Информатикадан ашық сабақ, 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Информатикадан ашық сабақ, 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

5.1В Интернеттегі қауіпсіздік

1 жалпы орта білім беретін мектеп

Информатика пәні

Күні: 25/09

Ф.Ихсанова

Сынып: 5 а, 5в, 5д

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?

§4.Файл және бумамен жұмыс

Оқу мақсаттары

5.4.2.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау



Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар

Файл, бума, таңбаша анықтааларын біледі

Оқушылардың басым бөлігі

Файлдардың кеңейтілімі не үшін қажет екендігін түсінеді

Кейбір оқушылар

Файлды сақтау барысында нені түсіну керектігін түсінеді

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Ой генерациясы», «Білгіш оқушы» , «Ой шақыру»

Ресурстар

Оқулық, слайд

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, математика, музыка

Сабақ барысы

Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

Тренинг. «Сөзімді аяқта».

Қарапайым лабиринт дегеніміз не?

/оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады/


Психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, оқушылар браузердің суреттерінен мозайка құрастыру арқылы топтасады.

Үй тапсырмасын тексеру

  • Шығармашылық тапсырма «Менің ойымдағы компьютерім»

Шығармашылық тапсырмасын оқушылар тобымен ақылдасып қорғайды

Жаңа білім

минут

Әр топқа: Интернет ұғымы туралы мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі.

1 топ: Компьютердің атқаратын қызметі

2 топ: 3-кесте. Файлдың кеңейтілімі

3 топ: Бумалардың орналасу реті,19-сурет

Теория бойынша оқулықтағы «Білу», «Түсіну» , «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалар

(топтық жұмыс, мұғаліммен бірге талдау)

«Білу» тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  • Кез келген құжат қалай сақталады ?


«Түсіну» тапсырмасы берілген сыни сұрақтарға дәптерге жауап жазады.

1-топ. Пиктограмма неүшін қажет ?

2-топ. Не себепті буманың атын файл мазмұнына сәйкес қояды?

3 топ: Иерархия неліктен маңызды?

«Талдау» тапсырмасы.

3-тапсырма, 34-бет

Компьютерлік бума мен қарапайым бума салыстыру. Венн диаграммасы

«Жинақтау» 35-бет

1.Кестені дәптеріңе толтыр

2.Файл кеңейтілімін анықта

«Қолдану», «Бағалау» тапсырмалары.



«Қолдану» тапсырмасы. 35-бет

  • Компьютерде орындау (1,2,3)

Бағалау. Кері байланыс.

Әр топ бір-бірін бағалайды.

Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.

Үй тапсырмасы

§4, 35-бет кесте толтыруды аяқтау

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпыбаға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралын емесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
1146
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі