Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Инклюзивті білім берудің артықшылығы мен маңыздылығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектеп |
|||||
Сабақ тақырыбы: «Зерде» интеллектуалды ойын. |
|||||
Күні:21.01.20 |
Мұғалім: Алтынбекова Н.М |
||||
Сынып:4 |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақ жалпы мақсаттары: |
Оқушылардың жан-жақты білімін тексеру, пысықтау.Ой-өрісін, танымдық белсенділігін дамыту, әр түрлі пәнге қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Тапқырлыққа, жылдамдыққа баулу; |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Оқушылардың жан-жақты білімін тексеру, пысықтау. Әр түрлі пәнге қызығушылықтарын дамыту. Оқушылардың басым бөлігі: Тапқырлыққа баулу; Кейбір оқушылар:. танымдық белсенділігін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
||||
Бағалау критерийлері: |
Оқушылардың жан-жақты білімдерін тексереді және пысықтайды; Танымдық белсенділігін дамытады; |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интер тақта |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Мұғалім: -Қош келдіңіздер құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгін сіздер 4 сынып оқушыларына арналған «Зерде» интеллектуалдық ойынын тамашалайсыздар. Көңілді тапқыштар мен
білгіштер, Сонымен қарсы алыңыздар ең ақылды оқушылар! № 1 Ойыншымыз
Нұрсұлтан №2 Ойыншымыз Іңкәр №4. Ойыншымыз Аяжан №5. Ойыншымыз Ақжол №6. Ойыншымыз Алина. ----------------------------------------------- -Өте жақсы!
Біреуінің жүрегінің түгі
бар - Жалпы ойынның тәртібімен
таныстырып өтейін: ІІ кезең «Кім тапқыр?» ұпай аз 2 оқушы шығады ІІІ кезең «Тапқыр болсаң тауып көр» 1 оқушы шығады IY кезең «Ойтолғау» жеңімпаз анықталады |
|
|||
Ортасы |
Ал, енді ойнымызға әділ баға беріп,шешімін айтатын әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін: Сонымен барлықтарыңызға
сәттілік тілеймін! І кезең
Әр ойыншы өзінің қалаған
тақырыбы бойынша берілген 1 минут ішінде экранда көрсетілген
сұрақтарға жауап қайтару керек. Бұл кезеңде ұпайды аз жинаған 1 ойыншы ойыннан шығады. Әдебиеттік
оқу 1.“Оқуға шақыру ” кімнің өлеңі Ахмет БайтұрсынұлыБалалар! 2. «Ара мен шыбын» өлеңін
шығарманың қай түріне жатқызуға болады? мысал 4. М.Мақатаевтың бір өлеңін
жатқа айт 6. Құмға салған сурет әңгімесі
кім туралы? Әбілхан
Қастеев Қазақ тілі 1. «Мөлдір, жаңа,
таза, жіңішке» сөздері қай сөз табына жатады?
Сын
есім
Математика 2. Шаруашылықта 800 жылқы
бар. Жылқылар саны сиырлар санынан 5 есе артық. Шаруашылықта неше
сиыр бар? 160
1. Дені сау адамның тамыры
минутына неше рет соғады? 60-80
Жаратылыстану 1. Тұқым қалай таралады?
Жел жануарларға жабысу
арқылы Музыка 1.«Гимн» деген сөз нені
білдіреді? Салтанатты ән деген мағнаны
білдіреді Мұғалім: Мықты болсаң - алдағыны басып
оз,
ІІ кезең «Кім
тапқыр?» Осы сайыста ұпай аз 2
оқушы шығады 1. Егіздер кезікпейді бір-бірімен,Арасы екі-ақ елі бір-бірінен (көз- глаза-еуе)
өссе, жердің көркі (гүл-цветы-flower)
Кездеспейді екеуі (ай, күн-луна, солнце-moon, sun)
Ет пен сүтке ұмтылар. Тастамайды жылы үйде, Түкті тонын шұп-шұбар. (мысық-кошка- cat)
Шауып кетер малды (қасқыр-волк-wolf)
Балаға тэлім береді (үстаз - учитель-teacher)
Сайрап жатыр бар тілде, Керекпін мен эр күнде, Өшпейді бір әрпім де (кітап- книга-book)
Үстінде екі тауы бар (түйе - верблюд-camel)
ІІІ
кезең Қызыл түс сұрақтары: 1.
Жыл құстары қай мезгілде
оралады? көктем 4. 7 санының көбейту
кестесін айт. 7,14,21,28,35,42,49,56,63,70
Көк түс
сұрақтары: 1. .Киіктің лағын қалай атайды? құралай 2.
Желтоқсан айында тойланатын мереке қалай
аталады? 5. 73:8 есепті қалдықпен бөл 9 қ1 6.
Әңгімелеу мәтіні деген
не? Оқиғаны ретімен баяндайтын
мәтін әңгімелеу
мәтіні деп
аталады. 1. Балық пен бақаның жұмыртқасын қалай атайды? уылдырық 2. Сенің анаңның туыстары саған кім болып келеді? нағашы 3.
«Шегіртке мен Құмырсқа»
мысалындағы жағымсыз
кейіпкер: шегіртке 6. 9 санының көбейту кестесін айт 8,18,27,36,45,54,63,72,81,90
|
|
|||
Аяқталуы |
Қорытынды: |
.
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
||||
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
|
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||
Қорытынды бағамдау |
|||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |