Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатика 7 сынып 6 сабақ қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
7.2A-тарау: Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Педагогтың аты-жөні |
Г.А.Имамбекова |
Күні 04.11.2024ж |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
7а,ә,б |
Сабақтың тақырыбы |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.1- мәтіндік процессордағы кесте элементтерін пішімдеу |
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестеде шартты пішімдеуді пайдалана нақты жағдайда үшін тиісті диаграмманы таңдау мүмкіндігі |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту |
Амандасу , оқушыларды түгендеу. Полигонын Kahoot.it қабылдау арқылы білім өзектендіру Алайда, ешқандай интернет болады, онда ол ауызша сұрақтар қоюға немесе тестілік сұрақтар түрінде таратуға болады бірге өлшемдер даярлау және дайындау мақсаттарын талқылау үшін сабақ тақырыптар хабарландыру
Бұл кезеңде, оқушылар тобы ғылыми-зерттеу жұмыстарына бастайды - оқушы үш топқа бөлуге тиіс, бұл үшін, мысалы, ол шот кездейсоқ бөлімшесі болуы мүмкін. Осыдан кейін, жұмыс үшін тақырыпты қамтамасыз ету үшін әр топ - сондай-ақ кездейсоқ тақырыбын ойната алады. топ студенттер көп алса 3-тен астам студент сол тақырыбы топтардың нәтижелерін салыстыру үшін тақырыпты және соңында қайталауға болады.
Осы зерттеу кейін Excel жұмыс істеу үшін келеді. Студенттер, кестеде табылған деректерді тозу диаграммаларды салу, стандартты функцияларды MAX, MIN пайдалануға, AVERAGE болады.
Келесі, студенттер бейнені көру шартты пішімдеу өз білімдерін жаңарту. Сіздің үстелге шартты пішімдеу элементі қосқаннан кейін: - түсті, орташа жоғарыда, гистограмма, т.б. сіз шартты пішімдеудің ең танымал түрлерін таңдауға болады
Бұл мәселе сабақтың нәтижесінде әкеледі және сіз әлі студент диаграммалар және графиктер және оларды тиімді пайдалану әр түрлі түсінуге қалай қадағалауға болады, сондықтан студенттер Changes- болжауға мүмкіндік береді.
Сабақта Рефлексия олардың қорытындылар, әсерлерімен, эмоционалдық жай-күйі туралы студенттерді сұрастыру арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Сіз сондай-ақ сабақтың бойынша өз пікірлері мен пікірлерді жазу үшін жапсырма оларды қамтамасыз ете алады. Рефлекция.
|
Амандасу . Тақырыпты мұхият тыңдау. Тапсырмаларды орындау
|
1-10 баллдық стикерлермен. |
Бақылау сұрақтары
Презентация Презентация Әрбір тақырып бойынша ақпараттық құжаттармен мұрағаты: қалалардың халық жануарлардың халық
Шартты пішімдеу Видео watch?v=Ay2fEoHQ3dw
Презентация Стикерлер |
5 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы
Бөлім |
7.2A-тарау: Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру |
Сабақтың мақсаты |
Диаграмманың негізгі ұғымын және элементтерін түсіну Іс жүзінде диаграмманың түрлері мен типтерін қолдану |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту |
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу (К, Т) Оқушыларға 2 аптаға ауа райы болжамының деректері бар кестені көрсетіңіз. Оқушылардан кестедегі деректерді падалана отырып, келесі сұрақтарға жауап беруді сұраңыз:
Содан кейін алдағы 2 аптаға ауа райы болжамының диаграммасын ұсыныңыз. Оқушылардан дәл сол сұрақтарға жауап беруді сұраңыз. Кестеде берілген деректерді қандай жағдайда талдау оңай болғандығын талқылаңыз. Сіздің ойыңызша бүгін қандай тақырыппен таныс боламыз? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттармен таныстыру Сұрақтарға жауап беріңіздер:
Бағалау:
Топта талқылайды. Қай жерде және қандай жағдайда диаграммаларды қолданған қолайлы болатындығына мысал келтіріңіз (оқушылардың жауаптарын тақтаға жазып аламыз). Мұғалім сұрақтар карточкаларын үлестіреді. Сұрақтар:
(К) Бейнероликтің көрсетілімі. Кейін оқушылардың жауаптарын тексереді.
