Информатика сабағында қолданылатын тиімді
әдіс-тәсілдер
1. "Миға шабуыл"
(Brainstorming)
Қолдану мақсаты: жаңа тақырыпты бастарда оқушылардың алдын ала
білімін тексеру, ой қозғау.
Қолданылатын кезең:
кіріспе бөлімі.
Мысалы: «Компьютердің құрамдас бөліктері қандай?» деген
сұраққа оқушылар бар білімін ортаға салады.

2. "Жұптық/топтық жұмыс"
әдісі
Қолдану мақсаты: бір-бірінен үйрену, өзара көмек арқылы тапсырманы
орындау.
Қолданыс: алгоритм құрастыру, код жазу, жобалар
жасау.
Мысалы: Scratch-та қарапайым анимация жасау кезінде
жұппен бір-біріне көмектесіп, блоктарды
құрастыру.

3. "Инсерт" (INSERT)
әдісі
Қолдану мақсаты: мәтінмен жұмыс істеу кезінде ойды белгілеу,
түсінігін арттыру.
Қолданыс: теориялық материалдарды
меңгеруде.
Таңбалар:

4. "Практикалық
тапсырма"
Қолдану мақсаты: теорияны практикада қолдану арқылы
бекіту.
Мысалы:
-
Word бағдарламасында құжат
жасау
-
Excel-ге кесте толтыру, формулалар
енгізу
-
Scratch немесе Python-да код
жазу

5.
"Қадамдық нұсқаулық" (Step-by-step
instruction)
Қолдану мақсаты: күрделі тақырыпты жүйелі түрде
түсіндіру.
Қолданыс: жаңа бағдарламамен жұмыс жасағанда — мысалы,
Access деректер базасымен жұмыс істеу.

6. "Кодты талдау" әдісі
Қолдану мақсаты: дайын кодтың логикасын түсіну.
Мысалы: Python бағдарламасында берілген кодты оқып, не
үшін қолданылғанын анықтау. Бұл тәсіл оқушының алгоритмдік ойлауын
дамытады.

7. "Интерактивті ойындар мен
викториналар"
Платформалар:

8.
"Жобалық әдіс" (Project-based
learning)
Мақсаты:
оқушылар өз бетінше немесе топпен жұмыс істей отырып,
нақты бір жобаны (сайт,
презентация,
бағдарлама)
жасап шығарады.
Мысалы:

9. "Сараланған тапсырма"
әдісі
Қолдану мақсаты: оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалар
беру.
Мысалы:
-
Бастапқы деңгей – дайын шаблонмен
жұмыс
-
Орта деңгей – нұсқаулықпен
жұмыс
-
Жоғары деңгей – өздігінен бағдарлама
жазу

10. "Кері байланыс"
әдістері
Мақсаты: оқушылардың түсінген-түсінбегенін
анықтау.

?
Қорытынды
Информатика сабағында әдіс-тәсілдерді тиімді
пайдалану – оқушыны тек біліммен қаруландырып қоймай, оларды
заманауи цифрлық ортада еркін әрекет етуге дайындайды. Жас маман
ретінде, сабақты түрлендіріп өткізу, тәжірибеге негізделген
әдістерді қолдану – білім сапасын арттырудың
кілті.