Информатика пәнінен 2018-2019 оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Информатика пәнінен 2018-2019 оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ) 2018-2019
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Пән: АКТ

3 сынып

Апта

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаты

Мерзімі

1-тоқсан

1. Компьютер және программалар (ортақ тақырып: "Жанды табиғат")

1

Біздің айналамыздағы ақпарат

1

3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;


2

Қауіпсіздік техникасы

1

3.​1.​3.​1 цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау


3

Компьютердің құрылғылары Компьютерді басқару

1

3.​1.​1.​1 енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.​1.​3.​1 цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау


4

Файлдар мен бумалар

1

3.​1.​2.​2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.​1.​2.​3 файл және бума ұғымдарын түсіндіру;


5

Программалар терезесі

БЖБ 1

1

3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.​1.​2.​4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану


2. Сөз артында сөз (ортақ тақырып: "Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (Жарық пен қараңғы)" )

6

Мәтінді теру және өңдеу

1

3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.​1.​2.​2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.​2.​1.​1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру


7

Мәтінді пішімдеу БЖБ 2

1

3.​1.​2.​2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;


8

Тоқсандық жиынтық бағалау

1



2-тоқсан

3. Компьютер және дыбыстар (ортақ тақырып: "Уақыт")

9

Абзац

1

3.​2.​1.​1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру

3.2.1.2 қаріпті пішімдеу (қаріптің жазылу стилі, түсі, түзету)


10

Практикум. Мәтінмен жұмыс

1

3.​2.​1.​1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру

3.​1.​2.​2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;


11

Дыбысты жазу және ойнату

1

3.​1.​1.​1 енгізу (тінтуір мен пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.​1.​3.​1 цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;


12

Дыбысты өңдеу, дыбыстық әсерлер

1

3.​2.​4.​1 программаны пайдалана отырып, дыбысты жазу, өңдеу және шығару


13

Практикум. Дыбыспен жұмыс.

БЖБ 3

1

3.​1.​2.​2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.​1.​3.​1 цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
3.​2.​4.​1 программаны пайдалана отырып, дыбысты жазу, өңдеу және шығару


4. Компьютерлік суреттер (ортақ тақырып: "Сәулет өнері")

14

Графикалық редактормен танысу, құрал жабдықтары

1

3.​2.​2.​1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану


15

Суреттерді сақтау және ашу

Суретті өңдеу

БЖБ 4

1

3.​1.​2.​2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.​1.​2.​4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;

3.​2.​2.​1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану


16

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1



3-тоқсан

5. Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырып: "Өнер")


17

Графикалық редактордағы фигуралар

1

3.​2.​2.​1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану


18

Қайталанатын үлгілер

1

3.​1.​2.​4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
3.​2.​2.​1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;


19

Түстер палитрасы

1

3.​2.​2.​1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3.​2.​4.​2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану


20

Құжатты баспаға шығару

1

3.​1.​2.​4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;

3.​1.​3.​1 цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;


21

Аралас құжат құру

1

3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;

3.​2.​4.​2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану.


22

Практикум. Аралас құжат құру

БЖБ 5

1

3.​1.​2.​1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;

3.​2.​4.​2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану.


6. Әлемнің барлығы Интернетте (ортақ тақырып: "Атақты тұлғалар")


23

Интернеттегі қауіпсіздік

1

3.​3.​2.​1 желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;


24

Іздеу жүйелері Ақпаратты іздеу

1

3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.​3.​1.​1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернеттің іздеу жүйелерін қолдану


25

Практикум «Ғаламтор»

БЖБ 6

1

3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;

3.​3.​2.​1 желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;


26

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1



4-тоқсан

7. Презентацияны безендіру (ортақ тақырып: "Су – тіршілік көзі")

27

Презентация құру және безендіру

1

3.​2.​3.​1 мәтін мен видеолардан тұратын қарапайым презентациялар жасау;

3.​2.​4.​2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану


28

Презентацияға нысандарды кірістіру

1

3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;

3.​2.​3.​1 мәтін мен видеолардан тұратын қарапайым презентациялар жасау;


29

Слайд арасындағы ауыстырулар

1

3.​2.​3.​2 слайдтар арасындағы ауысуларды пайдалану;

3.​2.​3.​3 презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;

3.​3.​1.​1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернеттің

іздеу жүйелерін қолдану


30

Презентацияға арналған ақпарат

БЖБ 7

1


3.​2.​3.​3 презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;
3.​3.​1.​1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернеттің іздеу жүйелерін қолдану


8. Мәтін, дыбыс және презентация (ортақ тақырып: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер")

31

Мәтінмен жұмыс

1

3.​2.​1.​1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;
3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.​3.​1.​1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернеттің іздеу жүйелерін қолдану


32

Пернетақтада жоқ символдар

1

3.​2.​1.​1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;

3.​2.​1.​3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.​2.​4.​2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану.


33

Презентациядағы дыбыстар

БЖБ 8

1

3.​3.​1.​1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернеттің іздеу жүйелерін қолдану;
3.​2.​4.​1 программаны пайдалана отырып, дыбысты жазу, өңдеу және шығару


34

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1




Информатика пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

5 cынып

1 тоқсан


Тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары

Мерзімі

Компьютер және қауіпсіздік

1

Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?

