Интервалдар әдісіне есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Интервалдар әдісіне есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Интервалдар әдісіне есептер шығару қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: алгебра

13.04.2014

Сынып 8 «а»

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуге есептер шығару

Сілтеме

Алгебра 8-сынып оқулығы

8-сынып дидактикалық материалдар

8-сынып алгебрадан есептер жинағы


Жалпы мақсаты

Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.




Оқу нәтижесі

- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

Пікірталасуға үйренеді .

-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады.

Туындайтын идеялар

Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуд берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі


Тапсырмалар

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топтарға бөлу (тақтаға түрлі түсті стекерлер ілініп тұрады, астында қандай топта отыратыны жазылады, соны таңдау арқылы топқа бөлінеді)

  1. Үй жұмысын тексеру

  2. Тест есептері

  3. Сергіту сәті

  4. Сабақты пысықтау(оқулықпен жұмыс , деңгейлік тапсырмалар)

  5. Сабақты қорытындылау («Табыс ағашын отырғызу»)

  6. Үй тапсырмасын беру

  7. Бағалау



Топқа бөлінеді

- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі

-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.

-топпенжұмыс

-оқулықпен жұмыс

-деңгейлік тапсырма

- рефлексия

-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау











Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпты төрт топқа бөлемін. Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады.



Үй тапсырмасын тексеру

Тест есептері

Оқулықпен жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Барлық ұпай саны

Қорытынды бағасы

Ұпай саны









ІІ. Үй тасырмасын тексеру кезеңі: (7 мин)

І топ(үшбұрыш) - №305(1), ІІ топ(трапеция) - №305(2), ІІІ топ(квадрат) - №305(3), ІҮ топ(ромб) - №305(4) есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды.


ІІІ. Тест есептері

  1. Теңсіздікті шешіңдер:

  1. +

  1. Т еңсіздікті шешіңдер:

  1. +

  1. Теңсіздікті шешіңдер:

  1. 3; 2]+

  2. + )

  1. Теңсіздікті шешіңдер:

  1. +

  1. Теңсіздікті шешіңдер:

  1. +

  2. [-1; 4]






ІV. Сергіту сәті. Сөзжұмбақ шешу. Оқушыларға қызықты жұмбақтар қойылады.




К









В















А















Д











Р















А








Т








  1. Күшіне мінген бір мықты, 6. Алпыс төрт бөлмеде,

Жығып салып сегізді. (Шексіздік) Отыз екі тұрғын бар.

  1. Оң сандарға қол шатырдай, Ақ, қара қып бөлгенде,

Қалпақ болған беделі. Бірін-бірі қуғандар.

Квадраттасаң егер оны, Ханы үшін де жаны үшін де,

Жоғалтпассың сен оны. (Квадрат түбір) Бермейді олар намысын. (Шахмат)

  1. Екі ана, 7. Алды-артымыз шексіз де,

Екі анада-он бала Жете алмайсың біздерге.

Есімі біреу бәрінің (Саусақтар) Сәулеменен кесілді

Үлкен кіші сандарды сен, Шықан тегін білсе де. (Түзу)

  1. Ажыратқың келсе егер.

Қандай таңба қояр едің,

Қане ойлан куәгер. (Теңсіздік)

  1. Айналған шешу құралынан,

Төрт саны араласқан құрамына.

Теңдеудің түбірі нешеу деген,

Қандай сан жауап берет сұрағыңа. (Дискриминант)





V. Үйге тапсырма беру. №306

VI. Сабақты пысықтау.

Оқулықпен жұмыс:

І топ - №312(1), ІІ топ - №312(2), ІІІ топ - №312(3), ІҮ топ - №313(1) есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және сұрақтарға жауап береді.


Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейіндегі есептер.

1-топ      (х -1)(х + 4)≥0                                     3-топ (x-8)(x+11)<0

x –1 =0        x+ 4 =0                                         x-8=0        x+11=0

x=1              x=-4     х=8 х=-11

Жауабы: (-∞;-4]  [1; +∞)                          Жауабы: (-11;8)

2-топ      (х+2)(х-3)<0                                          4-топ (х+7)(3- х)<0

 x+2=0      x-3=0                                x+7=0         3-x=0

        x=-2        x=3                                         х=-7 х=3

Жауабы: (-2; 3) Жауабы: (-∞; -7) (3; +∞)

В деңгейіндегі есептер.

1.2 + 5х -3 0     3. 3x2 -7x +2 <0

2 + 5х -3=0                            3x2 -7x +2 =0

D=25+24=49; x1=-3;  x2=0,5 D=49 – 24 = 25; х1= 2      x2=

2 +5х -3=2(x+3)(x-0,5 )                          3x2 -7x +2=3(х-2)(х- )

Жауабы: [-3; 0,5] Жауабы: ( ; 2)

2. –x2 – 2x + 8>0                           4. -2х2-х+6

x2 + 2x8 < 0     2х2+х-6 0

x2 + 2x8=0                                        2х2+х-6=0

D=4+32=36 D= 1+48=49

x=-4     x=2       x1=-2           x2= 1,5

x2 – 2x + 8= -(x+4) (x - 2) -2х2-х+6х-2=-2(x+2) (x-1,5)

Жауабы: (-4; 2) Жауабы: [-2; 1,5]

С деңгейіндегі есептер

  1. 2.




Жауабы: Жауабы:


3. 4.


Жауабы: Жауабы:




VII. Сабақты қорытындылау: «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)

оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады.

  • Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

  • Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.

  • Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.


VIII. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған ұпайларына байланысты бағаланады.

5– 7 ұпай - «3»

8 – 12 ұпай - «4»

13 – 15 ұпай - «5»


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.00.2018
684
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі