Информатика сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
1. "Миға шабуыл" (Brainstorming)
Қолдану мақсаты: жаңа тақырыпты бастарда оқушылардың алдын ала
білімін тексеру, ой қозғау.
Қолданылатын кезең:
кіріспе бөлімі.
Мысалы: «Компьютердің құрамдас бөліктері қандай?» деген
сұраққа оқушылар бар білімін ортаға салады.
![]()
2. "Жұптық/топтық жұмыс" әдісі
Қолдану мақсаты: бір-бірінен үйрену, өзара көмек арқылы тапсырманы
орындау.
Қолданыс: алгоритм құрастыру, код жазу, жобалар
жасау.
Мысалы: Scratch-та қарапайым анимация жасау кезінде
жұппен бір-біріне көмектесіп, блоктарды
құрастыру.
![]()
3. "Инсерт" (INSERT) әдісі
Қолдану мақсаты: мәтінмен жұмыс істеу кезінде ойды белгілеу,
түсінігін арттыру.
Қолданыс: теориялық материалдарды
меңгеруде.
Таңбалар:
-
«✔» – мен бұл туралы білемін
-
«+» – жаңа ақпарат
-
«−» – менің ойыма қайшы
-
«?» – мен үшін түсініксіз
![]()
4. "Практикалық тапсырма"
Қолдану мақсаты: теорияны практикада қолдану арқылы
бекіту.
Мысалы:
-
Word бағдарламасында құжат жасау
-
Excel-ге кесте толтыру, формулалар енгізу
-
Scratch немесе Python-да код жазу
![]()
5. "Қадамдық нұсқаулық" (Step-by-step instruction)
Қолдану мақсаты: күрделі тақырыпты жүйелі түрде
түсіндіру.
Қолданыс: жаңа бағдарламамен жұмыс жасағанда — мысалы,
Access деректер базасымен жұмыс істеу.
![]()
6. "Кодты талдау" әдісі
Қолдану мақсаты: дайын кодтың логикасын түсіну.
Мысалы: Python бағдарламасында берілген кодты оқып, не
үшін қолданылғанын анықтау. Бұл тәсіл оқушының алгоритмдік ойлауын
дамытады.
![]()
7. "Интерактивті ойындар мен викториналар"
Платформалар:
-
Kahoot
-
Quizizz
-
Wordwall
Мақсаты: тақырыпты қызықты түрде қайталау, білімді тексеру.
![]()
8. "Жобалық әдіс" (Project-based learning)
Мақсаты:
оқушылар өз бетінше немесе топпен жұмыс істей отырып,
нақты бір жобаны (сайт,
презентация,
бағдарлама)
жасап шығарады.
Мысалы:
-
«Менің мектебім» сайты
-
Scratch-та оқу ойыны
-
PowerPoint-та интерактивті тест
![]()
9. "Сараланған тапсырма" әдісі
Қолдану мақсаты: оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалар
беру.
Мысалы:
-
Бастапқы деңгей – дайын шаблонмен жұмыс
-
Орта деңгей – нұсқаулықпен жұмыс
-
Жоғары деңгей – өздігінен бағдарлама жазу
![]()
10. "Кері байланыс" әдістері
Мақсаты: оқушылардың түсінген-түсінбегенін анықтау.
-
«Стикердегі сұрақ»
-
«Бағдаршам» әдісі
-
«Бүгін не үйрендің?» әдісі
![]()
? Қорытынды
Информатика сабағында әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану – оқушыны тек біліммен қаруландырып қоймай, оларды заманауи цифрлық ортада еркін әрекет етуге дайындайды. Жас маман ретінде, сабақты түрлендіріп өткізу, тәжірибеге негізделген әдістерді қолдану – білім сапасын арттырудың кілті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Информатика пәнінде қолданылатын әдіс-тәсілдер
Информатика пәнінде қолданылатын әдіс-тәсілдер
Информатика сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
1. "Миға шабуыл" (Brainstorming)
Қолдану мақсаты: жаңа тақырыпты бастарда оқушылардың алдын ала
білімін тексеру, ой қозғау.
Қолданылатын кезең:
кіріспе бөлімі.
Мысалы: «Компьютердің құрамдас бөліктері қандай?» деген
сұраққа оқушылар бар білімін ортаға салады.
![]()
2. "Жұптық/топтық жұмыс" әдісі
Қолдану мақсаты: бір-бірінен үйрену, өзара көмек арқылы тапсырманы
орындау.
Қолданыс: алгоритм құрастыру, код жазу, жобалар
жасау.
Мысалы: Scratch-та қарапайым анимация жасау кезінде
жұппен бір-біріне көмектесіп, блоктарды
құрастыру.
![]()
3. "Инсерт" (INSERT) әдісі
Қолдану мақсаты: мәтінмен жұмыс істеу кезінде ойды белгілеу,
түсінігін арттыру.
Қолданыс: теориялық материалдарды
меңгеруде.
Таңбалар:
-
«✔» – мен бұл туралы білемін
-
«+» – жаңа ақпарат
-
«−» – менің ойыма қайшы
-
«?» – мен үшін түсініксіз
![]()
4. "Практикалық тапсырма"
Қолдану мақсаты: теорияны практикада қолдану арқылы
бекіту.
Мысалы:
-
Word бағдарламасында құжат жасау
-
Excel-ге кесте толтыру, формулалар енгізу
-
Scratch немесе Python-да код жазу
![]()
5. "Қадамдық нұсқаулық" (Step-by-step instruction)
Қолдану мақсаты: күрделі тақырыпты жүйелі түрде
түсіндіру.
Қолданыс: жаңа бағдарламамен жұмыс жасағанда — мысалы,
Access деректер базасымен жұмыс істеу.
![]()
6. "Кодты талдау" әдісі
Қолдану мақсаты: дайын кодтың логикасын түсіну.
Мысалы: Python бағдарламасында берілген кодты оқып, не
үшін қолданылғанын анықтау. Бұл тәсіл оқушының алгоритмдік ойлауын
дамытады.
![]()
7. "Интерактивті ойындар мен викториналар"
Платформалар:
-
Kahoot
-
Quizizz
-
Wordwall
Мақсаты: тақырыпты қызықты түрде қайталау, білімді тексеру.
![]()
8. "Жобалық әдіс" (Project-based learning)
Мақсаты:
оқушылар өз бетінше немесе топпен жұмыс істей отырып,
нақты бір жобаны (сайт,
презентация,
бағдарлама)
жасап шығарады.
Мысалы:
-
«Менің мектебім» сайты
-
Scratch-та оқу ойыны
-
PowerPoint-та интерактивті тест
![]()
9. "Сараланған тапсырма" әдісі
Қолдану мақсаты: оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалар
беру.
Мысалы:
-
Бастапқы деңгей – дайын шаблонмен жұмыс
-
Орта деңгей – нұсқаулықпен жұмыс
-
Жоғары деңгей – өздігінен бағдарлама жазу
![]()
10. "Кері байланыс" әдістері
Мақсаты: оқушылардың түсінген-түсінбегенін анықтау.
-
«Стикердегі сұрақ»
-
«Бағдаршам» әдісі
-
«Бүгін не үйрендің?» әдісі
![]()
? Қорытынды
Информатика сабағында әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану – оқушыны тек біліммен қаруландырып қоймай, оларды заманауи цифрлық ортада еркін әрекет етуге дайындайды. Жас маман ретінде, сабақты түрлендіріп өткізу, тәжірибеге негізделген әдістерді қолдану – білім сапасын арттырудың кілті.
шағым қалдыра аласыз













