Материалдар / Интерактивті тақтаның оқытудағы тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Интерактивті тақтаның оқытудағы тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге интерактивті тақтаның тиімділігі туралы білуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
356
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Интерактивті тақтаның оқытудағы тиімділігі

Алтынжан Есенжолова

Ақтүйесай орта мектебі



Бүгінгіде ғылыми зерттеуден бастап күнделікті тіршілікке дейін инновациялық технологиялардың алатын орны ерекше. Бұндай үрдіс, әрине, педагогикалық салада да үлкен орын алады. Қазіргі отандық мектептерде мультимедиалық кабинетті, интерактивті тақтаны қолданудың тиімділігі жоғары.

Интерактивті тақта сабақ барысында қолданылатын материалды оқытуда графикалық иллюстрация түрінде әртүрлі суреттерді кеңінен қолдануға; мұғалімнің сабақты қызықты өткізіп, уақытын үнемді пайдалануға толық мүмкіндікбереді.

Қазіргі танда әр мектепте осындай озық технологияларды қолдану мүмкіншілігі XX-I ғасыр ұстаздың үлкен мақтанышы.

Тақырыбы: Квадрат теңдеуді шешудің әртүрлі тәсілдеріне есептер шығару.

Мақсаты: «Квадрат теңдеулер және олардың түбірлері», «Толымсыз, толымды квадрат теңдеулерді шешу», «Келтірілген квадрат теңдеулер. Виет теоремасы» тақырыптарды бойынша алған білімдерімізді әр түрлі тапсырмаларда қарастырып, есептер шығаруда қолдану және бекіту.

Сабақтың міндеттері:

  1. Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін жүйелеу;

  2. Танымдық қызығушылығын қалыптастыру, өзін-өзі басқаруға баулу;

  3. Байқағыштық, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін дамытуү

Сабақтың типі: бекіту-тренинг сабағы.

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.

Әдістері: сұрақ-жауап; деңгейлеп, сарап оқыту; математикалық ойын; тест.

Сабақтың қөрнекіліктері: интерактивті тақта, кестелер, бағалау парағы.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.

Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

  1. Сұрақ-жауап.

Үй жұмысының сұрақтарына жауап беру үшін оқушылар бағалау парағын пайдаланады. Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан қойылады.

  1. «Бәйге ойыны».

Бұл ойының шарты, цифрлардың астына жасырған сұрақтарға жауап беру. 10 цифрыны астындағы сұраққа дұрыс жауап берілсе, 1 ұпай; 20 цифрының астындағы сұраққа дұрыс жауап берілсі, 2 ұпай; 30 цифрының астындағы сұраққа дұрыс жауап берілсе, 3 ұпайдан бағалау парағына белгілеп қойылады.

  1. «Кім жылдам».

Интелектуалді жарысы. Оқушыларға коэффициенттері бойынша квадраттық теңдеу құру тапсырмасы беріледі.

Бұл тапсырма дәптерге орындалып, дұрстығы тақта бойынша тексеріледі. Әрбір дұрыс құрастырылған теңдеуге 1 ұпайдан беріледі.

  1. Квадрат теңдеуді шешудің тәсілдеріне тақтада есептер шығару.

Есептер.

Таңдеуді шешіңдер:

1.

Жауабы: 6;1

2. теңдеуінде түбірлерінің біреуі -9- ға тең. Екінші түбірді және p коэффициентінің мәнін тап.

Шешуі: Виет теоремасын қолданамыз.

болса,


Жауабы: p=7, x2=2

3. бұл теңдеудің екі жағын да 2-ге бөлеміз. Сонда, . Бұдан, x2=25;


Жауабы: -5;5

  1. Шығармашылық жұмыс.

Мына шарттар бойынша квадрат теңдеулер құр:

  1. Түбірлері жоқ;

  2. Екі түбірі бар;

  3. Бір түбірі бар.

  1. Бағалау.

Дискриптр бойынша баллдар қойылады





СҚО, Уәлиханов ауданы, Ақтүйесай ауылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!