Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 4 Үй мәдениеті |
Мектеп: | Жамбыл атындағы орта мектеп |
Мұғалімнің аты-жөні: | Жұмабаева Қалима Ықыласқызы |
Пәні: | Көркем еңбек |
Сынып: | 8 |
Қатысқандар: | Қатыспағандар |
Күні: | 26.06.2018ж |
Сабақтың тақырыбы | Интерьерге арналған 2D/ 3D сәнді бұйымдарды жасау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 8.2.5.3- Өз бетінше материалдар мен техниканы анықтап, таңдай отырып, эстетикалық және техникалық талаптарға сай келетін интерьерге арналған сәндік бұйымдар дайындау.8.3.4.1- Өзінің және жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау.8.2.6.1- Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану. |
Сабақтың мақсаты | өз бетінше материалдар мен техниканы анықтайды,талқылайды интерьерге арналған сәндік бұйымдарды қолданады, нобайын жасайдыинтерьерге арналған сәндік бұйымдарды түр түсіне қарай ажыратып, құрастырады
|
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу,түсіну,қолдану, жинақтау. |
Бағалау критерийі | Материалдар мен техниканы өз бетінше анықтайды.Сәндік бұйымдардың қандай материалдардан тұратынын сипаттайды.Берілген көрсеткіштерді орындайды. |
Тілдік мақсаттар | интерьер, 3d, 2d,эстетикалық, техникалық,нобай,демонстрация(айтылым,тыңдалым, жазылым) |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;Денсаулық,достық және айнадағыларға қамқорлық көрсету;Қарым-қатынас жасау. |
Пәнаралық байланыс | Сызу,бейнелеу,информатика, математика. |
Алдыңғы білім | 8.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу,оқу құралдарын дайындау.
Қағаздан жасалған қызыл,сары,ақ раушан гүлдері арқылы 3 топқа бөлу.
1-топ: ақ гүл2-топ: сары гүл3-топ: қызыл гүл
«Ұшақ» әдісі арқылы алдыңғы оқуды қайталаймыз. Әр топ қағаздан жасалған ұшақтың бір қанатына 2-3 сұрақтар жазып, келесі топқа лақтырады.екінші топ оқушылары ұшақтың екінші қанатына жауабын жазып қайта лақтырады.сұрақтардың жауаптарының дұрыс-бұрыстығы анықталады. |
Топқа бөлу
Қағаздан жасалған гүлдер
Қағаздан жасалған ұшақ |
Сабақтың ортасы | «Миға шабуыл» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан бұйымдардың 3d,2 d суреттерін шығарып көрсету арқылы ой қозғап аламын.Тапсырма: 1. 3d,2 d суреттер мен бұйымдар дегеніміз не? Оған қандай суреттер жатады? 2. 3d,2 d кескіндердің қандай жолдары бар?Дескриптор:- 3d,2 d суреттер мен бұйымдарды анықтайды;- 3d,2 d кескіндердің жолдарын түсіндіреді. «Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.Топ: 3d суретТоп: 3d бұйымТоп: 3d бөлме интерьеріӘр топ оқушылары жай сурет пен 3d суреттерді ажырата отырып , су- рет қиындыларын құрастырып, түсінік береді.Тапсырма: 1суреттерді ажырата алады, сипаттайды.Дескриптор:-суреттерді ажыратты,сипаттады.
«Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды.Тапсырма:3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау.Дескриптор:- 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады.
Сергіту сәтіОқушылар топқа бөліну кезінде пайдаланылған қағаздан жасалған гүлді алақанына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.«Алақан » рефлексиясыБалалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады.
Бас бармақ- не ұнады?Балалы үйрек-жаңа не білдім?Ортан терек- не жөнінде ойландыңШылдыр шүмек- не ұнамады?Кішкене бөбек- не білгім келеді? | 3d, 2 d суреттер
Топтық Жұмыс
Өзіндік жұмыс
«Гүлмен тілек» сергіту
|
Сабақтың соңы | «Ашық микрафон» әдісіЖаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын
Қалыптастырушы бағалау:«Мұғалімге жедел хат» әдісі.Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады.-Бүгін сабақта мен.............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім.-бүгін сабақта қуантқаны.................................-мен өзімді............................үшін мақтар едім-маған ерекше ұнағаны...........................................-сабақтан соң маған..................................келді.-бүгін маған........................................сәті түсті.-қызықты болғаны..............................................-...........................................қиындық тудырды .-менің түсінгенім..............................................-енді мен................................................аламын.
| Микрафон макеті |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Тапсырма тәсілі бойынша топтық жұмыс жүргіздім«Мозайка» әдісі арқылы әр топқа 3d суреттің, 3d бұйымның, 3d бөлме интерьері суреттері мен жай суреттердің қиындылары таратылады.Топ: 3d суретТоп: 3d бұйымТоп: 3d бөлме интерьеріӘр топ оқушылары жай сурет пен 3d суреттерді ажырата отырып , су- рет қиындыларын құрастырып, түсінік береді.,Дескриптор:-суреттерді ажыратты,сипаттады.
Қарқын,дереккөз тәсілдері бойынша «Ашық микрафон» әдісі Жұптық жұмыс жүргіздім
Жаңа сабақты пысықтау үшін оқушыларға микрафон ұсыну арқылы оқушылардан сұрақ- жауап аламын
Қорытынды тәсілі бойыншажеке жұмыс жүргіздім
«Қане қайтала» әдісі арқылы әр топ оқушыларына тапсырма беріледі, Оқушылар суреттен көрген бұйымдарының нобайын жасайды.Тапсырма:3d сурет үлгілеріне қарай отырып,сәнді бұйымдар дайындау.Дескриптор:- 3d интерьер бұйымдарының нобайын дайындады. | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?«Алақан » рефлексиясыБалалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп,салынған саусақтарына жазады.
Бас бармақ- не ұнады?Балалы үйрек-жаңа не білдім?Ортан терек- не жөнінде ойландыңШылдыр шүмек- не ұнамады?Кішкене бөбек- не білгім келеді?
Қалыптастырушы бағалау:«Мұғалімге жедел хат» әдісі.Оқушылар көп нүктенің орнына стикерге өз ойын жазады.-Бүгін сабақта мен.............түсіндім,.............білдім.............көзімді жеткіздім.-бүгін сабақта қуантқаны.................................-мен өзімді............................үшін мақтар едім-маған ерекше ұнағаны...........................................-сабақтан соң маған..................................келді.-бүгін маған........................................сәті түсті.-қызықты болғаны..............................................-...........................................қиындық тудырды .-менің түсінгенім..............................................-енді мен................................................аламын. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауАКТ-ны уақытылы, тиімді пайдалану. Техника қауіпсіздігін сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия | Сабақта мен оқушылыардың қажеттіліктеріне орай «Миға шабуыл», «Мозайка», «Қане қайтала», «Ашық микрафон», «Мұғалімге жедел хат», «алақан рефлексясы» әдістерін алған болатынмын. Осы әдіс- тәсілдер арқылы мен мақсатыма толық жеттім. |