Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Интернет пен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Интернет және қауіпсіздік |
Мектеп: № 266 мектеп-лицей |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисенбай Жазира Арыстанғалиқызы |
||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтақырыбы |
Интернет пен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар? |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.2.1-Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
||
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||
Бағалау критерийі |
|
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Интернетпен жұмыс жасай отырып, ақпарат алуды түсіндіре алады Пәнге қатысты лексика мен терминдер: интернеттен ақпарат алу, браузер түрлері, электрондық почта, домендік атау, интернетте қауіпсіз жұмыс Диалог / жазылымға қатысты тіркестер:
|
||
Құндылықтарға баулу |
- топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық,жауапкершілікті сезіну ,білім алуға дайын болу, |
||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі |
||
Алдыңғы оқу
|
Оқушы интернет желісін күнделікті пайдаланады (Мысалы: ұялы телефон) |
Сабақ барысы
Жоспар-ланған уақыт |
|
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 6 минут |
3 мин
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. «Браузерлер» түрлері бойынша топқа бөлу І-топ: ІІ-топ: Ой қозғау
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау. |
Түрлі-түсті браузерлер арқылы |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 35 минут
Сабақтың соңы |
5 мин
10 мин
5 мин
2 мин
10 +3 мин
4 мин |
1 тапсырма: «Конверттегі сұрақ» тәсілі. Әрбір оқушыға арнап конверт дайындап оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып (Интернет желісінде қандай ресурстар болады? Интернет жүйесіндегі заңсыздық дегенді қалай түсінесің?), конвертке саламыз. Конвертті оқушыларға таратып 2 минут уақыт береміз: оқушы стикерде өз атын, сұрақтардың жауабын жазып конвертке салады және конвертті келесі оқушыға жібереді. Соңында стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқып (аттарын атамастан), сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын топта талқылайды .
2- тапсырма. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі. (топтық жұмыс) «Сіз қалай ойлайсыз не себепті интернетті пайдалану барысында бөгде жұмыстың көшірмесін алу неліктен заңды емес?» талқылау Постер қорғайды. Әр топтың баяндамашысы өз талдауларымен таныстырады Кері байланыс орнату: 1) Интернеттегі мәліметтердің бәріне сенуге болмайды. Бірақ,барлық сайттағы ақпарат «дұрыс» деген пікірден аулақ болған жөн деп ойлайсызба? Неліктен? 2) Интентен желісінде жұмыс жасаған кезде нені ескерген жөн деп ойлайсыз?
Жұптық жұмыс. Браузердің шартты белгілері мен атауларын сәйкестендіріп шығыңыз 1-топқа
2-топқа Орысша және ағылшынша терминдер арасындағы сәйкестікті орнатыңыз
Дұрыс жауабын тақтада көрсетіледі. Кері байланыс: 1.Бұдан басқа қандай браузер түрлерін білесіз? 2.Сіздің көп пайдаланатын браузеріңіз қандай? Сергіту сәті. «33» ойыны
Оқушыларды ортаға шеңбер жасап тұрғызып. 1-33 сандарға дейн санаймыз. Бірақ 3 ке бөлінетін санды айтпай, тек шапалақ арқылы білдіреміз. Жеке жұмыс. Тәжірибелік сабақтардың мазмұны игерген білімін бекіту, меңгерген білімін тәжирибеде қолдану дағдыларын дамытуды қамтиды. Компьютерде орындаңыздар.
Кері байланыс: Жадыра «Қазақстан » тақырыбында екі шумақты өлең құрастырып, интернетте жариялады. Бірнеше күнен кейін , Жадыраның Интернетке жарияланған өлеңін оның жақын досы Маржан Интернеттен алып, сыныптастарына мен шығардым деп жариялайды және оны сыныптастарымен талқылайды. Оны Жадыра көріп таң қалады. Интернеттегі бөгде жұмыстың көшірмесін алу заңды еместігін досыңа қалай түсіндірер едің? Сабақты қорытындылау Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады Үйге тапсырма: Интернет желісінен «Компьютердегі деректерді қалай қорғау керек?» тақырыбында мәлімет қарау |
Мұғалімге арналған үлестірмелі нұсқаулық (7-күн,2-сабақ, 3-үлестірме материал)
«2 жұлдыз – 1 ұсыныс» арқылы бағалау.
Мұғалімге арналған үлестірмелі нұсқаулық (6-күн,2-сабақ, 2-үлестірме материал)
Таратпа кестелер
Шағын топта сағат тілімен бірін-бірі бағалайды
Смайликтер арқылы бағалау
8-күн,2-сабақ,5-үлестірмелі материал
|
Қосымша ақпарат
|
||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін
|
Әрбір тапсырмадан соң ҚБ жүргізіледі
Мұғалім өзі әрбір оқушының жұмысына сәйкес смайликтер бақылау жүргізеді |
Сергіту жаттығуы Белсене оқыту әдістерін қолдану барысында бірін-бірі топта тыңдау, сыйластық таныту, бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу құндылықтарын назарда ұстаймын |
Рефлексия |
Өз сабағыңызды талдау |
|
|
|
|
Қорытынды бағалау |
||
Сабақтың қай аспектісі оқыту мен оқу барысында жақсы өтті? 1. 2.
Оқыту мен оқу барысында қай екі әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді? 1. 2. |