Материалдар / Интеллектуалдық ойын Үштілділік – дәуірдің талабы, заман қажеттілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Интеллектуалдық ойын Үштілділік – дәуірдің талабы, заман қажеттілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Үштілділік – дәуірдің талабы, заман қажеттілігі. интеллектуалдық ойын сценарииі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
628
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Үштілділік – дәуірдің талабы, заман қажеттілігі

Мақсаты:  Oқушылардың пәнге деген кызығушылығын, белсенділігін арттыру. Өз ана тілін біліп, өзге тілдерді құрметтеуге шақыру. Логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, оз білімін шыңдауға және сөйлеу дағдысын дамыту.

Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, карточкалар, слайд

Пән аралық байланыс: Қазақ тілі,орыс тілі, ағылшын тілі

Құрметті оқушылар, ұстаздар! «Тіл – ата - баба аманаты. Ғасырданғасырға, ұрпақтанұрпаққаұласқан, бабаданбалағажалғасқанұлымұралардыңұлысыалдыменәрұлттыңтіліғой. Ендешеата - баба мұрасынжалғастыру, оныңмәртебесінкөтеру - мынабаршамыздыңміндетіміз, парызымыз.
О, адамдар, қадірінежетіңдер!
Анатілің - анаң. Сыйлап өтіңдер!
Туғантілін танымаған көрсоқыр,
Болып өтер ертең мәңгі өкінер.
«Анамыздың ақсүтіменбойымызға дарыған тілімізді ұмыту – бүкіл ата – бабамыздың тарихын ұмыту»,- деген Бауыржан Момышұлы атамыз.
Ана тілін құрметтеп, сүйе білейік. Бүгінг іұрпақ ана тіліне жетік, білімді, мәдениетті болуы шарт.

Бүгінгі «Үштілділік – дәуірдің талабы, заман қажеттілігі» атты 9-сынып оқушылары арасында ұйымдастырылып отырған интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер.

Сайысқа қатысушылармен таныс болайық.

9 а сынып оқушысы – Биболатқызы Әсел

9 а сынып оқушысы – Құрманғали Нариман

9 б сынып оқушысы – Бақыт Томирис

9 б сынып оқушысы – Сағындық Бағлан

9 г сынып оқушысы – Болат Аружан

9 г сынып оқушысы – Әлібаева Бақыткүл

9 в сынып оқушысы

9 в сынып оқушысы

Сайысқа қатысушылар сіздерге сәттілік тілейміз.

Қазылар алқасы мүшелерімен таныстырып өтейін.

1________________________________________________________________________________

2________________________________________________________________________________

3________________________________________________________________________________

Бүгінгі сайысымыз 5 кезеңнен тұрады, олар:
1. "Зымыран сұрақтар"
 
2.
«Ойлы болсаң тауып көр»

3. «Сиқырлы сандар» ойыны.
4.
«Мақалдың жалғасын тап»

5. «Суретті сөйлет» үш тілде сипаттама беру

Мықты болсаң - алдағыны басып оз.
Мықты болсаң - арттағыны жеткізбе!
Мықты болсаң – тайғанама көк мұзда!
Мықты болсаң – бөгеттерді бұзып өт – деп сайысымыздың1-кезеңін бастайық

I кезең: "Зымыран сұрақтар" кезеңі. I кезең бойынша берілетін сұрақтарға.Оқушылар «иә» немесе «жоқ» деп жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 5 ұпайдан беріледі. Сұраққа бірінші болып қол көтерген ойыншы жауап береді. Егер ол ойыншының жауабы дұрыс болмаса, онда қолын екінші болып көтерген ойыншы жауап береді.

1) Междометие является частью речи? (да)
2) В предложений глагол бывает сказуемым? (да)
3) Омонимы одинаково пишутся и однаково звучат? (да)
4) АнглияныңастанасыГастингқаласыма? (жоқ)
5) Ағылшынтілінде 44 – дыбыс бар. (иә)
6) « РаstSimple» - дегеніміз осы шақ. (жоқ)
7) «Pen – friends» сөзініңаудармасы « қаламдасдостар» (иә)
8) Қазақтіліндежалғаудың бес түрі бар (жоқ)
9) – лау, - леу, - дау, - деу, - тау, - теусалыстырмалышырайжұрнақтарыма? (иә)
10) Шылаусөйлеммүшесі бола ма? (жоқ)
1
1. Фонетика изучает состав слова? (нет)
12. К главным членам предложения относятся подлежащее и сказуемое? (да)
13. Антонимы слова противоположного значения? (да)
14. Қазақтіліндесегізсөзтабы бар? ( жоқ)
15. – ған, - ген, - қан, - кенесімшеніңжұрнақтарыма? (иә)
16. «Әлдекім, кейбіреу» белгісіздікесімдіктеріме? ( иә)
17. Англияныңастанасы Лондон (иә)
18. Ағылшынтілінде 30 әріп бар? ( жоқ)
19. «Parents» дегеніміздостар? (жоқ)
20. «Pastcontinuous» дегенімізсозылмалы осы шақ? (ия)

 IІ кезең. «Ойлы болсаң тауып көр» жұмбақтарды шешіп, жауабын үш тілге аудару.

3 ұпаймен бағаланады.

Тақия толған сөк, таң атқанда жоқ. (жұлдыз, звезды, star)
2. Айдалада ақ отау, аузы мұрны жоқ отау. (жұмыртқа, яйцо, an egg)
3. Аласа ғана бойы бар, тоғыз қабат тоны бар..
(пияз, лук, oniоn)
4. Везет, а не лощадь, летит, а не птица, жужжит, а не пчела.. (ұшақ, самолет, plane)
5. Упадет - поскачет, ударишь - не плачет.. (доп, мяч, ball)
6. 
It is a vegetable. It has many eyes.. (картопкартошка, potato)
7. It is white and sweet.. (
қантсахар, sugar)
8. A little old woman has twelve children.. (
жылгод, year)

ІІІ кезең. «Сиқырлы сандар» ойыны. Оқушылар сандарды таңдап, жасырылған тапсырмаларды орындайды. 5 ұпаймен бағаланады.

1.     Name 5 colors- 5 түсті ата

1.     SayorsingtheEnglishalphabet-Ағылшын әліпбиін жатқа айт немесе әндетіп бер!

2.     Name 5 sorts of vegetables-5 көкөністі ата

3.     Name 5 school subjects- Мектептегі 5 пәнді ата

4.     You’re lucky! You won a prize!- СыйлықСіз сыйлық ұтып алдыңыз!

5.     Name 5 sorts of fruit.- 5 жемісті ата

6.     Name 5 sports- 5 спорт түрін ата

7.     Name 5 professions- 5 мамандықты ата

8.     Name 5 things that people wear-Адамдар киімінің 5 түрлісін ата

9. Name 5 English names- 5 ағылшынша есімдерді ата

10. Name 5 English-speaking countries- 5 ағылшын тілінде сөйлейтін елдерді ата

11.Name 5 wild animals- 5 жабайы жануарды ата


ІҮ кезең «Мақалдың жалғасын тап» жалғасын тауып, үш тілге аудару 5 ұпаймен бағаланады.

1.Никогда не откладывай на завтра то, что ты можешь сделать ----. (сегодня, today, бүгін)
2. Нет дыма без ----. (огня, fire, от)
3. Без труда не вынешь и ---- из пруда. (рыбку, балық, fish)
4. Куй железо, пока ----. (горяче, ыстық, hot)
5. На вкус и ---- товарищей нет. (цвет, colour, түс)
6. Лучше поздно, чем ----. (никогда, never, ешқашан)

Ү кезең Берілген суретті таңдап, үш тілде сипаттама береді. 10 ұпаймен бағаланады.

Жанкүйерлергесұрақ:

 

1.Бала туғандажасайтын той. (шілдехана)

2.«Тәуелсіз Қазақстан» сөзтіркесіқалайаударылады?

3.Қазіргі өмірталабынақойылатынүштіл (қазақ, орыс, ағылщын)

4.Үме  дегеніміз не?

5.Наурыз мерекесініңбасты асы (наурызкөже)

6. Еліміздегіеңбиік тау шыңы? (хан тәңірі)

7. Қазақстандаеңтереңкөл?(Алакөл)(Оныңтереңдігі 54 метр)

8. Мақал: “Адам досымен,ағаштамырымен...”(мықты)

9. «МеніңатымҚожа» шығармасының авторы? (БердібекСоқпақбаев)

10. Жылқы  пірі? (Қамбарата)

11. Қырғызхалқының  «Манас» дастанынзерттегенғалым? (Ш.Уәлиханов)

12. «Тоғызқұмалақ» неніңатауы?(ойын)


ҮІ. Кезең Суреттер бойынша мақал-мәтел құрау.

Тіл- өте маңызды құрал. Тіл болмаса адам өз ойын жеткізе алмас еді. Өткен тарихымыз, халқымыздың әдет ғұрыптары, салт-дәстүрлері, бізге ана тіліміз арқылы жетеді.Қазақ тілі- өте бай әрі көркем тілдердің бірі. Мемлекеттік тілді меңгеру – ҚР азаматының парызы. Сонымен қатар , Үштілділік – заман қажеттілігі болып табылады.Бүгінгі сайысқа өте жақсы қатысқандарыңыз үшін көп рахмет айтамыз.



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!