Материалдар / Информатика пәнінен 11 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Информатика пәнінен 11 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 6 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

IT Startyp

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Стартапты қалай іске қосу керек?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау

11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Стартап» ұғымын біледі.

Көптеген оқушылар:

Стартапқа мысал келтіреді.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру

«Кластер» әдісі

Топтағы оқушылар параграф мәтінін оқып, «Стартап» кластерін жасайды

Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылайтын сұрақтар қояды.

Өзара бағалау. «Екі жұлдыз және бір тілек» әдісі

Білу және түсіну

Стартап деген не?

Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар.

Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер?

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар:

4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер:

Pre-seed

Seed- «егін егу»

Прототип

Альфа-нұсқа

Жабық бета-нұсқа

Ашық бета-нұсқа

Қолдану

Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.



2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.

Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада

пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін

табу.

Pre-seed

Seed- «егін егу»

Прототип

Альфа-нұсқа

Жабық бета-нұсқа

Ашық бета-нұсқа

Дұрыс жауап: _____________________

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың?

Деңгейлік тапсырмаларды орында.

Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген):

А деңгейі. Кестені толтыр

В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет.

С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса.

Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар

қойылады?

Топтық жұмыс

Стартап-ты жаңадан бастаушылардың (старперлердің) жолында қандай кедергілер болуы

мүмкін? Осы сұрақты топта талқылап, өз идеяларыңды айтыңдар. Тәуекелдерді барынша азайту

жолдарын ұсыныңдар.

Мұғалімді тыңдайды






















1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды




























































Презентация


















































Сабақтың соңы


«А, В, С» әдісі.

А – сұрақ қояды.

В – жауап береді.

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы

рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің

құнды болуын қадағалайды

.


Үй тапсырмасы

«Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз.

2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса.

3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта

таныстырылым жаса







Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

IT Startyp

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.1 - cтартап ұғымын баяндау

11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Стартап» ұғымын біледі;

Көптеген оқушылар:

Стартап-қа мысалдар келтіре алады;

Кейбір оқушылар:

Crowdfunding платформасының жұмыс істеу қағидаларын баяндайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Педагог сабақ мақсаттарын хабарлайды:

краудфандинг платформасын;

краудфандинг платформасымен жұмыс істеу қағидаларын білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс.

Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып

отырады:

+ - мұны білемін;

- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің

түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

Краудфандинг – бұл кез келген ниет білдірушіден белгілі бір жобаны қаржыландыру үшін

қаражат алудың бір түрі. Ақша жинайтындар реципиенттер немесе авторлар деп

аталады (егер жоба краудфандинг алаңында орналасса), ал қайырымдылық беретіндер

донор, демеуші немесе инвесторлар деп аталады.

Шағын зерттеу

Оқулық пен интернет ресурстарды қолданып, барлық сұрақтар бойынша зерттеу жүргізеді.

Білу және түсіну

1. Crowdfunding платформа деген не?

2. Краудфандингтің кәдімгі қаражат жинаудан өзгешелігі неде?

Қолдану

Краудфандинг-платформаның жұмыс істеу принципін түсіндір.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Жобасын жүзеге асыру үшін ақша жинайтын адамдар қалай аталады?

Инвесторлар

Авторлар

Демеушілер

Донорлар

Реципиенттер

Жасаушылар

2 тапсырма: Крауфандинг платформаларын пайдаланып қаражат жинаудың ерекшеліктерін

таңда.

Қаражат жинау мерзімі шектеусіз;

Сайт жабық;

Қаражат жинау мерзімі шектеулі;

Компания қажетті соманы жинаған кезде жабылады;

Инвесторлар қайырымдылыққа неше ақша бөлетіндерін өздері шешеді;

Жобаны жүзеге асыруға өажетті нақты сома көрсетіледі.

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

Деңгейлік тапсырмалар

А деңгейі. Интернет ресурсын қолданып, crowdfunding платформа арқылы іске асқан сәтті

cтартапқа 4-5 мысал келтіріңдер.

В деңгейі. Кестені толтырыңдар.

С деңгейі. Crowdfunding платформалар арқылы әлеуметтік жобаларды іске асыруға арналған

ұсыныс жасаңдар.

Топтық жұмыс

1. Краудфандингтің жұмыс істеу қағидаларын санамалап беріңдер.

2. Краудфандингтің басқа тәсілдерден артықшылығы неде?

Мұғалімді тыңдайды





























1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды
































































Презентация















































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/






Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

IT Startyp

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Жобаны алға жылжыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.3 - өнімді нарықта алға жылжыту және сату жолдарын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Стартап» ұғымын біледі;

Көптеген оқушылар:

Стартапқа мысалдар келтіреді.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру

«Аналитикалық жұмыс» әдісі

Мұғалім сыныпты топтарға бөледі. Әрбір топ ақпарат көздерін (оқулық, интернет) қолданып,

теориялық материалды зерттейді. Жұмыс нәтижесі "Т-диаграмма" түріндегі графикалық

органайзер болады.

Білу және түсіну

1. Стартаптың негізгі кезеңдерін атаңдар.

2. Стартаптың алға жылжуы неге маңызды кезең деп ойлайсыңдар?

3. Стартапты алға жылжытудың негізгі тәсілдерін атаңдар.

Қолдану

1. Стартаппен жұмыс жасау алдында неліктен нарық жағдайын талдау керек? Түсіндір.

2. Google-де ықтимал тұтынушылар Стартаптың идеясын анықтай алу үшін, нарықты талдау

формасын құр.

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Жоба басталатын алғашқы қадамдарды таңда.

Өнімді нарыққа шығару

Ықтимал тұтынушыны анықтау

Жоба үшін нарықты құру

Компанияның миссиясын анықтау

Жарнамалық компанияның жоспарын жасау

Жобаны қандай жолмен алға жылжыту керек екенін анықтау.

2 тапсырма: Стартапты алға жылжыту тәсілі мен оның мәнін сәйкестендір.

Тәсіл Мәні

Email-маркетинг Тұтынушыларды қызықтыратын тақырыпта

пост жариялау және әлеуметтік желілерде

сілтемелер орналастыру.

Жарияланымдар Оқу хаттарын, ақпараттық бюллетеньдерді

тарату.

Блог және әлеуметтік

желілер

Мақсатты аудитория үшін платформаларды

пайдалану, бейнероликтер мен материалдарды

оқыту.

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

1. Егер өнім қолданыстағы нарыққа шығатын болса немесе нарық әлі қалыптаспаған болса,

Стартаптың алға жылжуы арасындағы айырмашылық қандай?

2. Деңгейлік тапсырмаларды орында.

А деңгейі. Стартапты жылжытудың мүмкіндіктерін бағалап, кестені толтыр.

Стартапты жылжыту тәсілі Артықшылықтары Кемшіліктері

В деңгейі. Жас стартаперге арналған «Стартаптың алға жылжуы – табыс кепілі» деген жадынама

жаса.

С деңгейі. Стартапты алға жылжытуға арналған тегін платформа табыңдар және олардың күшті

және әлсіз тұстарын бағала (пікірлер мен іске асырылған стартаптарды талда).

Мұғалімді тыңдайды






























1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды





























































Презентация











































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

"Менің стартабым" блогын құр. Блогтарыңа қызықты мақалалар тап.

2. Сұрақ-жауап сайттарын тауып, әлеуетті сатып алушылардың ықтимал сұрақтарын және

оларға берген өз жауаптарыңды жасап, имитация








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

IT Startup пен жарнама

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.4 - маркетингтік жарнама құру (инфографика, бейне)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Инфографика дегеннің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

Маркетинг жарнаманы (инфографика, бейне) қалай жасау керектігін сипаттай алады;

Кейбір оқушылар:

Инфографика жасайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Ұсынылған материалды «ИНСЕРТ» әдісімен оқыңдар, меңгерген материал бойынша екі

нақтылаушы сұрақ қойыңдар. Топтағы көршілеріңе сұрақ қойыңдар.

Дескрипторлар:

1. Белгі қойып оқу

2. Екі сұрақ қою

3. Берілген сұраққа жауап беру (кері байланыс).

Тақырыпты талқылауына кіріскен кезде «Жеңіл» және «күрделі» сұрақтар әдісін қолданамыз.

Стартап пен жарнамаға байланысты екі «жеңіл» және бір «күрделі» сұрақ құрастырыңдар. Содан

кейін олар сұрақтарды қолданып, бір-бірінен сұрайды.

Білу және түсіну

1. Контент-маркетинг деген не? Стартаптың алға жылжуында ол қандай рөл атқарады?

2. Неге инфографика стартапты жарнамалауға арналған жақсы құрал саналады?

3. Инфографиканың қандай түрлерін білесің?

Қолдану

Ұсынылған ресурстардың бірін пайдаланып, «Стартапты алға жылжыту» инфографика

сценарийін жаса.

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Сипаттама бойынша инфографиканың түрін анықта: әртүрлі типтегі

әртүрлі ақпараттан жиналған инфографика, мысалы мәтін, кесте, сурет, бірақ ортақ

тақырып біріктірілген.

Дұрыс жауап: __________________________

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

1. Инфографикаға қандай талаптар қоя аласың? Сол талаптарды негізде.

2. Деңгейлік тапсырмаларды орында.

А деңгейі. Интернет желісінен инфографиканың әр түріне мысал тап.

В деңгейі. Инфографика жасауға мүмкіндік беретін ресурстарды тауып,

оларды функционал, мүмкіндіктер, төлемнің болуы тұрғысынан сипатта.

С деңгейі. Инфографиканың бірнеше мысалын тап, инфографика

түрін анықта және оны дизайнға қойылатын талаптар тұрғысынан

бағала.

Топтық жұмыс

Топта дайын инфографика нұсқасын талдаңдар және осы инфографиканы қалай жақсартуға

болатындығына ұсыныстарыңды айтыңдар

Мұғалімді тыңдайды


























1-тапсырманы орындайды













































































Презентация


























Жұмыс дәптері






























Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Стартапқа арналған инфографика жасаңдар.

2. Стартап жарнамасына арналған тағы басқа нұсқалар ұсыныңдар, өз таңдауларыңды

негіздеңдер.








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«Инфографиканы құру» практикумы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.4 - маркетингтік жарнама құру (инфографика, бейне)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Инфографика дегеннің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

Маркетинг жарнаманы (инфографика, бейне) қалай жасау керектігін сипаттай алады;

Кейбір оқушылар:

Инфографика жасайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Педагог сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

Мәтінді «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып

отырады:

+ - мұны білемін;

- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің

түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

Топтық жұмыс

Карточкаларды (инфографика) үш топқа бөлу: өте жақсы, жақсы, жетілдіруді қажет етеді. Өз

таңдауыңды түсіндір.

- Инфографика жасауға қандай талаптар қояр едің?

Жеке жұмыс

Оқулық материалын зерттеп, инфографика құруға тағы қандай талаптар мен ұсыныстар туралы

білгеніңді айтып бер.

ДК-мен жұмыс

Canva.com. ресурсын қолданып, инфографика құру.

1. Кез келген браузерді қосып, Canva.com. сайтына кір.

2. Кіру үшін аккаунт ашу.

3. Шаблон – Инфографиканы таңда.

5. Білім беру шаблонын таңда.

6. Өзгерістер енгізіңдер: мәтін, графикалық нысандарды, т.б. қосу.

7. Қажетті параметрлерді пішімдеуге тапсыру. Суреттер үшін сүз-

гіні, ашықтығын, кереғарлығын, тұнықтығын баптау. Орналасуына,

тұнықтығына тапсырыс беру.

8. Сенің файлың автоматты түрде сақталады.

9. Инфографикаң дайын болғаннан кейін, тиісті форматты таңдап, файлды сақтай аласың.

Мұғалімді тыңдайды










































































Презентация













































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Келесі сабаққа ақпарат дайындау: инфографика жасайтын тақырыпты таңдау. Ортақ ресурсқа өз

тақырыбың бойынша мәтіндік, графикалық … ақпараттарды жинау








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы цифрландыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.6 - Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы процестерін талдау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Цифрландырудың не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

Цифрлық Қазақстан деген терминді түсіндіре алады;

Кейбір оқушылар:

Цифрландыру үдерісінің заманауи үдерістерін талдайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Сабақ мақсаттары хабарланады.

цифландыруды;

Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи процестерін білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс.

Цифрлық технологияларды дамыту және енгізу жаңа мүмкіндіктерге жол ашаы және көптеген

басымдылықтар береді. Мысалы, халық пен бизнестің мемлекеттік қызметтерге қол жеткізуін

оңайлату, ақпарат алмасуды жеделдету, бизнесті жүргізуге арналған жаңа мүмкіндіктердің

пайда болуы, жаңа цифрлық өнімдер құру, т. б.

Қазіргі әлемдегі негізгі ұғымдардың бірі – «цифрландыру» ұғымы. Қазіргі уақытта

«цифрландыру» ұғымы тар әрі кең мағынада қолданылады. Цифрландырудың бар мағынасы көп

жағдайда шығындарды төмендетуге, жаңа мүмкіндіктердің пайда болуына,

т.б. әкелетін ақпаратты цифрлық түрге түрлендіруді білдіреді.

Мәтіннің әр бөлігіне түсіндіру жұмысы жүргізіледі. Негізгі ұғымдардардың мағыналары

түсіндіріледі.

Сұрақтарға жауап беру.

1. Цифрландыру деген не?

2. Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын ата.

3. Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері бар?

4. Тар мағынадағы цифрландыруға мысал келтір.

5. «Цифрлық Қазақстан» программасының қолданылуына мысалдар

келтір.

6.Өзіңе Қазақстанда қолданатын қандай чат-боттар белгілі?

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Сөздің тар мағынасында цифрландыру нені білдіреді?

Ақпаратты сандық түрге түрлендіруге және экономикалық тиімділік пен өмір сүру

сапасын жақсартуға әкеледі.

Географиялық бөлінген ақпараттық ресурстарды біріктіретін телекоммуникациялық

инфрақұрылымды құруға және дамытуға бағы талған процесс.

Ақпараттық ресурстарға жедел қолжетімділікті қамтамасыз етуге бағытталған шаралар

кешені.

Қоғам мен адам өмірінің барлық саласына ақпараттық технологияларды кеңінен қолдану.

Топтық жұмыс.

Әр топтың оқушыларына оқулық, мұғалім дайындаған мәтін, бейнефрагменті бар дербес

компьютер сияқты әртүрлі ақпарат көздерін қолданып тақырып материалымен танысу

ұсынылады. Содан кейін топтық жұмыс барысында ақпарат жазылған постер дайындайды.

Тұжырымдар:

"Цифрлық Қазақстан" программасының кем дегенде 5 аспектісі сипатталады.

Олардың мағынасы түсіндіріледі.

Цифрландыру процесінің заманауи үдерістеріне талдау жасалады.

Қолдану

Digitalкz.кz интернет ресурстарын ашып, "Цифрлық Қазақстан" программасының негізгі

бағыттарын табыңдар.

Әр бағыт үшін қандай мәселелер шешіліп жатқанын түсіндіріңдер.

Мұғалімді тыңдайды
































1-тапсырманы орындайды



























































Презентация
























































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

«Қазақстандағы цифрландыру. Болашағы мен мүмкіндіктері» тақырыбына хабарлама жазыңдар.








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Blockchain технологиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.5 - Blockchain технологиясының мақсаты мен жұмыс қағидасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Blockchain дегеннің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын түсіндіре алады.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Сабақ мақсаттарымен таныстыру:

Blockchain дегеннің не екенін;

Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын;

Blockchain технологиялары қолданылатын негізгі салаларды;

Blockchain технологияларының даму болашағын білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. «Білдім» деген екінші бағанды толтырады.

Толтырылған бағанды талқылайды, түсініксіз сәттерді нақтылайды.

Мұғалім тарапынан бағалау: ауызша мақтау, ынталандыру.

Жеке жұмыс.

1 тапсырма: Blockchain анықтамаларын белгіле.

Деректерді беру әдісі.

Таратылған мәліметтер базасы.

Ақпаратты қорғау тәсілі.

Мәліметтерді сақтау тәсілі.

Хэш функцияларын қолдана отырып мәліметтерді түрлендіру тәсілі.

Деректерді сақтау технологиясы, оның негізгі құрамдас бөліктері – тең құқылы желілер,

консенсус механизмі және блокчейннің өзі.

Программалық қамтамасыз ету арқылы желідегі түйіндермен келісілетін ережелер жиынтығы.

2 - Тапсырма: Ондық формада ұсынылған хат үшін екілік кодтағы «2-модуль бойынша қосу» хэш-

функциясының нәтижесін есепте: 70 73 76 69.

Шешуі:

Он алтылық жүйеге ауыстырамыз: 46 49 4С 45

2-модуль бойынша биттерді әр бағанға орналастырамыз (НЕМЕСЕ болмайды)

0100 0110

0100 1001

0100 1100

0100 0101

0000 0110

Дұрыс жауап: __________________

Білу және түсіну

1. Блокчейн деген не?

2. Блокчейннің негізгі ұғымдарын сипаттаңдар.

3. Биткоиннің негізін қалаған кім?

4. Блокчейннің көмегімен деректерді беру процесін сипатта.

Қолдану

Блокчейн – бұл бірегей жұмыс ұстанымы бар, деректерді және осы деректерді өңдеу туралы ақпаратты

сақтау технологиясы.

Деңгейлік тапсырмалар:

A деңгейі. Келесі хабарлама үшін оналтылық формада берілген «2 модулі бойынша қосу» хеш-

функциясының нәтижесін есепте: 2B 14 A9 5F E4.

В деңгейі. Келесі хабарлама үшін оналтылық формада берілген «2 модулі бойынша қосу» хеш-

функциясының нәтижесін есепте:

0A3 69 2C

82 0F B5

0DA 14 90

32 01 BF

9E A6 23

10 ВE 57

С деңгейі. Келесі Bloc хабарламасы үшін «2 модулі бойынша қосу» хеш-функциясының нәтижесін

есепте.

Мұғалімді тыңдайды






























1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды








































































Презентация












































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Blockchain технологиясы








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты құқықтық қорғау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.6.2.1 - ақпарат және интеллектуалды меншікті қорғау қажеттілігін негіздеу (Қазақстан Республикасының

1996 жылғы 10 маусымдағы "Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы", 2015 жылғы 16 қарашадағы

"Ақпаратқа қол жеткізу туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы "Электрондық құжат және электрондық цифрлық

қолтаңба туралы" Заңдары)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Қолданушының деректер қауіпсіздігінің шараларын қолдануды түсіндіреді: құпия сөздер, тіркеу жазбалары,

аутентификация, биометрлік аутентификация;

Көптеген оқушылар:

Ақпаратты немесе интеллектуалды меншікті қорғау заңдарын сақтау дәлелдерін береді.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Сабақ мақсаттарын хабарлау:

ақпаратты және интеллектуалды меншікті не үшін қорғауды;

ақпарат және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы қатынастарды қандай заңдар

реттейтінін білетін боласыңдар.

Жаңа материалды меңгеру

Қызмет көрсету салаларын цифрландыруға көшірудің тек артықшылықтары ғана болмайды.

Белгілі бір қиындықтар да бар. Маңызды мәселелердің бірі – ақпараттық қауіпсіздікті

қамтамасыз ету.

Қызмет көрсету салаларын цифрландыруға байланысты ақпараттық қауіпсіздік үшін негізгі

тәуекелдерді атаңдар.

Ақпараттық қауіпсіздік деген не? Ақпараттық қауіпсіздіктің қандай негізгі ұғымдарын білесің?

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар НМШЖ әдісін қолданып, оқулықтағы мәтінді оқып шығады.

Н – негізгі ойлар (мәтінді оқып, сұраққа жауап беру, мәтіннің негізгі ойын анықтау).

М – мұқият оқу (қайтадан мұқият оқып шығу, толық ақпараттың негізгі оймен үйлесуі).

Ш – шолу жасау (бар біліммен қатар салыстыра байланыстыру).

Ж – жетілдіру (мәтін жадысы бойынша қайталау, толық қарап шығу: Нені жіберіп алдыңыз? Бұл

қалай орын алды?).

Білу және түсіну

1. Ақпараттық қауіпсіздік деген не?

2. Ақпараттық қауіпсіздікке төндіретін ең басты қауіптерді ата.

3. Ақпараттардың мемлекеттік қорғау жүйесінің негізгі міндеттерін ата.

4. Ақпараттарды қорғау үшін қандай нормативті-құқықтық құжаттар қолданылады?

Қолдану

1. Нақты жағдаяттарды оқы, талда және қандай жағдайда азаматтардың ақпараттар бойынша

құқықтары бұзылады?

сынып жетекшісі ұсынған сауалнамада ата-аналарға қатысты сұрақтар бар: «Тегі, аты, әкесінің

аты, үйдің мекенжайы, телефон номері, сотталғаны туралы анықтама, күнкөріс қаражатының

көзі, саяси партияларға мүше болуы».

Дүкеннің зергерлік бөліміне жұмысқа қабылдау барысында жұмыс беруші жұмысқа

орналасуға келген кондидаттан тиісті мемлекеттік органдардан сотталғандық туралы анықтама,

кредиттерінің саны, басқа кіріс көзі туралы деректер, салық деклорациясын талап етті.

Тергеу барысында экономикалық қылмыс жасаған К. деген азамат жұбайының кірісі туралы

ақпаратты хабарлаудан бас тартты.

Мәжіліс депутатынан оның отбасы мүшелерінің өткен жыл бойынша кірістері, сондай-ақ бір

жылғы кірістерінің шамасынан асып кеткен шығындары және оларды алу көзі туралы

мәліметтер талап етілді.

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Ақпарат иесіне сол ақпаратты кімге қолжетімді етуді шешуге мүмкіндік

беретін құқық.

Меншік құқығы

Пайдалану құқығы

Құқықты өзгерту

Билік ету құқығы

Жоғарыда айтылғанның бәрі

2. Деңгейлік тапсырмаларды орында.

А деңгейі. »Интернет желісінің ресурстарын пайдалана отырып, «Ақпаратты құқықтық қорғау»

деген тақырыпта ақпарат іздеп тауып, кестені толтыр (кестенің үлгісі оқулықта берілген).

В деңгейі. Параграфта ақпаратты қорғаудың үш негізгі бағыты сипатталды. Осы бағыттардың

әрқайсысы үшін қатынастарды қандай заңдар реттейтінін анықта.

С деңгейі. Қандай жағдайда ақпараттарда азаматтардың құқығы бұзылатындығын талдап,

анықтаңдар.

Мәжіліс депутатынан өткен жыл бойынша өзі және оның отбасы мүшелерінің кірістері,

сондай-ақ бір жылғы алған кірістерінің шамадан асып кеткені және оларды алған кіріс

көзі туралы мәлімет талап етілді.

Мұғалімді тыңдайды































1-тапсырманы орындайды



















































































Презентация










































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

«Неліктен құқықтық қорғау заманауи қоғамның қажетті атрибуты болып саналады?»








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты құқықтық қорғау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.6.2.1 - ақпарат және интеллектуалды меншікті қорғау қажеттілігін негіздеу (Қазақстан

Республикасының 1996 жылғы 10 маусымдағы "Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы",

2015 жылғы 16 қарашадағы "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы "Электрондық

құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Заңдары)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Қолданушының деректер қауіпсіздігінің шараларын қолдануды түсіндіреді: құпия сөздер, тіркеу жазбалары,

аутентификация, биометрлік аутентификация;

Көптеген оқушылар:

Ақпаратты немесе интеллектуалды меншікті қорғау заңдарын сақтау дәлелдерін береді.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Сабақ мақсаттарын хабарлау:

ақпаратты және интеллектуалды меншікті не үшін қорғауды;

ақпарат және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы қатынастарды қандай заңдар

реттейтінін білетін боласыңдар.

Жаңа материалды меңгеру

Қызмет көрсету салаларын цифрландыруға көшірудің тек артықшылықтары ғана болмайды.

Белгілі бір қиындықтар да бар. Маңызды мәселелердің бірі – ақпараттық қауіпсіздікті

қамтамасыз ету.

Қызмет көрсету салаларын цифрландыруға байланысты ақпараттық қауіпсіздік үшін негізгі

тәуекелдерді атаңдар.

Ақпараттық қауіпсіздік деген не? Ақпараттық қауіпсіздіктің қандай негізгі ұғымдарын білесің?

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар НМШЖ әдісін қолданып, оқулықтағы мәтінді оқып шығады.

Н – негізгі ойлар (мәтінді оқып, сұраққа жауап беру, мәтіннің негізгі ойын анықтау).

М – мұқият оқу (қайтадан мұқият оқып шығу, толық ақпараттың негізгі оймен үйлесуі).

Ш – шолу жасау (бар біліммен қатар салыстыра байланыстыру).

Ж – жетілдіру (мәтін жадысы бойынша қайталау, толық қарап шығу: Нені жіберіп алдыңыз? Бұл

қалай орын алды?).

Білу және түсіну

1. Ақпараттық қауіпсіздік деген не?

2. Ақпараттық қауіпсіздікке төндіретін ең басты қауіптерді ата.

3. Ақпараттардың мемлекеттік қорғау жүйесінің негізгі міндеттерін ата.

4. Ақпараттарды қорғау үшін қандай нормативті-құқықтық құжаттар қолданылады?

Білу және түсіну

1. Ақпараттық қауіпсіздік деген не?

2. Ақпараттық қауіпсіздікке төндіретін ең басты қауіптерді ата.

3. Ақпараттардың мемлекеттік қорғау жүйесінің негізгі міндеттерін ата.

4. Ақпараттарды қорғау үшін қандай нормативті-құқықтық құжаттар қолданылады?

Қолдану

1. Нақты жағдаяттарды оқы, талда және қандай жағдайда азаматтардың ақпараттар бойынша

құқықтары бұзылады?

сынып жетекшісі ұсынған сауалнамада ата-аналарға қатысты сұрақтар бар: «Тегі, аты, әкесінің

аты, үйдің мекенжайы, телефон номері, сотталғаны туралы анықтама, күнкөріс қаражатының

көзі, саяси партияларға мүше болуы».

Дүкеннің зергерлік бөліміне жұмысқа қабылдау барысында жұмыс беруші жұмысқа

орналасуға келген кондидаттан тиісті мемлекеттік органдардан сотталғандық туралы анықтама,

кредиттерінің саны, басқа кіріс көзі туралы деректер, салық деклорациясын талап етті.

Тергеу барысында экономикалық қылмыс жасаған К. деген азамат жұбайының кірісі туралы

ақпаратты хабарлаудан бас тартты.

Мәжіліс депутатынан оның отбасы мүшелерінің өткен жыл бойынша кірістері, сондай-ақ бір

жылғы кірістерінің шамасынан асып кеткен шығындары және оларды алу көзі туралы

мәліметтер талап етілді.

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы құқықтық қорғаудың қандай салаларды

немесе әрекеттерді қамтитынын анықта.

Бірінші бағыт Екінші бағыт Үшінші бағыт

Түйін сөздер:

Ақпаратты беру құқығы.

Ақпараттық ресурстарға

меншік құқығы.

Төтенше жағдайлар туралы

қоғамды ескерту.

Мемлекет тұрғындарын

күмәнді және жалған

ақпараттан қорғау.

Жеке мәліметтерге кіруді

шектеу.

Байланыс құралдарын

рұқсатсыз қолжетімділіктен

қорғау.

2. Деңгейлік тапсырмаларды орында.

А деңгейі. »Интернет желісінің ресурстарын пайдалана отырып, «Ақпаратты құқықтық қорғау»

деген тақырыпта ақпарат іздеп тауып, кестені толтыр (кестенің үлгісі оқулықта берілген).

В деңгейі. Параграфта ақпаратты қорғаудың үш негізгі бағыты сипатталды. Осы бағыттардың

әрқайсысы үшін қатынастарды қандай заңдар реттейтінін анықта.

С деңгейі. Қандай жағдайда ақпараттарда азаматтардың құқығы бұзылатындығын талдап,

анықтаңдар.

Мәжіліс депутатынан өткен жыл бойынша өзі және оның отбасы мүшелерінің кірістері,

сондай-ақ бір жылғы алған кірістерінің шамадан асып кеткені және оларды алған кіріс

көзі туралы мәлімет талап етілді.

Мұғалімді тыңдайды






















Анықтамасын дәптерге жазады
































































Презентация


























Жұмыс дәптері



































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

«Неліктен құқықтық қорғау заманауи қоғамның қажетті атрибуты болып саналады?»

тақырыбында хабарлама жаз.








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.6.2.2 - электрондық цифрлық қолтаңбаның және сертификаттың мақсатын сипаттау

11.6.2.3 - электрондық үкімет порталында электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Қолданушының деректер қауіпсіздігінің шараларын қолдануды түсіндіреді: құпия сөздер, тіркеу жазбалары,

аутентификация, биометрлік аутентификация; электрондық цифрлық қолтаңбаның және сертификаттың мақсатын

сипаттайды.















Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Кумулятивті әңгіме.

Оқушылардың электрондық цифрлық қолтаңба туралы білетіндері сұралады.

ЭЦҚ деген не?

ЭЦҚ арқылы қандай қызмет түрлерін алуға болады?

ЭЦҚ-ны ауыстыруға бола ма?

Жаңа материалды меңгеру

Топтық жұмыс

«Джигсо» әдісі

Әр топқа мынадай тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқуға, оны қалай, қандай тәсілдермен есте

сақтап, мазмұндауға болатынын ойлану, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар қою.

Оқушылар тірек сөздерді жазып, сызба немесе кластер сыза алады. Мәтінмен жұмыс істеп

болғаннан кейін топтар әр үш топтан 1-2 өкілден кірген тағы бір топ құрады. Мұғалімнің

командасымен олар жазбаны және графикалық материалды қолданып, өз сұрақтарын кезекпен

түсіндіреді. Топтағы үш шағын мәтінді түсіндіріп, талқылағаннан кейін бәрі өз орындарына оралып,

үш шағын тақырыптан (Есептеу жүйелері ұғымы) тұратын ортақ тақырыпты талқылайды.

Топта ЭЦҚ-ны қолданудың тағы бір нұсқаларын ұсынып, оларды талдаңдар. Осы нұсқаларды

физикалық және заңды тұлғаларға ұсыныңдар

Білу және түсіну

1. ЭЦҚ деген не?

2. ЭЦҚ не үшін керек?

3. ЭЦҚ мен сертификаттың қандай айырмашылығы бар?

4. Неге ЭЦҚ-ны жабық кілтпен қорғау керек?

5. ЭЦҚ сертификаттың мерзімі қандай?

6. ЭЦҚ-ны берумен қандай мемлекеттік орган шұғылданады?

7. ЭЦҚ-ны қандай жағдайда қайтадан шығарады?

Қолдану

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Электрондық сандық қолтаңба дегеніміз не?

Құжаттардың тұтастығын сақтау мақсатында ақпаратты түрлендіру әдісі.

Бірнеше қатысушының ақпараттық өзара әрекеттесуін құратын алгоритмдер жиынтығы.

Құжатты сақтауға арналған электрондық құжат реквизиті.

Құжаттың түпнұсқалығын және меншік құқығын растайтын цифрлық белгілер жиынтығы.

Сандық құжаттарды өңдеу әдісі.

Пайдаланушыны сәйкестендіру құралы.

Egov.kz порталында қызметтерді алу әдісі.

2 тапсырма: ҚР-ның Ұлттық куәландырушы орталығының сайтын белгіле.

Egov.kz

Pki.gov.kz

Digital.kz

Nuc.kz

Pki.gov

Nitec.kz

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі. ҚР-ның pki.gov.kz сайтынан «Пайдаланушыға нұсқаулық» деген файлды жүктеп ал.

Интернеттен өзіңнің ЭЦҚ-ыңның кілтіне қандай талаптар қойылатыны туралы ақпарат ізде. Егер

құпиясөзді ұмытып қалсаң, не істеу керек?

В деңгейі. Сертификаттар қорын салыстырып, кестені толтырыңдар.

Сертификаттар қоры Артықшылықтары Кемшіліктері

С деңгейі. Кестені толтыр.

Жеке тұлғалардың ЭЦҚ қолдану

мүмкіндіктері

Заңды тұлғалардың ЭЦҚ қолдану

мүмкіндіктері

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмалар

1. Қолданушы ЭЦҚ-ны жоғалтса, онда қандай қатер болуы мүмкін?

2. ЭЦҚ-ны қай жастан бастап алуға болады?

Топтық жұмыс

Топта ЭЦҚ-ны қолданудың тағы бір нұсқаларын ұсынып, оларды талдаңдар. Осы нұсқаларды

физикалық және заңды тұлғаларға ұсыныңдар.

Мұғалімді тыңдайды

























































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды




























































Жұлдыз

2 балл





















Презентация
















































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/






Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.6.2.2 - электрондық цифрлық қолтаңбаның және сертификаттың мақсатын сипаттау

11.6.2.3 - электрондық үкімет порталында электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Қолданушының деректер қауіпсіздігінің шараларын қолдануды түсіндіреді: құпия сөздер, тіркеу жазбалары,

аутентификация, биометрлік аутентификация; электрондық цифрлық қолтаңбаның және сертификаттың мақсатын

сипаттайды.















Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Оқушылардың электрондық цифрлық қолтаңба туралы білетіндері сұралады.

ЭЦҚ деген не?

ЭЦҚ арқылы қандай қызмет түрлерін алуға болады?

ЭЦҚ-ны ауыстыруға бола ма?

Жаңа материалды меңгеру

Топтық жұмыс

«Джигсо» әдісі

Әр топқа мынадай тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқуға, оны қалай, қандай тәсілдермен есте

сақтап, мазмұндауға болатынын ойлану, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар қою.

Оқушылар тірек сөздерді жазып, сызба немесе кластер сыза алады. Мәтінмен жұмыс істеп

болғаннан кейін топтар әр үш топтан 1-2 өкілден кірген тағы бір топ құрады. Мұғалімнің

командасымен олар жазбаны және графикалық материалды қолданып, өз сұрақтарын кезекпен

түсіндіреді. Топтағы үш шағын мәтінді түсіндіріп, талқылағаннан кейін бәрі өз орындарына оралып,

үш шағын тақырыптан (Есептеу жүйелері ұғымы) тұратын ортақ тақырыпты талқылайды.

Топта ЭЦҚ-ны қолданудың тағы бір нұсқаларын ұсынып, оларды талдаңдар. Осы нұсқаларды

физикалық және заңды тұлғаларға ұсыныңдар.

Білу және түсіну

1. ЭЦҚ деген не?

2. ЭЦҚ не үшін керек?

3. ЭЦҚ мен сертификаттың қандай айырмашылығы бар?

4. Неге ЭЦҚ-ны жабық кілтпен қорғау керек?

5. ЭЦҚ сертификаттың мерзімі қандай?

6. ЭЦҚ-ны берумен қандай мемлекеттік орган шұғылданады?

7. ЭЦҚ-ны қандай жағдайда қайтадан шығарады?

Қолдану

Жұптық жұмыс.

1 тапсырма: Электрондық сандық қолтаңба дегеніміз не?

Құжаттардың тұтастығын сақтау мақсатында ақпаратты түрлендіру әдісі.

Бірнеше қатысушының ақпараттық өзара әрекеттесуін құратын алгоритмдер жиынтығы.

Құжатты сақтауға арналған электрондық құжат реквизиті.

Құжаттың түпнұсқалығын және меншік құқығын растайтын цифрлық белгілер жиынтығы.

Сандық құжаттарды өңдеу әдісі.

Пайдаланушыны сәйкестендіру құралы.

Egov.kz порталында қызметтерді алу әдісі.

2 тапсырма: ҚР-ның Ұлттық куәландырушы орталығының сайтын белгіле.

Egov.kz

Pki.gov.kz

Digital.kz

Nuc.kz

Pki.gov

Nitec.kz

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі. ҚР-ның pki.gov.kz сайтынан «Пайдаланушыға нұсқаулық» деген файлды жүктеп ал.

Интернеттен өзіңнің ЭЦҚ-ыңның кілтіне қандай талаптар қойылатыны туралы ақпарат ізде. Егер

құпиясөзді ұмытып қалсаң, не істеу керек?

В деңгейі. Сертификаттар қорын салыстырып, кестені толтырыңдар.

Сертификаттар қоры Артықшылықтары Кемшіліктері

С деңгейі. Кестені толтыр.

Жеке тұлғалардың ЭЦҚ қолдану

мүмкіндіктері

Заңды тұлғалардың ЭЦҚ қолдану

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмалар

1. Қолданушы ЭЦҚ-ны жоғалтса, онда қандай қатер болуы мүмкін?

2. ЭЦҚ-ны қай жастан бастап алуға болады?

Топтық жұмыс

Топта ЭЦҚ-ны қолданудың тағы бір нұсқаларын ұсынып, оларды талдаңдар. Осы нұсқаларды

физикалық және заңды тұлғаларға ұсыныңдар.

Мұғалімді тыңдайды














































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды








































































Презентация












































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/






Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«еGov порталымен жұмыс» практикумы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.7 - электрондық үкімет порталының функцияларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Электрондық үкімет порталының мақсатын біледі;

Көптеген оқушылар:

Электрондық үкімет порталының функцияларын сипаттайды;

Кейбір оқушылар:

Электрондық үкімет порталының онлайн қызметтерін пайдалана алады.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Практикалық жұмыс тапсырмалары ретімен орындатылады.

1-тапсырма. NCАLayer-орнату

1. pki.gov.kz порталын аш.

2. «ЭЦҚ кілтін алу» батырмасын шерт.

3. «Жеке тұлғаларға арналған ЭЦҚ кілттері» батырмасын шерт.

4. «Windows-ке арналған NCALayer-ді жүктеу» батырмасын шерт.

5. Программаны жүктегеннен кейін «Жүктеулер» (Downloads)

бумасын ашып, архивті программамен бірге аш.

6. Компьютеріңе программаны орнат.

2-тапсырма. ЭЦҚ-ны алу үшін өтініш беру

1. pki.gov.kz порталын аш.

2. «ЭЦҚ кілтін алу» батырмасын шерт.

3. «Жеке тұлғаларға арналған ЭЦҚ кілттері» батырмасын шерт.

4. «Өтініш беру» батырмасын шерт.

5. «Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығы»

ақпараттық жүйесімен таныс.

6. «Жеке тұлға» үлгісі бойынша онлайн өтініш беру үшін сервис

нұсқаулығын басшылыққа ал.

7. ЭЦҚ-ны алуға арналған өтінішті ресімде.

3-тапсырма. egov порталына кіру тәсілі

egov порталын ашып, порталға қалай кіруге болатын барлық тәсілдерді қарастыр. Кестені

толтыр:

Порталға кіру тәсілі Не қажет? Осы кіру тәсілінің

артықшылығы

Осы кіру тәсілінің

кемшілігі

4-тапсырма. M-gov мобильді қосымшаның қызметтері

M-gov қосымшасын қалай тіркеуге болады және мобильді қосымша арқылы қандай қызметтерді

алуға болатындығын анықтап, кестені толтыр.

Қосымшада тіркелу тәсілі Смартфонға қойылатын

талаптар

M-gov мобильді

қосымшаның қызметтері

5-тапсырма. egov порталының қызметтері

ЕGov порталын ашып, қандай санаттар бойынша бөлінгенін, әр санатда қандай қызметтер

ұсынылғанын анықта. Кестені толтыр.

Санат Танымал қызмет түрлері

2-сабақ

Топтық жұмыс

Электрондық үкімет сайты туралы 1-2 минуттық жарнамалық бейнебаян дайындау (сандық

бейнебаян болуы міндетті емес).

Жеке жұмыс

Практикум тапсырмаларын орындау.

6-тапсырма. «Ашық деректер»

1. «Ашық деректер» бетіне өт.

2. Деректердің қандай санат бойынша бөлінгеніне қара.

3. Өз мектебің бойынша деректерді тап, ол үшін:

а) Кеңейтілген іздеу (Расширенный поиск) мәзірін таңда.

ә) Фильтр параметрлеріндегі Иесі (Владелец) тізімінен қажетті

жергілікті атқарушы органды таңда. Мысалы, Алматы қаласының әкімдігі. Санат (Категория)

тізімінен Білім беруді таңда.

б) Қажетті құжатты ашып, өз мектебіңді тап. Осы құжатта

берілген ақпаратпен таныс.

7-тапсырма. «Ашық НҚА»

1. egov порталын ашып, «Ашық НҚА» бетіне өт.

2. Өз аймағыңда қандай нормативті-құқықтық актілер жарияланып, талқылауда жүргенін анықта.

3. Кеңейтілген іздеуден (Расширенный поиск) сәйкес мемлекеттік органды таңдап, өзіңе қажетті

кезеңді көрсет.

4. Осы сәтте қандай заң жобалары талқылауда жүргені туралы ақпарат тап.

5. Көрсету (Показать) тізімінен барлық НҚА-ны таңдап, сәйкес НҚА-мен таныс.

8-тапсырма. «Ашық диалог»

1. egov порталын ашып, «Ашық диалог» бетіне өт.

2. Өз аймағыңдағы әкімнің блогын тап. Оның блогында қандай

өзекті жолдаулар бар екенін анықта.

3. Порталға жолдауды салу үшін, қандай талаптар бар екенін қарастыр.

Мұғалімді тыңдайды
































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды








3-тапсырманы орындайды












4-тапсырманы орындайды






5 тапсырманы орындайды

























































Презентация


























Жұмыс дәптері




























Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

1. «Электрондық үкімет. Болашағы. Тәуекелдер» тақырыбында хабарлама жаз.

2. Электрондық үкімет порталына тағы не енгізер едің? Ойланып, жаз.








Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«еGov порталымен жұмыс» практикумы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.7 - электрондық үкімет порталының функцияларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Электрондық үкімет порталының мақсатын біледі;

Көптеген оқушылар:

Электрондық үкімет порталының функцияларын сипаттайды;

Кейбір оқушылар:

Электрондық үкімет порталының онлайн қызметтерін пайдалана алады.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Практикалық жұмыс тапсырмалары ретімен орындатылады.

1-тапсырма. NCАLayer-орнату

1. pki.gov.kz порталын аш.

2. «ЭЦҚ кілтін алу» батырмасын шерт.

3. «Жеке тұлғаларға арналған ЭЦҚ кілттері» батырмасын шерт.

4. «Windows-ке арналған NCALayer-ді жүктеу» батырмасын шерт.

5. Программаны жүктегеннен кейін «Жүктеулер» (Downloads)

бумасын ашып, архивті программамен бірге аш.

6. Компьютеріңе программаны орнат.

2-тапсырма. ЭЦҚ-ны алу үшін өтініш беру

1. pki.gov.kz порталын аш.

2. «ЭЦҚ кілтін алу» батырмасын шерт.

3. «Жеке тұлғаларға арналған ЭЦҚ кілттері» батырмасын шерт.

4. «Өтініш беру» батырмасын шерт.

5. «Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығы»

ақпараттық жүйесімен таныс.

6. «Жеке тұлға» үлгісі бойынша онлайн өтініш беру үшін сервис

нұсқаулығын басшылыққа ал.

7.ЭЦҚ-ны алуға арналған өтінішті ресімде.

3-тапсырма. egov порталына кіру тәсілі

egov порталын ашып, порталға қалай кіруге болатын барлық тәсілдерді қарастыр. Кестені

толтыр:

Порталға кіру тәсілі Не істеу қажет Осы кіру тәсілінің

артықшылығы

Осы кіру тәсілінің

кемшілігі

4-тапсырма. M-gov мобильді қосымшаның қызметтері

M-gov қосымшасын қалай тіркеуге болады және мобильді қосымша арқылы қандай қызметтерді

алуға болатындығын анықтап, кестені толтыр.

Қосымшада тіркелу тәсілі Смартфонға қойылатын

талаптар

M-gov мобильді

қосымшаның қызметтері

5-тапсырма. egov порталының қызметтері

ЕGov порталын ашып, қандай санаттар бойынша бөлінгенін, әр санатда қандай қызметтер

ұсынылғанын анықта. Кестені толтыр.

Санат Танымал қызмет түрлері

Топтық жұмыс

Электрондық үкімет сайты туралы 1-2 минуттық жарнамалық бейнебаян дайындау (сандық

бейнебаян болуы міндетті емес).

Жеке жұмыс

Практикум тапсырмаларын орындау.

6-тапсырма. Мекенжай анықтамасын алу

1. Egov.kz порталын аш.

2. Бұл қызметке қол жеткізу үшін, жеке кабинетке кіру керек.

3. ЭЦҚ бойынша порталға кіретін тәсілді таңда.

4. Ақпаратты қолданушыны көрсетіп, қажетті сертификатты таңдау керек. Авторландыру үшін

AUTH_RSA256… қолданылады.

5. Порталға кіргеннен кейін «Популярные услуги →Выдача адресных справок с места жительства»-

ны таңда.

6. «Заказать услугу онлайн» батырмасын бас.

7. Қол қою үшін RSA256… сертификаты қолданылады.

8. Қызмет көрсетудің нәтижесін күтіп, сонан соң алған анықтаманы жүктеп ал.

Ашық үкімет порталымен жұмыс

7-тапсырма. Деректерді ашу

Ашық деректер бетіне кір. Деректердің қандай санаттар бойынша бөлінгеніне қара.

Өз мектебің бойынша деректерді тап, ол үшін:

1. «Расширенный поиск»-ті таңда.

2. «Фильтр» параметріндегі «Владелец» тізімінен қажетті жергілікті атқарушы органды таңда,

мысалы, Алматы қаласының әкімдігі, санат тізімінен Білім беруді таңда.

3. Қажетті құжатты ашып, өз мектебіңді тап.

Бұл құжатта қандай ақпарат берілгеніне қара.

8-тапсырма. НҚА-ны ашу

ЕGov порталын ашып, Ашық НҚА бетіне кір.

а) Өз аймағыңда қандай нормативті-құқықтық актілер жарияланып, талқылауда жүргенін анықта.

ә) «Расширенный поиск»-тен сәйкес Мемлекеттік органды таңда және өзіңе қажетті кезеңді көрсет.

б) Осы сәтте қандай заңдар жария талқылауда жүргені туралы ақпаратты тап.

«Показать» тізімінен барлық НҚА-ны таңдап, сәйкес НҚА түрін таңда.

9-тапсырма. Ашық диалог

ЕGov порталын ашып, Ашық диалог бетіне кір.

а) Өз аймағыңдағы әкімнің блогын тап. Оның блогында қандай өзекті жолдаулар бар екенін тап.

ә) Порталға жолдауды салу үшін қандай талаптар бар екенін қарастыр

Мұғалімді тыңдайды































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды








3-тапсырманы орындайды












4,5,6,7,8,9

тапсырманы орындайды



















































Презентация


























Жұмыс дәптері



































Сабақтың соңы


«Сөйлемді аяқта...» әдісі

Оқушылар тақтада берілген рефлексиялық экрандағы сөздерден басталатын бір сөйлеммен пікірін

білдіреді:

Менің бүгін білгенім …

Қиын болғаны…

Түсінгенім ...

Қолымнан келгені …

Рефлексия (2-сабақ). «Жеделхат» әдісі

Субъективті тәжірибені белсендіру тәсілі. Қысқаша жазу.

Сабақта не түсінгеніңді, парталас көршіңе тілегіңді барынша қысқа жазып беру (алмастыру).

Сабақта үйренгеніңе орай өзіңе тілегіңді жаз

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

1. «Электрондық үкімет. Болашағы. Тәуекелдер» тақырыбында хабарлама жаз.

2. Электрондық үкімет порталына тағы не енгізер едің? Ойланып, жаз.








Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі