Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатика пәнінен үш тілде оқыту курсының оқу бағдарламаcы (6 сынып)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Средняя общеобразовательная школа имени С.Сатыбалдина
Average comprehensive school named after S.Satybaldin
Информатика пәнінен үш тілде оқыту курсының оқу бағдарлама
6 сынып
Учебная программа курсов по информатике на трех языках
6 класс
The curriculum of informatics courses in three languages
Grade 6
Тақырыбы: «Ақпараттық технологиялар және олардың даму эволюциясы»
Тема: «Информационные технологии и эволюция их развития»
Thema: «Information technologies and the evolution of their development»
Бағдарлама авторы: информатика пәнінің мұғалімі Жакупбекова Инкар Муратовна
Автор программы: учитель информатики Жакупбекова Инкар Муратовна
The author of the program: the teacher of computer science Zhakupbekova Inkar Muratovna
2018-2019 оқу жылы
2018-2019 учебный год
2018-2019 academic year
Курс бағдарламасы
Түсінік хат
«Информатика» оқу пәні ретінде Қазақстан Республикасы жалпы
орта білім берудің базистік оқу жоспарының мемлекеттік компонентін
құраушылардың бірі болып табылады.
Мектеп информатикасының мазмұнын дамыту келешегі оқушылардың
ақпараттық сауаттылығы мен мәдениетін қалыптастыру бағытында
информатиканың ғылыми зерттеу объектісінің кеңеюімен
байланысты.
Информатика пәні оқушыларда әлемдік ақпараттық бейнені қалыптастыру
мен компьютерлік техниканы және ақпараттық-коммуникациялық
технологияны дамытудың теориялық негізі болып табылады. Оқушылар
информатиканы негізгі және қосымша білім беру жүйесінде оқи алады.
Негізгі білімді оқушылар сабақтарда, ал қосымшаны – факультативтік
сабақтарда, сыныптан тыс және мектептен тыс қызметте, сондай-ақ
мектептен тыс тәрбие және оқу ұйымдарында алады.
Информатикадан факультатив сабақтардың басты мақсаты негізгі оқу бағдарламасымен айқындалған мазмұнға тереңдеу, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту, өзіндік жұмыс дағдысын бойына сіңіру, олардың бастамашылдығы мен шығармашылығын тәрбиелеу және дамыту болып табылады. Информатикадан факультатив сабақтарын өткізу белгіленген тәртіппен бекітілген оқу бағдарламалары бойынша жүзеге асырылады.
Кіріктірілген курс жоспарды мазмұнды түрде оқытуды кеңейтеді және оқушылардың қызығушылығын арттырып, әр түрлі әректтерге деген қабілеттері мен икемділіктерін дамытады.
Бағдарлама бір жылға 34 сағатқа арналған. Бұл бағдарлама 6 сыныптарда ағылшын тілін қоса оқыту үшін авторлық бағдарламасы негізінде құрастырылған. Оқытудың практикалық бағытын жедел бақылауды жүзеге асырып, үш тілде курстың мүмкіндігін тиімді пайдалануға жағдай жасау көзделген. Оқушылар сабақ барысында оқылым, жазылым, аударма, айтылым, тыңдалым стратегияларын дамыту және жетілдіру тапсырмаларын орындайды. Оқушы белсенділігі мен курс нәтижелілігін қамтамасыз ету мақсатында сабақтар рөлдік ойындар, шағын жобалар, оқытудың коммуникативтік тәсілдерін қолдану арқылы өткізіледі.
Курстың мақсаты: Мектепте оқытуды оңтайландыруды қамтамасыз ете отырып, бағдарламаны іске асыру негізінде информатика және ағылшын тіліндегі оқу материалын меңгеру сапасын арттыру. Ақпараттық қоғам жағдайында оқушыларды жан-жақты даярлау, ақпараттық қоғам мен технологиялардың мүмкіндігіне бейімделген оқушыларды ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу, әлемдік ғылыми бейнені қалыптастырудағы ақпараттық процестердің мәнін ашу және қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттық технология мен компьютерлік техниканың ролі, бағдарлы бағытқа тиімді және ұқыпты пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Курстың міндеттері: Оқушылардың ойлау,
танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды, ақпараттық қоғам
өміріндегі информатиканың ролі туралы түсінігін қалыптастыру және
жалпыадамзаттық құндылықты дамытуды, түрлі мәселелерді шешуде алған
білімін шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыруды,
оқушыларды практикалық және бағдарлы бағыттарға даярлауды
(компьютермен жұмыс жасау принциптері, ақпаратты беру тәсілдері
және түрлі мәселелерді шешуде ақпараттық-коммуникациялық
технологияның негізгі кезеңдері туралы білімдермен қамтамасыз ету)
көздейді.
Информатиканы оқытудың басты мiндеттерi негiзiнде оқу
бағдарламасында нақты дидактикалық мiндеттер айқындалады, оның
iшiнде оқушыларды бiлiммен қаруландыру тәсiлдерiн үйрету аса
маңызды болып табылады.
Осы негізгі міндеттерімен қатар информатиканы ағылшын тілінде
оқыту, оқушылардың пәнге деген қызығушылығының тұрақты болуын,
информатикалық қабілетті анықтауды қамтамасыз
етеді.
Пәнаралық байланыс:
- математика
- физика
- қазақ тілі, орыс тілі, шетел тілі
- тарих
- бейнелеу
- сызу
- технология
Курс мазмұны
Кіріспе – 1 сағат:
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Ақпарат және ақпараттық үдерістер – 3 сағат:
Ақпарат, ақпарат түрлері мен қасиеттері. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат өлшем бірлігі.
Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы – 5 сағат:
Компьютер, компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері; тышқан; пернетақта. Компьютердің қосымша құрылғылары. Баспа құрылғылары. Есептеуіш техниканың даму тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың даму буындары.
Компьютердің программалық жабдықтамалары – 7 сағат:
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Операциялық жүйе ұғымы. Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері. Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар мен белгішелерді құру, атын өзгерту. Объектілерді іздеу, объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою, ақпаратты жазу және санау. Практикалық жұмыс.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар – 8 сағат:
Қарапайым графикалық редакторы, суретті ашу, сақтау. Графикалық редактордың сурет салу құралдары. Суреттің үзінділерін ерекшелеу, суреттің үзінділерімен жұмыс, масштаб. Графиктік ақпаратты өңдеу, баспаға дайындау, баспадан шығару. Практикалық жұмыс. Қарапайым мәтіндік редакторы, редактор интерфейсі, мәтінді теру ережесі. Мәтінді пішімдеу және редакциялау, қаріп, абзац, графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу, аралас құжаттарды құру, блокнот. Дыбыстық ақпаратты өңдеу, дыбысты жазу.
Телекоммуникация – 8 сағат:
Интернет, ақпаратты іздеу, интернетке қатынасу технологиясы. Интернет провайдері, интернетте ақпарат іздеу. Желі ұғымы, компьютерлік желілер иерархиясы. Сыныптағы компьютерлік желі, практикалық жұмыс. Серверлер мен клиенттер, браузерлер. Электрондық пошта, электронды поштаның адресі. Жаңа хабарламаларды құру, жөнелту, тексеру. Хабарламаларға файлдарды енгізу, практикалық жұмыс.
Жобалық іс-әрекет 2 сағат:
Тақырып тандау, жоба жасау. Жобаны қорғау.
Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:
6-сыныптың соңында оқушылар білуі тиіс:
қауіпсіздік техникасының ережесін;
информатика пәні нені оқытатының;
ақпарат түсінігін;
ақпарат түрлерін;
ақпаратты өңдеу тәсілдерін;
ақпараттың өлшеу бірлігін;
компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін;
компьютердің бағдарламалық қамтамасыз етудің міндеттері мен түрлерін;
операциялық жүйе ұғымын;
операциялық жүйеде жұмыс істеу тәсілдерін;
операциялық жүйені басқару тәсілдері мен негізгі объектілерін;
ақпараттарды тасымалдаушылар міндетін;
графиктік редакторда жұмыс істеу тәсілдерін;
мәтіндік редакторда жұмыс істеу тәсілдерін;
мәтінде теру ережесін;
мәтінді редакциялау және пішімдеу тәсілдерін;
сандық, дыбыстық ақпараттарды өңдеу бойынша бағдарламаларда жұмыс істеу тәсілдерін;
мәтіндік құжатты рәсімдеу тәсілдерін;
файлдармен жұмыс істеуін;
интернет түсінігін;
интернетпен жұмыс істеу тәсілдерін;
электронды пошта түсінігін.
6-сыныптың соңында оқушылардың меңгеруі тиіс:
қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтауды;
ақпараттың түрін анықтауды;
ақпараттық объектілері мен процесстердің сандық параметрлерін бағалау, олар: ақпаратты сақтау үшін қажетті жады көлемін;
компьютердің стандартты графиктік интерфейсін қолдануды;
файлдармен, бумалармен, белгішелермен операциялар орындауды;
қарапайым графиктік редактор құралдарымен графиктік объектілерді салуды;
мәтіндік редактор құралдарымен мәтінді теруді, редакциялауды, пішімдеуді;
аралас құжаттарды құруды;
калькулятор арқылы есептеу нәтижелерін табуды;
дыбыстық ақпаратты жазуды;
интернетпен жұмыс істеуді;
интернеттен ақпарат іздеуді;
электронды поштамен жұмыс істеуді;
электронды поша арқылы құжаттар жіберуді.
Тақырыптық күнтізбелік жоспар
№ |
Тақырып |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І ТОҚСАН (9 сағат) |
||||
Кіріспе – 1 сағат |
||||
1 |
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
1 |
|
|
Ақпарат және ақпараттық үдерістер – 3 сағат |
||||
2 |
Ақпарат, ақпарат түрлері мен қасиеттері. |
1 |
|
|
3 |
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. |
1 |
|
|
4 |
Ақпарат өлшем бірлігі. |
1 |
|
|
Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы – 5 сағат |
||||
5 |
Компьютер, компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері; тышқан; пернетақта. |
1 |
|
|
6 |
Компьютердің қосымша құрылғылары. |
1 |
|
|
7 |
Баспа құрылғылары. |
1 |
|
|
8 |
Есептеуіш техниканың даму тарихы. |
1 |
|
|
9 |
Электронды-есептеуіш машиналардың даму буындары. |
1 |
|
|
ІІ ТОҚСАН (7 сағат) |
||||
Компьютердің программалық жабдықтамалары – 7 сағат |
||||
10 |
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. |
1 |
|
|
11 |
Операциялық жүйе ұғымы. |
1 |
|
|
12 |
Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері. |
1 |
|
|
13 |
Файлдар, бумалар және белгішелер. |
1 |
|
|
14 |
Бумалар мен белгішелерді құру, атын өзгерту. |
1 |
|
|
15 |
Объектілерді іздеу, объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою, ақпаратты жазу және санау. |
1 |
|
|
16 |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
|
ІІІ ТОҚСАН (10 сағат) |
||||
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар – 8 сағат |
||||
17 |
Қарапайым графикалық редакторы, суретті ашу, сақтау. |
1 |
|
|
18 |
Графикалық редактордың сурет салу құралдары. |
1 |
|
|
19 |
Суреттің үзінділерін ерекшелеу, суреттің үзінділерімен жұмыс, масштаб. |
1 |
|
|
20 |
Графиктік ақпаратты өңдеу, баспаға дайындау, баспадан шығару. |
1 |
|
|
21 |
Практикалық жұмыс. |
1 |
|
|
22 |
Қарапайым мәтіндік редакторы, редактор интерфейсі, мәтінді теру ережесі. |
1 |
|
|
23 |
Мәтінді пішімдеу және редакциялау, қаріп, абзац, графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу, аралас құжаттарды құру, блокнот. |
1 |
|
|
24 |
Дыбыстық ақпаратты өңдеу, дыбысты жазу. |
1 |
|
|
Телекоммуникация – 8 сағат |
||||
25 |
Интернет, ақпаратты іздеу, интернетке қатынасу технологиясы. |
1 |
|
|
26 |
Интернет провайдері, интернетте ақпарат іздеу. |
1 |
|
|
ІV ТОҚСАН (8 сағат) |
||||
27 |
Желі ұғымы, компьютерлік желілер иерархиясы. |
1 |
|
|
28 |
Сыныптағы компьютерлік желі, практикалық жұмыс. |
1 |
|
|
29 |
Серверлер мен клиенттер, браузерлер. |
1 |
|
|
30 |
Электрондық пошта, электронды поштаның адресі. |
1 |
|
|
31 |
Жаңа хабарламаларды құру, жөнелту, тексеру. |
1 |
|
|
32 |
Хабарламаларға файлдарды енгізу, практикалық жұмыс. |
1 |
|
|
Жобалық іс-әрекет 2 сағат |
||||
33 |
Тақырып тандау, жоба жасау. |
1 |
|
|
34 |
Жобаны қорғау. |
1 |
|
|
Программа курса
Пояснительная записка
В качестве предмета «информатики» Республика Казахстан является одним из основателей государственного компонента базовой учебной программы общего среднего образования.
Перспективы развития содержания школьной науки связаны с расширением научно-исследовательского объекта в области информатики и культуры учащихся.
Тематика информатики - теоретическая основа формирования мирового информационного видео и развития компьютерных технологий и информационно-коммуникационных технологий у учащихся. Учащиеся могут изучать информатику в основном и дополнительном образовании. Учащиеся с базовым образованием смогут посещать занятия, а также дополнительные - факультативные классы, внеучебные и внеучебные мероприятия, а также внешкольное образование и обучение.
Основная цель факультативного урока в информатике - углубление содержания основной учебной программы, развитие интереса учащихся к предмету, овладение навыками, развитие и продвижение их творчества и творчества. Дополнительные классы в области информатики проводятся в соответствии с утвержденными образовательными программами.
Встроенный курс улучшает содержание плана и создает интерес учащихся и развивает их способности и гибкость в различных действиях.
Программа рассчитана на 34 часа в год. Эта программа основана на авторской программе обучения английскому языку в 6 классе. Планируется провести оперативный контроль практического обучения и создать условия для эффективного использования курса на трех языках. Студенты выполняют задания для улучшения своих навыков чтения, письма, перевода, разговора, прослушивания и прослушивания. Для обеспечения эффективности и результативности обучения учащиеся учатся с помощью ролевых игр, небольших проектов и коммуникативных методов обучения.
Цель курса: повышение качества преподавания английского языка и учебных материалов на английском языке на основе реализации программы, обеспечивающей оптимизацию школьного обучения. В информационном обществе всесторонняя подготовка учащихся, образование информационного общества и технологий, привлечение студентов к информационной культуре, выявление сущности информационных процессов в формировании глобального научного имиджа и роли информационных технологий и компьютерных технологий в развитии современного общества, умение эффективно и внимательно.
Задачи курса: развивать мышление учащихся, познавательные и творческие способности, понимать роль информатики в жизни информационного общества и развивать общие человеческие ценности, создавать навыки творчества при решении различных задач, готовить студентов к практической и ориентированной ориентации (принципы компьютерной эксплуатации, и знание основных этапов информационно-коммуникационных технологий при решении различных вопросов которая обеспечивает обеспечивает).
Основываясь на основных задачах преподавания информатики, учебная программа определяет конкретные дидактические задачи, в том числе обучение учащихся методам обучения.
В дополнение к этим основным задачам преподавание информатики на английском языке поможет обеспечить, чтобы ученики интересовались предметом, и они смогут идентифицировать информационную грамотность.
Междисциплинарные контакты:
- математика
- физика
- казахский, русский и английский языки
- история
- рисование
- чертеж
- технология
Содержание курса
Введение - 1 час:
Техническая безопасность и организация рабочих мест.
Информационно-информационные процессы - 3 часа:
Информация, типы и свойства информации. Разнообразие информации и способы их обработки. Информационная единица.
Компьютер - инструмент обработки информации - 5 часов:
Компьютер, задачи и функции компьютерного оборудования; мышь; клавиатура. Компьютерная техника. Печатные устройства. История компьютерной техники. Разработка компонентов электронных вычислительных машин.
Компьютерное программное обеспечение - 7 часов:
Общие характеристики и классификация программного обеспечения. Понятие операционной системы. Основные методы и операционные системы операционной системы. Файлы, пакеты и значки. Создавайте и переименовывайте пакеты и значки. Поиск объектов, копирование, перемещение и удаление объектов, запись и подсчет информации. Практическая работа.
Информационно-коммуникационные технологии - 8 часов:
Простой графический редактор, открывающий и сохраняющий фотографии. Инструменты рисования для графического редактора. Выражение изображений, работа со снимками, масштаб. Редактирование, публикация и публикация графической информации. Практическая работа. Простой текстовый редактор, редакторский интерфейс, текстовое правило. Форматирование и редактирование текста, редактирование шрифтов, абзацев, графическая и текстовая информация, создание смешанных документов, блокнот. Обработка звуковой информации, звукозапись.
