Материалдар / Информатика пәнінен 8 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Информатика пәнінен 8 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 11 сыныпқа арналған ҚМЖ сабақ жоспары 4-тоқсанға арналған
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады






27- сабақ.



Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.1. Мәселе қою (қалыптастыру)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Программалау кезінде мәселенің қойылымын анықтау; Көпшілік оқушылар: Программалауда мәселені дұрыс қойып программа кодын жазу;

Кейбір оқушылар: Программа құрылымы үшін мәселені қалыптасттырудың маңыздылығын тұжырымдайды.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  • Программалау кезінде мәселенің қойылымын анықтайды;

  • Программалауда мәселені дұрыс қойып программа кодын жазу;

  • Программа құрылымы үшін мәселені қалыптасттырудың маңыздылығын тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Шарт-условия-condition Модель-модель-model Қалдық-остаток- remainder Бөлінді-выделено- allocated

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Есепті шешу кезеңдерін жазыңдар.

Табиғатта және адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысалдар келтір.

Прогаммалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықту, тұжырымдау қаншалықты маңызды?


Құндылықтарға баулу

  1. Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “ тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы ” құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, математикалық формулалар қолданылады

Алдыңғы білім

Программалауды үйренейік. Практикалық тапсырмалар.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

бағалау

Ресурст ар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/5мин Сыныпта көңілді ахуал орнату:

Сәлемдесу, түгенде



«Сөзсіз» әдісі.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі



Оқушылар айтылған сөзді қимылмен көрсетеді.

«Үзіліске қоңырау соғылды», «Еріген балмұздақ», «Жарылған доңғалақ»,

«Қураған гүл»

Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен жақсы




Қошемет көрсету




қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ барлық





оқушылардың қатыстырылуы арқылы





сабаққа белсенділігі артады.




Топқа біріктіру/2мин

«Топтасқан сандар» әдісі

Оқушылар санау арқылы топтарға бірігеді




Сандар



Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау/ 5мин

«Тірек сөздер» әдісін қолданып өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыра отырып қызу оқу жұмысына қызығушылықта рын ояту.

Мұғалім тірек сөздер береді.

for

else while

Цикл


break continue

e


Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады. Мәтін құрастыру кезінде логикалық ойлау іске қосылады..



Фигурал ар арқылы ҚБ



Оқытуд ың белсенді әдістері NIS.

Астана

2013



Миға шабуыл стратегиясы

Оқушылар берілген сұрақ туралы пікірлерін еркін жеткізеді.

  • Циклдер жайлы не білесің?





Миға шабуыл/2мин

арқылы проблеманы бірге шешу

  • Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?

  • Табиғатта және адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысалдар

  • келтір.

  • Прогаммалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықту, тұжырымдау қаншалықты маңызды? Есіңе түсір.



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс:/5мин

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды, слайд материалын

демонстрациялай ды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.



Саралау тапсырмалар ы


Топтық жұмыс/3мин



1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалімнің көмегімен орындайды

«Бірге ойлаймыз» әдісі


1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Математика, физика және информатикада есептер шешу кезеңдерін салыстырыңдар. Ұқсастық және айырмашылықтарын анықтаңдар.

Дескриптор

- Мәселенің қойылуын анықтайды




2 балл


Информ атика 8 сынып оқулығы А4

парағы



Жеке жұмыс/8мин


2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз беттерінше орындайды.







Оқушыларға жеке практикалық тапсырмаларды орындату



Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша өз беттерінше тапсырмаларды орындайды.

1)

«Қарапайым есеп»

А, В сандары және олармен орындалуы керек амалдың таңбасы берілген. Мысалы,

+,-,/,* . Берілген амал түріне қарап А , В сандарымен осы амалдардың бірін орындайтын программа құр.

Дескрипторлар:

  • Мәселенің қойылуын анықтайды;

  • Есептің математикалық формасын жазады;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды.

2)

«Ағаш отырғызу»

Жыл сайын мектеп оқушылары көктемде ағаш отырғызу жұмыстарына белсенді








6 балл





Компью теринфо рматика 8сынып оқулығы






































Жұптық жұмыс


































3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды

араласады. Биылда 8-сынып оқушылары N бригадаға бөлініп, ағаш отырғызу жұмыстарына белсенді кірісті (1≤N≤20). Әр бригаданың отырғызған ағаштарының саны белгілі болса, ағаш отырғызуда жеңімпаз бригаданың нөмерін анықтайтын программа жаз.

Дескриптор

  • Мәселенің қойылуын анықтайды;

  • Есептің математикалық формасын жазады;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды.

3)

«Баскетбол ойыны»

Баскетбол ойыны 4 кезеңнен тұрады. Енгізу мәліметі ретінде әр кезеңде командалар жинаған ұпай санын көрсететін a және b бүтін сандары берілген (0 ≤ a,b ≤ 100). Екі команда арасындағы ойынның нәтижесіне қарай ойын жеңімпазын анықтайтын программа құраңдар. Ойын нәтижесі ретінде «1 - komanda », «2 - komanda» немесе «ten oyin» сөздері жауапқа беріледі

Дескриптор

  • Мәселенің қойылуын анықтайды;

  • Есептің математикалық формасын жазады;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды.


3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.


Математикадан өздеріңе таныс есептердің бірін таңдаңдар.

Таңдағандарың бойынша есеп шешу кезеңдерін пайдаланып,

программа жобасын құрастырып, оны ұсыныңдар. Жобаға

атау беріңдер.


Дескриптор

- Есеп шешуде мәселе қоюдың маңыздылығын сипаттайды


































2 балл



Сабақтың соңы

Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/5мин

«Крестиктер- нөлдіктер» әдісін қолдану

Ереже 1. 1-ші

команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

  1. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

  2. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші

Өзара бағалау


А4

парағы Оқытуд ың белсенді

әдістері NIS.

Астана

2013



команда сол квадратқа крестик қояды.




4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші




команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге




және сол квадратқа крестик қоюға




мүмкіндік алады.

Сұрақтар:

  1. Программалау ортасында берілген есепті орындау қандай кезеңдерден тұрады?

  2. Жобаның компонентін таңдауда қандай мәселелерге назар аудару керек деп ойлайсыңдар?

  3. Есептің тестін құрастыруда және тестілеу барысында қандай жағдайларды назарда ұстау керек?

  4. Есептерді компьютерде шешеудің қандай өзіндік ерекшеліктерін атай аласыңдар? Мысалдар келтіріңдер.




Кері байланыс/1мин


«Басбармақ» әдісі.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін басбармақ арқылы көрсетеді.








  1. - сабақ.


Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.2. Алгоритмді әзірлеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді анықтау; Көпшілік оқушылар: Алгоритмдерді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолдану; Кейбір оқушылар: Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолданудың

маңыздылығын тұжырымдау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  • Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді анықтайды;

  • Алгоритмдерді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолданады;

  • Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Математикалық модель- математическая модель- mathematical model Тиімділік- эффективность- efficiency

Стандарт-стандарт- standard Жылдамдық- скорость- speed

Құрама сан- составной номер- composite number

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Программалауда тапсырмалардың көпшілігі ... анықтауға арналған есептер. Тиімді алгоритмдер қай жағдайда қолданылады?

Алгоритмнің ең маңызды аспектісі ... болып табылады.

Құндылықтарға баулу

  1. Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “ тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы ” құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Программа кодын жазу үшін ағылшын тілінде сөздер, математикалық амалдар қолданылады


Алдыңғы білім

Мәселені қалыптастыру

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері/ уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурст ар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/5мин Сыныпта психологиялық ахуал орнату


Топқа біріктіру:/2мин

Сәлемдесу, түгендеу.



«Қара жорға» биі.



«Мегополис» әдісі. Үш мегаполистің картасын интербелсенді тақтадан көрсетеді.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі




Оқушылар қара жорға бийін билеп сабаққа көңілді қатысады.


Оқушылар еліміздегі үш мегаполистің картасын құрастыру арқылы топтарға бірігеді. «Нұр- Сұлтан», «Алматы», «Шымкент»




Қошемет көрсету




«Қара жорға» әні

Қызығушылық ты ояту

Өткен сабақты пысықтау /5мин


Миға шабуыл/3мин


«Автор орындығы» әдісі



Миға шабуыл стратегиясы негізінде өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру

Оқушы өткен тақырып бойынша жазған шағын эссесін ортадағы орындықта отырып оқып береді.



Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.

  • Цикл тақырыбындағы есептердің алгоритмдерін құрудың қандай қиыншылықтары бар?

  • Циклдық алгоритмдерді қолданып құрастырылған қандай танымал алгоритмдерден хабардарсын?






Медальдар арқылы ҚБ




Орынды қ.

Оқытуд ың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау, слайд матреиалымен

демонстрациялайды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.




Саралау тапсырмалары




Информ а-тика 8-

сынып оқулығы

Топтық жұмыс/5мин


1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.


1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


4 балл




«Шарбақты бояу» есебінің

программасына (3-сурет)




















Жеке жұмыс

















2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз беттерінше орындайды.

талдау жасаңдар. Талдау барысында түрлі жағдайлар- ды қамтитын тест тапсырма- ларын дайындап, программа жұмысын жан-жақты тексе- ріңдер.

Дескриптор

  • есеп шартын анықтайды;

  • математикалық қойылымын анықтайды

  • алгоритм құрады;

  • программа коды мен трассировкасын анықтайды.


