Түркістан облысы,Сарыағаш
ауданы,№33 Б.Момышұлы атындағы
ж.о.м
Биология пәні мұғалімі Құрбанбаева Айгерим Нигматуллаевна
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
|
Бөлім: |
10.4 Координация және реттеу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Курбанбаева Айгерим Нигматуллаевна |
|
Күні: |
09.04.24ж |
|
Сыныбы: 10 Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар орталық жүйке жүйесінің құрыысын оқып біледі. Жүйке жүйесінің бөлімдері туралы біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын «ШАМ»әдісі арқылы қалыпртастыру. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Үй тапсырмасын «Wordwall шеңбердегі сұрақтар»әдісімен сұрайды |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Организімнің біртұтастығы ненің арқасында жүзеге асады? 2. Адам организмі сыртқы ортаның үздіксіз өзгерістеріне не арқылы бейімделеді? 3. Орталық жүйке жүйесі қандай бөлімдерден тұрады? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||
|
Бейнеролик көрсету 5 мин |
Бейнеролик көрсетеді |
Бейнеролик тамашалайды |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 12 мин. 3 мин 3 |
Топтық жұмыс 1-топ «Ми». Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. 2-топ «Үлкен ми сыңарлары«. Сергіту сәті «Нейрожаттығу» |
1. Организм қызметтерін реттеуге маңызды рөл атқаратын жүйке қайсысы? 2. Организм қажеттілігіне сәйкес бөліктері арасында тез арада байланыс қалай қалыптады? 3. Орталық жүйке жүйесі неден тұрады? 4. Орталық жүйке жүйесінің басты арнайы қызметі қандай? 5. Ми мен жұлын өзара қалай байланысқан?
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тапсырманы сипаттайды және түсіндіреді. -Постер қорғау. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||
|
5 мин |
«Қателескен мұғалім» әдісі Оқулықта берілген мәтіннен «Ми»,»жұлын»мәліметтеріне сұрақтар қою |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - Оқушылар мәтіннен сұрақтар құрайды -Қателескен сұрақты табады . |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
10 мин |
Wordwall бағдарламасының сәйкестендіру тапсырмалары |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||
|
Үй тапсырмасы |
Білу,түсіну тапсырмаларын сұрау |
||||||
|
|
|||||||
«Биология пәнінен дарынды оқушылардың ғылыми ізденісін арттыру жолдары».
Биология пәні мұғалімі Құрбанбаева Айцгерим Нигматуллаевна


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Интербелсенді әдіс тәсілдер
Интербелсенді әдіс тәсілдер
Түркістан облысы,Сарыағаш
ауданы,№33 Б.Момышұлы атындағы
ж.о.м
Биология пәні мұғалімі Құрбанбаева Айгерим Нигматуллаевна
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
|
Бөлім: |
10.4 Координация және реттеу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Курбанбаева Айгерим Нигматуллаевна |
|
Күні: |
09.04.24ж |
|
Сыныбы: 10 Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар орталық жүйке жүйесінің құрыысын оқып біледі. Жүйке жүйесінің бөлімдері туралы біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын «ШАМ»әдісі арқылы қалыпртастыру. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Үй тапсырмасын «Wordwall шеңбердегі сұрақтар»әдісімен сұрайды |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Организімнің біртұтастығы ненің арқасында жүзеге асады? 2. Адам организмі сыртқы ортаның үздіксіз өзгерістеріне не арқылы бейімделеді? 3. Орталық жүйке жүйесі қандай бөлімдерден тұрады? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||
|
Бейнеролик көрсету 5 мин |
Бейнеролик көрсетеді |
Бейнеролик тамашалайды |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 12 мин. 3 мин 3 |
Топтық жұмыс 1-топ «Ми». Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. 2-топ «Үлкен ми сыңарлары«. Сергіту сәті «Нейрожаттығу» |
1. Организм қызметтерін реттеуге маңызды рөл атқаратын жүйке қайсысы? 2. Организм қажеттілігіне сәйкес бөліктері арасында тез арада байланыс қалай қалыптады? 3. Орталық жүйке жүйесі неден тұрады? 4. Орталық жүйке жүйесінің басты арнайы қызметі қандай? 5. Ми мен жұлын өзара қалай байланысқан?
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тапсырманы сипаттайды және түсіндіреді. -Постер қорғау. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||
|
5 мин |
«Қателескен мұғалім» әдісі Оқулықта берілген мәтіннен «Ми»,»жұлын»мәліметтеріне сұрақтар қою |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - Оқушылар мәтіннен сұрақтар құрайды -Қателескен сұрақты табады . |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
10 мин |
Wordwall бағдарламасының сәйкестендіру тапсырмалары |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||
|
Үй тапсырмасы |
Білу,түсіну тапсырмаларын сұрау |
||||||
|
|
|||||||
«Биология пәнінен дарынды оқушылардың ғылыми ізденісін арттыру жолдары».
Биология пәні мұғалімі Құрбанбаева Айцгерим Нигматуллаевна


шағым қалдыра аласыз


















