Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ілгекті бізді қолға дұрыс ұстау
Материал туралы қысқаша түсінік
Технология пәнінен ілмекпен жұмыс жасау сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Мамыр 2018
320
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: технология Тақырыбы: Ілгекті бізді қолға дұрыс ұстау | Мектеп: «Ордабасы» ж.о.м. | |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Мыңбосын Құттықыз | |
СЫНЫП: 7а | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқумақсаты(мақсаттары) | Ілгекті бізді қолға дұрыс ұстауды үйрету | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Ілгек бізді қолға ұстап үйренеді | |
Оқушылардың басым бөлігі: Ілгекті бізбен тоқи алады | ||
Кейбір оқушылар: Ілгекті бізбен әр түрлі өрнектер тоқи алады | ||
Табыс нәтижелері | Барлық оқушылар: Ілгек бізді қолға ұстап үйренемін | |
Оқушылардың басым бөлігі: Ілгекті бізбен тоқи аламын | ||
Кейбір оқушылар: Ілгекті бізбен әр түрлі өрнектер тоқи аламын | ||
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар(төмендежоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут | Ұйымдастыру кезеңі.Сабақ басында оқушылармен сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеп, сабаққа қажетті жабдықтарды дайындау. Сабаққа оқушылар назарын аудару, түрлі ой тастау,психологиялық ахуал қалыптастыру.«Жылы сөз» тренингін өткізу, оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің қолдарынан ұстап үлкен әсем жүрекпен бір-біріне жылы сөздер айтып, бүгінгі күнге сәттілік тілейді. Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу. Бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Түймедақ» әдісін қолдана отырып, әрбір дұрыс жауапқа жеке оқушы бір күлтешеден жапсырып отырады, ол бір баллға сәйкес екенін түсіндіремін.Үй тапсырмасын пысықтау Үйге берілген тапсырманы «Керемет ойын » әдісі арқылы сұрау. Бұл әдіс бойынша оқушылар қолдарындағы сан арқылы рет-ретімен сұраққа жауап береді. | РесурстарТоқыма жіп, кеспе қағазы, түймедақ суретіЖүрек жастық, АКТ |
Ортасы 25 минут | Жаңа сабақ: «Үштік одақ» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақты түсіндіреді. Сарамандық жұмыс:Оқушылар ілгекті бізді, жіпті қолдана отырып оны қолға дұрыс ұстап үйренеді, тоқу барысында қауіпсіздік ережесімен таныстыру. Ілгекті бізбен бастап, тізбектеуді үйренеді. | РесурстарСуреттер, журналдар Дайын тоқыма бұйымдар, тоқыма жіп,ілмек. АКТ |
Аяқталуы 10 минут | Қорытынды:«Ойлан жауап қайтар» әдісі арқылы жұмбақтар шешу: | Ресурстар стикер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау– Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? + | Бағалау- Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс: биология, матем, әдебиет, суретҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері: |
РефлексияСабақ/ оқумақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма? Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабағымның басында оқушылармен сәлемдесіп,кезекші оқушыдан жоқ оқушыны анықтадым.Оқушылар назарын сабаққа аудару,түрлі ой тастау,психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында «Жылы сөз»тренингін өткіздім.Оқушылар жүрек жастықшаны бір-біріне беру арқылы жылы лебіздерін айтып шықты.Оқушыларды топқа түстер арқылы бөлдім.Көк және қызыл түстер арқылы топтасты.Әрі қарай оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстырып өттім.Оқушылар өзін-өзі бағалау «Түймедақ» әдісі бойынша әрбір дұрыс жауапқа гүл күлтешелерін жапсырып отырды. Үй тапсырмасын «Керемет ойын» әдісі арқылы сұрадым.Бұл әдіс бойынша оқушылар түстердің артында жасырылған сан бойынша кезек-кезек қойылған сұрақтарға жауап берді. «Интервью» тәсілі арқылы мәліметтерді өз сөздерімен баяндады.Өз еңбегінде Мерсер мен Метлан(2007) «Диалог » негізінде оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар олардың білім деңгейінің өсуіне өлес қосатынын атап көрсетті. Жаңа сабақта «Үштік одақ» әдісін қолдандым.Нәтижесі жақсы болды.Оқушылар белсенділік танытып отырды.Оқушыларға қауіпсіздік ережесі туралы ескерттім.Ілгекті бізді қолға дұрыс ұстай алмайтын Айым мен Гүлназатқа ілмекті дұрыс ұстауды көрсеттім.Алғашқы кезде қиналғанымен кейін қол үйренген кейін оңай тез тоқи бастады.Қыздардың басым бөлігі ілмекпен тоқи алатындарын көрсетті.»Ойлан жауап қайтар» әдісін оқушыларды жылдам ойлауға әрі сергіту сәті ретінде жұмбақтар жасырдым. «Үш сұрақ» әдісі бойынша сабақты бекіттім.Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушылар көп болды.Өз беттерінше ізденіп бір-біріне сұрақтарды дұрыс қоя білді.Осы сабағымның сәтті өткен сәті деп айтуға болады.Дәстүрлі сабақтарыма қарағанда бүгінгі сабақтарымның ерекшеліктері көп болды.Әдістерді меңгере білді.Сабаққа деген қызығушылықтары артты.Білмегендерге өз білгендерін үйретуді қыздарым жақсы меңгерді.Сабақ соңында жинаған балы мен жасаған жұмыстарын көрсетіп бағаланды. Сабақ соңында оқушылар стикерге Бүгін не үйрендім? Маған не ұнады? Маған не ұнамады? Бойынша кері байланыс жасады. Берілген уақытты тиімді пайдалана алмадым,себебі әдіс-тәсілдерді көп қолданғандықтан үлгермеушілікті байқадым.Келесі сабағымды жоспарлағанда осы кемшіліктерді жоямын деген ойдамын.Міне,менің бір сабағымда алған әсерім мен жетістігім осындай болды. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)