1

5.4.1.1 – қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау

6.09

2

Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар? «Компьютер және қауіпсіздік» бөлімі бойынша ЖБ (15 минут)

1

5.1.1.1- процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру

13.09

Интернеттегі қауіпсіздік


3

Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?

1

5.4.2.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау

20.09

4



5

Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады?

1

5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату

27.09

Компьютер құрылғыларын бір орталықтан басқару

1

5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу

4.10

6



7

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы

1

5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату


11.10

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы «Интернеттегі қауіпсіздік» бөлімі бойынша ЖБ (15 минут)

1

5.1.3.1 – ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу

18.10

8

Тоқсандық ЖБ (40 минут)

1


25.10

2 тоқсан

Ақпарат және оны өңдеу


9


10

Біздің айналамыздағы ақпарат

1

5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

8.11

Ақпараттың өлшем бірліктері

1

5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

15.11

11


12

Программалық қамтамасыз ету

1

5.1.2.1 -«программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру

22.11

Программалық қамтамасыз ету

1

5.1.2.1 -«программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру

29.11

13


14

15

Жобалық жұмыс

1

5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

6.12

Жобалық жұмыс

1

5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу

13.12

Жобалық жұмыс

«Ақпарат және оны өңдеу» бөлімі бойынша ЖБ (20 минут)

1

5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу

20.12

16

Тоқсан бойынша ЖБ (40 минут)

1


27.12

3 тоқсан

Біздің өміріміздегі алгоритмдер


17



Команда бойынша

1

5.3.2.1 -алгоритм анықтамасын тұжырымдау
5.3.2.3- орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру

10.01


18

Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері

1

5.3.2.2 –алгоритмді сөз түрінде ұсыну

17.01

19

Лабиринттен шығуды табу

1

5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

24.01

20

Виртуалды лабиринттен шығуды табу. «Біздің өміріміздегі алгоритмдер» бөлімі бойынша ЖБ (20 минут)

1

5.3.2.3 – орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
5.3.2.2 – алгоритмді сөз түрінде ұсыну

31.01

Талқылау және программалау

21

Менің алғашқы программам

1

5.3.2.2 – алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)

7.02

22-23

Жандандырылған графика

1

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1 – тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)

14.02

Scratch ойын программалау ортасы

1

5.3.1.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру

21.02

24-25

Ақиқатты іздеу

1

5.3.2.2 – алгоритмді сөз түрінде ұсыну

28.02

Сызықтық, тармақталған және циклдік командаларды ойын программалау ортасында қолдану. «Әңгімелесеміз және бағдарламаны жасаймыз» бөлімі бойынша ЖБ (20 минут)

1

5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)

7.03

26

Тоқсан бойынша ЖБ (40 минут)

1


14.03

4 тоқсан

Жобаны құру және оны ұсыну

27-31

Анимация құру

1

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

4.04

Анимация құру

1

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

11.04

Нысан құру және костьюм ауыстыру

1

5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғалардың құру

18.04

Нысан құру

1

5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғалардың құру

25.04

Нысан құру

1

5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)

2.05

32

Құжатты басып шығаруға дайындау

1

5.2.2.1- құжатты баспаға дайындау (парақ өлшемдерін өзгерту, бет өлшемдерін қою, алдын ала көру және тағы басқа)
5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату

10.05

33

Жобаның презентациясы. «Жобаны құру және таныстыру» бөлімі бойынша ЖБ (20 минут)

1

5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу

16.05

34

Тоқсандық ЖБ (40 минут)

1


23.05

34 апта

34 сағат








«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

6 сынып

І тоқсан



апта

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары

Мерзімі


Компьютерлік жүйелер мен желілер



1

Эргономика дегеніміз не?

1

6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)



2

Есептеуіш техниканың даму тарихы

1

6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу



3

Компьютер қалай жұмыс істейді?

1

6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру




4

Операциялық жүйелер

1

6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту



5

Сымсыз желілер

1

6.1.3.1- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру



6

Практикум. Тапсырмалар тақтасының нысандарын баптау БЖБ 15 минут

1

6.1.3.2- тапсырмалар тақтасын баптау



7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 40 минут

1




8

Практикум. Тапсырмалар тақтасының нысандарын баптау

1

6.1.3.2- тапсырмалар тақтасын баптау



II тоқсан



6.2А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну



1

Ақпаратты тасымалдау

1

6.2.1.1-тасымалдаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып ақпаратты тасымалдау үдерісі



2

Ақпаратты шифрлау

1

6.2.1.2-шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару



3

Екілік кодтау БЖБ 15 минут

1

6.2.1.3-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру



6.3А-бөлім Компьютерлік графика



4

Векторлық бейнелерді құру

1

6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу



5

Векторлық бейнелерді құру

1

6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу



6

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру БЖБ 15 минут

1

6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау



7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 40 минут

1




8

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

1

6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау



апта

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары



III тоқсан

6.4А-бөлім Компьютерлік ойындарды жасау

1

Ойынның идеясы анықтау

1

6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау

6.3.2.2 - блок-схема түріндегі қадамды ұсыну


2

Ойынның сценарийін жасау

1

6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау


3

Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу БЖБ 15 минут

1

6.3.2.2 - алгоритмді блок-схема түрінде ұсыну


6.4В бөлім. Компьютерлік ойынды құру

4

Сценарийді жүзеге асыру

1

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру

6.3.3.1-программа ортасында қалелерді табу жане жөндеу


5

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу

1

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін жас ау және жүзеге асыру


6

Ойынның бастапқы бетін құру

1

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру


7

Ойынның бастапқы бетін құру

1

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру


8

Практикум. Түрлі компьютерлік ойындарды құру

1

6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану


9

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 40 минут

1



10

Практикум. Түрлі компьютерлік ойындарды құру

1

6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану


IV тоқсан

6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру


1

Сілтемелер

1

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


2

Гиперсілтеме

1

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


3

Авторлық құқық және плагиат ұғымдары


1

6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу


4

Мазмұн

1

6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу


5

Практикум. Гиперсілтемелер құру.

1

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


6

Практикум. Гиперсілтемелер құру БЖБ 15 минут

1

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 40 минут

1



8

Практикум. Реферат жазу (мини жоба)

1

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)












«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

7 сынып

апта

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары

Мер

зімі

1 тоқсан

Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы

1



2

Ақпараттың өлшем бірліктері

1

7.2.1.1-ақпараттыңөлшембірліктерінатап өту



Ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыру

1

7.2.1.2-ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру


3

Компьютерлік жады

1

7.1.1.1-компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш-жады) сипаттау


4




5

Файлдардың көлемі

1

7.1.2.3 -бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру



Әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару «Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы» бөлімі бойынша ЖБ (15 минут)

1

7.1.2.2 –әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығаруды жүзеге асыру


Желілер және қауіпсіздік

6

Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі «Желілер және қауіпсіздік» бөлімі бойынша ЖБ (15 минут

1

7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру


7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (40 минут)

1



8

Вирусқа қарсы қауіпсіздік)

1

7.4.2.1-компьютерді зиянды программалардан қорғау


2 тоқсан

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

9

Мәтіндік процессордағы кестелер

1

7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу


10


Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу

1

7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу


11

Мәліметтер пішімі

1

7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу


12

Деректер форматы

1

7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу


13

Шартты пішімдеу

1

7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану


14

Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы «Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу» бөлімі бойынша ЖБ (15 минут)

1

7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру


15

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (40 минут)

1



16

Процесстерді электронды кестелерде модельдеу

1

7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу

7.3.3.1-деректердің типін жіктеу

7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану

7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру



3 тоқсан

Шешімдерді программалау

17

Программалау тілдері

1

7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу


18

Программалау жүйелері

1

7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу


19

Мәліметтер типтері

1

7.3.3.1-деректердің типін жіктеу


20

Жобаның интерфейсі

1

7.4.1.1- жасалатын жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау


21

Сызықтық алгоритмдерді программалау

1

7.3.2.1-алгоритмдіпрограммалаутіліндежазу

7.3.3.2 –сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу


22

Тармақталу алгоритмдерін программалау «Жобалық жұмыс 1» бөлімі бойынша ЖБ (7 минут)

1

7.3.2.1-программалау тілінде алгоритмді жазу

7.3.3.2 –сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу


23



24

Кірістірілген шарттарды

программалау

1

7.3.2.1-программалау тілінде алгоритмді жазу


Кірістірілген шарттарды

программалау«Жобалық жұмыс 1» бөлімі бойынша ЖБ (8 минут)

1

7.3.3.2 –сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу


25

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (40 минут)

1



26

Құрамды шарттарды программалау

1

7.3.2.1- алгоритмді программалау тілінде жазу

7.3.3.2 –сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу



4 тоқсан

Нысандар мен оқиғаларды модельдеу

27


28

Үш өлшемді модельдер

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


Үш өлшемді модельдер

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


29


30

Редакторға кіріктірілген нысандар

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


Кіріктірілген нысандармен жұмыс

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


31





32

Нысандардың үш өлшемді модельдері

«Нысандар мен оқиғаларды модельдеу» бөлімі бойынша ЖБ (15 минут)

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


Нысандардың үш өлшемді модельдерімен жұмыс

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


33

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (40 минут)

1



34

Оқиғалардың үш өлшемді модельдері

1

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


34 апта

Барлығы:

34






Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

8 сынып

1 тоқсан

апта

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары


8.1А- бөлім. Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

1

Ақпаратты өлшеу

1

8.2.1.1-ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолдану


2

Процессор және оның сипаттамалары

1

8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру


3

Процессор және оның сипаттамалары

1

8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру


4

Компьютерлік жүйелер

1

8.1.3.1- желілің өткізу қабілетін анықтау


5

Компьютерлік жүйелер

БЖБ 15 минут

1

8.1.3.1- желілің өткізу қабілетін анықтау


8.1В-бөлім. Денсаулық және қауіпсіздік

6

Компьютер пайдаланудың кері аспектілері БЖБ 15 минут

1

8.4.1.1 -адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану


7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

40 минут

1



8

Желідегі қауіпсіздік

1

8.4.2.1- желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау


II тоқсан

8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

1

Статистикалық мәліметтер

1

8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі типі мен форматын қолдану


2

Кіріктірілген функциялар

1

8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану


3

Кіріктірілген функциялар

1

8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану


4

Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам

1

8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану


5

Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам

1

8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану


6

Қолданбалы есептерді шешу

БЖБ 15 минут

1

.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану



7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

40 минут

1





8

Қолданбалы есептерді шешу

1

8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу




III тоқсан

апта

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары

Күні

8.3А-бөлім Программалар жасаудың кіріктірілген орталары

1

Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі

1

8.1.2.1 -жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз ету және программалау жүйесін ажырату


2

Программа жасаудың кіріктірілген ортасының құрамдас бөліктері

1

8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану


3

Таңдау операторы

1

8.3.3.1 - таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану


4

Параметрлі цикл

1

8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану


5

Соңғы шартты цикл

1

8.3.3.1 -таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану


6

Соңғы шартты цикл

1

8.3.3.1 -таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану


7

Алғы шартты цикл

1

8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану


8

Алғы шартты цикл БЖБ 15 минут

1

8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану


9

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

40 минут

1



10

Жол тарту алгоритмі

1

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру


IV тоқсан

8.4А -бөлім Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу

1

Проблеманы анықтау

1

8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру


2

Алгоритмді құру

1

8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру


3

Практикум. Алгоритмді құрастырру

1

8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру


4

Практикум. Алгоритмді құрастырру

1

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру


5

Алгоритмді программалау

1

8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану


6

Практикум. Алгоритмді программалау БЖБ 15 минут

1

8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану


7

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

40 минут

1



8

Программаны тестілеу


1

8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру









Календарно-тематический план

Предмет: ИКТ

Класс: 3

Неделя

Тема урока

Колич часов

Цели урока

Дата

1 четверть

Раздел 1. Компьютер и программы (сквозная тема: "Живая природа")

1

Информация вокруг нас

1

3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;


2

Техника безопасности

1

3.1.2.3 объяснять понятия файла и папки;


3

Устройства компьютера



1

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.1.2.3 объяснять понятия файла и папки;
3.2.4.2 использовать фотографии на определенную тему


4

Файлы и папки






1

3.1.1.1 различать устройства ввода (мышь и клавиатура) и вывода (монитор и принтер);
3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;
3.1.2.4 использовать команды меню в компьютерных программах


5

Окна программ

СОР 1

1



Раздел 2. Слово за словом (сквозная тема: "Что такое хорошо, что такое плохо? Свет и темнота")

6

Набор и редактирование текста

1

3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;
3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.2.1.1 осуществлять набор предложений в текстовом редакторе


7

Форматирование текста СОР2

1

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;


8

СОЧ за

1 четверть

1



2 четверть

Раздел 3. Компьютер и звуки (сквозная тема: "Время")

9

Абзац



1

3.2.1.1 осуществлять набор предложений в текстовом редакторе;

3.2.1.2 форматировать шрифт (начертание, цвет, выравнивание);


10

Практика. Работа с текстом



1

3.2.1.1 осуществлять набор предложений в текстовом редакторе;

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;


11

Запись и воспроизведение звука





1

3.1.1.1 различать устройства ввода (мышь и клавиатура) и вывода (монитор и принтер);
3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;
3.1.3.1 следовать основным правилам техники безопасности при работе с цифровыми устройствами;


12

Звуковые эффекты

1

3.2.4.1 использовать программы для записи, редактирования и воспроизведения звуков


13

Практика. Редактирование звука

СОР 3

1

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.1.3.1 следовать основным правилам техники безопасности при работе с цифровыми устройствами;
3.2.4.1 использовать программы для записи, редактирования и воспроизведения звуков


Раздел 4. Компьютерные рисунки (сквозная тема: "Архитектура")

14

Знакомство с графическим редактором, инструменты

1

3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора


15

Редактирование рисунка СОР 4

1

3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора


16

СОЧ за

2 четверть

1



3 четверть

Раздел 5. Творчество и компьютер (сквозная тема: "Искусство")

17

Фигуры в графическом редакторе

1

3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;
3.1.2.4 использовать команды меню в компьютерных программах;
3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора


18

Повторяющиеся фрагменты

1

3.1.2.4 использовать команды меню в компьютерных программах;
3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора;


19

Цветовая палитра


1

3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора

3.2.2.2 изменять внешний вид объекта (обрезка, поворот, изменение размера)


20

Печать документа

1

3.1.2.4 использовать команды меню в компьютерных программах;

3.1.3.1 следовать основным правилам техники безопасности при работе с цифровыми устройствами;


21

Создание разных документов


1

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора;
3.2.2.2 изменять внешний вид объекта (обрезка, поворот, изменение размера);
3.2.4.2 использовать фотографии на определенную тему


22

Практика. Создание разных документов

СОР 5

1

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.2.2.1 использовать инструменты простого графического редактора;
3.2.2.2 изменять внешний вид объекта (обрезка, поворот, изменение размера);


Раздел 6. В Интернете обо всем на свете (сквозная тема: "Выдающиеся личности")

23

Безопасность в сети Интернет

1

3.2.1.1 осуществлять набор предложений в текстовом редакторе;
3.3.1.1 использовать поисковые системы Интернет для нахождения ответов на конкретные вопросы;
3.3.2.1 объяснять способы обмена информацией в сети;
3.3.3.1 показывать элементарное понимание рисков нежелательных контактов в сети


24

Поиск информации

1

3.1.2.1 объяснять, что компьютерные программы создаются для выполнения пользовательских задач;
3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.2.1.3 вырезать, копировать, вставлять выделенный текст в документ;
3.3.1.1 использовать поисковые системы Интернет для нахождения ответов на конкретные вопросы


25

Практика «Интернет»

СОР 6

1

3.2.1.3 вырезать, копировать, вставлять выделенный текст в документ;
3.3.2.1 объяснять способы обмена информацией в сети;


26

СОЧ за

3 четверть

1



4 четверть.

Раздел 7. Дизайн презентации (сквозная тема: "Вода – источник жизни")

27

Создание презентации

и оформление презентации

1

3.2.3.1 создавать простые презентации, содержащие текст и изображение;

3.2.4.2 использовать фотографии на определенную тему


28

Создание и оформление презентации

1

3.1.2.2 использовать команды открытия и сохранения файлов в компьютерных программах;
3.1.2.4 использовать команды меню в компьютерных программах;


29

Переходы между слайдами

1

3.2.3.2 использовать переходы между слайдами;
3.2.3.3 использовать готовый дизайн для оформления презентации;
3.3.1.1 использовать поисковые системы Интернет для нахождения ответов на конкретные вопросы


30

Информация для презентации СОР 7

1

3.2.3.3 использовать готовый дизайн для оформления презентации;
3.3.1.1 использовать поисковые системы Интернет для нахождения ответов на конкретные вопросы


Раздел 8. Текст, звук и презентация (сквозная тема: "Культура отдыха. Праздники")

31

Работа с текстом

1

3.2.1.1 осуществлять набор предложений в текстовом редакторе;
3.2.1.3 вырезать, копировать, вставлять выделенный текст в документ;
3.3.1.1 использовать поисковые системы Интернет для нахождения ответов на конкретные вопросы


32

Символы, которых нет на клавиатуре

1

3.2.1.3 вырезать, копировать, вставлять выделенный текст в документ;
3.2.4.2 использовать фотографии на определенную тему


33

Звуки в презентации

СОР 8

1

3.3.1.1 использовать поисковые системы Интернет для нахождения ответов на конкретные вопросы;

3.2.4.1 используя программу записать, редактировать и вывод звука


34

СОЧ за

4 четверть

1







Календарно-тематический план

Предмет: Информатика

Класс: 6

Неделя

Тема урока

Колич часов

Цели урока

Дата

1 четверть. Раздел 1. Компьютерные системы и сети

1

Что такое эргономика

1

6.4.1.1– формулировать и решать задачи эргономики (для максимального комфорта и эффективности)


2

История развития вычислительной техники

1

6.1.1.1 – рассказывать об истории и перспективах развития вычислительной техники


3

Как работает компьютер

1

6.1.1.2 – объяснять взаимодействие основных устройств компьютера


4

Операционная система

1

6.1.2.1– называть основные функции операционной системы


5

Беспроводные сети


1

6.1.3.1– объяснять преимущества беспроводной связи


6

Практика. Настройка панели управления СОР №1

1

6.1.3.3– настройка панели управления


7

СОЧ за 1 четверть

1



8

Практика. Настройка панеля управления

1

6.1.3.3– настройка панели управления


2 четверть.

Раздел 2. Представление информации

9

Передача информации

1

6.2.1.3 приводить примеры каналов связи, источников и приемников информации


10

Шифрование информации

1

6.2.1.1 – кодировать и декодировать текстовую информацию


11

Двоичное представление информации

1

6.2.1.2– пояснять, что вся информация для компьютера представляется в двоичном виде


12

Двоичное представление информации СОР №2

1

6.2.1.2– пояснять, что вся информация для компьютера представляется в двоичном виде


Раздел 3. Компьютерная графика

13

Создание векторных изображений

1

6.2.2.2 – создавать и редактировать векторные изображения


14

Создание векторных изображений

1

6.2.2.2 – создавать и редактировать векторные изображения


15

Сравнение растровых и векторных изображений СОР №3

1

6.2.2.3 –оценивать преимущества и недостатки растровой и векторной графики


16

СОЧ за 2 четверть

1



3 четверть.

Раздел 3. Как разрабатываются компьютерные игры

17

Определяем идею

1

6.3.2.1– поэтапно разбирать решение задачи

6.3.2.2 – представлять алгоритм в виде блок-схем


18

Разрабатываем сценарий

1

6.3.2.2 –представлять алгоритм в виде блок-схем


19

Рисуем сцены и персонажей СОР № 4

1

6.3.2.1 – поэтапно разбирать решение задачи


Раздел 4 Создание компьютерной игры

20

Реализуем сценарий

1

6.3.1.1 – разрабатывать и реализовывать сценарии в игровой среде программирования

6.3.3.1– находить и исправлять ошибки в программе


21

Создаем звуковое сопровождение

1

6.3.1.1 – разрабатывать и реализовывать сценарии в игровой среде программирования


22

Создаем заставку

1

6.3.1.1 – разрабатывать и реализовывать сценарии в игровой среде программирования


23

Создаем заставку

1

6.3.1.1 – разрабатывать и реализовывать сценарии в игровой среде программирования


24

Практика. Улучшаем собственный проект

1

6.3.1.1 – разрабатывать и реализовывать сценарии в игровой среде программирования

6.3.3.1 – находить и исправлять ошибки в программе


25

Улучшаем собственный проект СОР №5

1

6.3.1.1 – разрабатывать и реализовывать сценарии в игровой среде программирования

6.3.3.1 – находить и исправлять ошибки в программе


26

СОЧ за 3 четверть

1



4 четверть. Раздел 5 Работа с документом

27

Сноски

1

6.2.2.1– организовывать ссылки (гиперссылки, оглавления, названия, сноски)


28

Гиперссылки

1

6.2.2.1 – организовывать ссылки (гиперссылки, оглавления, названия, сноски)


29

Авторское право и понятия плагиата

1

6.4.2.1 – объяснять понятия «авторское право», «плагиат»

6.4.2.2– сопровождать информацию ссылками на автора


30

Оглавление

1

6.2.2.1 – организовывать ссылки (гиперссылки, оглавления, названия, сноски)


31

Практика. Создание гиперссылки

1

6.2.2.1– организовывать ссылки (гиперссылки, оглавления, названия, сноски)


32

Практика. Создание гиперссылки СОР №6

1

6.4.2.1– организовывать ссылки (гиперссылки, оглавления, названия, сноски)

6.4.2.2 – сопровождать информацию ссылками на автора


33

Практика. Реферат (мини проект)

1

6.2.2.1– организовывать ссылки (гиперссылки, оглавления, названия, сноски)


34

СОЧ за 4 четверть

1















КТП по информатике

Календарно-тематический план

Предмет: Информатика

Класс: 7

Темы урока

Количество часов

Цели обучения

Дата

1 четверть

Раздел 7.1А «Измерение информации и компьютерная память»

1.

Единицы измерения информации

1

7.2.1.1 – называть единицы измерения информации



2.

Перевод из одних единиц измерения информации в другие

1

7.2.1.2 – осуществлять перевод из одних единиц измерения информации в другие


3.

Компьютерная память

1

7.1.1.1 – описывать назначение видов памяти компьютера (оперативные запоминающие устройства, постоянные запоминающие устройства, внешние запоминающие устройства, кеш-память)


4.

Размеры файлов

1

7.1.2.3 – сравнивать размеры файлов разных форматов, хранящих одинаковую информацию

7.1.2.2 – создавать и распаковывать архивы различных форматов


5.

Размеры файлов и создать и распаковывать архивы

СОР 1

1

7.1.2.3 – сравнивать размеры файлов разных форматов, хранящих одинаковую информацию

7.1.2.2 – создавать и распаковывать архивы различных форматов


Раздел 7.1В «Сети и безопасность»

6.

Компьютерные сети и их классификация

1

7.1.3.1 – классифицировать компьютерные сети


7.

Антивирусная безопасность СОР 2

1

7.4.2.1 – защищать компьютер от вредоносных программ


8.

СОЧ

1



2 четверть

Раздел 7.2А «Решение задач с помощью электронных таблиц»

9

Таблицы в текстовом процессоре

1

7.2.2.1– форматировать элементы таблицы в текстовом процессоре


10.

Форматирование элементов электронных таблиц

1

7.2.2.2 – форматировать элементы электронной таблицы


11.

Форматы данных

1

7.3.3.1 – классифицировать типы данных


12.

Форматы данных

1

7.3.3.1 – классифицировать типы данных


13.

Условное форматирование

1

7.2.2.4 – использовать условное форматирование в электронной таблице


14


Графическое представление табличных данных

1

7.2.2.3 – создавать диаграммы в электронной таблице


15

Моделирование процессов в электронных таблицах СОР 3

1

7.2.2.2 – форматировать элементы электронной таблицы

7.3.3.1 – классифицировать типы данных

7.2.2.4 – использовать условное форматирование в электронной таблице

7.2.2.3 – создавать диаграммы в электронной таблице


16.

СОЧ







3 четверть

Раздел 7.3А «Программирование решений»

17.

Языки программирования

1

7.1.2.1 – различать понятия «система программирования» и «языки программирования»


18.

Системы программирования

1

7.1.2.1 – различать понятия «система программирования» и «языки программирования»


19.

Типы данных

1

7.3.3.1 – классифицировать типы данных


20.

Интерфейс проекта

1

7.4.1.1 – выполнять требования к созданию интерфейса разрабатываемого проекта


21.

Программирование линейных алгоритмов

1

7.3.2.1 - записывать алгоритм на языке программирования;

7.3.3.2 - записывать линейные и разветвляющиеся алгоритмы в интегрированной среде разработки программ (С/С++, Python, Delphi, Lazarus, Pascal ABC);


22.

Программирование алгоритмов ветвления

1

7.3.2.1 - записывать алгоритм на языке программирования;

7.3.3.2 - записывать линейные и разветвляющиеся алгоритмы в интегрированной среде разработки программ (С/С++, Python, Delphi, Lazarus, Pascal ABC);


23.

Программирование вложенных условий СОР 4

1

7.3.2.1 – записывать алгоритм на языке программирования

7.3.3.2 – записывать линейные и разветвляющиеся алгоритмы в интегрированной среде разработки программ (С/С++, Python, Delphi, Lazarus)


24.

Программирование составных условий


1

7.3.2.1 - записывать алгоритм на языке программирования;

7.3.3.2 - записывать линейные и разветвляющиеся алгоритмы в интегрированной среде разработки программ (С/С++, Python, Delphi, Lazarus, Pascal ABC


25.

Программирование составных условий

СОР 5

1

7.3.2.1 - записывать алгоритм на языке программирования;

7.3.3.2 - записывать линейные и разветвляющиеся алгоритмы в интегрированной среде разработки программ (С/С++, Python, Delphi, Lazarus).


26.

СОЧ




4 четверть

7.4А «Моделирование объектов и событий»

27.

Трехмерные модели

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


28.

Трехмерные модели

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


29.

Объекты, в встроенные редактор

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


30.

Работа с встроенными обьектами

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


31.

Трехмерные модели объектов

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


32.

Трехмерные модели объектов

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


33.

Трехмерные модели событий СОР 5

1

7.3.1.1 – создавать модели объектов и событий в 3D редакторах


34.

СОЧ4

1







Календарно-тематический план

Предмет: Информатика

Класс: 8

Неделя

Тема урока

Цели урока

Часы

Дата

1 четверть

Раздел 8.1А Технические характеристики компьютера и сетей

1

Измерение информации

8.2.1.1 – применять алфавитный подход при определении количества информации

1


2

Процессор и его характеристики

8.1.1.1 – объяснять на элементарном уровне функции процессора и его основные характеристики

1


3

Процессор и его характеристики

8.1.1.1 – объяснять на элементарном уровне функции процессора и его основные характеристики

1


4

Компьютерные сети

СОР 1

8.1.3.1 – определять пропускную способность сети

1


5

Компьютерные сети


1


Раздел 2. Здоровье и безопасность

6

Негативные аспекты использования компьютера

8.4.1.1 – приводить примеры влияния различных электронных устройств на организм человека и эффективно использовать методы защиты

1


7

Безопасность в сети

СОР 2

8.4.2.1 – соблюдать правила обеспечения безопасности пользователя в сети (мошенничество, кибербуллинг и другие)

1


8

СОЧ 1 ч


1


2 четверть

Раздел 8.2А Обработка информации в электронных таблицах

9

Статистические данные

8.2.2.2 – использовать абсолютную и относительную ссылки

8.2.2.1 – использовать различные типы и форматы данных для решения задач в электронных таблицах

1


10

Встроенные функции

8.2.2.3 – использовать встроенные функции для решения задач с применением электронных таблиц

1


11

Встроенные функции

8.2.2.3 – использовать встроенные функции для решения задач с применением электронных таблиц

1


12

Прогноз на основе имеющейся информации

8.2.2.3 – использовать встроенные функции для решения задач с применением электронных таблиц

1


13

Прогноз на основе имеющейся информации

8.2.2.3 – использовать встроенные функции для решения задач с применением электронных таблиц

1


14

Решение прикладных задач


8.2.2.3 – использовать встроенные функции для решения задач с применением электронных таблиц

1


15

Решение прикладных задач

СОР 3

8.2.2.4 – строить графики функций, заданных в таблице

1


16

СОЧ 2ч


1


3 четверть

Раздел 8.3А Интегрированные среды разработки программ

17

Классификация программного обеспечения

8.1.2.1 – различать системное, прикладное программное обеспечение и системы программирования

1


18

Компоненты интегрированной среды разработки программ

8.3.3.2 – знать и использовать компоненты интегрированной среды разработки программ

1


19

Оператор выбора

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ

1


20

Цикл с параметром

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ

1


21

Цикл с постусловием

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ

1


22

Цикл с постусловием

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ

1


23

Цикл с предусловием

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ

1


24

Цикл с предусловием

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ

1


25

Трассировка алгоритма СОР4

8.3.2.1 – осуществлять трассировку алгоритма

1


26

СОЧ 3 ч


1


4 четверть

Раздел 8.4А Решение задач в интегрированной среде разработки

27

Можем ли мы решить задачу?

8.3.1.1 – создавать модели задач в интегрированной среде разработки программ

1


28

Какой простой алгоритм мы можем написать для решения данной задачи?

8.3.1.1 – создавать модели задач в интегрированной среде разработки программ


1


29

Какой простой алгоритм мы можем написать для решения данной задачи?

8.3.2.1 – осуществлять трассировку алгоритма



30

Как мы можем перейти от алгоритма к написанию программы?

8.3.1.1 – создавать модели задач в интегрированной среде разработки программ

1


31

Как мы можем перейти от алгоритма к написанию программы?

8.3.3.2 – знать и использовать компоненты интегрированной среды разработки программ

8.3.3.1 – использовать операторы выбора и циклов в интегрированной среде разработки программ



32

Как мы можем осуществить тестирование решения?

8.3.1.1 – создавать модели задач в интегрированной среде разработки программ


1


33

Как мы можем осуществить тестирование решения? СОР 5

8.3.1.1 – создавать модели задач в интегрированной среде разработки программ

8.3.2.1 – осуществлять трассировку алгоритма



34

СОЧ 4 ч


1


Итого 34 ч













Календарно - тематическое планирование по информатитке

в 10 классах на 2018-2019 учебный год

Урок

Тема

КЧ

дата

1 четверть


Введение

1

Техника безопасности и организация рабочего места.

1



Информация и информационные процессы



2

Информационная картина мира, информационные системы и ресурсы, образовательтные информационные ресурсы.

1


3

Информация. АиП. ИМ. ИТ. Годовая контрольная работа.

1



Компьютер как средство обработки информации

4

История развития программирования, тенденции развития ПО

1


5

Структурное, модульное, объектно-ориентированное программирование, облачные технологии

1



Алгоритмизация и программирование.

6

Среда визуального программирования. Интегрированная среда разработки приложений.

1


7

Форма. Назначение. Свойства.

1


8

Форма. События. Процедуры.

1


2 четверть

9

Форма. Методы. Процедуры. Работа с несколькими формами.

1


10

События, создание интерфейса проекта. Пошаговая отладка.

1


11

Базовый элемент CommandButton. Назначение, свойства, события, методы.

1


12

Базовые элемент: Label. Назначение, свойства.

1


13

Инф. и инф. процессы. Компьютер как средство обработки информации. Алгоритмизация и программирование. Полугодовая контрольная работа.

1


14

Базовые элемент: TextBox. Назначение, свойства.

1


15

Базовые элемент: CheсkBox. Назначение, свойства, события, методы.

1


16

Базовые элемент: OptionButton. Назначение, свойства, события, методы.

1


3 четверть

17

Базовые элемент: ListBox, ComboBox. Назначение, свойства, события, методы.

1


18

Базовые элемент: Shape. Назначение, свойства, события, методы.

1


19

Базовые элемент: Image. Назначение, свойства, события, методы.

1


20

Базовые элемент: PictureBox. Назначение, свойства, события, методы.

1


21

Базовый элемент: Timer. Назначение, свойства.

1


22

Анимация и мультипликация.

1



Информационные технологии

23

Виртуальность как способ изучения реального мира. Интерфейс программы. Элементы окна

1


24

Ориентация в 3D-пространстве, перемещение и изменение объектов

1


25

Объекты. Виды объектов.

1


26

Экструдирование

1


4 четверть

27

Сглаживание объектов

1


28

Подразделение. Булевы операции в программе

1


29

Зеркальное отражение

1


30

Сглаживание объекта. Добавление материала, текстуры.

1



Проектная деятельность

31

Информация и информационные процессы. Компьютер как средство обработки информации. Алгоритмизация и программирование. ИТ. Годовая контрольная работа.

1


32

Проектная деятельность

1


33

Проектная деятельность

1


34

Защита проекта

1






Календарно-тематическое планирование по информатике

в 9 классах на 2018-2019 учебный год

Урок

Тема

КЧ

дата

1 четверть


Информации и информационные процессы.

1

ТБ и организация рабочего места. Информационная безопасность в компьютерных сетях.

1


2

Законодательство РК в сфере защиты информации.

1



Компьютер как средство обработки информации

3

Информация. Компьютер. ИТ. Телекоммуникации. Диагностическая контрольная работа.

1


4

Современные ПО и тенденции его развития. Служебные программы.

1



Алгоритмизация и программирование

5

Файлы и их обработка.

1


6

Файлы и их обработка. Программы линейной структуры.

1


7

Файлы и их обработка. Программы разветвляющейся структуры.

1


8

Файлы и их обработка. Программы циклической структуры.

1


2 четверть

9

Структурированные данные.

1


10

Вложенные циклы.

1


11-12

Понятие о массивах.

2


13

Информация. Компьютер. АиП. Полугодовая КР

1


14-15

Стандартные алгоритмы обработки массивов.

2


16

Символьные строки. Функции для работы с символьными строками.

1


3 четверть

17

Символьные строки. Функции для работы с символьными строками.

1


18-20

Посимвольная обработка строк.

3


Информационное моделирование

21

Компьютерное моделирование.

1


22

Вычислительный эксперимент.

1


23

Разработка моделей средствами языка программирования.

1


Информационно-коммуникационнные технологии

24

Базы данных, структура базы данных, таблица базы данных.

1


25

Записи, поля, типы данных.

1


26

Создание таблицы базы данных средствами табличного процессора.

1


4 четверть

27-28

Операции поиска, сортировка, вывод итоговых значений.

2


29

Обработка видеоинформации, форматы видеофайлов. Программы по созданию и обработки видео. Интерфейс программы.

1


30-31

Монтаж видео, настройка звуковых эффектов, анимация и визуальные эффекты, вывод видео. Опубликование фильма.

2


32

Информация. АиП. ИМ. ИТ. Годовая контрольная работа.

1


Проектная деятельность

33

Проектная деятельность.

1


34

Проектная деятельность.

1




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
2333
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі