«SAMRUK-KAZYNA TRUST» ӘЛЕУМЕТТІК ЖОБАЛАРДЫ ДАМЫТУ ҚОРЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ІСТЕРІ КОМИТЕТІНІҢ
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ЖӘНЕ СПОРТ ЖӨНІНДЕГІ
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖӘНЕ ТАЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МНИСТРЛІГІНІҢ
«Л.Н.ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ» ШЖҚ РМК
Д.Г. Токтарбаев, У.С. Марчибаева, Р.В. Сидорова, Ю.С. Токатлыгиль, Л.С. Тунгышмуратова,
Н.А. Моисеева, Н.Т. Ульжекова
Ерекше білімге мұқтаж балаларға және
дамуында ауытқулары жоқ балаларға арналған
бейінді-түзетушілік би гимнастикасынан инклюзивтік бағдарлама
Оқу-әдістемелік құрал
Нұр-Сұлтан -2019
Осы бағдарламаны Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ дене шынықтыру және спорт кафедрасының ғылыми-зерттеу тобы әзірледі:
Д.Г.Токтарбаев - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ PhD докторы;
У.С.Марчибаева, п.ғ.к. Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ДШжС кафедрасының доценті;
Ю.С. Токатлыгиль- п.ғ.к. Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ СПС кафедрасының аға оқытушысы;
Р.В.Сидорова - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ДШжС кафедрасының аға оқытушысы;
Д.С.Тунгышмуратова - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ДШжС кафедрасының аға оқытушысы;
Н.А. Моисеева – Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ 6М010800 «дене шынықтыру және спорт» мамандығының 1 курс магистранты.
Н.Т.Ульжекова – Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ 49.03.02 Денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар тұлғаларға арналған дене шынықтыру (бейінді дене шынықтыру) Сиб1 УФК мамандығының 2 курс магистранты.
Рецентзенттер:
Н.Л.Шапекова - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ профессоры, медицина ғылымдарының докторы;
Д.С.Ташкеев – М.В.Ломоносов атындағы ММУ Қазақстандық филиалының доценті, педагогика ғылымдарының кандидаты.
ISBN 978-601-80785-4-5
Ерекше білімге мұқтаж балаларға және дамуында ауытқулары жоқ балаларға арналған бейінді-түзетушілік би гимнастикасынан инклюзивтік бағдарлама (оқу мерзімі -2 жыл)/ Құрастырушылар: Д.Г.Токтарбаев, У.С.Марчибаева, Ю.С. Токатлыгиль, Р.В.Сидорова, Д.С.Тунгышмуратова, Н.А. Моисеева, Н.Т.Ульжекова- Нұр-Сұлтан қ.,2019 -102 бет.
Денсаулығында әртүрлі ауытқушылықтары бар балаларға арналған хореографиямен және бимен өтілетін сабақтарды креативті (көркем-музыкалық), бейінді денешынықтырудың денеге бағытталған практикасы ретінде қарастыруға болады, оның ерекше білімге мұқтаж балалардың денсаулығын нығайту, шығармашылық өзін өзі дамыту, қимыл және музыка арқылы рухани тұрғыда өзін-өзі танытуы үшін тиімділігі зор.
Хореографиялық тәрбие ерекше балаларға сүйек-бұлшық ет жүйесін нығайтуға, музыкалық қабілетін дамытуға, образды ойлауды қалыптастыруға, қоршаған ортаны олардың жаңаша ойлап, көруіне мүмкіндік береді. Соның салдарынан балаларда ерекше эмоциональды әрі күшті дүниетаным қалыптасады.
Оқу-әдістемелік құрал педагогтерге, бейінді дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларға арналған.
УДК 796.8:376-056.45 (083.9)
Оқу-әдістемелік құралды баспаға дайындап, шығарған Қазақстан Республикасы Мәдениет спорт министрлігі Спорт және дене шынықтыру істері комитетінің «Республикалық дене шынықтыру және спорт жөніндегі оқу-әдістемелік және талдау орталығы» РМҚК – әдіскерлер: А.Ж. Идрисова, М.С.Укенов, Т.О. Орумбаев.
Жауапты редактор – бөлім меңгерушісі Д.У. Асилбекова.
|
Мазмұны Түсіндірме жазба |
6 |
||
|
І. |
Оқу-тақырыптық жоспар |
13 |
|
|
1.1. |
1 оқу жылында спорттық-сауықтыру тобындағы (ССТ) сабақтардың оқу-тақырыптық жоспары |
13 |
|
|
1.2. |
2 оқу жылында спорттық-сауықтыру тобындағы (ССТ) сабақтардың оқу-тақырыптық жоспары |
14 |
|
|
ІІ |
Дене шынықтыру-спорттық бағдарламаның мазмұны |
14 |
|
|
2.1. |
Теориялық даярлық |
14 |
|
|
2.1.1. |
Сабақтағы техника қауіпсіздігі |
15 |
|
|
2.1.2. |
Салауатты өмір салты балалардың денсаулығының факторы ретінде |
15 |
|
|
2.1.3. |
Қазақстанда би және хореография өнерінің даму тарихы |
16 |
|
|
2.1.4. |
Жарақаттану кезіндегі алғашқы көмек |
17 |
|
|
2.1.5. |
Хореография сабағының шұғылданушылардың ағзасына берер әсері |
18 |
|
|
2.2. |
Жалпы дене тәрбиесі дайындығы |
19 |
|
|
2.3. |
Арнайы дене тәрбиесі дайындығы |
22 |
|
|
2.3.1. |
Тепе-теңдікті, балансты дамытуға арналған жаттығулар |
22 |
|
|
2.3.2. |
Буын гимнастикасы |
22 |
|
|
2.3.3. |
Икемділікті дамытуға арналған арнайы дайындық жаттығулары |
23 |
|
|
2.3.4. |
Би-ойын жаттығулары |
24 |
|
|
2.3.5. |
Би ойындары |
25 |
|
|
2.4 |
Техникалық дайындық |
26 |
|
|
2.4.1. |
Би қимылдары |
27 |
|
|
2.4.2. |
Қазақ халық билері |
28 |
|
|
2.4.3. |
Орыс халық билері |
34 |
|
|
2.4.4. |
Балалардың сюжеттік билері |
34 |
|
|
2.4.5. |
Балалардың заманауи билері |
35 |
|
|
2.5. |
Түзету дайындығы |
36 |
|
|
2.5.1. |
Дамуында әртүрлі бұзушылығы бар балалардың сипаттамасы мен ерекшеліктері |
36 |
|
|
2.5.2. |
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері |
46 |
|
|
2.5.3 |
Хореография және емдік гимнастика |
49 |
|
|
2.5.4. |
Тыныс алу гимнастикасы |
50 |
|
|
2.5.5. |
Түзету гимнастикасы |
53 |
|
|
2.5.6. |
Түзету ырғағы (ритмикасы) |
54 |
|
|
2.5.7. |
Сауықтырудың дәстүрлі емес жүйесі |
55 |
|
|
2.6. |
Психологиялық дайындық |
62 |
|
|
ІІІ |
Бағдарламаны әдістемелік қамтамасыз ету |
63 |
|
|
3.1. |
1 оқу жылындағы бейінді түзетушілік гимнастикадан сабақтардың әдістемесі |
63 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
инклюзивті балалармен жұмыс, тренингтер, жумыстар
инклюзивті балалармен жұмыс, тренингтер, жумыстар
«SAMRUK-KAZYNA TRUST» ӘЛЕУМЕТТІК ЖОБАЛАРДЫ ДАМЫТУ ҚОРЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ІСТЕРІ КОМИТЕТІНІҢ
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ЖӘНЕ СПОРТ ЖӨНІНДЕГІ
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖӘНЕ ТАЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МНИСТРЛІГІНІҢ
«Л.Н.ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ» ШЖҚ РМК
Д.Г. Токтарбаев, У.С. Марчибаева, Р.В. Сидорова, Ю.С. Токатлыгиль, Л.С. Тунгышмуратова,
Н.А. Моисеева, Н.Т. Ульжекова
Ерекше білімге мұқтаж балаларға және
дамуында ауытқулары жоқ балаларға арналған
бейінді-түзетушілік би гимнастикасынан инклюзивтік бағдарлама
Оқу-әдістемелік құрал
Нұр-Сұлтан -2019
Осы бағдарламаны Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ дене шынықтыру және спорт кафедрасының ғылыми-зерттеу тобы әзірледі:
Д.Г.Токтарбаев - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ PhD докторы;
У.С.Марчибаева, п.ғ.к. Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ДШжС кафедрасының доценті;
Ю.С. Токатлыгиль- п.ғ.к. Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ СПС кафедрасының аға оқытушысы;
Р.В.Сидорова - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ДШжС кафедрасының аға оқытушысы;
Д.С.Тунгышмуратова - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ДШжС кафедрасының аға оқытушысы;
Н.А. Моисеева – Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ 6М010800 «дене шынықтыру және спорт» мамандығының 1 курс магистранты.
Н.Т.Ульжекова – Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ 49.03.02 Денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар тұлғаларға арналған дене шынықтыру (бейінді дене шынықтыру) Сиб1 УФК мамандығының 2 курс магистранты.
Рецентзенттер:
Н.Л.Шапекова - Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ профессоры, медицина ғылымдарының докторы;
Д.С.Ташкеев – М.В.Ломоносов атындағы ММУ Қазақстандық филиалының доценті, педагогика ғылымдарының кандидаты.
ISBN 978-601-80785-4-5
Ерекше білімге мұқтаж балаларға және дамуында ауытқулары жоқ балаларға арналған бейінді-түзетушілік би гимнастикасынан инклюзивтік бағдарлама (оқу мерзімі -2 жыл)/ Құрастырушылар: Д.Г.Токтарбаев, У.С.Марчибаева, Ю.С. Токатлыгиль, Р.В.Сидорова, Д.С.Тунгышмуратова, Н.А. Моисеева, Н.Т.Ульжекова- Нұр-Сұлтан қ.,2019 -102 бет.
Денсаулығында әртүрлі ауытқушылықтары бар балаларға арналған хореографиямен және бимен өтілетін сабақтарды креативті (көркем-музыкалық), бейінді денешынықтырудың денеге бағытталған практикасы ретінде қарастыруға болады, оның ерекше білімге мұқтаж балалардың денсаулығын нығайту, шығармашылық өзін өзі дамыту, қимыл және музыка арқылы рухани тұрғыда өзін-өзі танытуы үшін тиімділігі зор.
Хореографиялық тәрбие ерекше балаларға сүйек-бұлшық ет жүйесін нығайтуға, музыкалық қабілетін дамытуға, образды ойлауды қалыптастыруға, қоршаған ортаны олардың жаңаша ойлап, көруіне мүмкіндік береді. Соның салдарынан балаларда ерекше эмоциональды әрі күшті дүниетаным қалыптасады.
Оқу-әдістемелік құрал педагогтерге, бейінді дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларға арналған.
УДК 796.8:376-056.45 (083.9)
Оқу-әдістемелік құралды баспаға дайындап, шығарған Қазақстан Республикасы Мәдениет спорт министрлігі Спорт және дене шынықтыру істері комитетінің «Республикалық дене шынықтыру және спорт жөніндегі оқу-әдістемелік және талдау орталығы» РМҚК – әдіскерлер: А.Ж. Идрисова, М.С.Укенов, Т.О. Орумбаев.
Жауапты редактор – бөлім меңгерушісі Д.У. Асилбекова.
|
Мазмұны Түсіндірме жазба |
6 |
||
|
І. |
Оқу-тақырыптық жоспар |
13 |
|
|
1.1. |
1 оқу жылында спорттық-сауықтыру тобындағы (ССТ) сабақтардың оқу-тақырыптық жоспары |
13 |
|
|
1.2. |
2 оқу жылында спорттық-сауықтыру тобындағы (ССТ) сабақтардың оқу-тақырыптық жоспары |
14 |
|
|
ІІ |
Дене шынықтыру-спорттық бағдарламаның мазмұны |
14 |
|
|
2.1. |
Теориялық даярлық |
14 |
|
|
2.1.1. |
Сабақтағы техника қауіпсіздігі |
15 |
|
|
2.1.2. |
Салауатты өмір салты балалардың денсаулығының факторы ретінде |
15 |
|
|
2.1.3. |
Қазақстанда би және хореография өнерінің даму тарихы |
16 |
|
|
2.1.4. |
Жарақаттану кезіндегі алғашқы көмек |
17 |
|
|
2.1.5. |
Хореография сабағының шұғылданушылардың ағзасына берер әсері |
18 |
|
|
2.2. |
Жалпы дене тәрбиесі дайындығы |
19 |
|
|
2.3. |
Арнайы дене тәрбиесі дайындығы |
22 |
|
|
2.3.1. |
Тепе-теңдікті, балансты дамытуға арналған жаттығулар |
22 |
|
|
2.3.2. |
Буын гимнастикасы |
22 |
|
|
2.3.3. |
Икемділікті дамытуға арналған арнайы дайындық жаттығулары |
23 |
|
|
2.3.4. |
Би-ойын жаттығулары |
24 |
|
|
2.3.5. |
Би ойындары |
25 |
|
|
2.4 |
Техникалық дайындық |
26 |
|
|
2.4.1. |
Би қимылдары |
27 |
|
|
2.4.2. |
Қазақ халық билері |
28 |
|
|
2.4.3. |
Орыс халық билері |
34 |
|
|
2.4.4. |
Балалардың сюжеттік билері |
34 |
|
|
2.4.5. |
Балалардың заманауи билері |
35 |
|
|
2.5. |
Түзету дайындығы |
36 |
|
|
2.5.1. |
Дамуында әртүрлі бұзушылығы бар балалардың сипаттамасы мен ерекшеліктері |
36 |
|
|
2.5.2. |
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері |
46 |
|
|
2.5.3 |
Хореография және емдік гимнастика |
49 |
|
|
2.5.4. |
Тыныс алу гимнастикасы |
50 |
|
|
2.5.5. |
Түзету гимнастикасы |
53 |
|
|
2.5.6. |
Түзету ырғағы (ритмикасы) |
54 |
|
|
2.5.7. |
Сауықтырудың дәстүрлі емес жүйесі |
55 |
|
|
2.6. |
Психологиялық дайындық |
62 |
|
|
ІІІ |
Бағдарламаны әдістемелік қамтамасыз ету |
63 |
|
|
3.1. |
1 оқу жылындағы бейінді түзетушілік гимнастикадан сабақтардың әдістемесі |
63 |
|
шағым қалдыра аласыз













