Материалдар / Информатика БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау 5 6 7 8 9, 10 11 ЖМБ

Информатика БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау 5 6 7 8 9, 10 11 ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау 5 6 7 8 9, 10 11 ЖМБ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау. (10-11 ЖМБ)

Сынып: 5

Оқушылар саны: 20

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

20

11


7

8

5

65%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу;

5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу;


5.2.2.4 растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%



Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15

Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19

Оқушы 20



  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 Пиксель, вектор, сияқты ұғымдарды түсінбеу.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Білім алушылардың ақпаратты әртүрлі деңгейде игеруі.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен практикалық жұмыс немесе тест тапсырмаларын орындау қажет етіледі.









__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау.

Сынып: 6

Оқушылар саны: 18

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

18

13


8

6

4

55%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;

6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін сипаттау;


6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құрауға арналған құралдарын пайдалану.


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%



Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13


Оқушы 14

Оқушы 15

Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18


    

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 3D модельдеу негіздерін түсінбеу (өлшемдер, масштаб, нысандарды орналастыру).

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Теориялық материалды толық меңгермеу.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Көрсетілген оқушылармен жоспарланған жұмыс қажет.










__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау.

Сынып: 7

Оқушылар саны: 19

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

19

13


9

6

4

53%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

7.2.2.1 Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеу (форматтау)

7.2.2.2 Электронды кесте элементтерін пішімдеу (форматтау)

7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру

7.2.2.4 Электронды кестеде шартты форматтау қолдану


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%



Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15


Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19



    

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 Кестелердегі деректерді визуализациялау (графиктер мен диаграммалар құру). 3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Тапсырма шарттарын түсінудегі қателіктер

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Көрсетілген оқушылармен жоспарланған жұмыс қажет.






__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау.

Сынып: 8

Оқушылар саны: 20

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

20

11


7

8

5

65%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.2.2.2 Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану


8.2.2.2 Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%



Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15

Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19

Оқушы 20


 

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 Абсолютті ($A$1) және салыстырмалы (A1) сілтемелерді ажырату қиындықтары.

Кірістірілген функциялардың синтаксисін дұрыс жазбау.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Теориялық және практикалық мысалдардың жеткіліксіздігі.

Үлкен формулалармен жұмыс істеу тәжірибесінің болмауы.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен практикалық жұмыс немесе тест тапсырмаларын орындау қажет етіледі.



__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау.

Сынып: 9

Оқушылар саны: 18

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

18

12


8

6

4

55%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.2.2.1 «Дерекқор, жазба, өріс» терминдерін түсіндіру

9.2.2.2 Электрондық кестеде деректер базасын жасау


9.2.2.3 Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%



Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13


Оқушы 14

Оқушы 15

Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18


    

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 Сұрыптау және сүзгілеу құралдарын дұрыс қолданбау.

Күрделі іздеу критерийлерін орнатуда қателіктер жіберу.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Деректер базасының логикасын толық түсінбеу.

Көпқадамды тапсырмаларды орындау барысында назардың төмендеуі.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Көрсетілген оқушылармен жоспарланған жұмыс қажет.


__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау.

Сынып: 10 ЖМБ

Оқушылар саны: 19

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

19

14


9

6

4

53%

100%

ТЖБ

19

25


9

7

3

53%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану


ТЖБ

10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%



Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15


Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19







ТЖБ


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9


Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15

Оқушы 16


Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19



    

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 Функциялар мен процедураларды қолдану синтаксисін шатастыру.

Файлдарды оқу және жазу кезінде қателіктер жіберу (жолдарды дұрыс оқу/жазу).

ТЖБ Функцияларға дұрыс параметрлер беру және қайтару мәндерін қолданудағы қателіктер.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Тапсырма шарттарын түсінудегі қателіктер

Бағдарламалау синтаксисін толық меңгермеу.

ТЖБ Көпқадамды тапсырмаларды орындау барысында назардың төмендеуі.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Көрсетілген оқушылармен жоспарланған жұмыс қажет.








































__________________ атындағы жалпы білім беретін мектептің информатика пәні бойынша 5-11 сыныптар үшін 2024-2025 оқу жылының ІІ-тоқсанындағы жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау.

Сынып: 11 ЖМБ

Оқушылар саны: 18

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән: Информатика

Жиынтық бағалау

Жалпы оқушылар саны

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

ең төмен

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%

БЖБ 1

18

13


10

5

3

44%

100%

БЖБ 2

18

11


10

4

4

44%

100%

ТЖБ

18

25


9

6

3

50%

100%




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

11.4.1.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру;

11.4.1.2 виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы айту;

11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау (виртуалды тур).

11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау (виртуалды тур).

БЖБ 2

11.1.2.1 виртуалды машиналардың мақсатын сипаттау;

11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;

11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру;

11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру;

ТЖБ

11.4.1.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру;

11.4.1.2 виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы айту;

11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау (виртуалды тур).

11.1.2.1 виртуалды машиналардың мақсатын сипаттау;

11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;

11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру;

11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау (виртуалды тур).


11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру;



1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%




Ең төмен

0-39% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Төмен 40-64% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Орта 65-84% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Жоғары 85-100% (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15


Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19







БЖБ 1


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9

Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15


Оқушы 16

Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19







ТЖБ


Оқушы 1

Оқушы 2

Оқушы 3

Оқушы 4

Оқушы 5

Оқушы 6

Оқушы 7

Оқушы 8

Оқушы 9


Оқушы 10

Оқушы 11

Оқушы 12

Оқушы 13

Оқушы 14

Оқушы 15

Оқушы 16


Оқушы 17

Оқушы 18

Оқушы 19



    

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

БЖБ 1 Виртуалды және кеңейтілген шындықтың айырмашылығын түсіну қиын.

БЖБ 2 Мобильді құрылғылардың компоненттерін салыстыру үшін дұрыс параметрлерді анықтай алмау.

ТЖБ Виртуалды машиналардың жұмыс принципін түсінбеу.

Аппараттық және программалық даму заңдылықтарын мысалдар арқылы түсіндірудегі қиындықтар.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

БЖБ 1 Тапсырма шарттарын түсінудегі қателіктер

Күрделі терминологияны және заманауи технологияларды игеру деңгейінің әртүрлілігі

БЖБ 2 Уақыт шектеулігі және дереккөздердің қолжетімділігінің шектеулігі.

ТЖБ Көпқадамды тапсырмаларды орындау барысында назардың төмендеуі.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):

Көрсетілген оқушылармен жоспарланған жұмыс қажет.






Жариялаған:
Азамханов Сухраб
18 Желтоқсан 2024
889
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі