Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Инерция құбылысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Физика |
Мектеп: №12 мектеп-интернат |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Кыдырбекова Ж. |
||||||
Сынып:7б,в |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ тақырыбы: Инерция. Кеңістік пен уақыт |
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1. Инерцияның бар екендігін білу 2. Инерцияның пайдасы мен зиянын білу 3. Инерцияны біле отырып күнделікті өмірде қолдана білу Табыс критерийлері: 1. Инерцияның бар екендігін білемін 2. Инерцияның пайдасы мен зиянын білемін 3. Инерцияны біле отырып күнделікті өмірде қолдана білемін |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
Инерцияның не екенін білу |
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
Оның пайдасы мен зиянын ажырата алу |
|||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||
Күнделікті өмірмен байланыстыра білу |
|||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||
Инерция, кеңістік, уақыт |
|||||||
Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||
Инерция. Кеңістік пен уақыт |
|||||||
Сіз ..... ажырата білесіз бе? |
|||||||
Сіз инерцияның пайдасы мен зиянын ажырата білесіз бе? |
|||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||
Инерция |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Бірқалыпты түзу сызықты қозғалыс графигі |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 15 минут |
Оқушыларды Шаттық шеңберіне тұрғызып, «Ыстық алақан» жаттығуын жасатып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға бір-біріне сұрақтар қойғызамын. Менің қолымдығы әртүрлі фигураларды алып 6 топқа бөлінеді Ақ түстілер – 1 топ (4 оқушы) – «Ақ қалпақ» Сары түстілер 2 топ (4 оқушы) – «Сары қалпақ» Қара түстілер - 3 топ (4 оқушы) -«Қара қалпақ» Көк түстілер - 4 топ (4 оқушы -«Көк қалпақ» Жасыл түстілер - 5 топ (5 оқушы) -«Жасыл қалпақ» Қызыл түстілер - 6 топ (4 оқушы) -«Қызыл қалпақ» Табыс критерийі: 1. 2 сұраққа дұрыс жауап беремін 2. 4 сұраққа дұрыс жауап беремін 3. 6 сұраққа дұрыс жауап беремін «Миға шабуыл» арқылы, яғни - Балалар, мына экрандағы суреттерге мұқият қараңдар. Сұрақтар:
Мұғалім тұжырымдамасы: Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Инерция» деп жаңа тақырыпты хабарлаймын Оқушылар «Табыс критерийіне» сүйене отырып бір бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды |
Ақ парақ, маркер, сызғыш, карандаш |
|||||
Ортасы 22 минут |
1.- Оқушылар, мен әр топқа тақырып беремін: Ақ түстілер – «Ақ қалпақ» – 1 топ (4 оқушы) - статистикалық (проблема бойынша тек фактілер (талқылаусыз) айтылады, яғни инерцияның бар екендігіне тек факт айтамыз). Сары түстілер – «Сары қалпақ» 2 топ (4 оқушы) – жағымды, оңды (оңды, позитивті жақтар айтылады). Қара түстілер - «Қара қалпақ» 3 топ (4 оқушы) – негативті (айтылып жатырған мәселенің тиімсіз жақтарын анықтайды). Көк түстілер - «Көк қалпақ» 4 топ (4 оқушы) – аналитикалық (талдау жүргізіледі, топ неге? не үшін? деген сұрақтарға жауап береді). Жасыл түстілер - «Жасыл қалпақ»5 топ (5 оқушы) – шығармашылық (алуан түрлі, қисынға келмейтін ойлар мен ұсыныстарды айтуға болады). Қызыл түстілер - «Қызыл қалпақ» 6 топ (4 оқушы) – эмоционалды (топ мүшелері материалмен жұмыс жасап жатқандағы көңіл-күйлерін сипаттайды). - Осы тақырыптарды топ ішінде оқып, талқылайсыңдар. (оқушылар мәтінді оқып жатқанда, түрлі-түсті қағаздар үлестіремін) - Алдарыңа берілген плакатқа өз ойларыңды түсіріп, бүкіл сынып алдында қорғайсыңдар.
Табыс критерийі: 1. тек фактілер (талқылаусыз) айтылады, яғни инерцияның бар екендігіне тек факт айтамын 2. Жағымды, оңды (оңды, позитивті жақтар айтамын 3. Негативті (айтылып жатырған мәселенің тиімсіз жақтарын анықтаймын 4. Аналитикалық (талдау жүргізіледі, топ неге? не үшін? деген сұрақтарға жауап беремін 5. Шығармашылық (алуан түрлі, қисынға келмейтін ойлар мен ұсыныстарды айтамын 6. Эмоционалды (топ мүшелері материалмен жұмыс жасап жатқандағы көңіл-күйлерін сипаттаймын Оқушылар «Табыс критерийін» ескере отырып, бір бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды |
Постер, стикер, маркер, сызғыш, қарандаш |
|||||
Аяқталуы 8 минут |
Оқушыларға тапсырма беру арқылы сабақты бекітемін «Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты бекітемін. 1. Тек 4 сұраққа ғана дұрыс жауап бере аламын 2. 6 сұраққа да дұрыс жауап бере аламын 3. Екеуіне де тән ұқсастықты таба аламын Оқушылар «Табыс критерийлерін» басшылыққа ала отырып, бір бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды Оқушыларға бүгінгі сабақтан алған мәліметтеріңді, түсінгендеріңді, ой-пікірлеріңді «Неліктен?...», «Неліктен?...», «Неліктен?...», деген сұрақтар құрастыру арқылы берілген стикерлерге жазып кері байланысын орындатамын |
Ақ парақ, |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|||||
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Қорытынды бағамдау Сабақ өз денгейінде жоспарланғандай өтті. Барлық оқушылар мүмкіндігінше өз ойларын жеткізе алады. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Тексерілді: А.Ж.Усербаева