Телекоммуникации - 8 часов:
Интернет, поиск информации, технология доступа в интернет. Интернет-провайдер, поиск информации в интернете. Сетевая концепция, иерархия компьютерных сетей. Классная компьютерная сеть, практическая работа. Серверы и клиенты, браузеры. Электронная почта, адрес электронной почты. Создание, отправка, проверка новых сообщений. Запись файлов в уведомления, практическую работу.
Проект 2 часа:
Выберите тему, создайте проект. Защита проекта.
Требования к уровню готовности учащихся:
В конце 6 класса ученики должны знать:
правила безопасности;
что является предметом информатики;
концепция информации;
типы информации;
методы обработки информации;
единица измерения информации;
задачи и возможности компьютерного оборудования;
задачи и типы программного обеспечения;
концепция операционной системы;
операционные системы;
методы управления операционными системами и основные объекты;
ответственность носителей информации;
способы работы в графическом редакторе;
как работать в текстовом редакторе;
правила текста текста;
методы редактирования текста и форматирования;
как работать с цифровыми программами обработки аудиоданных;
способы написания текстового документа;
работа с файлами;
концепция Интернета;
способы работы с Интернетом;
концепция электронной почты.
В конце 6 класса ученики должны:
соблюдение правил безопасности;
идентификация информации;
Оценка количественных параметров информационных объектов и процессов, которые: объем памяти, необходимый для хранения информации;
использование стандартного интерфейса компьютерной графики;
выполнение операций с файлами, пакетами, значками;
построение графических объектов простым графическим редактором;
ввод текста, редактирование, форматирование с помощью текстового редактора;
создание смешанных документов;
Поиск результатов по калькулятору;
записывать аудиоинформацию;
работа в Интернете;
поиск информации в Интернете;
работа с электронной почтой;
отправка документов через электронную форму.
Тематический календарный план
№ |
Темы |
Количество часов |
Время |
Примечание |
І ЧЕТВЕРТЬ (9 часов) |
||||
Введение - 1 час |
||||
1 |
Техническая безопасность и организация рабочих мест. |
1 |
|
|
Информационно-информационные процессы - 3 часа |
||||
2 |
Информация, типы и свойства информации. |
1 |
|
|
3 |
Разнообразие информации и способы их обработки. |
1 |
|
|
4 |
Информационная единица. |
1 |
|
|
Компьютер - инструмент обработки информации - 5 часов |
||||
5 |
Компьютер, задачи и функции компьютерного оборудования; мышь; клавиатура. |
1 |
|
|
6 |
Компьютерная техника. |
1 |
|
|
7 |
Печатные устройства. |
1 |
|
|
8 |
История компьютерной техники. |
1 |
|
|
9 |
Разработка компонентов электронных вычислительных машин. |
1 |
|
|
ІІ ЧЕТВЕРТЬ (7 часов) |
||||
Компьютерное программное обеспечение - 7 часов |
||||
10 |
Общие характеристики и классификация программного обеспечения. |
1 |
|
|
11 |
Понятие операционной системы. |
1 |
|
|
12 |
Основные методы и операционные системы операционной системы. |
1 |
|
|
13 |
Файлы, пакеты и значки. |
1 |
|
|
14 |
Создавайте и переименовывайте пакеты и значки. |
1 |
|
|
15 |
Поиск объектов, копирование, перемещение и удаление объектов, запись и подсчет информации. |
1 |
|
|
16 |
Практическая работа. |
1 |
|
|
ІІІ ЧЕТВЕРТЬ (10 часов) |
||||
Информационно-коммуникационные технологии - 8 часов |
||||
17 |
Простой графический редактор, открывающий и сохраняющий фотографии. |
1 |
|
|
18 |
Инструменты рисования для графического редактора. |
1 |
|
|
19 |
Выражение изображений, работа со снимками, масштаб. |
1 |
|
|
20 |
Редактирование, публикация и публикация графической информации. |
1 |
|
|
21 |
Практическая работа. |
1 |
|
|
22 |
Простой текстовый редактор, редакторский интерфейс, текстовое правило. |
1 |
|
|
23 |
Форматирование и редактирование текста, редактирование шрифтов, абзацев, графическая и текстовая информация, создание смешанных документов, блокнот. |
1 |
|
|
24 |
Обработка звуковой информации, звукозапись. |
1 |
|
|
Телекоммуникации - 8 часов |
||||
25 |
Интернет, поиск информации, технология доступа в интернет. |
1 |
|
|
26 |
Интернет-провайдер, оиск информации в интернете. |
1 |
|
|
ІV ЧЕТВЕРТЬ (8 часов) |
||||
27 |
Сетевая концепция, иерархия компьютерных сетей. |
1 |
|
|
28 |
Классная компьютерная сеть, практическая работа. |
1 |
|
|
29 |
Серверы и клиенты, браузеры. |
1 |
|
|
30 |
Электронная почта, адрес электронной почты . |
1 |
|
|
31 |
Создание, отправка, проверка новых сообщений. |
1 |
|
|
32 |
Запись файлов в уведомления, практическую работу. |
1 |
|
|
Проект 2 часа |
||||
33 |
Выберите тему, создайте проект. |
1 |
|
|
34 |
Защита проекта. |
1 |
|
|
Course program
Explanatory note
As a subject of "informatics", the Republic of Kazakhstan is one of the founders of the state component of the basic curriculum of general secondary education.
Prospects for the development of the content of school science are associated with the expansion of the research facility in the field of computer science and culture of students.
The subject of informatics is the theoretical basis for the formation of the world information video and the development of computer technologies and information and communication technologies for students. Students can learn computer science in basic and complementary education. Students with a basic education will be able to attend classes, as well as additional - elective classes, extracurricular and extracurricular activities, as well as out-of-school education and training.
The main goal of the elective lesson in computer science is the deepening of the content of the basic curriculum, the development of students' interest in the subject, the mastery of skills, the development and advancement of their creativity and creativity. Additional classes in the field of informatics are conducted in accordance with approved educational programs.
The built-in course improves the content of the plan and creates students' interest and develops their abilities and flexibility in various activities.
The program is designed for 34 hours a year. This program is based on the author's program of teaching English in the 6 th grade. It is planned to conduct operational control of practical training and create conditions for effective use of the course in three languages. Students perform tasks to improve their reading, writing, translating, speaking, listening and listening skills. To ensure the effectiveness and effectiveness of teaching, students learn through role plays, small projects and communicative teaching methods.
Purpose of the course: Improving the quality of teaching English and teaching materials in English on the basis of a program that optimizes schooling. In the information society, comprehensive preparation of students, the formation of an information society and technologies, the attraction of students to the information culture, the identification of the essence of information processes in the formation of a global scientific image and the role of information technologies and computer technologies in the development of modern society, the ability to effectively and carefully.
Course Objectives: develop students' thinking, cognitive and creative abilities, understand the role of computer science in the life of the information society and develop common human values, create creative skills in solving various problems, prepare students for practical and oriented orientation (principles of computer operation, and knowledge of the main stages of information and communication technologies when solving various issues that provides provides).
Based on the main tasks of teaching computer science, the curriculum defines specific didactic tasks, including teaching students how to learn.
In addition to these basic tasks, the teaching of computer science in English will help ensure that students are interested in the subject and they will be able to identify information literacy.
Interdisciplinary contacts:
- mathematics
- Physics
- Kazakh, Russian and English languages
- history
- Painting
- drawing
- technology
Course Content
Introduction - 1 hour:
Technical security and workplace organization.
Information and information processes - 3 hours:
Information, types and properties of information. Variety of information and ways of their processing. Information unit.
Computer - information processing tool - 5 hours:
Computer, tasks and functions of computer equipment; mouse; keyboard. Computer technology. Printing equipment. The history of computer technology. Development of components of electronic computers.
Computer software - 7 hours:
General characteristics and classification of software. The concept of the operating system. The main methods and operating systems of the operating system. Files, packages and icons. Create and rename packages and icons. Search for objects, copy, move and delete objects, record and count information. Practical work.
Nformation and Communication Technologies - 8 hours:
A simple graphical editor that opens and saves photos. Drawing tools for the graphic editor. Expression of images, work with pictures, scale. Editing, publishing and publishing graphic information. Practical work. A simple text editor, an editor interface, a text rule. Formatting and editing text, editing fonts, paragraphs, graphic and text information, creating mixed documents, notepad. Processing of sound information, sound recording.
Telecommunications - 8 hours:
Internet, information retrieval, Internet access technology. Internet provider, Information search on the Internet. Network concept, hierarchy of computer networks. Classroom computer network, practical work. Servers and clients, browsers. E-mail, e-mail address. Create, send, check new messages. Record files in notifications, practical work.
2 hours project:
Choose a theme, create a project. Protection of the project.
Requirements for student readiness:
At the end of grade 6, students should know:
safety regulations;
which is the subject of informatics;
the concept of information;
types of information;
methods of information processing;
unit of information measurement;
tasks and capabilities of computer equipment;
tasks and types of software;
the concept of an operating system;
OS;
operating system management methods and main objects;
esponsibility of information carriers;
ways to work in a graphics editor;
how to work in a text editor;
text text rules;
methods of text editing and formatting;
How to work with digital audio processing programs;
ways of writing a text document;
work with files;
concept of the Internet;
ways of working with the Internet;
concept of e-mail.
At the end of grade 6, students must:
compliance with safety rules;
identification of information;
Evaluation of the quantitative parameters of information objects and processes that: the amount of memory required to store information;
use of the standard computer graphics interface;
execution of operations with files, packages, icons;
building graphical objects with a simple graphical editor;
text input, editing, formatting with a text editor;
creation of mixed documents;
Search for results by calculator;
record audio information;
work on the Internet;
search for information on the Internet;
work with e-mail;
sending documents via electronic form.
Thematic calendar plan
Thematic calendar plan
№ |
Topics |
Number of hours |
Time |
Note |
I QUARTER (9 hours) |
||||
Introduction - 1 hour |
||||
1 |
Technical security and workplace organization. |
1 |
|
|
Information and information processes - 3 hours |
||||
2 |
Information, types and properties of information. |
1 |
|
|
3 |
Variety of information and ways of their processing. |
1 |
|
|
4 |
Information unit. |
1 |
|
|
Computer - information processing tool - 5 hours |
||||
5 |
Computer, tasks and functions of computer equipment; mouse; keyboard. |
1 |
|
|
6 |
Computer technology. |
1 |
|
|
7 |
Printing equipment. |
1 |
|
|
8 |
The history of computer technology. |
1 |
|
|
9 |
Development of components of electronic computers. |
1 |
|
|
ІІ QUARTER (7 hours) |
||||
Computer software - 7 hours |
||||
10 |
General characteristics and classification of software. |
1 |
|
|
11 |
The concept of the operating system. |
1 |
|
|
12 |
The main methods and operating systems of the operating system. |
1 |
|
|
13 |
Files, packages and icons. |
1 |
|
|
14 |
Create and rename packages and icons. |
1 |
|
|
15 |
Search for objects, copy, move and delete objects, record and count information. |
1 |
|
|
16 |
Practical work. |
1 |
|
|
ІІІ QUARTER (10 hours) |
||||
Nformation and Communication Technologies - 8 hours |
||||
17 |
A simple graphical editor that opens and saves photos. |
1 |
|
|
18 |
Drawing tools for the graphic editor. |
1 |
|
|
19 |
Expression of images, work with pictures, scale. |
1 |
|
|
20 |
Editing, publishing and publishing graphic information. |
1 |
|
|
21 |
Practical work. |
1 |
|
|
22 |
A simple text editor, an editor interface, a text rule. |
1 |
|
|
23 |
Formatting and editing text, editing fonts, paragraphs, graphic and text information, creating mixed documents, notepad. |
1 |
|
|
24 |
Processing of sound information, sound recording. |
1 |
|
|
Telecommunications - 8 hours |
||||
25 |
Internet, information retrieval, Internet access technology. |
1 |
|
|
26 |
Internet provider, Information search on the Internet. |
1 |
|
|
ІV QUARTER (8 hours) |
||||
27 |
Network concept, hierarchy of computer networks. |
1 |
|
|
28 |
Classroom computer network, practical work. |
1 |
|
|
29 |
Servers and clients, browsers. |
1 |
|
|
30 |
E-mail, e-mail address. |
1 |
|
|
31 |
Create, send, check new messages. |
1 |
|
|
32 |
Record files in notifications, practical work. |
1 |
|
|
2 hours project |
||||
33 |
Choose a theme, create a project. |
1 |
|
|
34 |
Protection of the project. |
1 |
|
|