  1. тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды.


Төменде берілген есептің мәтінін күнделікті өмірмен байланысты есеп мәтініне аустырыңдар (үлгі ретінде практикалық жұмыстағы есепті ал).

Есеп: N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбекте P-шы орынға дейінгі тізбек мүшелерінің қосындысын табатын программа құрастыр (1≤Р, N<100).

Дескрипторлар:

    • Есептің шартын анықтайды;

    • есептің математикалық қойылымын анықтайды;

    • есеп шешу кезінде тиімді алгоритмдерді қолдану тәсілдерін анықтайды;

    • программа коды мен трассировкасын анықтайды.















6 балл


Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/5мин

«Кезбе тілші» әдісі

Алгоритмді әзірлеу тақырыбында программажасау керек.

  1. оқушы:

телефон соғылып жатқанға ұқсатып, сабақ бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.

  1. оқушы:

Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

Өзара бағалайды

Телефон







Кері байланыс:

/1мин






«Смайликтер» әдісі.

  1. оқушы:

Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

  1. оқушы:

Тілші сұхбат алатын куәгер.


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді.






  1. - сабақ.


Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.3. Алгоритмді программалау. Практикалық жұмыс.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтау; Көпшілік оқушылар: Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтау; Кейбір оқушылар: Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындау.


Ойлау

дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  • Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтайды;

  • Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтайды;

  • Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология: Блок-сызба-блок-схема- flow chart Факториал-факториал- factorial Көбейтінді- умноженный- multiplied Бөлшек- часть- part

Іздеу-поиск- Search

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Циклдік алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне қарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?

Циклдік алгоритмдерді программалауда қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін?

Есептің математикалық қойылымына мысалдар келтіріңдер.

Құндылықтарға баулу

  1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық

байланыс

Ағылшын тілінде программа коды, математикалық амалдар қолданылады.

Алдыңғы білім

Алгоритмді әзірлеу

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурста р

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин Сыныпта психологиялық ахуал орнату:







Топқа біріктіру/2мин

Сәлемдесу, түгендеу

«Су толы тәрелке» жаттығуы









«Атомдар мен молекулалар»

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


Тренингке қатысушылар көздерін жұмып, үндемей отырып шеңбер бойымен отырып су толы тәрелкені бір-біріне береді.

Жаттығуды талқылау сұрақтары: Сіздің ойыңызша қолыңыздан не келмеді?

Оны қалай түзетуге болады? Жаттығу орындау барысында қандай эмоцияларды басыңыздан өткердіңіз?



Оқушылар мұғалім атомдар дегенде екеуден бірігеді, молекулалар дегенде



Қошемет көрсету.



Оқытуды ң белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013



әдісі арқылы топтарға біріктіру

екеуден, атомдар дегенде үшеуден, молекулалар дегенде төртеуден бірігеді. Оқушы санына қарай жалғастыруға болады.














Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау

/5мин

«Шатастырылған логикалық тізбек» әдісі

Мұғалім оқушыларға дұрыс және дұрыс емес сөздер жазылған ретті ұсынады.

Оқушылар жекелей жұмыс жасайды, тапсырманы оқиды, шатастырылған тізбекті белгілейді.

Өзінің тапқан сөздерін топтағы оқушылармен бөліседі, толықтырады, қатесін түзейді

  1. Тексерілетін сандар ретінде 100 саны берілген. Бұл санның тақ немесе жұп екенін анықтау үшін 1 мен 50 арасындағы жұп сандарға бөлеміз. (берілген сөздегі қатені анықтаңдар)

  2. Егер Р жай саны а құрама санының ең кіші бөлгіші болса, онда


Медальдар арқылы ҚБ



Р≤√а шарты орындалатын цикдің коды

for j in range(1, n//2+1) (берілген кодтан қатені табыңдар)

3. N саны берілген. Осы санның тақ немесе жұп екенін анықтау үшін тиімді алгоритм құру жолын ұсыныңдар.




Миға шабуыл



Миға шабуыл стратеиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  • Циклдық алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне ұарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?

  • Циклдық алгоритмдерді программалаудың қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін?


Сабақтың ортасы

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау, слайд арқылы көрсету.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


Мақсаты: аудиал және визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.




Саралау тапсырмалар ы

Топтық жұмыс/5мин
















Жеке жұмыс/13мин



  1. тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалімнің көмегімен орындалады.

«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі:











  1. тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.



  1. тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Оқулықта берілген 2-есептің программалық кодын талдаңдар. Программaға

1) n=495582 және 2) n=495582

мәндері енгізілгенде қандай нәтижелер алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме беріңдер

Дескриптор

    • Есептің шартын анықтайды;

    • Есептің алгоритмін жазады;

    • Есептің программа кодын жазады.



