Сабақ: Информатика
Тақырыбы:Роботтың түрлері және
оларды қолдану
|
Мектеп:
|
Күні: .
11.01.2021ж
|
Мұғалімнің есімі: Тәжімағанбет
Жеміс
|
Сынып: 5к
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
5.4.3.1 робот анықтамасын
тұжырымдау;
5.4.3.2 Роботтардың түрлерінің үлгілері және
оларды қолдану салаларына мысал келтіру
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
Робот техникасы негіздерін түсінеді,
«робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану
салаларын зерттейді.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
«Робот» терминінің
мағынасын анықтап, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық
жетістіктері қандай екенін біледі.
|
Кейбір оқушылар:
|
Робот техникасы
негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі
LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасымен
танысады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Робот,датчик,оператор, LEGO, MINDSTORMS
EV3Education топтамасы .
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
1. Робот дегеніміз
не?
2. Робот техникасы
дегеніміз не?
3.
Роботтар не
үшін қажет?
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз
ба?
|
«РОБОТ» сөзін естіген кезде
сіздің ойыңызда қандай бейне пайда болады?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Робот техникасы
негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі
LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп
алу.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
3 минут
2 минут
Ой толғау
|
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
"ТОРОБ" аннаграмасын шешіңдер.
Тақырыпты
ашу.
Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы
формативті бағалаймын.
|
1. Робот техникасы 1-деңгей.
(презен)
|
Ортасы
20 минут
15
минут
|
ұрақтарға жауап беруді
тапсырамын.
1топ
Робот дегеніміз
не? Роботтар не үшін
қажет?
2топ Роботтардың
түрлері.
3
топ Пайдалану
салалары.
(холодильник, пылесос,
микроволновка, утюг, посудомойка, мед. инструмент
)
Робот па? Неге робот деп
ойлайсыңдар?
Талқылау. Бір мәмлеге келу.
Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы
формативті бағалаймын.
|
1. Робот техникасы 1-деңгей.
(презен)
2.«Робот техникасы»
элективті курсы бойынша
ПКБАкурсының білім беру
бағдарламасы
|
Аяқталуы
2 минут
1
минут
|
Бекіту: «Жылдам сұрақ» әдісі арқылы сұрақ-жауап
ұйымдастыру.
Оқушыларды ауызша және смайликтермен
бағалау.
|
Түрлі күйдегі смайликтер, тамаша, керемет,
жарайсың, жақсы,
|
Келесі оқу
1
минут
|
1. Робот техникасының
тарихы,болашағы.
|
Интернет
|
Қосымша
ақпарат: РОБОТ тақырыбы бойынша
электрондық оқулықтан алынған қосымша
материалдар
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
Деңгейлік практикалық тапсырмаларды орындату және
тақырып бойынша қосымша электрондық оқулықтағы тапсырмаларды
орындату.
|
Формативті бағалау: смайликтер, ауызша мадақтау
және «Бағдаршам» әдісі арқылы.
|
Физика
Математика
Информатика
|
РЕФЛЕКСИЯ
|
1. Бүгінгі сабақта
үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені
пайдаланамын деп ойлайсыз?
2. Бүгінгі сабақта сізге
бəрінен де не ұнады?
3. Бүгінгі сабақта қандай да
бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай
шештіңіз/шешесіз?
4. Бүгінгі сабақта
үйренгеніңіздің ішінен ең пайдалысы не болды (білім немесе
дағдылар)?
5. Кез-келген өзге де
пікірлер:
|