
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатика пәнінен 7 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.1. Проблеманы қою |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: есептің программасын құрастыру кезеңдерін біледі. Оқушылардың көбі үшін: программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұратынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: проблеманы қоюды немесе бастапқы деректерді өңдейді. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
қандай кезеңдерден тұрады деп ойлайсың? |
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
Алдыңғы білім |
Тармақталу алгоритмдерін программалау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айту арқылы, бір-бірінің көңіл күйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерке сұлусың! |
Топтастыру Кәмпиттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға кәмпиттер таратылады және кәмпит түрлеріне қарай топтасады. |
|
|
||||||||||||
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
||||||||||||
5 мин. |
Жаңа сабаққа кіріспе «ДЖИГСО» әдісі (Т) Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі. Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады. |
Дескриптор: - Берілген мәтінді оқиды. - Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді. - Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
|
||||||||||||
|
(Т) Талдау 1-тапсырма Практикалық жұмыста берілген тапсырманың программа кодына талдау жасаңдар. Программаға a=7, b=20, c=9 және a=13, b=11, c=0 мәндерін қойып, қолмен тексеріңдер. Бұл мәндерді қабылдау барысындағы программаның әрбір қатарындағы командалар жұмысының нәтижесін қағазға жазып отырыңдар. Алған нәтижелеріңді талдау барысында программада есепті шешуге көмектескен қандай алгоритм идеясы жатыр? Анықтаңдар. Программа коды: a, b, c=map (int, input ().split ()) t=k=h=p=s=0 if (a+b+c)%3= = 0: k= (a+b+c) / / 3 t= a-k; p=b-k; h=c-k if t > 0: s=s+t if p > 0: s=s+p if h > 0: s=s+h print (s) else: print (-1) |
Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
||||||||||||
|
2-тапсырма Үш санның үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып, тапсырманың программасын құрастыр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін қалай жүзеге асырдың? Нәтижені экранға шығар.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
||||||||||||
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты бекіту (Ұ) «Еркін микрофон» әдісі
|
Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сабақ барысында не түсінгенін және сабақ жайлы өзінің қысқаша қорытынды ойын айтады |
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
|
|||||||||||
|
Үй тапсырмасы Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифрлары жұппа анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға «0», әйтпесе «тақ» жауабы шықсын».
|
|
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.2. Алгоритмді әзірлеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады. Оқушылардың көбі үшін: алгоритмді сипаттаудың программалау барысындағы маңыздылығын біледі. Кейбір оқушылар үшін: есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
Алдыңғы білім |
Проблема қоюды қалыптастыру |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жақсы көңіл күй мен ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Заряд алу» әдісімен психологиялық ойын ойнайды. |
Топтастыру «Мозаика» әдісі Арнайы қиылға қағаз қиыныларын жинақтау арқылы 2 топқа бірігеді. 1-топ. 2-топ. |
|
Қағаз қиындылары |
||||||||||
3 мин. |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды. Сары түс – талпын. Көк түс – жақсы. Күлгін түс – жарайсың. |
|
||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе «ДЖИГСО» әдісі (Т) Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі. Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады. |
Дескриптор: - Берілген мәтінді оқиды. - Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді. - Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды. Сары түс – талпын. Көк түс – жақсы. Күлгін түс – жарайсың. |
|
|
|||||||||
Сабақтың ортасы
21 мин. |
Практикалық жұмыс Оқушылар оқулықта берілген практикалық жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын 1- тапсырманы орындайды. (Т) 1-тапсырма 2, 3 және 4-схемаларды, олардың 1, 2 және 3 - суреттегі программа кодтарымен салыстыра отырып талдаңдар. 4-суреттегі «Жалақы» есебінің программа кодының блок-схемалық алгоритмін әзірлеңдер. |
Дескриптор:
|
Бағалау Топтар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды. Сары түс - талпын. Көк түс - жақсы. Күлгін түс - жарайсың. |
|
|
|||||||||
|
(Ж) «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі 2-тапсырма Егер берілген үш таңбалы N саны жұп болса, санның соңғы цифры 5 тен үлкен болса, сан екі жақтан оқығанда бірдей оқылса (палиндром), онда экранға «1», әйтпесе «0» шығар. Тапсырманың блок-схемасын құр.
