Интерьерге арналған сәнді бұйымдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Интерьерге арналған сәнді бұйымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары көркем еңбек пәнінен 7-сынып оқушыларына арналған. Мақсаты:Бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау. Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіруді оқушылар санасына сіңіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: Қадырғали Қосымұлы Жалайыри атындағы орта мектеп гимназиясы


Сынып: 7

Мұғалімнің аты-жөні: Карбузова С. К.



Қатысқандар: 10

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Интерьерге арналған сәнді бұйымдар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау.

Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру

Сабақ мақсаттары

Үйдің ішін әсемдеуге арналған дизайнының нобайын жасау дағдыларын дамыту.

Бағалау критерийлері

- Суретте берілген жұмыстарды талдай алды.

-Үйдің ішін әсемдеуге арналған нобайын сала білді.

- Сабақ барысында ашықтық, әрі ұқыптылық таныта алды.

Тілдік мақсаттар

Интерьер- Interior

Нобай-Thumbnail

Жеке жұмыс-Personal work

Жұппен жұмыс-Work in pairs

Топтық жұмыс- Group work

Құндылықтарды дарыту



Эстетикалық талғам, қарым-қатынас, шығармашылық жұмыс

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет, тарих, география, биология.

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта оқушылар АКТ қолдана отырып, қолөнер шеберлерінің туындыларымен танысады.

Бастапқы білім


Өткен материалды жалпылау.




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



























Ұйымдастыру: Амандасу.

Өткен материалды еске түсіру.

Сабақ мақсаттары мен бағалау кретерийлерімен таныстыру.


1- тапсырма Өз туындыларында интерьердегі құмыра бейнелеген суретшілердің шығармашылығымен танысқан соң, практикалық тапсырманы орындауға қандай суретшілердің шығармашылығы ой салғанын талқылап көріңіз.


Шығармашылық жұмыстың идеясын жеткізу үшін материалды түс, форма және текстура (суретшілердің жұмыстары негізінде) негізінде талқылау жүргізіп, ойластыр. Бұйымды жасау үшін материал және техниканы таңда(трафареттік баспа,папье маше,полимерлік саз, саз, коллаж, муляж, көлемді/рельефті бейне).


Жеке жұмыс. Бұйымның нобайын альбомда орында.

Интерьерге арналған видео материалдар.





Интерьердегі құмыралардың дизайны




Қауіпсіздік

техникасының сақталуы



Сабақтың ортасы


2-тапсырма

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Интерьерге арналған қандай сәнді бұйымдар жасауды ойладыңыз? Неліктен?

  • Қандай суретшінің шығармашылығы ой салды? Неге?

  • Тәжірибелік тапсырманы қандай техникада/тәсілмен орындайсың?

  • Қандай материалды қолданасың?


Шығармашылық тапсырманы талдау үшін критерийлер ойластыр. Нобайға сәйкес таңдалған техникада бұйым жасау.

Суретшілердің туындыларынан ой түйіп, оқушылар өздерінің бұйымдарын жасайды. Істен шыққан материалдарды кәдеге жаратуға болады. Мысалы: қағаз, журнал, пластик және электр құралдарының элементтерін және т.б.


Практикалық тапсырма барысында оқушылар қауіпсіздік техникасын сақтауы тиіс.


П рактикалық тапсырманы орындаған соң, бұйымдардың көрмесін ұйымдастыру ұсынылады. Әлдеқайда сәтті шыққан бұйымдардың нобайларын критерийлерге сай орындалғанын атап өтіп, қай тұсын жақсарта түсу керектігіне де қажет болса, тоқталып өтіңіз.




Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Нені білдім, нені үйрендім?

  • Нені толық түсінбедім?

  • Немен жұмысты жалғастыру қажет?

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.



Жұмыс орынын тазалау

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2018
1609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі