ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ
ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Интеллектуалды
ойын
«Қазақстан болашағы –
білімді ұрпақ»
4 «А» сынып
Мұғалімі: Боденбаева
Б.Б.
Интеллектуалды ойын
Тақырыбы:
«Қазақстан болашағы – білімді
ұрпақ»
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін
тексере отыра, ақыл-ой өрісін жан-жақты
дамыту.
Оқушылардың жан-жақты ойлауын, ізденуін дамытып,
есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
Көрнекілігі: слайд, асықтар,
қоржын.
Барысы:
Әуен ойнап тұрады.
- Сәлеметсіздер ме, құрметті
оқушылар, қонақтар! «Қазақстан болашағы – білімді
ұрпақ»
атты интеллектуалды ойынымызды
бастаймыз!
Ал
келіңдер, келіңдер,
Бір-біріңе еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Ойынға қатысып көріңдер!
-Қазір біз осы уақытқа дейін
алған білімімізді көрсетіп, ән-күймен, өлеңдермен,
мақал-мәтел-дермен өрнектеп, өнерімізді, білімімізді ортаға
салайық.Біліміміздің артып, санамыздың өс-кенін, сөз байлығымыздың
молайғанын көрсетейік.
Бәйгеге түсіп жарыспай,
Жүйріктің бағы жана ма.
Білім мен өнер жарысып,
Тәрбие, тәлім табар мән.
Бұл
бәйге ойдың бәйгесі
Кім
жүйрік ойға, сол алда,-дегендей ойын «жарыс» түрінде
өтеді.
-
Сыныпты 4 топқа бөлу. Қызыл,
жасыл, сары, көк түсті шаршыларды таңдау арқылы топқа
бөлінеді.
-
Ұрандары:
Қызыл түс: «Тәуелсіз елдің
тірегі-білімді ұрпақ»
Жасыл түс: «Егеменді елдің тірегі-оқу мен
білімнің тереңділігімен өлшенеді»
Сары түс. «Бірлік болмай, тірлік
болмас»
Көк түс: «Кім еңбек етсе, сол
тоқ»
-
Топ басшысын сайлау (галстук
тағады)
Қыздардың орындауында «Үнді
биі»
Барысы:
1-кезең «Тамаша
төрттік»
1-ойын Ұяшық таңдау (4 пән
бойынша тапсырмалар беріледі)
Математика тапсырмасы: 1.
Есепті шығар:
А) 8 қап қант 34000 теңге тұрады. 26 қап қант
неше теңге тұрады?
8 қап қант - 34000 тг
26 қап - ? тг.
Ә) Жүк кемесі 160 км қашықтықты бірдей
жылдамдықпен қозғала отырып, 8 сағатта жүзіп өтті. Жүк кемесінің
жылдамдығын тап.
2. Теңдеуді шеш: х :
258 = 98756-39984 а :
524 = 3570 : 70 ( с + 4589 ) -
5869
3. Үш таңбалы санға көбейту: 1235 х 231 2311 х
203 618 х 201
4. Үш таңбалы санға бөлу: 46305 : 147 4167 : 463
45156 : 213
2. Теңдеуді
шеш:
3. Үш таңбалы санға
көбейту.
4. Үш таңбалы санға
бөлу.
Сергіту сәті
Қазақ тілі тапсырмасы: 1. Зат
есімнің септелуі дегеніміз не?
2. Зат есімнің жіктелуі деген
не?
3. «Мектеп» сөзін
септе.
4. «Оқимын» сөзін
жікте.
Әдебиеттік оқу 1. «Толағай»
жырынан үзінді оқы.
2. Рөлге бөліп оқу «Аяз бен Қыдырдың
айтысы.
3. «Мақалды жалғастыр»
ойыны
4. «Қарлығаш немесе мамамның
әңгімесі» мәтінін мазмұндау
2-кезең «Полиглот» (көп
тілді білетін маман)
-
Ауаға шықса ауырады,
Су ішінде сауығады. (балық –
рыба - fish)
-
Қыста киімін тастайды,
Көктемде киіне бастайды. (ағаш
– дерево - tree)
-
Жолбарыстан аумайды,
Пеш түбінде аунайды. (мысық –
кошка - cat)
-
Бұлаңдаған құйрығы,
Бір алдарлық құлығы. (түлкі –
лиса- fox)
3-кезең «Топ басшылар
сайысы» «Бәйге»
Топ басшылары арасындағы
жарыс
Тапсырмалары:
Қызыл:
1.Үшбұрыштың периметрі дегеніміз не? (барлық
қабырғалардың қосындысы)
2. Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? (Құрамында әрпі бар
өрнекті)
3. Көбейтудің қасиеттерін ата.
(ауыстырымдылық, терімділік,
үлестірімділік)
4.Тік бұрышты төртбұрыштың ені
4 см – ге тең, ұзындығы енінен 5 см ұзын. Ауданы неге тең? (36
см)
5. Зат есімнің сұрақтары (кім? не? кімдер?, нелер?)
6. Жатыс септігінің жалғаулары (-да, -де, -та, -те).
7. «Биле» сөзін жікте(мен
билеймн, сен билейсің, ол
билейді)
8. Қазақ тілінде неше септік
бар: (7
септік)
9. Температура өлшейтін құрал
(градусник)
10. Неге глобустың көпшілігі
көк бояумен боялған? (жер шарының 3/1 бөлігі
су)
Сары:
1. Шаршының периметрі
дегеніміз не? (барлық қабырғалардың
қосындысы)
2. а+5, ол не? (әріпті
өрнек)
3. Қайсысы көп 2 метр ме, әлде 201 см ме? (201 см)
4. Қолда 10 саусақ бар, 10 қолда неше саусақ бар? (50
саусақ).
5. Дауыссыз дыбыстар нешеге
бөлінеді?
6. Сөз таптарын ата. (Зат есім, етістік, сан
есім, сын есім)
7. Барыс септігінің жалғаулары (-ға, -ге, -қа,
-ке)
8. 250х0
9. қыс айларын ата. (желтоқсан, қаңтар,
ақпан)
10. Жердің серігі-... (ай)
Көк:
-
Тіктөртбұрыштың ауданын қалай
табады? (ұзындығын еніне көбейтеді)
2. Нәрселерді санау үшін қолданылатын сандар. (Натурал сандар)
3. Шеңбер сызатын құрал (Циркуль)
4. 100+100
5. Абайдың 5 асыл ісі (талап, еңбек, терең ой,
қанағат, рақым)
6. «Ұшқыш» сөзін жікте (ұшқышпын, ұшқышсың,
ұшқыш)
7. Шығыс септігінің жалғаулары (-нан, -нен, -дан,
-ден, -тан, -тен)
8. Ғарышқа алғаш ұшқан адам? (Юрий
Гагарин)
9. Абайдың 5 дұшпанын ата
(өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ)
10. Қазақстандағы көмір
өндіретін ең ірі қала
(Қарағанды)
Жасыл:
1. Алгебралық өрнек дегеніміз
не? (Құрамында әріптер, сандар, арифметикалық амалдар таңбалары
және жақшалары бар өрнек).
2. Тіктөртбұрыштың периметрін қалай табамыз? (барлық қабырғаларын
қосамыз)
3. Қосудың нәтижесі не? (қосынды)
4. Ең үлкен екі таңбалы сан?
(99)
5. Суретші ата (Қастеев)
6. Төрт түлікті ата.
7. 150+100
8. Көмектес септік жалғаулары (-мен, -бен,
-пен)
9. Қазақтың ұлы Отан
соғысындағы қаhарман қыздары (Әлия мен
Мәншүк)
10. Қазақстан қанша мемлекетпен шекараласады? (5
Ресей, Қытай, Қырғызстан, Өзбекстан,
Түркіменстан)
4-кезең «Логикалық
тапсырмалар» «Күнді» таңдайды
(1-4)
-
Қосарланып жегілген үш ат бір
сағаттың ішінде 27 км жол жүрді. Осы уақыттың ішінде бір ат қанша
жол жүрген? ( 27 км)
-
Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1
сағ. 20 минут ұшады, ал кері 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты
қалай түсінесің? (екеуі тең)
-
Үш ат жегілген шана бір
сағатта 15 км. жүріп өткен. Әрбір аттың жылдамдығы қандай еді?
(15км)
-
Үстелде 5 стақан сүт тұрған
еді. Дастан 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге қойды.
Үстелдің үстінде неше стақан қалды? (5
стакан)
Бүгінгі көріп тамашалаған
интеллектуалды ойын «Қазақстан болашағы – білімді
ұрпақ»
өз мәресіне жетті. Ендігі сөз кезегін топ
басшыларына береміз, ұпай санын анықтасын.
Мұғалім: Тауды биік деме сен,
Талаптансаң, шығарсың.
Қарсылас мықты деме сен,
Білімді болсаң, шығарсың.
1.Үшбұрыштың периметрі
дегеніміз не? (барлық қабырғаларының
қосындысы)
2. Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? (Құрамында әрпі бар
өрнекті)
3. Көбейтудің қасиеттерін ата. (ауыстырымдылық, терімділік,
үлестірімділік)
4.Тік бұрышты төртбұрыштың ені 4 см – ге тең,
ұзындығы енінен 5 см ұзын. Ауданы неге тең? (36
см)
5. Зат есімнің сұрақтары (кім? не? кімдер?,
нелер?)
6. Жатыс септігінің жалғаулары (-да, -де, -та,
-те)
7. «Биле» сөзін жікте(мен
билеймн, сен билейсің, ол билейді)
8. Қазақ тілінде неше септік
бар: (7
септік)
9.
Температура өлшейтін құрал (градусник)
10.
Неге глобустың көпшілігі көк бояумен боялған? (жер шарының 3/1
бөлігі су)
-
Шаршының периметрі дегеніміз не? (барлық
қабырғалардың қосындысы)
-
а+5, ол не? (әріпті өрнек)
3. Қайсысы көп 2 метр ме, әлде 201 см ме? (201
см)
4. Қолда 10 саусақ бар, 10 қолда неше саусақ бар? (50
саусақ).
-
Дауыссыз дыбыстар нешеге
бөлінеді?
-
Сөз
таптарын ата. (Зат есім, етістік, сан есім, сын
есім)
-
Барыс септігінің жалғаулары (-ға, -ге, -қа,
-ке)
-
250х0
-
қыс
айларын ата. (желтоқсан, қаңтар, ақпан)
10.
Жердің серігі-... (ай)
1.Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табады?
(ұзындығын еніне көбейтеді)
2. Нәрселерді санау үшін қолданылатын сандар. (Натурал
сандар)
3. Шеңбер сызатын құрал (Циркуль)
4.100+100
5. Абайдың 5 асыл ісі (талап,
еңбек, терең ой, қанағат, рақым)
6.«Ұшқыш» сөзін жікте
(ұшқышпын, ұшқышсың, ұшқыш)
7.Шығыс септігінің жалғаулары
(-нан, -нен, -дан, -ден, -тан,
-тен)
-
Ғарышқа алғаш ұшқан адам?
(Юрий Гагарин)
-
Абайдың 5 дұшпанын ата (өсек, өтірік, мақтаншақ,
еріншек, бекер мал шашпақ)
10. Қазақстандағы көмір өндіретін ең ірі қала
(Қарағанды)
-
Алгебралық өрнек дегеніміз не? (Құрамында
әріптер, сандар, арифметикалық амалдар таңбалары және жақшалары бар
өрнек).
2.Тіктөртбұрыштың периметрін
қалай табамыз? (барлық қабырғаларын
қосамыз)
3.
Қосудың нәтижесі не? (қосынды)
4. Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)
5.Суретші ата
(Қастеев)
6. Төрт түлікті
ата.
7.
150+100
8.Көмектес септік жалғаулары
(-мен, -бен, -пен)
9.Қазақтың ұлы Отан
соғысындағы қаhарман қыздары (Әлия мен
Мәншүк)
10.
Қазақстан қанша мемлекетпен шекараласады? (5 Ресей, Қытай,
Қырғызстан, Өзбекстан, Түркіменстан)