  1. тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз беттерінше орындайды.


1)

Төменде берілген программалардың блок-сызбаларын құрастыр.


Shape2


2)

Төменде берліген программа кодтары жұмыс жасаған-да экранда қандай нәтиже аламыз? Программа кодын компьютерге салып тексермей, жауабын тап.



4 балл
















6 балл

Информа тика 8- сынып оқулығы













Компьют ер, информат ика, 8- сынып оқулығы












































3)

Төменде берілген программа кодтарын жазуда қателер кеткен. Сол қателерді анықта.

Shape3

Дескрипторлар:

Есептің алгоритмдік блок-сызбасын анықтайды

Жоба кодын талдайды; Программада жіберілген қателерді анықтайды.

Сабақтың

соңы

Ой толғаныс Сабақты бекіту/5мин







Кері байланыс:

/2мин

«Зымыран

сұрақтар» әдісі арқылы сабақты бекіту







«Блоб ағашы» әдісі.

Оқушылар параққа бүгінгі

сабақта жасаған практикалық жұмыстары туралы сұрақтар жазады. Парақтан ұшақ жасап келесі топқа ұшырады. Келесі топ жауаптарын айтады.

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін функционалды қолдана алуын іске асыру


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы білдіреді

Өзара бағалау

А4

парағы

  1. - сабақ.


Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.4. Алгоритмді программалау. Практикалық жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Программа жұмысының тиімділігін тексеріп сынақтан өткізу

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтау; Көпшілік оқушылар: Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтау; Кейбір оқушылар: Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийі

  • Алгоритмнің шарты мен блок-схемасын анықтайды;

  • Алгоритмнің программалау тілінде кодын анықтайды;

  • Алгоритмнің программасы мен трассировкасын орындайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология: Жұп цифр- четное число- even number Бөлшек- часть- part

Нақты сан- реальное число- real number

Фибоначчи-фибоначчи- fibonacci



Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

  • Циклдық алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне қарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?

  • Циклдық алгоритмдерді программалаудың қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін?

Құндылықтарға баулу

  1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша « индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім» құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық

байланыс

Программа кодын жазу кезінде ағылшын тілінде сөздер, матетмаикалық амалдар

қолданылады

Алдыңғы білім

Алгоритмдерді программалау. Практикалық жұмыс.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс тар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта психологиялық ахуал орнату:/3мин

Сәлемдесу, түгендеу


«Сәлемдесу» ойыны:

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.


Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен сәлемдеседі.

Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек.

«Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен жылдам амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен




Қошемет көрсету.




Мақсаты: Оқушылар сабаққа көңілді қатысады, бір-бірлеріне бауырмалдығы артады, бірлесіп білім алуға дайын болады.



Топқа біріктіру/2мин

бағдаршам түстері арқылы топтарға біріктіру

Оқушылар бағдаршам түстері арқылы топтарға бірігеді



Бағдар шам


Қызығушылық ты ояту/7мин

«Аялдама» әдісі арқылы


Өткен сабақта орындаған тапсырмалардың тақырыптарын үш параққа жазылып үш



Оқытуд ың



өткен сабақты пысықтау.

партаға қоямыз. Оқушылар әр партаға аялдай жүріп тапсырмаларды орындайды.

Смайликтер арқылы ҚБ

белсен ді әдістері NIS.

Астана,

2013

Плакат, маркер

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану/21мин











































Оқушыларға практикалық жұмыс орындату, бағыт беру Дисктегі тапсырмалард ы қолдану

Оқушылар жеке практикалық жұмыс орындайды


Практикалық тапсырмалар

1-тапсырма

Жұп цифрлар қосындысы **

Ұзындығы N ге тең сандар тізбегі берілген (1≤N≤1000). Тізбектегі соңғы цифры жұп сандардың сонғы цифрларының қосындысын тап. Тізбек мүшелері 109 үлкен емес натурал сандар. Деректерді енгізу тігінен орындалады.





2 балл






Инфор матика 8-

сынып оқулығ ы





Дескрипторлар:

  • Есептің шартын анықтайды;

  • Математикалық қойылымын анықтайды;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын орындайды.

2-тапсырма.

Санның бөлшегін ажырату**

Ұзындығы N ге тең нақты сандар тізбегі берілген (1≤N≤1000). Осы сандардың тек бөлшегін 0,001 анықтықпен жауапқа шығар. Тізбек мүшелері 105 артық емес нақты сандар. Төменде берліген программалардың блок-сызбаларын құр. Деректерді енгізу тігінен орындалады.









4 балл








Компь ютер, оқулық





Дескрипторлар:

  • Есептің шартын анықтайды;

  • Математикалық қойылымын анықтайды;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын орындайды.