Бағалау:
Дәптерлеріне жазады, Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылайды. Электрондық кесте құралдарымен қалайша диаграмма құрастыруға болатындығын көрсету. Диаграмма қандай элементтерден тұратындығын түсіндіру. Оқушылардың назарын редакциялау және диаграмма типін таңдау мүмкіндігіне аудару (білім алушылар дәптерге слайдтағы ақпаратты жазып алады). (С) Жаттығу минуттары (Ж) Білім алушылар функция графигін құрастырады (мұғалім түсінбей қалған білім алушыларға көмектесіп жүреді) (С) 5 слайдтағы сұраққа ораламызда. Білім алушылардан сұраймыз қай жерде олар қате жібергендерін және оларды слайдтан (тақтадан) өшіріп тұрамыз. Оқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз. Интерактивті тапсырма Жаңа тақырыпта алған білімдерін бекіту үшін «ақиқат/жалған», бос орынды толтыру, тест тапсырмаларын орындайды Бағалау:
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білді, нені үйренді - не түсініксіз қалды - немен жұмыс жасау қажет Өткен сабақта не білдіңіз? Диаграмма туралы не айта аласыздар? Диаграмманың қандай түрлері мен типтерін білесіздер және олар ненің негізінде құрылады? деп сұраймын Жеке карточканың көмегімен рефлексия жүргізіледі. Ол карточкада үш бағыт бойынша білім алушының сабақтағы жұмысын сипаттайтын сөйлемдердің астын сызу Сабақ Мен сабақта Нәтиже 1. қызықты 1. ат салыстым 1. материалды түсіндім 2. қызықсыз 2. демалдым 2. көп білдім 3.бәрібір 3.көмектесіп жүрдім 3.түсінбедім Сабақтың оқу мақсаттары мен критерийлерін айту |
Амандасу . Cілтеме арқылы жіберген видены қарау . Тақырыпты мұхият тыңдау. Тапсырмаларды орындау
|
Стикер Күнделік кз бағалау
|
Көрсетілім knowledgecenter/ kk/SSEP7J_10.2.2/ com.ibm.swg.ba.cognos. ug_cr_rptstd.10.2.2.doc/ c_cr_rptstd_chrts_ appndx_ chart_types_appendix.html watch?v=SAWr-KZhD0E |
4 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Шартты пішімдеу
Бөлім |
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
Шартты пішімдеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану |
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестеде шартты форматтауды пайдалану |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту |
Амандасу, жоқ оқушыларды белгілеу. . Ассоциация көмегімен сабақ тақырыбын атауға сұраймын. (Слайд 1). Сабақ тақырыбын көрсетемін, сабақ мақсаттары мен критерийлерімен таныстырамын Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар:
Microsoft Excel кестесінде деректердің талдауын қалай жасауға болатының сұраймын. . Қандай әдістермен оны жасауға болатындығын талқылаймыз Содан кейін Excelде деректердің талдауын жасаудың бәрнеше нұсқасын қсынамын. Бірінші нұсқа. Excel-дегі сүзгіш пен сұрыптама көмегімен деректерді талдаудың қарапайым нұсқасын жасауға болады. Екінші нұсқа. Кестедегі сандарды график пен диаграммада талдау жеңілірек. Үшінші нұсқа. Шартты форматтау – бұл шарттан шығатын ұяшықтардың безендіру мүмкіндігі. Excel шартты форматтау арқылы әр түрлі деректерді белгілеуге болады – бірдей, әр түрлі, толтырылған немесе бос ұяшықтарды белгілеу, біздің шарттымыз бойынша деректері бар ұяшықтар (көбірек, азырақ, «иа», «жоқ»), т.б.
Обьектілерді дискетаға көшіру. 1-тәсіл.
2-тәсіл. Дискетке көшіретін файлдың үстінде маустың оң жағын басып, шыққан динамикалық менюден Отправить-Диск 3.5(А:) командасын орындаңдар. Практикалық жұмыс.
оқушыларға прақтикалық жұмысты орындауға тапсырма беремін Жұмысты орындау барысында оқушыларда сұрақтар туып жатса оған жауап беремін, жағдайға қарап, оларға жетелеуші сұрақтар қоямын. Физминутка Оқушылар практикалық жұмысты орындауды жалғастырады Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білді, нені үйренді - не түсініксіз қалды - немен жұмыс жасау қажет |
Амандасу. Сұрақтарға жауап беру . Практикалық тапсырманы пк орындау
|
Күнделік кз он далдық шкаламен ФБ қою |
https://www.youtube.com/watch?v=5fD2rTl6n_8 көрсетілім Презентация, Слайд Сергіту сәтті. https://www.youtube.com/watch?v=SAWr-KZhD0E |
3 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтер пішімі
Бөлім |
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтер пішімі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік пішімдерін ажырата алады; дыбыс және видео пішімдерін ажырата алады; түрлі пішімдегі файл өлшемдерін салыстырады. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
\
4. Бекіту |
1.Ұйымдастыру бөлімі (Қ) Қалыптастырушы бағалау үшін жұмыс. Әр оқушы жеке жұмыс парағында жұмыстанады. Мақсат:: «Файл пішімдерін ажырату» Сұрақ: Экраннан не көріп отырсыңдар? Файлдың қандай пішімдерін білесіңдер? Қайсысын жиі кездестіресіңдер? Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын, мақсаты мен бағалау критериін хабарлау. Оқушылар сабақ мақсаты мен бағалау критериіндәптерлеріне жазады. (С) Сыныппен бірге мәтіндік, дыбыс жіне бейне файлдардың негізгі пішмдері туралы әңгімелесу. Оқушылардан осылардың қайсысын біледі және қолданатыны туралы сұрау. Мақсат: «Түрлі пішімдерді ажыратады (мәтіндік, дыбыс, видео)». Бағалау: БК1. Дескриптор:
Мұғалім оқушыларға тақтада тапсырма орындау үшін сілтеме көрсетеді.http://learningapps.org/1914944, Оқушылар тапсырма орындайды. Мақсат: «Пішімдер мен кеңейтулерді ажыратады» Бағалау: БК1. Дескриптор:
(Т) Топтық жұмыс. Мұғалім зерттеу үшін оқушыларға материалдар таратады. Оқушылар материалмен танысып, сәйкесінше кестені толтырады. Мақсат: «Түрлі пішімдерді (мәтіндік, дыбыс, видео)». Бағалау: БК1, БК4 БК1дескрипторы:
БК4 дескрипторы:
(П) Практикалық жұмыс.Мұғалім әр оқушыға мәтіні бар құжат үлестіреді. Оқушылар мәтінді теріп, түрлі мәтіндік пішімде сақтайды. Файлдың өлшемін анықтап түсіндіреді. Мақсат: «Түрлі пішімдегі файл өлшемдерін салыстырады». Бағалау: БК3, БК4. БК3 дескрипторы:
БК4 дескрипторы:
Бірдей ақпараттан тұратын файл өлшемдерін салыстырады Сабақты қорытындылау. Рефлексия. Оқушыларға сұрақ:
Үй тапсырмасы. «Мәтіндік» және «Бейне» тақырыбына ребус дайындау. |
Амандасу
+ таңбасын қойып шығу Тапсырмаларды орындау. Туындаған сұрақтарың қою.
|
Стикер арқылы
|
Жұмыс парағы Қалыптастырушы бағалауға бағытталған жұмыс
Презентация
http://learningapps.org/1914944
1 қосымша 2 қосымша
3 қосымша
|
2 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу
Бөлім |
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар оқиды: Excel-де есептер шығару кезеңдерін біледі. Оқушылардың көбісі оқиды: Үлгіні пайдалана отырып, қарапайым есепті компьютерде құрады.. Кейбір оқушылар оқиды: Электронды кестедегі деректермен жұмыс істегенде автоматтық толтыруды қолданса |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту |
Дайындалу уақыты: сабақта жоқтарды журналға белгілеу. (W) Интерактивті тақтада жоғарғы көлемді біртекті деректері бар электронды кесте көрсетілген. Мұғалім жетелеуші сұрақар қояды: Ұсынылған кесте бойынша не айта аласыздар? Осы кестеніі толтыруын тездетуді мүмкін бе? Қалай ойлайсыздар? Қалай ойлайсыздар? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Оқушыларды сабақ тақырыбымен, оның мақсаттары мен жетістік критерийлерімен таныстыру. Оқушыларға «сұрақтар» қойылады.
(W) Мұғалім мысал арқылы деректерді автоматтық толтырудың әртүрлі тәсілдерін ұсынады:
Физминутка. (W) Мұғалім Деректерді автоматтық толтыруымен түсіндірулуі бар Қосымша 2 көрсетеді.
1 және 2 топтарға оқулықтан «Кестелерді пішімдеу» тақырыбын оқып, постерде қорғау тапсырылады. Оқушылар топта мәтінді жеке оқиды, жұпта, топта талқылайды. Постер жасайды. Екі топ бір-біріне постерлерін түсіндіреді. Microsoft Excel - мен танысу. Microsoft Excel - ді іске қосу үшін келесі тізбектерді орындаймыз
1. Пуск - Программы -
Microsoft Office - Microsoft Excel. Microsoft Excel файлы жұмыс
кітабы деп аталады. Терезе мынадай бөліктерден тұрады. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. Сергіту жаттығулары Көзге арналған жаттығулар. Көзді бірнеше рет жыпылықтату. Көзіңмен ақырын оң жаққа, жоғары, солға, төмен қарай 3-4 рет айналым жаса. Қол саусақтарына арналған жаттығулар Алақанды уқалау. Қолды қысу Білезіктен айналдыру Жұмбақ шешу Жұмбақтың шешімін 3тілде айту. 1.Тұрады ол жолдармен бағандардан, Және тұрар ұяшықтар ағымынан. Кәне ойланып көрейік ол не екен, Баған менен жолдарды қиылыстырған. (Кесте, Таблица, Table) 2. Кестенің бір негізгі элементі, Көлденең ұяшық құру қызметі. Ұяшық емес, баған емес ол не екен? Кестенің негізгі болған қызметі. (Жол, Строка, Line) 3. Тіктөртбұрышқа ұқсайды, Елемей кетуге болмайды. Бағанменен жолдардың қиылысы, Кестеде қай элементті құрайды. (Ұяшық, Ячейка, Stage) . Өзіндік жұмыс № 1 тапсырма. Батырмалардың атын жазыңыз. № 2 тапсырма. Операциялар мен мәзір командаларының тізбегін сәйкестендіріңіз. . Топтастыру. Ал, балалар сонымен бүгінгі сабақты не білдік? Не үйрендік? Қане есімізге түсірейікші? Топтық жұмыс 1. «Кестелерді пішімдеу тақырыбын оқу. Дәптермен жұмыс жасау. 2. Тізімдерді жасау. Кесте түріндегі мәтінді безендіру 2. Шығармашылық тапсырма: Ұлы Отан Соғысының және Еңбек ард Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Амандасу . Тақырыпты мұхият тыңдау. Тапсырмаларды орындау
|
Стикерлер көмегімен . Өзін өзі бағалау |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар
Сергіту сәті Сұрақ
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
1 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессордағы кестелер
Бөлім |
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Педагогтың аты-жөні |
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту |
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған жіберем. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек? Жаңа сабақты түсіндіру Әңгіме, бағдарламалар ұяшыққа, жолдың, бағанның ұғымдарды оларды таныстыруға, кестелермен жұмыс істейтін қолданылатын жерде үстел есімде.
Кесте (а Табула Латын -. Басқарма) - деректерді құрылымдау тәсілі (өкілдік).
топтарда, сөз процессор кестені жасау және оларды жасау үшін алгоритмдер қамтамасыз ету жолдарын ең көп санын табу үшін сұрайды.
қажет болған жағдайда, әр топ бір алгоритмдер тыңдау, қосымшасы. (Қажет болған жағдайда ұяшықты біріктіру керектігін түсіндіреді)
топтары үшін тапсырмалары, әрбір тобы мүшесі келесі тапсырмалардың біреуін орындайды: 1 (жеңіл): Электрондық кестені пайдаланып, өз күнделігінде кестесін әзірлеу сұраймыз. 2 (орта): Модель үстелге әзірлеу сұраймыз. 3 (кешенді): (ұяшық сурет) суретті көрінеді, ол өз кестеде ойлап кіріңіз Топтағы бір-бірінің жұмысын тексеру, жұмыс топтарының қорытындылар (әрбір студенттің жұмысы туралы тобының көшбасшысы айтып берсеңіз) Көрініс өткізіңіз, (бор немесе тақтаны қолдану арқылы) басқарма өтіңіз және маркер сызу үшін жолды әрбір студенттің сұрай, ұзындығы өз іс-ұзындығына сәйкес болады, және қалыңдығы - материалды түсіну желісі, сабақ жұмыс істейтін көп уақыт (яғни, ұзақ және желілік қалың, көп, ол) материал түсіндім. Кестелерді MSWord мәтіндік процессорда форматтау туралы бейнежазба көреді. Осы бейнежазба түрткі сұрақтар қоя отырып сабақтың мақсатын айқындайды. 1) Бейнежазба не туралы баяндалды? 2) Мәтіндік процессорда кестелерді қалай орналастырамыз? 3) Кестенің түрлерін құру жолдарын көрсет. (Т) І топ: Кесте элементтерін форматтау қажеттілігіне назар аударту (баған саны, қатар саны арқылы сынып мәліметін анықтау) ІІ топ: Оқушыларға форматтауды пайдаланып, кесте құру, сабақ кестесін жазу. Топтар бір-бірін «ПОПС-формула» әдісі арқылы бағалайды. (ЖЖ) Компьютерде тәжірибелік жұмыстар жасату. А деңгейі. Ауа райын сипаттайтын кесте
ҚБ. тапсырмалары
С деңгейі. «Шежіре»
ҚБ. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
Амандасу . Топқа бөліну . Тапсырма ларды орындау. Кері байланыс беру
|
Күнделік кз он далдық шкаламен ФБ қою Стикерлер Смайлик тер |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сергіту сәті Сұрақ |