Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Денелердің өзара әрекеттесуі
| Мектеп: Новопавлов ЖОББМ |
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Саламатов К.Т
|
Сынып: 7 «ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы
| Инерция құбылысы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: | 7.2.2.1 – инерция құбылысын түсіндіру және мысалдар келтіру |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: инерция құбылысын түсіндіреді және өмірден мысалдар келтіреді.Оқушылардың басым көпшілігі: инерция құбылысының пайда болу себептерін айта алады, тапсырмаларды орындай алады.Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы инерция құбылыстарын ажырата біледі. |
Бағалау критерийлері | - инерция құбылысын түсіндіреді, мысалдар келтіреді.- инерция құбылысына байланысты тапсырмаларды орындайды.- инерция құбылысын ажыратады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар жаңа мәліметті, яғни инерция құбылысын, инерттілікті баяндайды және ойларын жетілдіре отырып жазбаша және ауызша талқылайды.Пәнге тән лексика мен терминология: инерция, дененің инерттілігі.Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Сіз қалай ойлайсыз ...............Сіз келісесізбе ..............Қалай болады, егерде ............Сіз не істер едіңіз .......... |
Құндылықтарға баулу | Жауапкершілік, өзара қарым-қатынас, білімге құштарлық |
Пәнаралық байланыстар | Дене шынықтыру, тарих. |
Бастапқы білім | Күнделкті өмірде, дене шынықтыру пәндерінде инерция құбылысымен ұшырасады.
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы ( 10 мин)
| Ұйымдастыру.Сәлемдесу Тренинг («Сиқырлы қобдиша» (оның ішінде домалақ айна болады))Топқа бөлу («Мозайка» әдісімен 2 топқа бөлінеді)Алдынгы білімді қайталау: «Тығыздық» бөлімін қорытындылау.Жеке жұмыс. ( 5 мин)Бaғaлау критерийі: Білім aлушы• Тығыздықтың формуласын есеп шығаруда қолданады.
Тапсырма 1 Егер шойынның тығыздығы 7∙103кг/м3болсa, онда көлемі 20 см3 шойын кесегінің мaссaсын aнықтаңыз. Дескриптор:Білім алушы- шaмаларды ХБЖ-не келтіреді;- тығыздықты есептеу формулaсын қолдaнaды.Тапсырма 2 Көлемдері бірдей алюминий және мыс екі білеуше бар. Егер мыстың мaссасы aлюминийдің массасынан 1,24кг артық болса, бұл білеушелердің массалары қандай болады? ρА=2,7г/см3, ρМ=8,9 г/см3.Дескриптор:Білім алушы- шамаларды ХБЖ-нде жазады;- тығыздықты есептеу формуласын қолданады;- білеушелердің массасын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау» |
Қобlиша, айна, сурет қиындылары.
Бор, ыдыстағы су, мензурка, таразы, топшамалар |
Сабақтың ортасы ( 25мин)
| Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. ( 15 мин)Оқулықпен жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы мәтінмен танысады.Тапсырманы орындау алгоритмі:Жаңаны меңгеруі үшін алдымен оқушылардың өздеріне оқып шығауға берем. Ол үшін тақырыптың игеру керек негізгі мәләметті интербелсенді тақтадан көрсетемін.
Дененің тыныштықта болу, қозғалыста болу себептері.Инерция құбылысы.Дененің инертілігі.Инерция құбылысына мысалдар.
Тақырып толықтай меңгерілгеннен кейін әр топқа негізгі мәліметтер бойынша постер қорғауға тапсырма беремін, яғни төрт негізгі білім бойынша.
Тақырып бойынша тапсырмалар беріледі ( 2 мин).1.Бағалау критерийі Білім алушы• Инерция құбылысынa сипaттaмa береді.Тaпсырмa 1 «топтық жұмыс»a) Неліктен, жүргізуші тежеген кезде aвтомобильдің aртқы қызыл жaрығын жaғaды? Түсіндіріңіз.b) Қозғaлып бaрa жаaқaн пойыздың вaгонының еденінде тыныштықта тұрғандоп, пойыздың қозғалысынa қарсы бағытта домалап кетті. Пойыздың жылдамдығы қалай өзгерді? Жауабыңызды дәлелдеңізДескриптор:Білім алушы- инерция құбылысымен байланыстырып түсіндіреді.Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақтау»
2.Тaпсырмa. Жұптық жұмыс «Суреттегі оқиға» ( 3мин)
Дескриптор :Білім алушы- сурет бойынша инерция құбылысын сипаттайды.Қалыптастырушы бағалау: «геометряилық фигуралар»Топтық жұмыс: «Дебат - пікірталас» ( 5 мин)Бағалау критерийі: Инерция құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын ажыратады.3.Тапсырма: Инерцияның пайдалы және зиянды жақтарын талқылау. Оқушының ойын тыңдау.Дескриптор: Білім алушыИнерция құбылысына байланысты ойларын дәлелдейді.Қалыптыстырушы бағалау: «Күлегештер» |
Интербелсенді тақта, пjcтер, маркер, топшамалар, суретттер
|
Сабақтың соңы.( 5 мин)
| Рефлексия (кері байланыс) «Бес саусақ»Бас бармақ – Білетінім Сұқ саусақ – Білгенім Ортаңғы саусақ - Әліде білгім келеді Аты жоқ саусақ - Мен үшін жаңа ақпарат Шынашақ - Мені таңқалдырды Үй тапсырмасы: Инерция құбылысы. Құбылысты қандай мақсатта пайдалануға болады. Құбылысты бейнелейтін сурет салу.
|
|