұрақ-жауап диалогын құрады.



    Бастапқы түйін. "Білу керек" әдісі.

    "Құлагер" шығармасы


    Жанр Сюжет Өлең Поэма

    Поэманың сюжеттік мазмұнын қысқаша баяндау.








    1-бәйге тапсырмасы. "Реттілік картасы" әдісі.

    Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

    Сюжеттің басталуы

    Сағынайдың асы

    Сюжеттің байланысуы

    Ақанның асқа келуі

    Сюжеттің дамуы

    Аттың сыны

    Сюжеттің шиеленісуі

    Бәйге

    Сюжеттің шарықтау шегі

    Құлагердің озуы

    Сюжеттің шешімі

    Құлагердің мерт болуы


    2-бәйге тапсырмасы. "Ойлан тап" әдісі

    Поэма кейіпкерлерін анықтап, образдық мінезін көрсетіңіз.


    Кейіпкер

    Образдық мінезі

    Поэмадан үзінді

    Ақан сері (1-топ)



    Батыраш (2-топ)



    Күреңбай

    сыншы (3-топ)




    ЕББҚ тапсырмасы. Жеке жұмыс. "Таным айнасы"

    Кейіпкер бейнесін ашыңыз.


    Құлагер бейнесі өз тіліңмен

    Күреңбай сыншы тілімен





    3-бәйге тапсырмасы. "Өлеңді талдау сызбасы" әдісі.

    Өлең жолдарын құрылысына қарай талдау.

    1-топ.

    Қайырып қыстай баптап Құлагерді,

    Осы астың дақпыртына Ақан келді.

    Мінгізіп бәйге бала жайтаңдатып,

    Ауылына ас бергеннің тақау келді.


    1.шумақ

    2.тармақ

    3.бунақ

    4.буын

    5.ұйқас

    Үзінді бөлімі-

    2-топ.

    Қош, енді қалдың кейін, Құлагерім,

    Тұрмадың,жығылғаннан жылап едім.

    Жалғанда саяқ жүріп таяқ жедім,

    Көретін күнім шығар бұ да менің.

    Бай-бай, бай-бай,

    Бай-бай, бай-бай.

    1.шумақ

    2.тармақ

    3.бунақ

    4.буын

    5.ұйқас

    Үзінді бөлімі-

    3-топ.

    Аты өліп,астан Ақан шаршап қайтты,

    Ауылға оның әнін малшы ап қайтты.

    Ел-елден Ерейменге жиылған жан,

    Еліне "Құлагер" деп ән сап қайтты.


    1.шумақ

    2.тармақ

    3.бунақ

    4.буын

    5.ұйқас

    Үзінді бөлімі-

    Сергіту тапсырмасы. "Сандар сөйлейді" әдісі


    30 саны

    Серілікпен өмір сүрген Ақан сері 30-дан асқанда қабат-қабат қайғыға ұшырайды.

    1.Сүйген жары Ұрқия қайтыс болады.

    2.Қыран құсы Қараторғай бір түнде өледі.

    3.Одан кейін қасқырға салған құшаланы жеп, құмай тазысы Базаралы өледі.

    4. Аламан бәйгеге қатысқан Құлагер тұлпарына қастандық жасалып өлтіріледі.

    1300

    Сағынайдын асындағы аламан бәйгеге 1300 ат қатысады.

    1886

    Сағынайдың асы өткен жыл

    7

    Ақан сері жігіттіктің жеті өнерін меңгерген.

    Серілік, суырыпсалмалық, ақындық, әншілік, аспапта орындаушылық, атбегілік

    6

    Ақан сері мен оның бәйге тұлпары Құлагер Алты Алашқа танымал болған.

    16-17

    16-17 жасынан бастап өнерге бет бұрған.

    70

    Ақан сері 70 жасында қайтыс болған.

    13

    Құлагерде 13 қабырға болған

    500

    Ақ үй тігілген

    20 000

    Қой сойылған

    100

    Жылқы сойылған


    4-бәйге тапсырмасы. Картамен жұмыс "Дүрбі" әдісі

    Шығармадағы жер-су аттарын поэма желісімен анықтап, суретте.


    Ақсу






    Картаға орналастыру, анықтама беру

    Көкшетау

    Ереймен

    Арқа

    Арал

    Балқаш

    Сырымбет

    Зеренді

    Айыртау

    Ертіс

    Қоскөл







    5-бәйге тапсырмасы. "Айтарым бар" әдісі.

    Құлагер қатысқан ат жарысы бүгін болып жатса, Ақанға, Батырашқа, Күреңбай сыншыға қандай сұрақтар қояр едің?

    Ақанға қойғым келетін сұрақ

    Батырашқа қойғым келетін сұрақ

    Күреңбай сыншыға қойғым келетін сұрақ





    Бейнежазба №2 "Кинометафора" әдісі

    Қорытынды түйін. "Біліп жүремін." әдісі.

    "Құлагер" шығармасы

    Жанр Сюжет Өлең Поэма

    DrawObject2 DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3



    Трагедия Оқиға 11 буынды, поэзиялық туынды

    қара өлең

    Рефлексия.

    Бағалау.

    Оқу тапсырмасы:

    1-топ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    21.02.2023
    5693
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мамраева Жулдыз Амантаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации