1.- Оқушылар, мен әр
топқа тақырып беремін:
Ақ
түстілер –
«Ақ
қалпақ» – 1 топ
(4
оқушы) - статистикалық (проблема
бойынша тек фактілер (талқылаусыз) айтылады, яғни инерцияның бар
екендігіне тек факт
айтамыз).
Сары түстілер – «Сары
қалпақ» 2 топ (4 оқушы) –
жағымды, оңды (оңды, позитивті
жақтар айтылады).
Қара түстілер - «Қара
қалпақ» 3 топ (4 оқушы) –
негативті (айтылып жатырған
мәселенің тиімсіз жақтарын
анықтайды).
Көк түстілер - «Көк
қалпақ» 4 топ
(4
оқушы) –
аналитикалық (талдау
жүргізіледі, топ неге? не үшін? деген сұрақтарға жауап
береді).
Жасыл түстілер - «Жасыл
қалпақ»5 топ (5
оқушы) –
шығармашылық (алуан түрлі,
қисынға келмейтін ойлар мен ұсыныстарды айтуға
болады).
Қызыл түстілер - «Қызыл
қалпақ» 6
топ (4
оқушы) –
эмоционалды (топ мүшелері
материалмен жұмыс жасап жатқандағы көңіл-күйлерін
сипаттайды).
- Осы тақырыптарды
топ ішінде оқып, талқылайсыңдар. (оқушылар мәтінді оқып жатқанда,
түрлі-түсті қағаздар
үлестіремін)
- Алдарыңа берілген
плакатқа өз ойларыңды түсіріп, бүкіл сынып алдында
қорғайсыңдар.

Табыс
критерийі:
1. тек фактілер (талқылаусыз)
айтылады, яғни инерцияның бар екендігіне тек факт
айтамын
2. Жағымды, оңды (оңды, позитивті
жақтар айтамын
3. Негативті (айтылып жатырған
мәселенің тиімсіз жақтарын
анықтаймын
4. Аналитикалық
(талдау жүргізіледі, топ неге? не үшін? деген сұрақтарға жауап
беремін
5. Шығармашылық
(алуан түрлі, қисынға келмейтін ойлар мен ұсыныстарды
айтамын
6. Эмоционалды (топ
мүшелері материалмен жұмыс жасап жатқандағы көңіл-күйлерін
сипаттаймын
Оқушылар «Табыс критерийін»
ескере отырып, бір бірін «Смайликтер» арқылы
бағалайды
|