3-тапсырма



Компь ютероқ улық




Іздеу***

Х саны берілген (1≤Х≤10000). Осы санға ең жақын жай санды табыңдар.Егер берілген санның өзі жай сан болса өзін жауапқа шығарыңдар. Егер ондай сан екеу болса кішісін шығарыңдар.


Дескриптор:

  • Есептің шартын анықтайды;

  • Математикалық қойылымын анықтайды;

  • Есептің алгоритмін жазады;

  • Программа коды мен трассировкасын орындайды.


4 балл


Сабақтың соңы Ой толғаныс

Сабақты бекіту/5мин

«Эссе жазу» әдісі

Алгоритм құруда тиімді алгоритмдерді қолданудың тиімділігі туралы шағын эссе жазады.

Өздерін-өзі бағалау


А4

парағы


Кері байланыс:/1мин

«Басбармақ» әдісі

Басбармақтары арқылы сабақтан алған әсерлерін көрсетеді.



  1. сабақ.


Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Практикалық программалау


Күні: Сынып: 8

Мектеп:



Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар:




Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

§5.5. Программаны тестілеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Программаны тестілеу ұғымын анықтау;

Көпшілік оқушылар: Программада жіберілетін қателіктерді салыстыру;

Кейбір оқушылар: Программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  • Программаны тестілеу ұғымын анықтайды;

  • Программада жіберілетін қателіктерді салыстырады;

  • Программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Тестілеу- тестирование- testing Семантика-семантика- semantics Синтаксис-синтаксис- syntax Транслятор-транслятор- translator Айнымалы- переменная- variable

Арифметикалық амал- арифметическая операция- arithmetic operation

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Программалауда кететін қателіктерді жазыңдар. Синтаксистік қателіктерге мысалдар жазыңдар. Транслятор таба алмайтын қателіктерді жазыңдар.

Арифметикалық амалдарды орындауда кететін қателіктерді жазыңдар.

Құндылықтарға баулу

  1. Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Программалауда ағылшын тілінде сөздер, математикалық амалдар қолданылады.

Алдыңғы білім

Алгоритмдерді программалау. Практикалық жұмыс.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған

Мұғалімнің

әрекеті

іс-

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурст ар


кезеңдері/

уақыт





Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин

Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

Сәлемдесу, түгендеу.


«Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.

Оқушылар мұғаліммен әлемдеседі.



Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады

Мақсаты:

Оқушылар сабаққа көңілді қатысады, мұғалім-оқушы, оқушы- оқушы арасындағы қарым-қатынас, бауырмалдық қалыптасады.


Оқушылар үш түрлі смайлик арқылы топтарға бірігеді.



Оқушылар дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөледі. Өткен сабақта тапсырмаларды орындағанда олар: Бөліктің оң жағына – есепті программалау кезіндегі қатты әсер еткен тұстар, үзінділерді жазады.

Сол жағына әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп салдары қандай, қандай сұрақ тағы басқа).



Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді. Python –да программа жұмысының

тиімділігін қалай тексеріп сынақтан өткізуге болады?

  • Программаны тестілеу дегеніміз не?

  • Программаны тексеруге арналған тесттердің қандай түрлерімен таныссыңдар?



Қошемет көрсету







Оқытуд ың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013

Топқа

біріктіру: /2мин

«Смайликтер»




әдісі.



Қызығушылық ты ояту

Өткен сабақты пысықтау

/5мин


«Екі жақты күнделік» әдісі


Смайликтер арқылы ҚБ






Миға шабуыл/2мин





Миға шабуыл стратегиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып продлеманы топта шешу сұрақтарын айту



Сабақтың

ортасы

Оқулықтағы

ақпаратты

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен

танысады. Визуалды ақпарат алады.




Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс/5мин



Топтық жұмыс/5мин

оқушылармен бірге талдау, Диск материалы арқылы көрсету



«Топтастыру» әдісі


Мақсаты: аудиал және визуал оқушыларды білімге қамту.




Оқушылар топтық жұмыс жасайды. Программада кететін қателіктерді топтастырыңдар



қателер








Смайлик арқылы ҚБ

Информ а-тика 8- сынып оқулығы





Плакат, маркер



Практикалық жұмыс/8мин



Тапсырманы орындуына көмектесу, қолдау көрсету



Оқушылар практикалық жұмыс орындайды

«Бөлгіштер»

Берілген b натурал саны а санына қалдықсыз бөлінсе, онда а саны b санының бөлгіші болады. Мысалы, 15 санының 4 бөлгіші бар: 1, 3, 5, 15. Әрбір берілген b саны үшін оның бөлгіштер саны жұп немесе тақ сан болатынын анықтаңдар. Берілген N (1 < N <= 105) және b саны берілген. Әрбірберілген b (1 <=b <= 1018) үшін бөлгішінің саны жұпсан болcа 0, бөлгішісаны тақ сан болса 1 санын шығар. Программаның әрбір тестке жауап беру уақыты 2 секундтан аспайды.




Компью тер, Оқулық








Программа коды



Shape4




Жұптық жұмыс/3мин



Оқушыларға жұптық жұмыс орындату




Оқушылар жұп болып есептің кодын талдайды.

Практикалық жұмыста берілген

«Бөлгіштер» есебінің программа кодына арнап жасалған төмендегі 3 үлгі тестерді талдаңдар. Төмендегі тестер программаға сал,андай қандай жауаптарды экранға шығарады

Мақсаты:

Оқушылар проблеманы бірге шешеді, бір-бірінің пікірін тыңдайды, бірін-бірі оқытады.


Смайлик арқылы ҚБ


Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/5мин

«Өрмекші торы» әдісі

Оқушылар жіптің ұшын саусақтарына орап сұрақ қою арқылы келесі оқушыға лақтыра отырып өрмекші торын құрады.

Өзара бағалау

Жіп

Кері байланыс:

/2мин


«Бутерброд» әдісі


Оқушылар сабақ туралы бірінші жағымды пікір, екінші құрылымды сын, үшінші тағы жағымды пікір айтады








  1. сабақ.


Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.6. Программаны тестілеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Программаны тестілеу ұғымын анықтау;

Көпшілік оқушылар: Программада жіберілетін қателіктерді салыстыру;

Кейбір оқушылар: Программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийі

  • Программаны тестілеу ұғымын анықтайды;

  • Программада жіберілетін қателіктерді салыстырады;

  • Программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Үлгі- образец- sample Деталь-бөлшек- detail Кітап-книга- book Уақыт-время- time

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

  • Программаны тестілеу дегеніміз не?

  • Программаны тексеруге арналған тесттердің қандай түрлерімен таныссыңдар?

Құндылықтарға баулу

  1. Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “ қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім ” құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни

академиялық адалдық принциптерін сақтайды.



4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық

байланыс

Программалауда алгоритмдер ағылшын тілінде жазылады, математикалық

амалдар қолданылады.

Алдыңғы білім

Программаны тестілеу

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

/уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурста р

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: /3мин

Сәлемдесу, түгендеу.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі



Сыныпта көңілді ахуал орнату:

«Жағымды сөздер»

Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып, кез келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі қатысушылардың кез келгенін таңдайды да, оған өз жағымды сөзін айтады, ойын жалғаса береді.

Жағымды сөздер қысқа бір сөзден тұрса болады.

Қошемет көрсету.

Оқытудың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013

Топқа біріктіру:

/2мин



Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау

/7мин


«Аквариум» әдісі.


«Әңгіме алаңы» әдісі


Оқушылар аквариумдағы үш түрлі балықтарды аулау арқылы топтарға бірігеді.



Плакатқа бірнеше бөліктерге бөлінген шеңбер сызады. Әр бөлікке өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазады. Басқа топтан келген оқушылар шеңберді бойымен тұрады. Шеңбердің ортасына қаламның ұшына түйреуішті кірістіріп тұрғызады. Түйреуішті айналдырған кезде қай оқушыға қарап тоқтайды сол сұраққа сол оқушы жауап береді.

  1. Программаны тестілеу қандай кезеңдерден тұрады?.

  2. Тестілеу барысында қандай қате түрлерін анықтауға болады?

  3. Программаны тестілеуге қандай тестер жинағы беріледі.

  4. Тестілеудің программа жұмысына қандай әсері бар?

  5. Программаны тестілеу не үшін маңызды саналады?










Смайлик арқылы ҚБ



Аквариум

,

балықтар- дың суреттері





Плакат, түйреуіш, маркер


Сабақтың ортасы

Мағынаны тану/21мин

Оқушыларға практикалық тапсырмалар орындату

Оқушылар практикалық тапсырмалар орындайды

  1. тапсырма*. Берілген программа кодын компьютерге енгізбей, үлгі тестер бойынша тестілегенде қандай нәтижелер алынады.


.












Дескриптор

    • Программа кодын анықтайды;

    • Программада алгоритмдерді талдайды;

    • Тестілеу нәтижесін анықтайды

  1. тапсырма**. 0 және 1 лерден тұратын тізбек берілген. Осы тізбектегі ең ұзын 1 лер тізбегін табыңдар. Тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептің дұрыстығын анықтайын 5 түрлі жағдайды қамтитын тест дайындаңдар. Дескриптор

    • Есептің шартын анықтайды;

    • Есептің алгоритмін анықтайды;

    • Программа кодын жазады;

    • Программаны тестілейді.

  2. тапсырма**. Деталь дайындау Жұмысшылар 5 сағатта N деталь дайындауы керек. Олар жұмыс бастаған алғашқы сағатта Х деталь дайындайды және қалған деталдардың әр бірін дайындауға Т минут уақыт жібереді. X, N и T (X ≤ N ≤ 15, T ≤ 240). Жұмысшылар

5 сағатта қанша деталь дайындап үлгереді? Анықтаңдар. Есепке түрлі жағдайды қамтитын 5 тест дайындаңдар. Прогрммасын жазыңдар.

Дескриптор

- Есептің шартын анықтайды;

Смайлик арқылы ҚБ

Компьюте р,

оқулық, жұмыс дәптері

Shape5

қ/с

Үлгі тестер

Нәтиже

1

0


2

5


3

15


4

7


5

100
























  • Есептің алгоритмін құрады;

  • Программа коды мен трассировкасын анықтайды;

  • Есепке тест дайындайды.




Мысалы

Нәтиже


01001111011

4

Сабақтың соңы

Ой толғаныс Сабақты бекіту/5мин





Кері байланыс:

/2мин

«Жуан-жіңішке сұрақтар» әдісі








«БББ кестесі» әдісі

Оқушылар тараудың мазмұны бойынша өздері тың сұрақтар құрастырады. Бұл дегеніміз, оқудың барлық әдістерін меңгеру болып табылады. Өйткені, оқушы алдымен қатесіз, түсініп оқуға тырысады, қойған сұрағына өзі жауап беруге дайын тұрады, басқа балалардың сұрақтарын мұқият тыңдап, сұрақ құрастырудың қиын жұмыс екенін біліп, ең үздік сұрақтарға ілтипат білдіреді.


Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не біледі, сабақта не білгенін, сабақ туралы келешекте не білгісі келетінін жазады.

Өзара бағалау

А4 парағы

  1. сабақ.


Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Проактикалық программалау


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.7. Олимпиадаға дайындық. Практикалық тапсырмалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: есептің шарты мен программа кодын анықтау; Көпшілік оқушылар: программа трассировкасын анықтау; Кейбір оқушылар: программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийі

  • есептің шарты мен программа кодын анықтайды;

  • программа трассировкасын анықтайды;

  • программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология: Салыстыру- сравнение- comparison Үшбұрыш- треугольник- triangle Спортшы-спортсмен- sportsman

Сағат- час- hour Ток-ток- current

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

  • Күнделікті өмірде кездесетін қандай процесстерді программалау арқылы қызықты етіп орындауға болады?

  • Программа жазуда пайдаланушы қандай қателіктерді жиі жібереді?

  • Есепті шешу жолының алгоритмін табуда қандай білімдерді ұштастыра білу керек?

Құндылықтарға баулу

  1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

  3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

  4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Программалауда алгоритмдер ағылшын тілінде жазылады, математикалық амалдар қолданылады.

Алдыңғы білім

Программаны тестілеу

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланғ ан

Мұғалімнің іс-

әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


кезеңдері

/уақыт





Сабақтың басы Ұйымдасты ру кезеңі:/5мин

Сыныпта көңілді ахуал орнату:



Топқа біріктіру:

/2мин




Қызығушы лықты ояту Өткен сабақты пысықтау

/7мин



Миға шабуыл/ 2мин

Сәлемдесу, түгендеу

« Кездесу» ойыны.






«Мозайка» әдісі



«Ыстық орындық » әдісі





Миға шабуыл стратегиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып проблеманы бірге шешу

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.


Оқушылар жай әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, оқушының қасиетін айтады.


Мақсаты: оқушылар бір-бірлерінің жақсы қасиеттерін айтып жақсы қарым- қатынаста болады, сабаққа көңілді қатысады, білімді бірге алады.


Оқушылар «аңдар», «құстар»,

«жәндіктер» суреттерін құрастырып топтарға бірігеді. Әр топ кейіпкерлерін сомдап береді. Сабаққа көңілді қатысады.


Оқушылар орындықта отырған оқушыға өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Оқушы тез жауап бермесе орындық ыстық күйіп қалады. Күйіп қалған жағдайда екінші оқушы шығады.



Оқушылар берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді.


  • Күнделікті өмірде кездесетін қандай процесстерді программалау арқылы қызықты етіп орындауға болады?

  • Программа жазуда пайдаланушы қандай қателіктерді жиі жібереді?

  • Есепті шешу жолының алгоритмін табуда қандай білмдерді ұштастыра білу керек?



Қошемет көрсету














Фигуралар арқылы ҚБ


Музыка















Орындық. Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013

Сабақтың ортасы Мағынаны тану/15мин

«Әрқашан күн сөнбесін!» ойыны.

Тақтаға бұлт басқан күннің суреті ілінеді, әр бұлтта тапсырмалар берілген. Оларды орындау барысында күннің көзі ашылады.


1- тапсырма. Салыстыру*.

А және В сандарының қайсының цифрларының көбейтіндісі кіші.





2- тапсырма. Нөлге тең *.

Смайлик арқылы ҚБ


Информатик а 8 сынып оқулығы компьютер


Мысалы

Нәтиже

121 43

121




К және Р сандарының арасында цифрларының ең болмағанда біреуі нөлге тең неше сан бар анықтаңдар. (1≤К≤Р≤1000)

Мысалы Нәтиже

8 22 2


3- тапсырма Шарлар* Шарлар үшбұрыш тәрізді орналасқан болып, бірінші қатарда – 1, екінші қатарда – 2, үшінші қатарда – 3 және т.с.с

Егер N шар берілген болса осы шарлар көмегімен қанша қатар құруға болады. Кіру файлы: бірінші қатарда бір ғана N натурал саны берілген. (1<N<999).Шығу файлы : құруға болатын қатар саны тұрады.




Іnput.txt

Output.txt

15

5


4- тапсырма. Спортшы* Спортшы В күннен кейін өтетін жүгіру жарысына дайындықты 1 -күні К метр қашықтыққа жүгіруден бастады. Ол әр

күні жүгіру қашықтығын М пайызға арттырып отырса, ең соңғы дайындық

күні ол қандай қашықтыққа жүгіреді. Жауапты бүтін мәнге дейін жұықтап бер.


Мысалы

Нәтиже

10 1000 10

2593


5- тапсырма. «Сағаттың соғылуы»

**

Ескі сағаттар әрбір жарты сағат сайын соғады. Әр сағатта басында сағат неше болса сонша рет және сағаттың жартысына келгенде 1 рет соғады. Күндізгі сағат бірде және түнгі сағат бірде 1 рет, күн ортасында және түн ортасында 12 рет соғады. Бір тәулік ішіндегі берілген уақыт аралықтарына қарап, осы уақыт ішінде сағат барлығы неше рет соққанын анықтайтын программаның жобасын ұсын. Енгізу үшін a, b және c, d сандары берілген.. a бастапқы сағат, b бастапқы минут, c соңғы сағат d соңғы минут (0≤a, с≤23, 0≤ b, d≤59, b≠30, d≠30). Жоба үлгісі 1- суретте берілген.

Shape6





Shape7





Мысалы

Нәтиже




5 20 10 25

45

10 25 5 20

135


6- тапсырма «Қошқар мен теке» ойыны**

Қанат пен Самат әртүрлі логикалық ойындарды ойнауды жақсы көреді. Бұл жолы таңдаған ойындарының аты

«Бұқалар мен сиырлар» деп аталсада, өздер жақсы көретін мултьфильм кейіпкерлерінің атын қойып алған(2- сурет). Қысқасы, «Қошқар мен теке» ойыны төмендегідей ойналады. Қанат әр түрлі цифрдан тұратын 4 таңбалы сан жасырады. Ал Самат сол санды қадам ба қадам Қанаттың бағыттап отыруымен табуы керек. Самат берген сандар нұсқасына Қанат қанша қошқар қанша теке болғанын айтады. Қошқар жасырылған сан цифрлары мен Самат ұсынған сан цифрларының арасында өзі де, орнында сәйкес келетін цифр саны. Теке цифры сәйкес келетін бірақ орны дұрыс емес цифрлар.

Мысалы Нәтиже

5671 7251 1 2

1425 1425 4 0


7 тапсырма. Өткізгіштегі ток пен кедергіні анықтау**

Физика пәнінің «Тұрақты ток» бөлімінде Ом заңының қолданудың маңызы үлкен. 3-суретте осы тақырыпқа арналған иллюстарция бері-лген. Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласы бойынша ток күші, кернеу, кедергіні есептейтін, кедергілерді тізбектей және параллел (4-сурет) жалғауда алатын жалпы кедергіні табатын программа дайын-даңдар. Тапсырманы орындау үшін тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласын пайдаланамыз.

Ом заңының формуласы

I = U

R


Shape8 Shape9







Shape11




Дескриптор:

  • есептің шартын анықтайды;

  • есептің алгоритмін анықтайды;

  • программа коды мен трассировкасын анықтайды;

  • Программаны тестілейді.



Сабақтың соңы

Ой толғаныс Сабақты бекіту/7мин



Кері байланыс:

/2мин

«Эссе» стратегиясы





«Смайликтер» әдісі.

Оқушылар тарау бойынша алған білімдері туралы эссе жазады.




Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді

Өздерін-өзі бағалайды


А4 парағы Смайликтер


Shape1

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі