Информатика пәнінен дарынды оқушымен жұмыс жоспары
1. Мақсаты:
Дарынды оқушының шығармашылық қабілетін, зерттеушілік және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамыту, информатика саласында терең білім алуға және ғылыми-зерттеу жұмысына баулу.
2. Міндеттері:
-
Информатика пәніне қызығушылығын арттыру;
-
Бағдарламалау тілдерін терең меңгерту;
-
Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы жобалар жасауға үйрету;
-
Олимпиадалар мен байқауларға жүйелі дайындық жүргізу;
-
Ғылыми-зерттеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Күтілетін нәтиже:
-
Бағдарламалау тілдерін (Python, C++, Scratch, т.б.) еркін меңгеру;
-
Ақпараттық жобаларды өз бетінше дайындап, қорғау;
-
Аудандық, облыстық, республикалық олимпиадалар мен конкурстарда жоғары нәтиже көрсету;
-
АКТ құралдарын тиімді пайдалану дағдысын қалыптастыру.
4. Жұмыс мазмұны мен бағыттары:
|
№ |
Бағыттар |
Мазмұны |
Мерзімі |
Нәтиже |
|
1 |
Диагностика |
Дарынды оқушыны анықтау (тест, бақылау, әңгіме) |
Қыркүйек |
Дарынды оқушылар тізімі |
|
2 |
Жеке бағдарлама құру |
Оқушы қабілетіне қарай жеке оқу-жаттығу жоспарын жасау |
Қыркүйек |
Жеке даму картасы |
|
3 |
Бағдарламалау |
Python, Scratch, C++ тілдері бойынша қосымша сабақтар |
Қыркүйек–Мамыр |
Бағдарламалау дағдылары |
|
4 |
Олимпиадаға дайындық |
Республикалық және халықаралық олимпиадалардың есептерін шешу |
Қыркүйек–Сәуір |
Олимпиада нәтижелері |
|
5 |
Зерттеу жұмысы |
Ғылыми жоба тақырыбын таңдау, зерттеу жүргізу |
Қазан–Наурыз |
Ғылыми жоба, баяндама |
|
6 |
Жоба жұмысы |
Ақпараттық жоба (веб-сайт, бағдарлама, мобильді қосымша) жасау |
Қараша–Сәуір |
Жобаны қорғау |
|
7 |
Интернет байқаулары |
infourok.kz, bilimland.kz, daryn.kz т.б. платформалардағы жарыстар |
Жыл бойы |
Сертификаттар, марапаттар |
|
8 |
Қорытынды кезең |
Нәтижелерді талдау, жетістіктерді марапаттау |
Мамыр |
Есеп, портфолио |
5. Пайдаланылатын ресурстар:
-
Bilimland.kz, Daryn.online, Stepik.org, Codeforces, Kaggle;
-
Python, Scratch, C++, HTML, CSS, JavaScript;
-
Arduino, Micro:bit құралдары (мектеп мүмкіндігіне қарай).
6. Бақылау және бағалау:
-
Ай сайынғы аралық бақылау (мини-тест, шағын жоба);
-
Тақырыптық олимпиада және байқаулар нәтижелері;
-
Жыл соңында портфолио арқылы қорытынды бағалау.
7. Мұғалімнің рөлі:
-
Бағыт-бағдар беру, кеңесші және тәлімгер рөлін атқару;
-
Дарынды оқушыны дер кезінде қолдау және ынталандыру;
-
Жеке білім траекториясын ұйымдастыру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Информатика пәнінен дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Информатика пәнінен дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Информатика пәнінен дарынды оқушымен жұмыс жоспары
1. Мақсаты:
Дарынды оқушының шығармашылық қабілетін, зерттеушілік және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамыту, информатика саласында терең білім алуға және ғылыми-зерттеу жұмысына баулу.
2. Міндеттері:
-
Информатика пәніне қызығушылығын арттыру;
-
Бағдарламалау тілдерін терең меңгерту;
-
Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы жобалар жасауға үйрету;
-
Олимпиадалар мен байқауларға жүйелі дайындық жүргізу;
-
Ғылыми-зерттеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Күтілетін нәтиже:
-
Бағдарламалау тілдерін (Python, C++, Scratch, т.б.) еркін меңгеру;
-
Ақпараттық жобаларды өз бетінше дайындап, қорғау;
-
Аудандық, облыстық, республикалық олимпиадалар мен конкурстарда жоғары нәтиже көрсету;
-
АКТ құралдарын тиімді пайдалану дағдысын қалыптастыру.
4. Жұмыс мазмұны мен бағыттары:
|
№ |
Бағыттар |
Мазмұны |
Мерзімі |
Нәтиже |
|
1 |
Диагностика |
Дарынды оқушыны анықтау (тест, бақылау, әңгіме) |
Қыркүйек |
Дарынды оқушылар тізімі |
|
2 |
Жеке бағдарлама құру |
Оқушы қабілетіне қарай жеке оқу-жаттығу жоспарын жасау |
Қыркүйек |
Жеке даму картасы |
|
3 |
Бағдарламалау |
Python, Scratch, C++ тілдері бойынша қосымша сабақтар |
Қыркүйек–Мамыр |
Бағдарламалау дағдылары |
|
4 |
Олимпиадаға дайындық |
Республикалық және халықаралық олимпиадалардың есептерін шешу |
Қыркүйек–Сәуір |
Олимпиада нәтижелері |
|
5 |
Зерттеу жұмысы |
Ғылыми жоба тақырыбын таңдау, зерттеу жүргізу |
Қазан–Наурыз |
Ғылыми жоба, баяндама |
|
6 |
Жоба жұмысы |
Ақпараттық жоба (веб-сайт, бағдарлама, мобильді қосымша) жасау |
Қараша–Сәуір |
Жобаны қорғау |
|
7 |
Интернет байқаулары |
infourok.kz, bilimland.kz, daryn.kz т.б. платформалардағы жарыстар |
Жыл бойы |
Сертификаттар, марапаттар |
|
8 |
Қорытынды кезең |
Нәтижелерді талдау, жетістіктерді марапаттау |
Мамыр |
Есеп, портфолио |
5. Пайдаланылатын ресурстар:
-
Bilimland.kz, Daryn.online, Stepik.org, Codeforces, Kaggle;
-
Python, Scratch, C++, HTML, CSS, JavaScript;
-
Arduino, Micro:bit құралдары (мектеп мүмкіндігіне қарай).
6. Бақылау және бағалау:
-
Ай сайынғы аралық бақылау (мини-тест, шағын жоба);
-
Тақырыптық олимпиада және байқаулар нәтижелері;
-
Жыл соңында портфолио арқылы қорытынды бағалау.
7. Мұғалімнің рөлі:
-
Бағыт-бағдар беру, кеңесші және тәлімгер рөлін атқару;
-
Дарынды оқушыны дер кезінде қолдау және ынталандыру;
-
Жеке білім траекториясын ұйымдастыру.
шағым қалдыра аласыз













