Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді.

    АКТ 3 сынып

    §1.. Біздің айналамыздағы ақпарат

    Мектеп:



    Күні:


    Мұғалімніңаты-жөні:



    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Оқу мақсаттары

    3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру.



    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушыларүшін:

    Ақпаратүғымының, ақпарат көзімен, ақпаратты өңдейтін құрал - компьютермен танысады.



    Көптеген оқушылар үшін:

    Ақпаратты қабылдау түрлерімен, компьютердің қолданушы міндетін шешу құрылғысы екендігін ажырата алады.



    Кейбір оқушылар үшін:

    Ақпараттардың түрлерін ажыратып, практикада қолдануға дағдыланады.



    Бағалау критерийі

    Ақпарат ұғымымен, ақпарат көзімен, ақпаратты өңдейтін құрал - компьютер құрылғыларының атауын, анықтамасын біледі.

    Ақпарат түрлері мен ақпарат көздерін ажырата алады.

    Практика жүзінде ақпараттармен жұмыс жасап, ақпаратты өңдеу құрылғысын қолдана алады.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәндік лексика және терминология:Ақпарат және компьютер атауымен танысады.Ақпаратты (лат.informatio - түсіндіру, мазмұндау) қолданады. Компьютерлік сауаттылық ( ағылшын тілінен: computer literacy)

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:ақпарат үғымына қатысты тіркестер мен сөйлемдерді пайдалану.



    Құндылықтарға баулу

    Сабақта жауапкершілік, айқындық,құрмт, ынтымақтастық. Бір - бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.



    Пәнаралық байланыс

    Математика, жаратылыстану, музыка, бейнелеу өнері.



    Тірек білім, білік, дағдылар

    «ақпарат» ұғымы, сезім мүшелірінің қызметі



    Жоспар



    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланғаніс-әрекет

    Қосымша ресурстар




    Басталуы


    Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін "Досыма тілек"тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

    1- топ:Ақпарат

    2 -топ: Компьютер

    Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады.

    Бағалау критерийлері таныстырылып өтеді (бағалау парағы төменде көрсетілген)

    А 4 қағазы, жұмбақ, өлең, мақал-мәтел







    Оқулық


    Негізгі бөлім



    Білу









    "Суреттер сойлейді"әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын оқушылармен бірлесе отырып анықтау.

    Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    Әрқайсысы әрқайсысын оқытады ( сондай-ақ "Бәіреуін аласың - біреуін бересің") топтық жұмыс.

    1. Ақпарат деген не?

    2. Біз ақпаратты қайдан аламыз?

    3. Қандай ақпарат көздері бар?

    4. Компьютер, компьютерлік сауаттылық деген не?

    Сұрақтары талқыланып сұралады бірлескен жұмыс.

    Топтар бірін-бірі өзара бағалайды.

    А 3 қағазы,






    оқулық






    Сабақтың ортасы

    Түсіну



    Сұрақтарды "Бір минут" әдісі арқылы сұрау. Оқушылар сұрақтарға бір минуттың ішінде қысқа әрі нақты жауап береді/жеке жұмыс/

    1. Не себепті ақпарат біздің өміріміз үшін маңызды?

    2. Ақпаратты өңдеу деген қалай түсінесің?

    3.Ақпаратты не үшін өңдейміз?



    оқулық




    Қолдану



    Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды /жеке жұмыс/



    диск


    Сергіту жаттығу

    Оқушылар интербелсенді тақтадағы бейнероликтен көз жаттығуларын қайталайды.





    Талдау

    Тапсырманы "Графикалық органайзер" түрінде орындайды / Белсенді оқыту, топтық жұмыс/

    1 топ / Балық қаңқасы/

    2 топ / Бес неліктен әдісі/

    1. Қандай сезім мүшесімен қабылданған ақпарат есімізде көбірек қалады?

    2. Ақпаратты қабылдайтын сезім мүшелерін салыстырып шық



    Аяқта-луы

    Жинақтау

    Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды.

    Тапсырмалар орындалып болғаннан соң, дұрыс нұсқасымен тексеріп, смайликтер арқылы бағалайды.

    жұмыстар-ды марапаттау


    Рефлек-сия

    3 мин.

    - сабақтағы көңіл күйім қандай болды?

    - бүгін қандай ақпарат алдым?

    - алған ақпаратты кімдермен бөлісер едің?


    Үй тапсыр-масы



    1. Оқулық және жұмыс дәптерімен жұмысты жалғастыру.

    2. Үйде қалаған екі затты алып, оларды ақпаратты қабылдаудың 5 тәсілі бойынша салыстырып, нәтижесін дәптерге түсіріңіз.

    3. Ойлан! айдарының сұрақтарына ақпарат жинақтау.












    АКТ 3 сынып



    §.2. Компьютердің қауіпсіздік

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары


    3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау.

    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:

    Компьютер құрылғыларымен , сандық құрылғылармен жұмыс жасау кезіндегі есте сақтайтын қауіпсіздік ережесімен танысады.

    Көптеген оқушылар үшін:

    Компьютер құрылғылармен, сандық құрылғыларды қолданғанда ережелерді қатаң есте сатау мен көз жаттығуларын жасау мен компьютерде ұзақ отыру адам ағзасына зиянды екендігін біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Қомпьютер құрылғылары мен сандық құрылғылармен практикалық жұмыс жасағанда ережелерді қатаң есте сақтап қолдана алады..

    Бағалау критерийі

    Компьютер қрылғыларымен, сандық құрылғылармен жұмыс жасау кезіндегі есте сақтайтын қауіпсіздік ережелерін біледі.

    Практика жүзінде компьютер құрылғылармен, сандық құрылғылармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтап, қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәндік лексика және терминология:

    Қауіпсіздік- безопасность-security

    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Компьютермен жұмысжасағанда есте сақтайтын қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерімен танысып сөздік қоры молаяды.

    Пәнаралық байланыс

    Матетатика, ағылшын тілі

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекет

    қосымша ресурстар





    Басталуы


    Білу

    Психологиялық ахуал орнату.

    "Ыстық алақан" атты психологиялық тренинг өткізу.

    (Оқушылар алақандарын бір-біріне жақын ұстап, ыстық лебізін білдіреді. (Мысалы: әдемісің, ақылдысың, т.б))

    Топқа бөлу. Қиылған суреттер арқылы оқушылар топтастырылады.

    "Ойлан,жұптас,бөліс" әдісі арқылы сұрақтар беріледі / топтық жұмыс/

    1.компьютермен жұмыс жасағанда қандай негізгі ережелерді қолданамыз?

    2. Мониторға дейінгі арақашықтық қанша болу керек?

    3.Қандай көз жаттығуларын білесің? топтар бірін - бірі өзара бағалайды.

    А 4 қағазына пернетақта, компьютер, монитор, тінтурі, сканер деп жазылған куветкалар топ атауы ретінде қолдануға болады.







    Стикерлер немесе, дәптерге кесте толтырады


    Негізгі бөлім

    Түсіну

    Екі топқа "Кластер құрастыру" / топтық жұмыс

    І топ

    1. Неліктен компьютермен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау керек?

    ІІ топ.

    2.Компьютерде ұзақ уақыт отыру неліктен денсаулыққа зиян?



    Компьютер құрылғыларының кеспе суреттері.


    Қолдану

    Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/

    диск


    Сергіту жаттығуы

    Көзге арналған жаттығуларды жасау



    Талдау

    Венн диограммасы

    Суреттерді салыстырып қайсысының дұрыс отырғанын айт. Өз ойыңды дәлелде / жұптық жұмыс/

    Оқушылар бір-біріне "Екі жұлдыз бір тілек"арқылы кері байланыс жасайды

    Оқулық

    суреттер



    Аяқталуы

    Жинақтау


    Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды


    Жұмыс дәптері



    Рефлексия

    Бүгін не үйрендім? Көңіл күйім қандай болды? Неден қиналдым? Үйде нені қайталаймын?

    Үй тапсырмасы

    Компьютер қауіпсіздігі




























    Тексерілді


    АКТ 3 сынып


    § 3. Компьютердің құрылғылары

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    3.1.1.1 - енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;


    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:

    Компьютердің енгізу және шығару құрылғыларын біледі.

    Көптеген оқушылар үшін:

    Енгізу және шығару құрылғыларының қандай қызмет атқаратындығын ажырата алады

    Кейбір оқушылар үшін:

    Енгізу , шғару құрылғыларын практика жүзінде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәндік лексика және терминология:

    Процессор, жады сөздерін қолданады.Пернетақтадағы пернелер атауымен танысады.

    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы.

    Пайдалы сөздер мен тіркестер енгізу, шығару құрылғыларының ережелеріғ қызметтүрлерін пайдаланады.

    Тірек білім, білік, дағдылар

    Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп осы сабақпен логикалық көпір құру

    Жоспар

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған

    Уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    қосымша ресурстар




    Басталуы




    3 мин.





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Касымова Шолпан Сайлаубаевна
    04 Желтоқсан 2019
    23223
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    информатика пәнініен ҚМЖ 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    информатика пәнініен ҚМЖ 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдер үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді.

    АКТ 3 сынып

    §1.. Біздің айналамыздағы ақпарат

    Мектеп:



    Күні:


    Мұғалімніңаты-жөні:



    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Оқу мақсаттары

    3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру.



    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушыларүшін:

    Ақпаратүғымының, ақпарат көзімен, ақпаратты өңдейтін құрал - компьютермен танысады.



    Көптеген оқушылар үшін:

    Ақпаратты қабылдау түрлерімен, компьютердің қолданушы міндетін шешу құрылғысы екендігін ажырата алады.



    Кейбір оқушылар үшін:

    Ақпараттардың түрлерін ажыратып, практикада қолдануға дағдыланады.



    Бағалау критерийі

    Ақпарат ұғымымен, ақпарат көзімен, ақпаратты өңдейтін құрал - компьютер құрылғыларының атауын, анықтамасын біледі.

    Ақпарат түрлері мен ақпарат көздерін ажырата алады.

    Практика жүзінде ақпараттармен жұмыс жасап, ақпаратты өңдеу құрылғысын қолдана алады.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәндік лексика және терминология:Ақпарат және компьютер атауымен танысады.Ақпаратты (лат.informatio - түсіндіру, мазмұндау) қолданады. Компьютерлік сауаттылық ( ағылшын тілінен: computer literacy)

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:ақпарат үғымына қатысты тіркестер мен сөйлемдерді пайдалану.



    Құндылықтарға баулу

    Сабақта жауапкершілік, айқындық,құрмт, ынтымақтастық. Бір - бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.



    Пәнаралық байланыс

    Математика, жаратылыстану, музыка, бейнелеу өнері.



    Тірек білім, білік, дағдылар

    «ақпарат» ұғымы, сезім мүшелірінің қызметі



    Жоспар



    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланғаніс-әрекет

    Қосымша ресурстар




    Басталуы


    Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін "Досыма тілек"тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

    1- топ:Ақпарат

    2 -топ: Компьютер

    Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады.

    Бағалау критерийлері таныстырылып өтеді (бағалау парағы төменде көрсетілген)

    А 4 қағазы, жұмбақ, өлең, мақал-мәтел







    Оқулық


    Негізгі бөлім



    Білу









    "Суреттер сойлейді"әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын оқушылармен бірлесе отырып анықтау.

    Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    Әрқайсысы әрқайсысын оқытады ( сондай-ақ "Бәіреуін аласың - біреуін бересің") топтық жұмыс.

    1. Ақпарат деген не?

    2. Біз ақпаратты қайдан аламыз?

    3. Қандай ақпарат көздері бар?

    4. Компьютер, компьютерлік сауаттылық деген не?

    Сұрақтары талқыланып сұралады бірлескен жұмыс.

    Топтар бірін-бірі өзара бағалайды.

    А 3 қағазы,






    оқулық






    Сабақтың ортасы

    Түсіну



    Сұрақтарды "Бір минут" әдісі арқылы сұрау. Оқушылар сұрақтарға бір минуттың ішінде қысқа әрі нақты жауап береді/жеке жұмыс/

    1. Не себепті ақпарат біздің өміріміз үшін маңызды?

    2. Ақпаратты өңдеу деген қалай түсінесің?

    3.Ақпаратты не үшін өңдейміз?



    оқулық




    Қолдану



    Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды /жеке жұмыс/



    диск


    Сергіту жаттығу

    Оқушылар интербелсенді тақтадағы бейнероликтен көз жаттығуларын қайталайды.





    Талдау

    Тапсырманы "Графикалық органайзер" түрінде орындайды / Белсенді оқыту, топтық жұмыс/

    1 топ / Балық қаңқасы/

    2 топ / Бес неліктен әдісі/

    1. Қандай сезім мүшесімен қабылданған ақпарат есімізде көбірек қалады?

    2. Ақпаратты қабылдайтын сезім мүшелерін салыстырып шық



    Аяқта-луы

    Жинақтау

    Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды.

    Тапсырмалар орындалып болғаннан соң, дұрыс нұсқасымен тексеріп, смайликтер арқылы бағалайды.

    жұмыстар-ды марапаттау


    Рефлек-сия

    3 мин.

    - сабақтағы көңіл күйім қандай болды?

    - бүгін қандай ақпарат алдым?

    - алған ақпаратты кімдермен бөлісер едің?


    Үй тапсыр-масы



    1. Оқулық және жұмыс дәптерімен жұмысты жалғастыру.

    2. Үйде қалаған екі затты алып, оларды ақпаратты қабылдаудың 5 тәсілі бойынша салыстырып, нәтижесін дәптерге түсіріңіз.

    3. Ойлан! айдарының сұрақтарына ақпарат жинақтау.












    АКТ 3 сынып



    §.2. Компьютердің қауіпсіздік

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары


    3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау.

    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:

    Компьютер құрылғыларымен , сандық құрылғылармен жұмыс жасау кезіндегі есте сақтайтын қауіпсіздік ережесімен танысады.

    Көптеген оқушылар үшін:

    Компьютер құрылғылармен, сандық құрылғыларды қолданғанда ережелерді қатаң есте сатау мен көз жаттығуларын жасау мен компьютерде ұзақ отыру адам ағзасына зиянды екендігін біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Қомпьютер құрылғылары мен сандық құрылғылармен практикалық жұмыс жасағанда ережелерді қатаң есте сақтап қолдана алады..

    Бағалау критерийі

    Компьютер қрылғыларымен, сандық құрылғылармен жұмыс жасау кезіндегі есте сақтайтын қауіпсіздік ережелерін біледі.

    Практика жүзінде компьютер құрылғылармен, сандық құрылғылармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтап, қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәндік лексика және терминология:

    Қауіпсіздік- безопасность-security

    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Компьютермен жұмысжасағанда есте сақтайтын қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерімен танысып сөздік қоры молаяды.

    Пәнаралық байланыс

    Матетатика, ағылшын тілі

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекет

    қосымша ресурстар





    Басталуы


    Білу

    Психологиялық ахуал орнату.

    "Ыстық алақан" атты психологиялық тренинг өткізу.

    (Оқушылар алақандарын бір-біріне жақын ұстап, ыстық лебізін білдіреді. (Мысалы: әдемісің, ақылдысың, т.б))

    Топқа бөлу. Қиылған суреттер арқылы оқушылар топтастырылады.

    "Ойлан,жұптас,бөліс" әдісі арқылы сұрақтар беріледі / топтық жұмыс/

    1.компьютермен жұмыс жасағанда қандай негізгі ережелерді қолданамыз?

    2. Мониторға дейінгі арақашықтық қанша болу керек?

    3.Қандай көз жаттығуларын білесің? топтар бірін - бірі өзара бағалайды.

    А 4 қағазына пернетақта, компьютер, монитор, тінтурі, сканер деп жазылған куветкалар топ атауы ретінде қолдануға болады.







    Стикерлер немесе, дәптерге кесте толтырады


    Негізгі бөлім

    Түсіну

    Екі топқа "Кластер құрастыру" / топтық жұмыс

    І топ

    1. Неліктен компьютермен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау керек?

    ІІ топ.

    2.Компьютерде ұзақ уақыт отыру неліктен денсаулыққа зиян?



    Компьютер құрылғыларының кеспе суреттері.


    Қолдану

    Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/

    диск


    Сергіту жаттығуы

    Көзге арналған жаттығуларды жасау



    Талдау

    Венн диограммасы

    Суреттерді салыстырып қайсысының дұрыс отырғанын айт. Өз ойыңды дәлелде / жұптық жұмыс/

    Оқушылар бір-біріне "Екі жұлдыз бір тілек"арқылы кері байланыс жасайды

    Оқулық

    суреттер



    Аяқталуы

    Жинақтау


    Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды


    Жұмыс дәптері



    Рефлексия

    Бүгін не үйрендім? Көңіл күйім қандай болды? Неден қиналдым? Үйде нені қайталаймын?

    Үй тапсырмасы

    Компьютер қауіпсіздігі




























    Тексерілді


    АКТ 3 сынып


    § 3. Компьютердің құрылғылары

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    3.1.1.1 - енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;


    Сабақтың

    мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:

    Компьютердің енгізу және шығару құрылғыларын біледі.

    Көптеген оқушылар үшін:

    Енгізу және шығару құрылғыларының қандай қызмет атқаратындығын ажырата алады

    Кейбір оқушылар үшін:

    Енгізу , шғару құрылғыларын практика жүзінде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәндік лексика және терминология:

    Процессор, жады сөздерін қолданады.Пернетақтадағы пернелер атауымен танысады.

    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы.

    Пайдалы сөздер мен тіркестер енгізу, шығару құрылғыларының ережелеріғ қызметтүрлерін пайдаланады.

    Тірек білім, білік, дағдылар

    Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп осы сабақпен логикалық көпір құру

    Жоспар

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған

    Уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    қосымша ресурстар




    Басталуы




    3 мин.





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 3 сынып
    04.12.2019
    23223
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Касымова Шолпан Сайлаубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации