Сабақтың
ортасы
35
минут
Сабақтың
соңы
|
5 мин
10
мин
5 мин
2 мин
10 +3
мин
4 мин
|
1
тапсырма:
«Конверттегі сұрақ» тәсілі.
Әрбір оқушыға арнап конверт дайындап оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ
жазып (Интернет желісінде қандай
ресурстар болады? Интернет жүйесіндегі заңсыздық дегенді қалай
түсінесің?), конвертке саламыз.
Конвертті оқушыларға таратып 2 минут уақыт береміз: оқушы стикерде
өз атын, сұрақтардың жауабын жазып конвертке салады және конвертті
келесі оқушыға жібереді. Соңында стикерлерді жинап, бірнеше жауапты
дауыстап оқып (аттарын атамастан), сынып жауаптардың қаншалықты
дұрыс болғанын топта талқылайды .
2-
тапсырма. «Ойлан. Жұптас. Бөліс»
әдісі. (топтық жұмыс)
«Сіз қалай ойлайсыз не
себепті интернетті пайдалану барысында бөгде жұмыстың көшірмесін
алу неліктен заңды емес?» талқылау
Постер
қорғайды.
Әр топтың баяндамашысы
өз талдауларымен таныстырады
Кері байланыс
орнату:
1) Интернеттегі
мәліметтердің бәріне сенуге болмайды. Бірақ,барлық сайттағы ақпарат
«дұрыс» деген пікірден аулақ болған жөн деп ойлайсызба?
Неліктен?
2) Интентен желісінде жұмыс
жасаған кезде нені ескерген жөн деп
ойлайсыз?
Жұптық
жұмыс.
Браузердің шартты белгілері
мен атауларын сәйкестендіріп шығыңыз
1-топқа

|
Android
|

|
Safari
|

|
Amigo
|

|
Mozilla
Firefox
|

|
Internet
Explorer
|
2-топқа
Орысша және ағылшынша
терминдер арасындағы сәйкестікті орнатыңыз
Браузер
|
e-mail
|
Домен
|
Browser
|
Хабарламалар
тақтасы
|
Domain
|
Сеанс
|
Gateway
|
Желі
|
BBS
|
Электронды
пошта
|
Session
|
Шлюз
|
network
|
Дұрыс жауабын тақтада
көрсетіледі.
Кері
байланыс:
1.Бұдан басқа қандай браузер
түрлерін білесіз?
2.Сіздің көп пайдаланатын
браузеріңіз қандай?
Сергіту
сәті. «33»
ойыны
Оқушыларды ортаға шеңбер жасап
тұрғызып. 1-33 сандарға дейн санаймыз. Бірақ 3 ке бөлінетін санды
айтпай, тек шапалақ арқылы білдіреміз.
Жеке
жұмыс. Тәжірибелік сабақтардың
мазмұны игерген білімін бекіту, меңгерген білімін тәжирибеде
қолдану дағдыларын дамытуды қамтиды.
Компьютерде
орындаңыздар.
-
Интернет «Интернеттің
қаупі» туралы мәтін тауып жүктеңіз
-
Компьютерде бар браузерді
пайдаланып,өздеріңе электронды пошта
ашыңыздар
-
Интернеттен жүктелген
«Интернеттің қаупін» электрондық поштамен сыныптағы достарыңызға
жіберіңіз
Кері
байланыс:
Жадыра «Қазақстан »
тақырыбында екі шумақты өлең құрастырып, интернетте жариялады.
Бірнеше күнен кейін , Жадыраның Интернетке жарияланған өлеңін оның
жақын досы Маржан Интернеттен алып, сыныптастарына мен шығардым деп
жариялайды және оны сыныптастарымен талқылайды. Оны Жадыра көріп
таң қалады. Интернеттегі бөгде жұмыстың көшірмесін алу заңды
еместігін досыңа қалай түсіндірер едің?
Сабақты
қорытындылау
Миыңның суретін сал. Оқушылар
мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген
білімдерін білдіретін сөздермен толтырады
Үйге тапсырма: Интернет
желісінен «Компьютердегі деректерді қалай қорғау керек?»
тақырыбында мәлімет қарау
|
Мұғалімге
арналған үлестірмелі нұсқаулық
(7-күн,2-сабақ, 3-үлестірме
материал)
«2 жұлдыз – 1 ұсыныс»
арқылы бағалау.
Мұғалімге
арналған үлестірмелі нұсқаулық
(6-күн,2-сабақ, 2-үлестірме
материал)
Таратпа
кестелер
Шағын топта сағат тілімен
бірін-бірі бағалайды
Смайликтер арқылы
бағалау
8-күн,2-сабақ,5-үлестірмелі
материал
|