Инновациялық педагогикалық тәжірибенің ақпараттық картасы
(ұсынушы тараппен толтырылады (әдістемелік бірлестіктің, аудандық/қалалық әдістемелік кабинеттің басшысы, әкімшілік / конкурстың қазылар алқасы)
І. Жалпы мәліметтер
|
Тәжірибе авторының ТАӘ |
Тәжірибе авторының жұмыс істейтін оқу орны, индексі бар мекенжайы |
Оқытылатын пәні немесе орындалатын функционалы көрсетілген лауазымы |
Лауазымдағы жұмыс өтілі |
|
|
|
|
|
II. Тәжірибенің маңызды сипаттамалары
|
1. Инновациялық педагогикалық тәжірибе (ИПТ) тақырыбы |
9 сынып білім алушыларының айтылым,оқылым біліктіліктерін дамытуға арналған элективті курс |
|
2. Өзгерістер дереккөзі (қарама-қайшылықтар, оқытудың жаңа құралдары, білім беру қызметінің жаңа шарттары т.б.) |
Білім беру қызметінің жаңа шарттары |
|
3.Өзгерістер идеясы (ИПТ мәні неде: білім беру, коммуникациялық-ақпараттық немесе басқа да технологияларды пайдалануда, білім беру мазмұнын өзгертуде, оқу немесе тәрбие процесін ұйымдастыруда т.б.) |
Білім беру мазмұнын өзгертіп, білім алушылардың қаржы бағытындағы функционалдық сауаттылығын арттыру |
|
4. Өзгерістер тұжырымдамасы (тәсілдері, олардың баламаларынан артықшылықтары және жаңалығы, шектеулері, еңбек сыйымдылығы, тәуекелдер) |
Әдістемелік құралдың құрылымы мұғалім үшін де, білім алушы үшін де түсінікті етіп құрастырылған. Ағылшын тілі сабақтарында айтылым мен оқылым тапсырмлар көлемі көп берілген. |
|
5. Өзгерістерді іске асыру шарттары (педагогтің жеке-кәсіби сапасын және ол қол жеткізген кәсібилік деңгейін қоса алғанда) |
Ағылшын тілі сабақтарына қосымша ресурс ретінде қолдануға бағыталған. |
|
6. Өзгерістер нәтижесі |
Элективті курста берілген тапсырмаларды орындау арқылы білім алушылардың сөздік қорлары артады, өз ойын айтуға диалогтық және монологтық қабілеттерін дамытады. |
|
7. Ұсынылған инновациялық педагогикалық тәжірибе туралы жарияланымдар |
- |
III. Оқытушының инновациялық тәжірибесінің сипаттамасы
Жаһандық ілгерілеуге сай әлемдік үздік тәжірибені тиімді кіріктіру мақсатында қазақстандық білім беру саласында өзгерістер орын алып жатқаны рас. Ал әрбір іргелі елдің өскелең ұрпақтың болашағы жөнінде қам жегенде ең алдымен білім беру ісін жаңартып, өз таңдауын уақытылы жасауы – шартты заңдылық. Қазіргі білім беру жүйесі педагог мамандардан үздіксіз білім жетілдіруді, «өмір бойы оқуды» талап етеді. Осы ретте күнделікті сабақтардың сапасын арттыру арқылы оқушылардың білімге деген ынтасын ояту мектеп бойынша білім көрсеткішінің жоғарылауына жол ашады. Бұл орайда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысымен бекітілген «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасының 2-бағыты ««Орта білім» аясында «Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту» бағытындағы 2-міндетін орындау барша педагогтердің азаматтық ұстанымы мен жауапкершілігіне жүктеледі.
«.................» атты элективті курс бағдарламасы негізінде оқушылар ұғымдарды, жаңа тіркестерді, сөздерді дұрыс қолдану арқылы өмірде өзі үшін пайдалануды үйренеді.
Тіл дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы баланың өзін қоршаған ортасы, басынан өтіп жатқан оқиғалар, өз бетімен бақылау арқылы жинаған білімін оқу материалымен ұштастыруға, тіл мәдениетінің сөлеу мәдениетінің дұрыс қалыптасуына,ойлау үрдісін дамуына да септігін тигізеді.
Оқушыларды тіл заңдылықтарын қолдана білуге, ауызекі және жазбаша сөйлеу біліктіліктерін тиімді меңгеруге үйретеді. Ағылшын тілінде сөйлеу өнерін игеруге талпындырады, оқушының ойлау қабілеті мен дүниетанымын кеңейтіп, шет елдермен қарым-қатынас кезінде өздерін еркін ұстауға үйретеді.Оқушыны жан-жақты жетілген,өз бетімен әрекет ете алатын, шығармашыл-ізденімпаз тұлға болып қалыптасуына жағдай жасайды. Оқыту барысында мұғалім пәннің оқу бағдарламасында белгіленген оқу мақсаттарын басшылыққа алады. Оқу бағдарламасының әрбір бөлімшенің ішінде бірізділікті сақтай отырып құрастырылған оқу мақсаттары бөлімше аясында оқушылардың қаншалықты алға ілгерілегенін көрсетеді.
Оқушы өз ойын айтуға диалогтық және монологтық қабілеттерін дамытуға, сұрақ-диалог, монологтық баяндай білуге: өзім туралы, отбасы, достық, жұсым, орындар мен мекемелер, ауа райы, үстелде отыру әдебі туралы сипаттама беруге және күнделікті күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді айта отырып, толық ақпарат беруге, шет тіліндегі мәтінге бағыт беру: оның мазмұнын тақырып бойынша алдын ала болжай білуге, қарапайым мәтіндерді негізгі мазмұнын түсіне білуге және мәтін тақырыбын анықтай білуге және мәтінді тыңдау арқылы мағынасын түсініп,мәтінге сай тпсырмалар орындай білуге дағдыланады.
IV. Рецензия
|
Өзгерістерді таратудың болжамды ауқымы мен формалары |
Аудан, облыс педагогтеріне таралады, мектеп математика курсы сабақтарында немесе білім алушының өз бетімен оқуына қосымша ресурс ретінде қолданылады. |
|
Рецензенттің тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс телефондары, электрондық пошта мекенжайы, пошталық мекенжайы |
Батыс Қазақстан университеті доценті, шетел тілдері кафедрасының аға оқытушысы, Phd докторы |
V. Тәжірибенің ақпараттық сипаттамалары
|
Инновациялық тәжірибенің сипаттамасы |
Оқыту |
Тәрбиелеу |
Қосымша білім беру |
|
1. Құндылықтар мен құндылықты бағдарлар |
Білім сапасы |
Жан-жақты дамыған тұлғаы қалыптастыру |
Оқушылардың пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарға қатысуы |
|
2. Мақсаты мен міндеттері |
|
|
|
|
3. Білім беруді басқару (ОО үшін, оқытушылар мен кураторлар үшін) |
- |
- |
- |
|
4. Білім беру мазмұны |
Элективті курс оқу сауаттылық бойынша білім деңгейін көтеру және тереңдетуге, осы білімді ағылшын сабағында еркін қолдануға көмектеседі. |
Айтылым, оқылым біліктіліктерін арттыруға бағытталған материалдарға негізделген жұмыс |
Ағылшын тілі пәніне қосымша сабақтар |
|
5. Технологиялар, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар |
Сыни ойлау, жобалау қызметі, белсенділікті дамыту, саралап оқыту және т.б. |
Білімді функционалдық және шығармашылық қолдануға үйрету, белсенділікті дамыту, саралап оқыту және т.б. |
Білім беру және іскерлік ойындар |
|
6. Құралдар |
Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар |
|
|
|
7. Әдістер |
Электронды презентацияларды, видеоларды қолдану арқылы дәріс; диалог. |
Оқушылардың өзіндік дайындығы |
Қосымша (анықтамалық әдебиеттер) және интернет-ресурстарды қолдана отырып, шығармашылық тапсырмаларды орындау. |
|
8. Ұйымдастыру формалары |
Жеке, жұптық және топтық жұмыс |
Жеке, жұптық және топтық жұмыс |
Жеке, жұптық және топтық жұмыс |
|
9. Білім беру ортасы |
Орта буын оқушылары |
Орта буын оқушылары |
Орта буын оқушылары |
|
10. Ақпараттық-әдістемелік орта |
Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар, ғылыми-әдістемелік әдебиеттер |
Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар |
Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар |
|
11. Ақпараттық ресурстар |
АКТ оқу материалы |
|
|
|
12. Ұйымдастырушылық ресурстар |
Пәндік апталар, олимпиадалар, конкурстар, викториналар, сабақтар, жеке сабақтар |
Пәндік апталар, олимпиадалар, конкурстар, викториналар |
Ғылыми жобалар, хабарламалар дайындау, зерттеу тақырыптарын әзірлеуге көмек, консультациялық көмек көрсету |
|
13. Мотивациялық ресурстар |
Білім сапасы, қаржылық сауаттылықты дамытуға деген ұмтылыс |
Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы әлеуметтену және тұлғаны тәрбиелеу |
|
|
14.Кадрлық ресурстар (оқу орындарында іске асырылатын инновацияларды сипаттау үшін) |
- |
- |
- |
|
15. Ғылыми-әдістемелік ресурстар (оқу орнына да, оқытушылар үшін де маңызды) |
Дидактикалық материалдар, әдебиеттер, пәндік журналдар, оқу құралдары, курстарға дайындық |
Дидактикалық материалдар, әдебиеттер |
Дидактикалық материалдар, әдебиеттер |
|
16. Материалдық-техникалық ресурстар (оқу орны үшін де, оқытушылар үшін де маңызды) |
Педагогикалық әдебиеттер, оқу материалдары, бақылау-өлшеу материалдары, оқытудың техникалық құралдары, АКТ құралдары |
Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар
|
Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар
|
|
17. Нормативтік-құқықтық ресурстар (оқу орнынада іске асырылатын инновацияларды сипаттау үшін) |
- |
- |
- |
«Тәжірибенің ақпараттық сипаттамалары» кестесі тәжірибенің мазмұнын білдіретін білім құрауыштарына сәйкес тәжірибенің мазмұнды сипаттамалары негізінде толтырылады (II тармақ). Оқытушының инновациялық педагогикалық тәжірибесін ұсынған кезде 3, 14, 17 тармақтары толтырылмайды.
Баған тәжірибе мазмұнын білдіретін білім құрамдастарын қамтиды.
Таңдалған ұяшыққа ұсынылған тәжірибенің маңыздылығын құрайтын өзгерістерді көрсететін 3-5 кілт сөзді жазыңыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Инновациялық педагогикалық тәжірибенің ақпараттық картасы
Инновациялық педагогикалық тәжірибенің ақпараттық картасы
Инновациялық педагогикалық тәжірибенің ақпараттық картасы
(ұсынушы тараппен толтырылады (әдістемелік бірлестіктің, аудандық/қалалық әдістемелік кабинеттің басшысы, әкімшілік / конкурстың қазылар алқасы)
І. Жалпы мәліметтер
|
Тәжірибе авторының ТАӘ |
Тәжірибе авторының жұмыс істейтін оқу орны, индексі бар мекенжайы |
Оқытылатын пәні немесе орындалатын функционалы көрсетілген лауазымы |
Лауазымдағы жұмыс өтілі |
|
|
|
|
|
II. Тәжірибенің маңызды сипаттамалары
|
1. Инновациялық педагогикалық тәжірибе (ИПТ) тақырыбы |
9 сынып білім алушыларының айтылым,оқылым біліктіліктерін дамытуға арналған элективті курс |
|
2. Өзгерістер дереккөзі (қарама-қайшылықтар, оқытудың жаңа құралдары, білім беру қызметінің жаңа шарттары т.б.) |
Білім беру қызметінің жаңа шарттары |
|
3.Өзгерістер идеясы (ИПТ мәні неде: білім беру, коммуникациялық-ақпараттық немесе басқа да технологияларды пайдалануда, білім беру мазмұнын өзгертуде, оқу немесе тәрбие процесін ұйымдастыруда т.б.) |
Білім беру мазмұнын өзгертіп, білім алушылардың қаржы бағытындағы функционалдық сауаттылығын арттыру |
|
4. Өзгерістер тұжырымдамасы (тәсілдері, олардың баламаларынан артықшылықтары және жаңалығы, шектеулері, еңбек сыйымдылығы, тәуекелдер) |
Әдістемелік құралдың құрылымы мұғалім үшін де, білім алушы үшін де түсінікті етіп құрастырылған. Ағылшын тілі сабақтарында айтылым мен оқылым тапсырмлар көлемі көп берілген. |
|
5. Өзгерістерді іске асыру шарттары (педагогтің жеке-кәсіби сапасын және ол қол жеткізген кәсібилік деңгейін қоса алғанда) |
Ағылшын тілі сабақтарына қосымша ресурс ретінде қолдануға бағыталған. |
|
6. Өзгерістер нәтижесі |
Элективті курста берілген тапсырмаларды орындау арқылы білім алушылардың сөздік қорлары артады, өз ойын айтуға диалогтық және монологтық қабілеттерін дамытады. |
|
7. Ұсынылған инновациялық педагогикалық тәжірибе туралы жарияланымдар |
- |
III. Оқытушының инновациялық тәжірибесінің сипаттамасы
Жаһандық ілгерілеуге сай әлемдік үздік тәжірибені тиімді кіріктіру мақсатында қазақстандық білім беру саласында өзгерістер орын алып жатқаны рас. Ал әрбір іргелі елдің өскелең ұрпақтың болашағы жөнінде қам жегенде ең алдымен білім беру ісін жаңартып, өз таңдауын уақытылы жасауы – шартты заңдылық. Қазіргі білім беру жүйесі педагог мамандардан үздіксіз білім жетілдіруді, «өмір бойы оқуды» талап етеді. Осы ретте күнделікті сабақтардың сапасын арттыру арқылы оқушылардың білімге деген ынтасын ояту мектеп бойынша білім көрсеткішінің жоғарылауына жол ашады. Бұл орайда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысымен бекітілген «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасының 2-бағыты ««Орта білім» аясында «Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту» бағытындағы 2-міндетін орындау барша педагогтердің азаматтық ұстанымы мен жауапкершілігіне жүктеледі.
«.................» атты элективті курс бағдарламасы негізінде оқушылар ұғымдарды, жаңа тіркестерді, сөздерді дұрыс қолдану арқылы өмірде өзі үшін пайдалануды үйренеді.
Тіл дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы баланың өзін қоршаған ортасы, басынан өтіп жатқан оқиғалар, өз бетімен бақылау арқылы жинаған білімін оқу материалымен ұштастыруға, тіл мәдениетінің сөлеу мәдениетінің дұрыс қалыптасуына,ойлау үрдісін дамуына да септігін тигізеді.
Оқушыларды тіл заңдылықтарын қолдана білуге, ауызекі және жазбаша сөйлеу біліктіліктерін тиімді меңгеруге үйретеді. Ағылшын тілінде сөйлеу өнерін игеруге талпындырады, оқушының ойлау қабілеті мен дүниетанымын кеңейтіп, шет елдермен қарым-қатынас кезінде өздерін еркін ұстауға үйретеді.Оқушыны жан-жақты жетілген,өз бетімен әрекет ете алатын, шығармашыл-ізденімпаз тұлға болып қалыптасуына жағдай жасайды. Оқыту барысында мұғалім пәннің оқу бағдарламасында белгіленген оқу мақсаттарын басшылыққа алады. Оқу бағдарламасының әрбір бөлімшенің ішінде бірізділікті сақтай отырып құрастырылған оқу мақсаттары бөлімше аясында оқушылардың қаншалықты алға ілгерілегенін көрсетеді.
Оқушы өз ойын айтуға диалогтық және монологтық қабілеттерін дамытуға, сұрақ-диалог, монологтық баяндай білуге: өзім туралы, отбасы, достық, жұсым, орындар мен мекемелер, ауа райы, үстелде отыру әдебі туралы сипаттама беруге және күнделікті күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді айта отырып, толық ақпарат беруге, шет тіліндегі мәтінге бағыт беру: оның мазмұнын тақырып бойынша алдын ала болжай білуге, қарапайым мәтіндерді негізгі мазмұнын түсіне білуге және мәтін тақырыбын анықтай білуге және мәтінді тыңдау арқылы мағынасын түсініп,мәтінге сай тпсырмалар орындай білуге дағдыланады.
IV. Рецензия
|
Өзгерістерді таратудың болжамды ауқымы мен формалары |
Аудан, облыс педагогтеріне таралады, мектеп математика курсы сабақтарында немесе білім алушының өз бетімен оқуына қосымша ресурс ретінде қолданылады. |
|
Рецензенттің тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс телефондары, электрондық пошта мекенжайы, пошталық мекенжайы |
Батыс Қазақстан университеті доценті, шетел тілдері кафедрасының аға оқытушысы, Phd докторы |
V. Тәжірибенің ақпараттық сипаттамалары
|
Инновациялық тәжірибенің сипаттамасы |
Оқыту |
Тәрбиелеу |
Қосымша білім беру |
|
1. Құндылықтар мен құндылықты бағдарлар |
Білім сапасы |
Жан-жақты дамыған тұлғаы қалыптастыру |
Оқушылардың пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарға қатысуы |
|
2. Мақсаты мен міндеттері |
|
|
|
|
3. Білім беруді басқару (ОО үшін, оқытушылар мен кураторлар үшін) |
- |
- |
- |
|
4. Білім беру мазмұны |
Элективті курс оқу сауаттылық бойынша білім деңгейін көтеру және тереңдетуге, осы білімді ағылшын сабағында еркін қолдануға көмектеседі. |
Айтылым, оқылым біліктіліктерін арттыруға бағытталған материалдарға негізделген жұмыс |
Ағылшын тілі пәніне қосымша сабақтар |
|
5. Технологиялар, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар |
Сыни ойлау, жобалау қызметі, белсенділікті дамыту, саралап оқыту және т.б. |
Білімді функционалдық және шығармашылық қолдануға үйрету, белсенділікті дамыту, саралап оқыту және т.б. |
Білім беру және іскерлік ойындар |
|
6. Құралдар |
Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар |
|
|
|
7. Әдістер |
Электронды презентацияларды, видеоларды қолдану арқылы дәріс; диалог. |
Оқушылардың өзіндік дайындығы |
Қосымша (анықтамалық әдебиеттер) және интернет-ресурстарды қолдана отырып, шығармашылық тапсырмаларды орындау. |
|
8. Ұйымдастыру формалары |
Жеке, жұптық және топтық жұмыс |
Жеке, жұптық және топтық жұмыс |
Жеке, жұптық және топтық жұмыс |
|
9. Білім беру ортасы |
Орта буын оқушылары |
Орта буын оқушылары |
Орта буын оқушылары |
|
10. Ақпараттық-әдістемелік орта |
Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар, ғылыми-әдістемелік әдебиеттер |
Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар |
Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар |
|
11. Ақпараттық ресурстар |
АКТ оқу материалы |
|
|
|
12. Ұйымдастырушылық ресурстар |
Пәндік апталар, олимпиадалар, конкурстар, викториналар, сабақтар, жеке сабақтар |
Пәндік апталар, олимпиадалар, конкурстар, викториналар |
Ғылыми жобалар, хабарламалар дайындау, зерттеу тақырыптарын әзірлеуге көмек, консультациялық көмек көрсету |
|
13. Мотивациялық ресурстар |
Білім сапасы, қаржылық сауаттылықты дамытуға деген ұмтылыс |
Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы әлеуметтену және тұлғаны тәрбиелеу |
|
|
14.Кадрлық ресурстар (оқу орындарында іске асырылатын инновацияларды сипаттау үшін) |
- |
- |
- |
|
15. Ғылыми-әдістемелік ресурстар (оқу орнына да, оқытушылар үшін де маңызды) |
Дидактикалық материалдар, әдебиеттер, пәндік журналдар, оқу құралдары, курстарға дайындық |
Дидактикалық материалдар, әдебиеттер |
Дидактикалық материалдар, әдебиеттер |
|
16. Материалдық-техникалық ресурстар (оқу орны үшін де, оқытушылар үшін де маңызды) |
Педагогикалық әдебиеттер, оқу материалдары, бақылау-өлшеу материалдары, оқытудың техникалық құралдары, АКТ құралдары |
Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар
|
Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар
|
|
17. Нормативтік-құқықтық ресурстар (оқу орнынада іске асырылатын инновацияларды сипаттау үшін) |
- |
- |
- |
«Тәжірибенің ақпараттық сипаттамалары» кестесі тәжірибенің мазмұнын білдіретін білім құрауыштарына сәйкес тәжірибенің мазмұнды сипаттамалары негізінде толтырылады (II тармақ). Оқытушының инновациялық педагогикалық тәжірибесін ұсынған кезде 3, 14, 17 тармақтары толтырылмайды.
Баған тәжірибе мазмұнын білдіретін білім құрамдастарын қамтиды.
Таңдалған ұяшыққа ұсынылған тәжірибенің маңыздылығын құрайтын өзгерістерді көрсететін 3-5 кілт сөзді жазыңыз.
шағым қалдыра аласыз













