″′
″
″
″
″
″
″
″
ТҮСІНІК
ХАТ
«Компьютер және Дизайн» пәні
қоршаған ортаны талдауға жүйелі-ақпараттық тәсілін қалыптастыратын;
ақпараттық процестерді, сонымен қатар ақпаратты түрлендіру,
тасымалау, сақтау, қолдану әдістерін дамып және кеңейтіп келе
жатқан ғылыми білімнің іргелі салаларының бірі болып
табылады.
Информатика пәнінен аталмыш
үйірме жұмысының бағдарламасы 7 сынып оқушыларына пән бойынша
білімдерін кеңейтіп, күнделікті өмірде кездесетін сұрақтарға жауап
алу, комьютермен жұмыс жасап үйрену, шығармашылықпен айналысу
мақсатында құрылып отыр.
Үйірме жұмысы аптасына 1 рет,
жылына 34 сағатқа арналып құрылған.
Мақсаты: оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын дамыту, пәндік
білімін тереңдету, дарынды балаларды анықтау үшін қажетті жағдай
жасау; оқушыларға компьютердің мүмкіндіктері мен оны күнделікті
өмірде қолдануға және компьютерлік сауаттылыққа
үйрету.
Міндеттері:
-
ақпарат және ақпараттық үрдістер туралы түсінікті
қалыптастыру;
-
есептеу техниканың
және телекоммуникацияны негізгі құрылғылары пайдалану дағдыларын
қалыптастыру;
-
ақпараттарды өңдеу
бойынша математикалық модельдер
ұғымы;ақпараттық технологиялармен жұмыс істеуге
дағдыландыру;
-
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
құралдары арқылы оқушылардың логикалық, математикалық, зияткерлік
және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
-
қауіпсіздік
техника ережелерін, ақпараттық этика және құқық нормаларын сақтау
дағдыларын қалыптастыру
Талаптары:
-
– ақпараттық
және
-
– жүйе
ұғымы;
нені үйренуі
тиіс:
-
– есептің дұрыстылығы мен
қателігін тексеруді тану;
-
– тұжырымдар жасай
білуді;
-
– қарапайым компьютерлік
модельдерді құруды;
-
- компьютерлік грфикамен
жұмыстар жасау:
-
- графикалық редакторларды
пайдалана білу.
Күтілетін нәтиже:
-
ақпарат және ақпараттық үрдістер туралы таным,
түсініктері қалыптасады;
-
компьютер
құрылғылары, компьютермен жұмыс жасауды үйренеді;
-
компьютерлік,
ақпараттық сауатты, мәдениетті болады;
-
компьютерде өз
бетімен жұмыстануға дағдыланады.
«Компьютер және Дизайн»
үйірмесі
7-сынып
№
|
Тақырыптар атауы
|
Сағат
саны
|
1
|
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және
жұмыс орнын ұйымдастыру
|
1
|
2
|
Сандық
ақпаратты кодтау.
|
1
|
3
|
Мәдіндік ақпаратты кодтау.
|
1
|
4
|
Графикалық ақпаратты
кодтау
|
1
|
5
|
Компьютердің аппараттық жабдықталуы. Жад.
|
1
|
6
|
Inkscape векторлық графикасының
редакторы танысту.
Тәжірибелік жұмыстар
|
1
|
7
|
Компьютерлік графика.Компьютерлік
графика түрлері
|
1
|
8
|
CorelDraw бағдарламасы
|
1
|
9
|
CorelDraw элементтерін қолдану
|
1
|
10
|
Тәжірибелік жұмыстар
|
1
|
11
|
Photoshop бағдарламасы
|
1
|
12
|
Photoshop бағдарламасының элеметтентерімен
танысу
|
1
|
13
|
Photoshop бағдарламасының элеметтентерінің қызметі мен
жұмыста қолдану
|
1
|
14
|
Тәжірибелік жұмыстар
|
1
|
15
|
Модельдеу жұмыстары
|
1
|
16
|
Тест
тапсырмалары
|
|
17
|
Жобамен
жұмыс
|
1
|
Сабақ
жоспары
Күні:
_______________
Пән аты: «Компьютер және
дизайн» үйірмесі
Сыныбы : 7
“ә»
Сабақтың тақырыбы: Inkscape векторлық графикасының
редакторы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: ОқушыларғаInkscape векторлық редакторы интерфейсімен,
редактордағы векторлық кескіннің жалпы тәсілдерімен
таныстыру.
Тәрбиелігі: Жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін
дамыту.Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың өту әдісі:
түсіндіру,
практикалық
Сабақтың көрнекілігі:
компьютерлер, кеспе қағаздары,
слайд
Сабақтың барысы:
-
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Үй тапсырмасын
сұрау
-
Үйтапсырмасынпысықтау
-
Жаңа
сабақ
-
Қорытындылау
-
Үйге тапсырма
беру
Қоңырау соғылып сабақ
басталған соң балаларды ұйымдастыра отырып сабақты
бастаймын.
Сабақтың өту
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру және құралдарын
тексеру.
-
Амандасу
-
Оқушылардың оқу-құралдарын
тексеру.
ІІ. Үйге берілген
тапсырмасын сұрау.
Сұрақтар қою
арқылы
ІІІ. Үй тапсырмасын
пысықтау.
-
Компьютерлік графика дегеніміз
не?
Жауабы: Әртүрлі бейнелерді /суреттерді, сызбаларды,
мултипликацияларды/ жасау мәселерімен айналысатын информатика
саласы.
-
Мына суреттер қандай
графикаларға жатады?
Көркем
және
жарнамалалық графика
Ғылыми
Конструкторлық
Іскерлік
Кескіндіді
-
Растрлық графикалық редакторын
не үшін пайдаланмыз? Оларға қандай программалар
жатады?
-
Векторлық графикалық
редакторымен нелер жасауға болады? Оларға жататын программаларды
ата?
-
Фракталдық графикамен қандай
жұмыстар жасауға болады? Оларға жататын программаларды
ата?
-
Графикалық редактор дегеніміз
не?
Жауабы: кескіндерді жасауға, өңдеудеуге арналған
программа
РЕБУС арқылы жаңа тақырып атын
шығару. /ИНСКАЙФ/
ІҮ. Жаңа
сабақ
Inkscape
-
векторлық графикасы- тегін
таратылатын , ашық коды бар векторлық графиканың өңдеу редакторы.
Inkscape басқа тегін графикалық редакторлар сияқты, баяу жұмыс
істейді, себебі ол компьютер ресурстарынан талап етіледі. Дегенмен
осы редакторда сайттың батырмасынан бастап, банннерлерге,
визиткадан кітаптың суреттеріне дейінгі әртүрлі кескіндерді жасауға
болады.
Бұл векторлық графикасының
редакторы 9 терезе элементінен тұрады.
Файл – Inkscape-
Интерфейс бұйрығымен орындалады.
1.Бас мәзір
2. Құралдар параметрлері
3.Құралдар панелі
4.Таңбалау элементтері: сызғыш, тор,
бағыттаушылар:
5. Жұмыс аймағы – кенеп /холст/
6. Бұйрықтар панелі
7. Жабысу параметрлерінің панелі
8. Түстер үлгілері- бояу палитрасы
9. Қалып – күй жолағы
Бас
мәзір
Құралдар
параметрлері:
Түсті таңдау
жұмысы
Компьютерден түсіндіру
керек.
Ү.
Сабақты
Компьютерде дұрыс отыру
ережесіне байланысты /бейнетаспа/ көрсету еске түсіре отырып,
оқушыларға кеспе қағаз тарату арқылы практикалық жұмыстар
жүргізіледі.
Оқушылар өз ойларын кеспе
қағазға түсіру.
-
-
Не
білдім?
|
Мен үшін жаңа
ақпарат
|
|
|
ҮІ . Үйге тапсырма
Inkscape векторлық
графикасының редакторы
Осы бағдарлама арқылы суреттер
салу.
ҮІІІ.
Қорытындылау
Оқушылармен
шығармашылық жұмыс
үстінде