Баяндама
«Инклюзивті білім беру
жағдайында оқушыларды
психологиялық
педагогикалық
қолдаудың
рөлі»
психолог: Г. Ж.
Каиргожина
Тақырыбы: «Инклюзивті білім беру
жағдайында оқушыларды психологиялық -педагогикалық қолдаудың
рөлі»
Мақсаты: Инклюзивті білім беру
жағдайында оқушыларды психологиялық -педагогикалық қолдау жұмысының
негізгі бағыттарымен таныстыру.
Барысы:
Құрметті әріптестер, бүгінгі
семинарға хош келдіңіздер!
Баршаңызды бүгінгі семинарда
көргенімізге қуаныштымыз!
Сіздерді сергіту сәтіне ортаға
шақырамыз, келіңіздер бір бірімізбен жақынырақ танысуға бір жаттығу
жасаймыз.
Баяндама
мазмұны. 4
минут.
Психолог
сөзі:
Инклюзивті білім беру
жағдайында оқушыларды психологиялық -педагогикалық қолдаудың
жұмысының негізгі бағыттары:
1. Диагностикалық
бағыт:
- баланың психикалық дамуының
динамикасын бақылау;
- мүмкіндігі шектеулі баланың
жеке ерекшіліктерін, танымдық қызметін, ерік-жігер саласын,
отбасындағы тәрбиелік жағдайдың даму ерекшеліктерін
зерттеу;
Баланы алғашқы
тексеру. Мақсаты: баланың жақын даму
аймағы мен актуалды даму аймағын, оқу барысындағы қиыншылықтардың
себептері мен механизмдерін анықтау. Диагностикалық зерттеу жұмысы
қыркүйек айы бойы жүргізілді.
Баланы динамикалық
тексеру –баланың даму динамикасын
бақылап отыру мақсатында жүргізіледі. Динамикалық тексеру жылына
екі рет жүргізіледі.
Кезеңдік
диагностика – бұл диагностиканың түрі
баламен жүргізілген түзете-дамыту жұмысының баланың оқу-танымдық
қызметіне тигізген әсерінің тиімділігін анықтауға мүмкіндік
береді.
Ағымдық
диагностика – бұл диагностика әртүрлі
мамандар тарапынан сұрау бойынша жүргізіледі. Бұл диагностиканың
белгілі бір өткізу уақыты болмайды. Ол жыл бойына сұрау бойынша
жүргізіледі.
2. Түзету-дамыту бағыты
бойынша:
- сенсорлық және сенсомоторлық
дамуын қалыптастыру;
- кеңістік-уақыт түсініктерін
қалыптастыру;
- пішін мен көлем, түсті
қабылдауын қалыптастыру;
-салыстыру, талдау, жинақтау,
қорытындылау, жалпы ойлау операцияларын
қалыптастыру;
- зейіннің тұрақтылығын, зейін
шоғырлануын дамыту;
- көру,
естуарқылыестесақтауындамыту;
-
психомоторлықдамудыжүзегеасыру мен сөйлеутілін,
сөздікқорынарттыру.
3. Кеңес беру мен
ағартушылық бағыт бойынша:
-
педагогтарменжекежұмысжүргізу; - әлеуметтік қызметкерлермен
жұмыс;
-
ата-аналарменжұмыс:
-ата –аналарды
жалпықорытындысымената-аналардытаныстыру;
- ата-аналарға
баланыңтәрбиесіндегіқиыншылықтарытуралынақтыұсыныстардаярлау;
4.Әдістемелік-ұйымдастырушылық
бағыт:
Бұл бағыттағы жұмыс
консилиумға дайындық, іс-шараларға дайындық, баланың жеке
құжаттарын толтыруды қамтамасыз етеді.
1.Психологтың ерекше
балалармен жеке жұмыстарына:
Жеке және топтық сабақтарының
бағдарламасы;
-
а формасы.Сабақбарысындаоқушығабақылаужасаухаттамасы
3. 2б формасы.Сабақта оқушының
әрекеті мен мінез-құлқын психологиялық-педагогикалық бағалау
(бірнеше күнгі бақылау қорытындылары
енгізіледі)
4. 3г формасы.
Психологтың оқушыға жазған
тұжырымдамасы,
мектептің
психологиялық-педагогикалық қызметінің отырысына
арналады.
Психологтың жұмысының негізгі
деген бағыттарына тоқталдық.
Назар қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!