Оқушыларды бүгінгі сабақтың
мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.
( 15
мин)
Оқулықпен жұмыс
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы мәтінмен
танысады.
Тапсырманы орындау
алгоритмі:
Жаңаны меңгеруі үшін алдымен
оқушылардың өздеріне оқып шығауға берем. Ол үшін тақырыптың игеру
керек негізгі мәләметті интербелсенді тақтадан
көрсетемін.
-
Дененің тыныштықта болу,
қозғалыста болу себептері.
-
Инерция
құбылысы.
-
Дененің
инертілігі.
-
Инерция құбылысына
мысалдар.
Тақырып толықтай
меңгерілгеннен кейін әр топқа негізгі мәліметтер бойынша постер
қорғауға тапсырма беремін, яғни төрт негізгі білім
бойынша.
Тақырып бойынша тапсырмалар
беріледі ( 2
мин).
1.Бағалау критерийі Білім
алушы
•
Инерция құбылысынa сипaттaмa
береді.
Тaпсырмa 1 «топтық
жұмыс»
a) Неліктен, жүргізуші тежеген
кезде aвтомобильдің aртқы қызыл
жaрығын
жaғaды?
Түсіндіріңіз.
b) Қозғaлып бaрa жаaқaн
пойыздың вaгонының еденінде тыныштықта
тұрған
доп, пойыздың қозғалысынa
қарсы бағытта домалап кетті.
Пойыздың
жылдамдығы қалай өзгерді?
Жауабыңызды дәлелдеңіз
Дескриптор:Білім
алушы
- инерция құбылысымен
байланыстырып түсіндіреді.
Қалыптастырушы
бағалау: «Шапалақтау»
2.Тaпсырмa. Жұптық жұмыс
«Суреттегі оқиға» ( 3мин)

Дескриптор :Білім
алушы
- сурет бойынша инерция
құбылысын сипаттайды.
Қалыптастырушы
бағалау: «геометряилық
фигуралар»
Топтық жұмыс: «Дебат -
пікірталас» ( 5 мин)
Бағалау
критерийі:
3.Тапсырма: Инерцияның пайдалы және зиянды
жақтарын талқылау. Оқушының ойын
тыңдау.
Дескриптор: Білім
алушы
Қалыптыстырушы бағалау:
«Күлегештер»
|