МІНЕЗДЕМЕ – ПІКІР
___________________________________________________________________________________
(Білімгердің аты-жөні)
__________________________________________________________________
практика бойынша
Факультеті:
__________________________________________________________________________
Білім беру бағдарламасы/Мамандығы
____________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
"____" __________ 20_ ж. бері "____" __________
20_ ж. дейін
_____________________________________________________________________
практикадан өтті.
-
Білімгердің практикада атқарған
қызметі: Әрбір оқушының дамуын толық
зерттеп, оқуға қабілетін анықтады.Мүмкіндігі шектеулі балаларға
уақытылы коррекциялық көмек көрсетті.Оқушының негізгі белсенділігін
психикалық барысын арттырды.
-
Білімгердің практикада
атқарған міндетінің сапасына, оның кәсіби дайындығына қысқаша
пікір Дефектолог дамуында
ауытқушылығы бар балаларға қойылған мақсаты, талаптары,оқушының жас
ерекшелігіне, тиімділігіне сай алынған.
Сабақты жүргізген кезде, сұрақтар қою әдісін
қолдану арқылы өткізілді.
Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында «Лото»
ойыны және «Сөзжұмбақ шешу» әдісі таңдалған.
Оқушының өмірге
қызығушылығын анықтауы
көзделген.
Жаңа материалды ашу бөлімінде сызбаларды ұтымды
пайдаланылды. Сызба арқылы оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық
танымдық белсенділігін арттырды деп ойлаймын. Бұл әдіс оқушылардың
материалдарды тиімді меңгеруіне мүмкіндік туғызды деп
есептеймін.
Сабақта «Деңгейлік тапсырмаларды» орындау
компьютермен жұмыс арқылы жүргізіліп тақырып ұтымды
пысықталды.
Сабақ тиянақты көрнекілікпен, техникалық құралдар
қолдану арқылы және оқушылардың белсенді қатысуымен
өтті. Балауса
тегі еңбегі
зор,
адамгершілігі мол адам екендігін
көрсетті.
3. Практика қорытындысы бойынша білімгердің
білімінде, практика дағдыларында, ұйымдастырушылық қабілеттілігінде
анықталған кемшіліктер
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рбір
4.
І.Жансүгіров атындағы ЖУ-да мамандарды дайындау сапасын жақсарту
жөнінде ұсыныстар
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Практиканың нәтижесі бойынша білімгердің
қорытынды бағасы: өте жақсы, жақсы, қанағаттанарлық,
қанағаттанарлықсыз (керектісін сызу)
М.О. Кәсіпорыннан практиканың
жетекшісі__________________________________
(қолы)
Абай атындағы мектеп
гимназиясының
1«в» сынып оқушысы
..........................
Мінездеме
20.12.2011 жылы туған
.................беріледі.
Мекен- жайы: Тәуелсіздік
156
ОПМПК
қортындысы:
Неврологиялық диагноз: ДЦП
гиперкинетическая форма тяжелый степени
тяжести.
Зерде дамуының жағдайы: ЗПР
церебрального-органического
гинеза
Логопедиялық диагноз:
Анартрия
Абай атындағы мектеп
гимназиясының мектеп логопедіне................. 04.09.2019 жылы
тіркелді. Оқушымен сөйлеу картасы бойынша тексеру жұмысы
жүргізілді. Тексеру нәтижесінде баланың дамуында төмендегідей
ерекшеліктер байқалды.
Есту қабілеті, есту
жағдайы: қалыпты
Көру
қабілеті: адам бетіне ойыншыққа назар
аударады, заттың солға, оңға, төмен жоғары бағыттауын аңдауы
бар.
Сөз
түсінуі: бар.
Түстерді: ажырата
білмейді
Баланың үлкендермен
қарым-қатынасы: көру қатынасында, мимикалық
қатынасында.
Өтініштерді
сөзбен: түсіндірмейді(жылау арқылы
түсіндіреді)
Жалпы моторикасының
дамуы: Басын ұстай
алмайды.
Отыру
бейімділігі: жүрмейді,
отырмайды.
Бет бұлшықетінің және
артикуляциялық аппаратының жағдайы: дистониясы бар (кейде
гипотонусты,кейде гипертонусты)
Шайнау
бұлшықеттері: сора алады,шайнай
алмайды,дұрыс жұта алмайды.
Иектің
қисаюы: бала талпынған кезде иегі мен
тілі оң жаққа қисаяды.
Еріндері: гиперкинезді
ТІл
қозғалуы: тіл қозғалуының қиындауы бар.
Тіл бұлшықеттері гиперкинезді (тіл қатты қозғалады, ойнақтап
тұрады) тілдің пішіні қалыңдаған.
Оральды
синкинезия:
бар
Иектің
дірілдеуі: бар
Сілекей
ағуы: бар
Қатты
таңдай: готикалық
Жұмсақ
таңдай: қозғалмайды
Тістем: ашық
тістесу.
Жүргізілген түзету-дамыту
шаралары нәтижесінде Нұрали аздаған жетістіктерін көрсете
білді.Түзете-дамыту сабағында балаға бет, ауыз, қол бұлшықеттеріне
уқалау ем-шаралары жасалынды.Артикуляциялық жаттығуларды педагогтың
көмегімен жасады. Қолының ұсақ бұлшықеттерін,
координациясын дамыту үшін күріш, кеспелермен жұмыс
жасалынды.
Қортынды: Логопедиялық уқалау
ем-шараларын жасау арқылы тіл бұлшықеттері жұмсарды, шайнау
бұлшықеттері жақсарды. Педагогтың көрсеткен заттарына қызығушылық
танытып, алуға ұмтылатын болды.
Логопед:Сарсенова
Роза