2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / IP адресстер

IP адресстер

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика. 10 сынып. соңғы үлгіде жазылған 10 баллдық дискрипторлары бар ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Күні:

08.09.2023

Сынып: 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

IP-АДРЕСТЕР.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.6.1.2 IP-адрестерінің мақсатын және көрсетілуін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

IP-адрес, хаттама ұғымдарын анықтайды, хаттамалардың түрлерін салыстырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен жүрекке»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,

сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Әлеуметтік желілер арқылы

топтарға біріктіру: «Whatsapp» «Instagram»

«Faаcebook»

Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат бөлісу»

Әдісі

- «Миға шабуыл» әдісі


1-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

2-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

Жұптар бір-бірінің ақпараттарын толықтырады.

Жұптар сыныппен жұмыс істейді

- Интернетке кірген компьютерді бақылауға бола ма?

- Интернетте жұмыс істеп тұрған компьютердің қай

елден, қай өңірден екенін анықтау мүмкін бе?

Сұрақтарға жауап береді

Мадақтау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Карточкалар


Сабақтың ортасы

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.

1-тапсырма. «Венн диаграммасы»

- ІР-адрес пен маска ұғымын салыстырыңдар.


2-тапсырма.

- Компьютердің IP-адресінің фрагменттері А-дан В-ға дейін көрсетілген. IP-адресті қалпына келтір.

Жауапта үзінділерді білдіретін сандардың реттілігін IP-адреске сәйкес тәртіпте көрсет.




Мына тізбектердің қайсысы маска болуы мүмкін?

1) 255.255.255.122

2) 255.255.128.255

3) 255.255.156.0

4) 255.255.255.192

5) 255.255.224.192

6) 255.255.255.128

7) 255.255.248.0

8) 255.255.128.128


Түсінгендерін жұбымен талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады




А) 3.212 21 2.12 .42

А Ә Б В

Ә) 64 2.16 16 8.132

А Ә Б В

Б) 2.162 4.18 .61 20

А Ә Б В

В) .65 10 39 4.28 .2

А Ә Б В Г




Дәптерге жазады, маскалады анықтайды







Дескриптор

- IP адресті анықтайды 1

-маска ұғымын анықтайды 1

- ІР-адрес пен маска ұғымын салыстырыңдар 1

Дескриптор

- Берілген мәліметтер бойынша ІР-адресті

Анықтайды 2






Дескриптор

-Берілген сандар бойынша маскаларды анықтайды 4




Сабақтың соңы







Рефлексия

«Лездеме сұрақтар» әдісі

1. TCP / IP-хаттамаларының қандай түрлері

бар?

2. TCP / IP -хаттамасының қызметі қандай?

3. IP-адрес дегеніміз не?

4. IP-адрестің соңғы нөмірлері қандай сандар

бола алмайды?

5. Желідегі компьютер нөмірін қалай анықтайды?


Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?



Cұрақтарға жауап береді

Өзін-өзі бағалау.



















Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Домен жүйесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.6.1.3 Домендік атаулар жүйесінің (DNS) мақсатын түсіндіру

10.6.1.4 жеке виртуалды желінің мақсатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Домен түрлерін анықтап салыстырады, жеке виртуалды желінің мақсатын түсінеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен жүрекке»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,

сабаққа көңілді қатысады.

- «Миға шабуыл» әдісі

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі Оқулық

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.

Домен ұғымымен таныссың ба?

- Желідегі сандық адрестерді есте сақтауға қалай қолайлы

етуге болады?


Түсінгендерін жұбымен талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады

Мадақтау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Карточкалар


Сабақтың ортасы

ЖЖ . 1-тапсырма.

- IP-адрес пен домендік адрестерді салыстыр. Екеуінің ұқсастығы пен ерекшеліктерін Венн диаграммасы арқылы көрсет.




ӨЖ. 2-тапсырма.

- Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс?

- Өзіңе және отбасы мүшелеріне интернеттен жеке-жеке сайт ашады деп есептеп, оларға домендік атау таңдап, ұсын.



Венн диаграммасын сызады







Дәптерге орындайды

Дескриптор

- ip адрес ерекшелігін жазады 1

-домендік адрес ерекшелігін жазады 1

-ұқсастығын жазады 1


Дескриптор

- мемлекеттік домен жазады 3

- Комерциялық домен жазады 3





Сабақтың соңы

Рефлексия


20 мин


Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?

Нөлдік бақылау тапсырмаларын беру


Cұрақтарға жауап береді



Тапсырмаларды орындайды

Өзін-өзі бағалау.









































Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Күні:

08.09.2023

Сынып: 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

IP-АДРЕСТЕР.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.6.1.2 IP-адрестерінің мақсатын және көрсетілуін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

IP-адрес, хаттама ұғымдарын анықтайды, хаттамалардың түрлерін салыстырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен жүрекке»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,

сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Әлеуметтік желілер арқылы

топтарға біріктіру: «Whatsapp» «Instagram»

«Faаcebook»

Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат бөлісу»

Әдісі

- «Миға шабуыл» әдісі


1-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

2-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

Жұптар бір-бірінің ақпараттарын толықтырады.

Жұптар сыныппен жұмыс істейді

- Интернетке кірген компьютерді бақылауға бола ма?

- Интернетте жұмыс істеп тұрған компьютердің қай

елден, қай өңірден екенін анықтау мүмкін бе?

Сұрақтарға жауап береді

Мадақтау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Карточкалар


Сабақтың ортасы

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.

1-тапсырма. «Венн диаграммасы»

- ІР-адрес пен маска ұғымын салыстырыңдар.


2-тапсырма.

- Компьютердің IP-адресінің фрагменттері А-дан В-ға дейін көрсетілген. IP-адресті қалпына келтір.

Жауапта үзінділерді білдіретін сандардың реттілігін IP-адреске сәйкес тәртіпте көрсет.




Мына тізбектердің қайсысы маска болуы мүмкін?

1) 255.255.255.122

2) 255.255.128.255

3) 255.255.156.0

4) 255.255.255.192

5) 255.255.224.192

6) 255.255.255.128

7) 255.255.248.0

8) 255.255.128.128


Түсінгендерін жұбымен талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады




А) 3.212 21 2.12 .42

А Ә Б В

Ә) 64 2.16 16 8.132

А Ә Б В

Б) 2.162 4.18 .61 20

А Ә Б В

В) .65 10 39 4.28 .2

А Ә Б В Г




Дәптерге жазады, маскалады анықтайды







Дескриптор

- IP адресті анықтайды 1

-маска ұғымын анықтайды 1

- ІР-адрес пен маска ұғымын салыстырыңдар 1

Дескриптор

- Берілген мәліметтер бойынша ІР-адресті

Анықтайды 2






Дескриптор

-Берілген сандар бойынша маскаларды анықтайды 4




Сабақтың соңы







Рефлексия

«Лездеме сұрақтар» әдісі

1. TCP / IP-хаттамаларының қандай түрлері

бар?

2. TCP / IP -хаттамасының қызметі қандай?

3. IP-адрес дегеніміз не?

4. IP-адрестің соңғы нөмірлері қандай сандар

бола алмайды?

5. Желідегі компьютер нөмірін қалай анықтайды?


Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?



Cұрақтарға жауап береді

Өзін-өзі бағалау.









Жариялаған:
Толендиева А
08 Қырқүйек 2024
292
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі