Интербелсенді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың оқуға деген құштарлығын арттыру.
2021-2022 оқу жылының бірінші тоқсан соңынағы педагогикалық кеңесте 7в сыныбының білім сапасы 38% өте төмен көрсеткіш екендігі және бұл сыныппен жұмыс жасау керектігі айтылды.
Оқу әкімшілігімен және пән мұғалімдерімен мектеп психологымен ақылдаса отырып біліміндегі олқылықтары бар оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында сабақты зерттеу «Lesson Study» әдісін қолдануды ұйғардық. Сынып оқушыларымен жүргізілген психологиялық, диагностикалық талдаулар нәтижесіне қарай отырып сыныпты зерттеу тақырыбы анықталды: Интербелсенді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың оқуға деген құштарлығын арттыру.
-
Мақсаты: Анықталған оқушыларға психологиялық, диагностикалық талдаулар жүргізу, сол арқылы жекелей әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану.
Сынып оқушыларына толықтай талдау жасалып, пән мұғалімдерімен ақылдаса отырып зерттеуге алынатын яғни білім сапасын арттыруға болатын 5 бала анықталды: Нұржан Дильназ, Қуанышұлы Нұраддин, Советхан Балым, Шарипханов Диасыл, Оралғазы Нұрхан. Атадған оқушылардың ата-аналарын ескертіліп, түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама алыну арқылы балалардың пәнге деген қызығушылықтары, жеке ерекшеліктері анықталды.
|
Пән |
Зерттеуге алынған оқушылар |
Пән мұғалімі |
|
Алгебра, Геометрия |
Нұржан Дильназ Қуанышұлы Нұраддин Советхан Балым Шарипханов Диасыл Оралғазы Нұрхан |
Ахметжанова Назым Алибековна |
|
Физика |
Қуанышұлы Нұраддин Шарипханов Диасыл Оралғазы Нұрхан |
Башабаева Қарлығаш Тыштықбайқызы |
|
География |
Қуанышұлы Нұраддин Советхан Балым Шарипханов Диасыл |
Жылқыбаева Айнұр Сериковна |
|
Биология |
Қуанышұлы Нұраддин Шарипханов Диасыл |
Абилмажинова Асем Чаймураткызы |
|
Қазақ тілі мен әдебиеті |
Шарипханов Диасыл |
Меткенова Индира Құсбекқызы |
Кестеде көрсетілген пән мұғалімері зерттеу сабақтарын өткізді. Сыныппен интербелсенді әдістерді қолдана отырып балларға әр түрлі топтық, жеке тапсырмалар беріліп отырды. Зерттеуге алынған оқушыларға сол балалардың деңгейіне сай деңгейлік тапсырмалар беріліп кері байланыс жасалып отырды. Осы оқушылармен жеке қосымша сабақтар өткізілді, Whathapp желісі арқылы топ құрылып тапсырмалар беріліп отырды. Осындай атқарылған жұмыстардың нәтижесінде екінші тоқсанның қорытындысы бойынша оқушылардың білім сапасы 58% -ға көтерілді. Жекелеген пәндер бойынша білім сапасы неше пайызға артқандығын келесі диаграммадан көріге болады.

Барлық пәндер бойынша өсу динамикасын көруге болады. Зерттеуге алынған оқушылар аталған пәндерден бағасы 4ке жетті. Алға қойылған мақсатымызға жеттік.
Зерттеу жұмысы бойынша қорытынды:

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Интербелсенді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың оқуға деген құштарлығын арттыру.
Интербелсенді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың оқуға деген құштарлығын арттыру.
Интербелсенді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың оқуға деген құштарлығын арттыру.
2021-2022 оқу жылының бірінші тоқсан соңынағы педагогикалық кеңесте 7в сыныбының білім сапасы 38% өте төмен көрсеткіш екендігі және бұл сыныппен жұмыс жасау керектігі айтылды.
Оқу әкімшілігімен және пән мұғалімдерімен мектеп психологымен ақылдаса отырып біліміндегі олқылықтары бар оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында сабақты зерттеу «Lesson Study» әдісін қолдануды ұйғардық. Сынып оқушыларымен жүргізілген психологиялық, диагностикалық талдаулар нәтижесіне қарай отырып сыныпты зерттеу тақырыбы анықталды: Интербелсенді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың оқуға деген құштарлығын арттыру.
-
Мақсаты: Анықталған оқушыларға психологиялық, диагностикалық талдаулар жүргізу, сол арқылы жекелей әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану.
Сынып оқушыларына толықтай талдау жасалып, пән мұғалімдерімен ақылдаса отырып зерттеуге алынатын яғни білім сапасын арттыруға болатын 5 бала анықталды: Нұржан Дильназ, Қуанышұлы Нұраддин, Советхан Балым, Шарипханов Диасыл, Оралғазы Нұрхан. Атадған оқушылардың ата-аналарын ескертіліп, түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама алыну арқылы балалардың пәнге деген қызығушылықтары, жеке ерекшеліктері анықталды.
|
Пән |
Зерттеуге алынған оқушылар |
Пән мұғалімі |
|
Алгебра, Геометрия |
Нұржан Дильназ Қуанышұлы Нұраддин Советхан Балым Шарипханов Диасыл Оралғазы Нұрхан |
Ахметжанова Назым Алибековна |
|
Физика |
Қуанышұлы Нұраддин Шарипханов Диасыл Оралғазы Нұрхан |
Башабаева Қарлығаш Тыштықбайқызы |
|
География |
Қуанышұлы Нұраддин Советхан Балым Шарипханов Диасыл |
Жылқыбаева Айнұр Сериковна |
|
Биология |
Қуанышұлы Нұраддин Шарипханов Диасыл |
Абилмажинова Асем Чаймураткызы |
|
Қазақ тілі мен әдебиеті |
Шарипханов Диасыл |
Меткенова Индира Құсбекқызы |
Кестеде көрсетілген пән мұғалімері зерттеу сабақтарын өткізді. Сыныппен интербелсенді әдістерді қолдана отырып балларға әр түрлі топтық, жеке тапсырмалар беріліп отырды. Зерттеуге алынған оқушыларға сол балалардың деңгейіне сай деңгейлік тапсырмалар беріліп кері байланыс жасалып отырды. Осы оқушылармен жеке қосымша сабақтар өткізілді, Whathapp желісі арқылы топ құрылып тапсырмалар беріліп отырды. Осындай атқарылған жұмыстардың нәтижесінде екінші тоқсанның қорытындысы бойынша оқушылардың білім сапасы 58% -ға көтерілді. Жекелеген пәндер бойынша білім сапасы неше пайызға артқандығын келесі диаграммадан көріге болады.

Барлық пәндер бойынша өсу динамикасын көруге болады. Зерттеуге алынған оқушылар аталған пәндерден бағасы 4ке жетті. Алға қойылған мақсатымызға жеттік.
Зерттеу жұмысы бойынша қорытынды:

шағым қалдыра аласыз













