Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатика пәнінің сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
ҚМДБ «Сарыағаш» медресе колледжі
Информатика пәні бойынша
мұғалімнің сабақ жоспары
2016-2017 оқу жылы
Орындаған: Байтемирова Г.Ж.
Сарыағаш-2016
1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: І бөлім. Ақпарат және ақпарат үдерістері
§1. Техникалық қауіпсіздік ережесі. §2. Әлемнің ақпараттық кезеңі бейнесі.
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Пәнге жалпы шолу. Шәкірттерді информатика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Қазіргі заман талабы ол – компьютер.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа материалдарды үйрену сабағы
Сабақтың әдісі: Практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру әдісі
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер, графикалық сызба.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Информатика пәніне жалпы шолу. Шәкірттерді информатика пәніне деген қызығушылығын арттыру. Қазіргі заман талабы ол – компьютер.
Техникалық қауіпсіздік ережесін информатика сабағында міндетті түрде сақтау керек.
Техникалық қауіпсіздік ережесі төмендегідей:
ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ
Информатика кабинетіне рұқсатсыз кіруге болмайды. Компьютер кабинетіне тыныш кіру және өз орнын алу керек. Информатика кабинетінде сырт киіммен отыруға болмайды. Тұрған компьютердің жарамсыздығының болмауына көз жеткізу керек. Кірерде есікке бір-бірін итеруге болмайды. Ақау болған жағдайда мұғалімге хабарлау қажет. Қосқыш сымдарды қозғауға болмайды, Жұмысты рұқсатпен бастау керек. Токқа қосқыш сымдарды түртуге болмайды. Басқа компакт дискі мен дискеттерді әкелуге болмайды . Ақауды өз бетінше жөндеуге тырысуға болмайды Сабаққа қатысы жоқ ойындарды, музыканы, басқа бағдарламаны қосуға болмайды Кір қолмен жұмыс істеуге болмайды. Пернетақтаны ұрмай ақырын басу керек Экранға тиісуге, монитор артына, жүйелік блок артына тиісуге болмайды . Су қолмен жұмыс істеуге болмайды. Мониторға 60-70 см қашықтықта отыру керек. Пернетақтаны токқа қосылғаннан кейін басу керек. Компьютерге заттар қоюға болмайды Жұмыс біткеннен кейін жұмыс орнын жинау керек. Мұғалімнің рұқсатынсыз жұмысқа кірісуге болмайды . Желдеткіш тесіктеріне қаламды т.б. заттарды салуға тыйым салынады. Кабинетке вирустар мен зиян келтіретін бағдарламалар әкелуге болмайды Мультимедиамен жұмыста дауысты қатты шығаруға болмайды.
Ақпарат және ақпарат үдерістері
Ақпарат – адамнан да ерте туған құбылыс. Ақпарат қоршаған орта мен онда болып жатқан әртүрлі құбылыстар туралы мәліметтер жиынытығын айтамыз. Ақпарат таңба мен стгналдардан тұрады. Аадамдар оны әртүрлі жағдайда қабылдайды. Ақпарат өзектілік және толықтылық деген қасиеттерге ие.
Ақпараттану (Информатика )- ЭЕМ арқылы ақпаратты жинау, сақтау, түрлендіру, жеткізу және оны пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін зерттейтін жаңа ғылыми пән.
Ақпарат қамтамасыз ету Ақпараттық жүйе мен ақпараттық технологияға қажетті элементтерінің бірі басқарылатын нысанның күйін және басқару шешімін сипаттайтын ақпаратты бейнелейді.
Ә лемнің ақпараттық бейнесі.
ІV. Қорытынды : Ақпарат және ақпарат үдерістері. Әлемнің ақпараттық кезеңі бейнесі. Техникалық қауіпсіздік ережесі.Тақырыпты толық түсіндірген соң, шәкірттерден түсінген түсінбегенін сұрап көру.
V. Үйге тапсырма: Информатика 10 сынып оқулықтағы. І тарау, §1, §2 оқып келу.
2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық жүйелер және ресурстар.
§3. Білім берудің ақпараттық ресурстары
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу.Әрбір шәкірттен қоғамға пайда көрсететін иманды тұлға ретінде даярлау.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа материалдарды үйрену сабағы
Сабақтың әдісі: Практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру әдісі
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер, компьютердің қосымша құрылғылары
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен сабақ бойынша сұрап, дайындығын тексеру
-
Ақпарат дегеніміз не?
-
Ақпаратты түрлендіру
-
Компьютерлік сауаттылық дегеніміз не?
-
Дербес компьютердер жайында мәлімет сұрау.
ІІІ.
3-сабақ
Сабақтың тақырыбы: ІІ ТАРАУ. Компьютер- ақпаратты өңдеу құралы
§4. Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу.Әрбір шәкірттен қоғамға пайда көрсететін иманды тұлға ретінде даярлау.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Компьютердің қосымша құрылғыларымен жұмыс
Сабақтың әдісі: Практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру әдісі- Басып шығарғышпен жұмыс
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен сабақ бойынша сұрап, дайындығын тексеру
ІІІ.
4-сабақ
Сабақтың тақырыбы: §5. Компьютердің қосымша құрылғыларын баптау және орнату
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу. Шәкірттерді елге қызмет көрсететін иманды тұлға ретінде қалыптастыру.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа материалдарды , қосымша құрылғылармен жұмыс жасап үйрену сабағы
Сабақтың әдісі: Практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру әдісі Басып шығарғышпен танысу.
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер, компьютердің қосымша құрылғылары
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару,
-
Компьютер сыныбын сабақ өтуге дайындығын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен сабақ бойынша сұрап, дайындығын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Қосымша құрылғылар- дербес компьютердің жүйелік блогына қосымша жалғанатын құрылғылар. Олардың жүйелік блогтың сыртына да, ішіне де қосуға болады.
ДК-дің қосымша құрылғыларына : дыбыс колонкалары, микрофон, принтер, мәтіналғы, модем және т.б. жатады.
Дыбыс колонкалары- дыбысытық ақпаратты шығару құрылғысы.
Принтер – ақпаратты дербес компьютерден қағазға басып шығаруға арналған құрылғы. Олардың бүріккіш, лазерлік ,3Д принтері
Бүріккіш принтер бояулардың көмегімен басып шығарады. Бүріккіш принтерлер бояулардың көмегімен басып шығарады.
Бүріккіш принтердің суреті 3D принтердің суреті.
3D принтердің қызметі- физикалық нысанның сандық үшөлшемді моделін қабаттар құру әдісі арқылы шығаратын құрылғы. Құрамында пластик, смола, керамика, металл, тағы басқа қоспалары бар.
Windows жүйесі – графиктік орта болғандықтан мұнда кез келген программадан мәтінді баспаға шығармастан бұрын, ең алдымен принтерді жұмысқа алдын ала баптап алған жөн. Ол үшін мынадай іс-әрекеттер тізбегі орындалуы тиіс:
І. Принтерді орнату:
а) принтерді компьютерге қосу
Іске қосу Баптау Принтерлер командасын орындау;
б) Осы сәтте ашылатын терезеге Windows жүйесінде тіркелген барлық принтерлердің белгісі және «принтерді орнату» белгісі шығады.
в) «Принтерді орнату» белгісінде тышқанды екі рет шертіп «принтерді орнату шебері» терезесін ашамыз;
г) «Принтерді орнату шебері» ұсыныстарына сәйкес әрекеттерді орындау;
Желілік принтерді орнату және пайдалану үшін келесі командаларды орындаймыз: Басқару панелі → Қондырғылар және принтерлер→Орнату командасын орындацймыз.
Желілік принтерді орнату үшін Желілік орта командасын таңдаймыз.
Мәтіналғы (Сканер) –мәтіндік және графикалық ақпаратты (суретті, сызбаларды) қағаздан дербес компьютерге енгізу құралы.
Мәтіналғыны орнату- үшін драйвер туралы мәселені шешіп болып, шнур арқылы мәтіналғыны компьютерге жалғаған соң, Windows автоматты түрде құрылғыны орнатады.
Мәтіналғы ескі болса, орнатуды өз қолдарыңмен іске асыруға тура келеді. Пуск арқылы басқару панелі деген мәзірге барып, терезенің сол жақ жоғарғы бөлігіндегі Қосымша құрылғы атты батырманы басып, Windows –тың айтқан барлық қадамдарын орындап шығасыңдар.
Желілік мәтіналғыны орнату – Басқару панелінің Іздеу бөліміне «Желі» деген жазуды енгіземіз. Содан кейін Қондырғыларды және желілік дербес компьютерлерді көру атты бөлімге кіреміз – Орнату батырмасын басамыз.
Web камера орнату үшін компьютерге арнайы шнуры арқылы қосып, арнайы драйверін орнатамыз. Web камера арқылы адамдар ғаламтор арқылымыңдаған километрдегі ғаламторда отырған танысыңмен жүзбе-жүз сөйлесу, ақпарат алмасуға мүмкіндік береді.
Модем-дербес компьютерді жай телефон желісіне қосуға арналған құрылғы.
Ақпарат тасығыштар:
-
Қатты диск (винчестер)- үлкен көлемді деректер мен программаларды ұзақ уақытқа сақтайтын негізгі құрылғы.
-
Жұмсақ диск (дискета)-
-
Лазерлік дискілер (CD6 DVD)- жазылған деректер диск бетінен шағылатын лазерлік сәулелердің көмегімен оқылады.
-
Флеш-жадылар- ақпаратты бірнеше рет қайталап жазуға болады.
Сыйымдылық – тасығышта сақталатын ақпараттың шектік сандық мөлшері.
ІV. Қорытынды: Компьютердің қосымша құрылғыларын баптау және орнату, принтер мен сканерді орнату баптау тақырыбын толық түсіндіру үрдісі аяқталады. Сабақты түсінгендігі жайында шәкірттерден сұрақ қою арқылы сұрап тексеру.
V. Үйге тапсырма: Оқулықтан – 5 параграфты оқып келу.
VІ. Бағалау : Шәкірттердің білімдеріне қарай бағалау.
Сабақтың тақырыбы: ІІІ тарау. Ақпараттық технологиялар
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу.Әрбір шәкірттен қоғамға пайда көрсететін иманды тұлға ретінде даярлау.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Компьютердің қосымша құрылғыларымен жұмыс
Сабақтың әдісі: Практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру әдісі- Басып шығарғышпен жұмыс
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен сабақ бойынша сұрап, дайындығын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Адамдардың бәрі суретті жақсы сала алмайды. Сондықтан адамзат ұзақ жылдар бойы графикалық бейнелерді құруды механизациялауға тырысты және бұған есептеу техникасының арқасында қол жеткізді.
Дербес компьютерлік графикада екі бағыт бар: бейнелерді құру және бар бейнелерді өңдеу.
Графикалық редакторлардың түрі көп. Олардың бірі- сурет салу үшін, екіншілері – 3Д графика құру үшін қолданылса, үшіншілері күрделі инженерлік сызбалар жасауға мүмкіндік береді.
Қандай графикалық редакторларды білесіңдер?
Графикалық редакторды таңдау сендердің мақсаттарың мен дербес компьютерлеріңнің мүмкіндіктеріне тәулелді. Мысалы, сабаққа хабарлама
Сабақтың тақырыбы: ІV тарау. Мәтіндік процессор
§ 9.Мәтіндік процессор туралы түсінік. Құжат құру
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу.Әрбір шәкірттен қоғамға пайда көрсететін иманды тұлға ретінде даярлау.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Microsoft Office - программасының жаңа тәсілдерін меңгеру - Word 2013
Сабақтың әдісі: Word 2013-пен жұмыс
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен тараулар бойынша қайталау сұрақтарын қою.
-
Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы дегеніміз не?
-
Қосымша құрылғыларды ата?
-
Мәтіналғыны қалай орнатамыз?
ІІІ.
Сабақтың тақырыбы: § 10. Құжаттың түрін баптау. Құжатты қарау тәртіптері. Терезелерді бөлу, ретке келтіру.
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу.Әрбір шәкірттен қоғамға пайда көрсететін иманды тұлға ретінде даярлау.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Терезелермен жұмыс жасап үйрену.
Сабақтың әдісі: Word 2013-ты құжат құру, баптау
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен тараулар бойынша қайталау сұрақтарын қою.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Мәтіндік процессор- Microsoft Office Word программасын іске қосқанда ашылған құжат терезесінде Құрал-саймандар және Пішімдеу панельдері болмайды. Сондықтан оны өзіміз баптаймыз.
Б асты мәзір жолынан Пішімдеу және стандартты панельдерді орнатамыз.
Және де түрлендіруге болады. Масштабты өзгертуге болады. Әртүрлі өзгеріске енгізе аламыз.
Құжатты қарау тәртіптері
-
Беттің орналасуы-құжаттың төменгі және жоғарғы колонтитулдарын қосып, құжаттың баспаға шығатын нақты түрін көрсетеді. Бұл режімде құжатты қалай енгізсек, сол қалпында көруге болады.
-
Оқу режімінде жұмыс жасап отырған бет экранда тұтас ашылады, ал терезенің жоғарғы бөлігінде беттер арасында ауысуға арналған бағыттағыштар бар. Егер осындай бағыттағышқа шертсе, онда көріп отырған бет келесі немесе алдыңғы бетке ауысады. Оқу режіміне өткен кезде Көру параметрлерінің мәзірі пайда болады. Осы мәзірді пайдаланып құжатты өздеріңе қолайлы етіп көруге болады.
-
Веб құжат режімі веб парақтарды жасау үшін қолданылады. Бұл режімде беттің келбетін көруге болады. Мәтін әрқашан құжат терезесне сыйып тұрады, ал графика браузерде қалай көрінсе, солай орналасады.
-
Құрылым режімі үлкен мәтіні бар құжат жасау үшін қолданылады. Бұл режім құжат стилі көмегімен пішімделген болса қолайлы.
-
Черновик
-
Алдын ала қарау режимі
Сабақтың тақырыбы: VI
§ 10. Құжаттың түрін баптау. Құжатты қарау тәртіптері. Терезелерді бөлу, ретке келтіру.
Сабақтың мақсаты: 1. Біліктілік. Сауаттылыққа баулу.Әрбір шәкірттен қоғамға пайда көрсететін иманды тұлға ретінде даярлау.
2. Тәрбиелік. Студенттерді топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру, ұқыптылыққа, бірлікке, әділдікке тәрбиелеу
3. Дамытушылық. Шәкірттердің сөйлеу қабілетін дамыту, әдеби тілде жетік сөйлесуге дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру.
Сабақтың түрі: Терезелермен жұмыс жасап үйрену.
Сабақтың әдісі: Word 2013-ты құжат құру, баптау
Көрнекілігі: Оқулық. Жұмыс дәптері. Дербес компьютерлер, ноутбуктер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Шәкірттермен сәлемдесу
-
Шәкірттерді түгелдеу.
-
Шәкірттердің назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Шәкірттерден өткен тараулар бойынша қайталау сұрақтарын қою.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
WINDOWS 7 –нің негізгі нысандар мен оның басқару жолдары. WINDOWS 7-нің файлдары мен бумалары. Файлдық құрылым амалдары.