|
Дескриптор:
|
Бағалау: Жұптар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды. Сары түс –талпын. Көк түс – жақсы. Күлгін түс – жарайсың. |
|
|
|||||||||
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту (Ұ) «Желпуіш» әдісі бойынша оқушылар А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасап, әрбір бөлігіне кезекпен төмендегі 3 сұраққа өз жауаптарын жазып, кейін оны бір-бірімен бөліседі. |
|
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Жұлдызша» әдісі арқылы жүргізіледі. Сары түс –талпын. Көк түс – жақсы. Күлгін түс – жарайсың.
|
|
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасы Алгортимнің қасиеттеріне өмірден мысал келтіріңдер. Алгоритмнің қасиеттері бойынша өзіңді тәрбиелеу қаншалықты маңызды. Шағын эссе жаз. |
|
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.3. Алгоритмді программалау |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Оқушылардың көбі үшін: есептерді программалауда тиімді алгортим құрудың маңыздылығын түсінеді. Кейбір оқушылар үшін: есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика. |
Алдыңғы білім |
Алгоритмді әзірлеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын бақылау. Психологиялық жағымды ауал орнату. «Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет. Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз!» Ең алдымен, білім алушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне бір ауыз мақтау сөз айтады. Бұл білім алушылардың сабақты жақсы көңіл күймен бастауына ықпал етеді. |
Топтастыру Оқушылар жеміс ағашынан өзіне ұнаған жемісін таңдап алып, бірдей жемістер арқылы топтасады. Алма жемісін таңдағандар «Алгоритм» тобына, ал алмұрт жемісін таңдағандар «Программа» тобына бірігеді. |
|
|
|||||||
5 мин. |
Ұжымдық жұмыс «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
Есептерді программалауда тиімді алгортим құру қаншалықты маңызды? |
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
||||||
Сабақтың ортасы
26 мин. |
Практикалық жұмыс Оқушылар оқулықта берілген практикалық жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын 1-тапсырманы орындайды.
(Т) Талдау 1-тапсырма «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдаңдар. Программaға 1) a=4; b=5; c=10 және 2) a=5; b=5; c=9 жағдайлары енгізілгенде қандай нәтижелер алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме беріңдер. |
Дескриптор: - «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдайды. - Программаға берілген мәндерді енгізіп, нәтижесін шығарады. - Шыққан нәтижелерді талдап, түсініктеме береді. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы. Компьютер |
|
||||||
|
(Ж) Жинақтау 2-тапсырма «Дүкенге бару» жобасының блок-схемасын құрып, ұсыныңдар. Құрастырған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жатады? Түсініктеме беріңдер. |
Дескриптор: - Жобаның блок-схемасын құрып, ұсынады. - Құрастырылған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жататынына түсініктеме береді. |
Бағалау: Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы Компьютер |
|
||||||
|
(Д) 3-тапсырма Үш таңбалы N саны берілген. Осы санның цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығар. Тапсырманың блок-схемасын құр.
|
Дескриптор: - Үштаңбалы N санының цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығарады. - Тапсырманың блок-схемасын құрады.
|
Бағалау Оқушы өзін-өзі «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы Компьютер
|
|
||||||
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту (Ұ) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Бағалау Есептің алгоритмін құрастырудан программалау процесіне өту кезінде алгоритмді графикалық тәсілде дайындап алудың маңызын бағалаңдар.
|
Сыныптастарыңмен «Есептің бірден программасын жазудан бастау керек пе жоқ алдын алгоритімін графикалық түрде дайындау дұрыс па?» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Мадақтау» әдісі арқылы жүргізіледі. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есептеріңнің блок-схемасын құрастырып, программалық кодын жаз. |
|
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.4. Практикалық жұмыс |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Pythonда есептердің алгоритмдік блок-схемаларын құру мен программа кодына жазуды біледі. Оқушылардың көбі үшін: сызықтық және тармақталу алгоритмдерінің құрылымында қандай айырмашылық бар екенін түсінеді. Кейбір оқушылар үшін: есептердің блок-схемасын және программасын құрады. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
Алдыңғы білім |
Алгоритмді программалау. |
|
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қара жорға» би-жаттығуы. |
Топтастыру «Мозаика» әдісі арқылы қағаз қиындыларына жасырылған сөздерді құрастыру арқылы 2 топқа бірігеді. І топ. ІІ топ. |
|
|
|||||||||
5 мин. |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс – Жақсы! Сары түс - Талпын! |
|
|||||||||
|
Практикалық жұмыстар 1-тапсырма Дөңгелектер ауданы Радиусі R1 және радиусы R2 дөңгелектердің аудандарының қосындысын
табыңдар. Дөңгелектердің ауданын есептеу формуласы:
S1 =
|
Дескриптор: - Дөңгелектер ауданын есептеу формуласын дұрыс пайдаланады. - Радиустары берілген дөңгелектердің аудандарының қосындысын табады. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың!Көк түс - Жақсы! Сары түс - Талпын! |
|
|||||||||
|
2-тапсырма Цифрларды көбейту Бестаңбалы сан берілген. Осы санның мыңдығы мен жүздігінің көбейтіндісін табыңдар.
|
Дескриптор: Берілген бестаңбалы санның мыңдығы мен жүздігінің көбейтіндісін табады.
|
Бағалау Жұптар бір-бірін «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс - Жақсы! Сары түс – Талпын! |
|
|||||||||
|
3-тапсырма Сабақтағы үзіліс Мектепте сабақ 9.00 де басталады. Сабақтың ұзақтығы 40 минут. 1, 3 және т.с.c. сабақтардан кейін 5 минут. 2, 4 және т.с.с. сабақтардан кейін 10 минут үзіліс беріледі. Берілген сабақтың нөміріне (1 мен 8 арасындағы сан) қарап, сол сабақтың аяқталу уақытын, сағат және минуттарда шығарыңдар.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар өзін-өзі «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс - Жақсы! Сары түс - Талпын! |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Рефлексивті нысан» Нысана арқылы өзінің және сыныптастарының іс-әрекетін бағалайды. Келесі критерийлер бойынша өз ойын түйіндеп, қорытындылайды.
|
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Қызыл түс - Жарайсың! Көк түс - Жақсы! Сары түс - Талпын! |
Нысана сызылған плакат. Түрлі түсті стикерлер
|
|
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.5. Программаны тестілеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Pythonда программа жұмысының тиімділігін қалай тексеріп сынақтан өткізуге болатынын түсінеді. Оқушылардың көбі үшін: программаны тексеруге арналған тесттердің түрлерін біледі. Кейбір оқушылар үшін: тестілеу кезеңдерін пайдаланып есептер шығарады. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика. |
Алдыңғы білім |
Есептерді программалау. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, сыныпта психологиялық жағымды ахуал орнату. «Жылы лебіз» жүрекшелер арқылы бір-біріне сәттілік тілейді. |
Топтастыру «Сандар» әдісі бойынша ортаға бала санына қарай 2 түрлі сан қойылады. Оқушылар қағазды алып, артындағы сандар бойынша топтасады. |
|
|
|||||||||
10 мин. |
Ұжымдық жұмыс «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
Программаны тексеруге арналған тесттердің қандай түрлері бар? |
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе (Ұ) «Тізбектей оқу» әдісі бойынша оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін тізбектей кезекпен-кезек оқып, талдайды. |
||||||||||||
Сабақтың ортасы
21 мин. |
Практикалық жұмыстар (Т) Талдау 1-тапсырма Практикалық жұмыста 2 және 3-суреттерде берілген программа кодтарын құру жолдарын салыстыра отырып, талдаңдар.
2) 1-кестедегі үлгілік тесттерді талдаңдар. Осы тесттер екі тестілеу кезеңінің біріне жатқанмен, негізінен оларды туындайтын шарттарға қарап, топтарға жіктеңдер. |
Дескриптор.
|
Бағалау Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды |
|
|||||||||
|
(Ж) 2-тапсырма Шахмат тақтасының торкөздері берілген. Берілген екі тордың координаталарына қарап, олардың түстері бірдей ме? Анықтаңдар. Егер торкөздердің түстері бірдей болса «Ia», әйтпесе «Jok» сөздері экранға шықсын. Тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептің дұрыстығын анықтауға арналған 5 түрлі тест дайындаңдар.
|
Дескриптор
|
Бағалау Жұптар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту (Д) «Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
|
|
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Басбармақ» әдісі арқылы жүргізіледі. |
|
|
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.6. Практикалық жұмыс |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: берілген есептерді программалау қадамдарын біледі. Оқушылардың көбі үшін: программа құру процесінде кездесетін қиындықтар мен оның шешу жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептердің программалық кодын жазады. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
Алдыңғы білім |
Программаны тестілеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы
2 мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі «Парасатты диалог» әдісі Сыныпта жағымды ахуал туғызу. Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңберде тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтады. |
Топтастыру «Мозаика» әдісі Қима қағаздарды құрастыру бойынша 2 топқа бірігеді. /Қимақағазда «Тестілеу, программалау» сөздері жазылған/ 1-топ: Тестілеу 2-топ: Программалау |
|
Қағаз қиындылары |
||||||||||
5 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||
Сабақтың ортасы
26 мин.
|
Практикалық жұмыстар Сызықтық алгоритмдерге үлгілік тесттер құрастыру және программалау (Т) 1-есеп. Тең бөлу N бала К алманы тең бөліп жеді. Тең бөлуге келмесе, алма жетпей қалғандар басқалардан бір алмадан кем алды. Неше бала басқаларға қарағанда бір алмадан кем алды. Программа жұмысын тексеру үшін 5 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор: - Неше бала басқаларға қарағанда бір алмадан кем алғанын анықтайды. - Программа жұмысын тексеру үшін 5 үлгі тест дайындайды. - Есептің программа кодын жазады.
|
Бағалау Топтар бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||
|
(Ж) 2-есеп. Тіктөртбұрыш Өлшемдері A x B м болатын тіктөртбұрыш берілген. Осы тіктөртбұрыштан қабырғасының ұзындығы S м болған қанша шаршыны кесіп алуға болады? Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптасып, оқушылар бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||
|
(Ж) 3-есеп. Кеңсе тауарлары Кеңсе тауарларын сататын дүкенге барған Гауһар X қалам, Y сызғыш мен Z өшіргіш сатып алды. Қаламның бағасы сызғыш бағасынан 10 теңгеге арзан, ал өшіргіш бағасынан 5 теңгеге қымбат екені белгілі. Егер қаламның құны Р теңге екені белгілі болса. Гауһар барлық сатып алған заттарына қанша теңге төлегенін анықта. Енгізу деректері X, Y, Z және Р реттілігімен берілген. Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптасып бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||
|
(Д) 4-есеп. Телефонға ақы төлеу Телефон компаниясы өз телефон қызметіне ақы төлеудің жаңа жүйесін қолдана бастады. Жаңа ақы төлеу жүйесі бойынша, егер тұтынушы 1 айда А минутқа дейін сөйлессе, онда ол әрбір минут үшін K теңге, ал А минуттан көп болса, онда артық сөйлескен әрбір минут үшін В теңге төлейді. Қанат бір айда Р минут сөйлескен. Ол телефон компаниясына қанша ақша төлейді? Енгізу деректерінің реті Р, А, К, В (1≤Р≤1000, 1≤А≤500 1≤К≤50, 1≤В≤100). Программа жұмысын тексеру үшін 5 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар өзін-өзі «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
7-сынып оқулығы Компьютер
|
||||||||||
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Бес саусақ» әдісі Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы төмендегі сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
|
Басбармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кім маған риза болды? Кім маған көмек берді? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай жаңа білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? Алақан – алға ұмтылу. Жұмысты жақсарту үшін не жасау керек? Білімімді қалайша толықтырам? |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Баспалдақ» әдісі арқылы жүргізіледі. |
|
|
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5.7. Практикалық жұмыс |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: берілген есептерді программалау қадамдарын біледі. Оқушылардың көбі үшін: программа құру процесінде кездесетін қиындықтар мен оның шешу жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептердің программалық кодын жазады. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
Алдыңғы білім |
Программаны тестілеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі «Парасатты диалог» әдісі Сыныпта жағымды ахуал туғызу. |
Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңберде тұрып бір-біріне жақсы тілек айтады. Топтастыру «Мозайка» әдісі Қима қағаздарды құрастыру бойынша 2 топқа бірігеді. /Қимақағазда «Тестілеу, программалау» сөздері жазылған/ 1-топ: Тестілеу 2-топ: Программалау |
Қағаз қиындылары |
||||||||
5 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. Өте жақсы – бес жұлдыз. Жақсы – төртбұрыш. Талпын – үшбұрыш. |
Интерактивті тақта. |
|||||||
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Практикалық жұмыс Тармақталу алгоритмдеріне үлгілік тесттер құрастыру және программалау. |
(Т) 5-есеп Қандай да бір есептердің алгоритмді өрнектеудің графикалық әдісі арқылы шешілген блок-схемалары берілген (1 және 2-суреттер). Осы блок-схемалардың жұмысын 5 түрлі үлгі тест дайындап, тексер. Блок-схемалардың Рython программалау тіліндегі программасын құр. Мысалы, 1-блок-схема 5а арналған бір тест үлгісі: Х=10; Y=7 болса, онда экранда Х=3; Y=7 мәндері пайда болады. |
Дескриптор: - Берілген блок-схемалардың жұмысын 5 түрлі үлгі тест дайындап, тексереді. - Блок-схемалардың Рython программалау тіліндегі программасын құрады. Бағалау: Топтар бір-бірін геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. Өте жақсы – бес жұлдыз. Жақсы – төртбұрыш. Талпын – үшбұрыш. |
|
|||||||
|
(Ж) 6-есеп. A, B, C сандары берілген. Осы сандардың нешеуі бүтін сан екенін анықта. Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор: - Берілген сандардың нешеуі бүтін сан екенін анықтайды. - Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайындайды. - Есептің программа кодын жазады. Бағалау Жұптар бір-бірін геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. |
|
||||||||
|
(Д) 7-есеп. A, B, C, D сандары берілген. A саны тізімдегі қалған сандардың қаншаcына еселік болады. Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор - Берілген сандардың А саны тізімдегі қалған сандардың қаншасына еселік болатынын анықтайды. - Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі 3 тест дайындайды - Есептің программа кодын жазады. |
Бағалау Жұптар бір-бірін геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.
|
7-сынып оқулығы Компьютер
|
|||||||
|
(Ж) 8-есеп. Енгізу деректерінің реті бойынша S, L, M, N (0≤S≤107, 0≤L≤107 , 0≤M≤107, 1≤N≤107) сандары берілген. Осы 4 санның ең кішісін төмендегі формула бойынша табатын программа құрастыр. Программа жұмысын тексеру үшін 5 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз. min={max(s,l), min(M,N)}
|
Дескриптор: - Берілген 4 санның ең кішісін арнайы белілген формула бойынша табатын программа құрастырады. - Программа жұмысын тексеру үшін 5 үлгі тест дайындайды. - Есептің программа кодын жазады. |
Бағалау Оқушылар өзін-өзі геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. |
7-сынып оқулығы Компьютер
|
|||||||
Сабақтың соңы 7 мин
Рефлексия |
Сабақты бекіту «Бес саусақ» әдісі
|
Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы төмендегі сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады. |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы геометриялық фигуралар арқылы жүргізіледі. |
|

