Материалдар / Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
65
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.2А Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:

Камалова С.Т

Күні:

15.11.2024ж

Сыныбы: 8 в

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау

8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау

Гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін.

Әр топ бір-бірімен әр ұлттың амандасу салтымен сәлемдеседі.


Реттік санау арқылы оқушыларды 3 топқа біріктіру.

1 топ. Иммунитет

2 топ. Гуморальдық иммунитет

3 топ. Жасушалық иммунитет


Үй тапсырмасын сұрауда « жолданған хат» әдісі қолданылады.

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.






Жолданған хат әдісі кезінде әр топтағы оқушылар 5 сұрақ құрастырып шығу және оны келесі топқа беру.




















Әр дұрыс жауапқа

1 балл



Сабақтың ортасы



Жаңа сабақтың мақсатын ашуда видеоролик көрсету.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беріледі

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Оқулықтағы мәтінмен танысады

Тірек сөздерді дәптерге жазу

8 сынып оқулығы

Дәптер

қалам




1 тапсырма

Топтық жұмыс

ПОСТЕР әдісін қолдану

1 топ Лейкоциттер

2 топ Гуморальдық иммунитет

3 топ Жасушалық иммунитет

ПОСТЕР әдісі арқылы тақырыпты түсіндіру

Дескриптор:

Жалпы - 5 балл

1 топ. Лейкоциттер типтерін ажыратады

2 топ. Гуморальдық иммунитетке түсініктеме береді

3 топ. Жасушалық иммунитетке түсініктеме береді


Презентация


Түрлі түсті маркер

А 5 қағазы


2 тапсырма

«Бинго әдісі» Жеке жұмыс

1.Иммунитет сөзінің мағынасы?

2.Фагоцитоз үдерісін кім ашты?

3.Антидене үдерісін ашқан ғалымды ата?

4.Қанның түссіз жасушасы?

5. Лейкоциттер ағзаны қанша әдіспен қорғайды?

6.Қан жасушаларын ата.

7.Қанға ұйытушы рөл атқаратын лейкоцитті ата?

8.ЖИТС жұғу жолдары.

9. Лимфоциттер болмаса, иммунитет жүзеге асады ма?

10. Лейкоциттердің қанша типі бар?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді:

1.Иммунитет сөзінің мағынасы?

2.Фагоцитоз үдерісін кім ашты?

3.Антидене үдерісін ашқан ғалымды ата?

4.Қанның түссіз жасушасы?

5. Лейкоциттер ағзаны қанша әдіспен қорғайды?

6.Қан жасушаларын ата.

7.Қанға ұйытушы рөл атқаратын лейкоцитті ата?

8.ЖИТС жұғу жолдары.

9. Лимфоциттер болмаса, иммунитет жүзеге асады ма?

10. Лейкоциттердің қанша типі бар?

Дескриптор

Әр сұрақтарға жауап 2 балл береді

Қорап

Теннис шариктері

Сабақтың соңы


«икс және нөл ойыны» арқылы тапсырманы орындатады

Қорытындылау айдарындағы «икс және нөл ойыны» арқылы сұрақ – жауап тапсырмаларын орындайды

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап 2 балл беріледі



А 5 қағаз

стикерлер

Рефлексия


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рефлекция парағы






ТҚЕ сақтау.

  1. Топ басшысына бағыну.

  2. Белсенді болу.

  3. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  4. Уақыт шегінде жұмыс жасау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!