|
Дәреже мен түбір қасиеттері |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалім аты-жөні: |
||
|
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Иррационал өрнектерді түрлендіру |
||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме |
11.1.1.5 – иррационал өрнектерді түрлендіруде п-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін қолданады |
||
|
Сабақтың оқу мақсаттары |
Оқушылар: n-дәрежелі түбір ұғымдарын саннан, n-дәрежелі түбірлердің қасиеттерін білдіретін формулаларды дұрыс қолдана білу; -бөлшек белгіндегі иррационалдылықтан құтылу - ғылыми-зерттеу, коммуникативтік дағдыларын жетілдіру; - есептерді шығару дағдыларын дамыту; - олардың жағдайын бағалай білу, басқаларды тыңдай білу, жауапкершілікті сезіне білу. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
||
|
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну: п-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біледі; Қолдану: құрамында түбірі бар өрнектерді ықшамдайды,бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан құтылады |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
-Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Жауапты азаматтық позиция – жұмыс барысында бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау. |
||
|
Жаһандық азаматтық |
-оқушының әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отырады; дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастырады; |
||
|
АКТ қолдану |
|||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Құрамында рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру |
||
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Сабақ ресурстары |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл күйіне және сабаққа даярлығына көңіл аудару. Үй тапсырмасын тексеру. Бір оқушы жауаптарын дауыстап оқиды. Басқа оқушылар өз жұмыстарын тексереді. Бірнеше оқушыда қате шығарылған тапсырмалар тақтаға орындалып, қатемен жұмыс жасалынады. |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут 7 минут 10 минут
8минут
|
Starter: Топтық жұмыс. Мониторинг және байқау сынақтарының нәтижесі бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында 1-қосымша тапсырмалары беріледі. Оқушылардың алдыңғы тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру мақсатында интербелсенді тест орындайды http://uztest.ru Учащиеся выполняют тест индивидуально, чтобы проверить свои знания. Тест аяқталған соң, бірден тексеріп, жаңа сабақтың тақырыбы да ашылады. Оқушылармен сабақтағы оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін және күтілетін нәтижені талқылаңыз. Жаңа сабақ. Анықтама. Егер алгебралық өрнекте түбірден құтылу немесе айнымалылардың тәуелділігіне байланысты рационал көрсеткіштерге шығару амалы орындалса, мұндай өрнектер иррационал өрнектер деп аталады.
Егер a > 0, b > 0, a2 > b болса, онда
теңдігі орындалады және бұл формуланы күрделі түбірлер формуласы деп атайды. п-ші дәрежелі түбір қасиеттері Brainstorming Төмендегі графикте қайсы қисықтың графигі көрсетілмеген?
Төмендегі графикте қай жүйенің графиктік шешімі көрсетілген?
Жұптық жұмыс. Жаңа тақырып бойынша білім дағдыларын бекіту мақсатында 2-қосымша тапсырмалары беріледі. Оқушылар сызбасы берілген тапсырманы бірлесе орындайды, өзара көмек және ынтымақтастық, ортақ шешім қабылдау орын алады. Бағалау: Оқушылар бірін-бірі және мұғалім оқушыларды жауап парағы бойынша тексеріп бағалайды. Дифференциация: бірін-бірі оқыту орындалу үшін, білім деңгейі әртүрлі оқушылар жұптасып отырады. Тапсырмаларды орындау барысында бір-бірінен көмек алуына немесе мұғалімнен кері байланыс алуына болады Квадрат түбірден шығарудың кейбір әдістері Қалыптастырушы бағалау жұмысы. Оқушылар жұмыс парақтарындағы 4-қосымша тапсырмаларын жеке орындайды. Оқушылар академиялық адалдық ұстанымдарын сақтай отырып, өзіндік шешім қабылдауға үйренеді. Бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дұрыс жауаптары бойынша бірін-бірі тексереді. Мұғалім мүмкіндігінше кері байланыс береді. |
1-қосымша 10 сынып, Презентация 2-қосымша Слайд Қосымша 3 Қосымша 4 |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Үйге тапсырма. 5-қосымша. Рефлексия. Білім деңгейі өте жақсы, орта және төмен үш оқушыдан төмендегі сұрақтар бойынша бүгінгі сабақ туралы пікірін сұрау. Рефлексия Мен сабақты қалай игердім Бүгін мен сабақта мынаны игердім: Мен сабақтың бұл бөлігіне сенімдімін: Бұл бүгін мен үшін сабақтың ең қиын бөлігі болды: Бұл қиын болды, себебі: |
Қосымша 5 |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәреже мен түбір
қасиеттері Мектеп: Күні: Мұғалім
аты-жөні: Сынып:11 Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Иррационал
өрнектерді түрлендіру
Оқу
бағдарламасына сілтеме
11.1.1.5 – иррационал
өрнектерді түрлендіруде п-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін
қолданады
Сабақтың оқу
мақсаттары Оқушылар:
n-дәрежелі түбір ұғымдарын
саннан, n-дәрежелі түбірлердің қасиеттерін білдіретін формулаларды
дұрыс қолдана білу;
-бөлшек белгіндегі
иррационалдылықтан
құтылу
- ғылыми-зерттеу,
коммуникативтік дағдыларын
жетілдіру;
- есептерді шығару дағдыларын
дамыту;
- олардың жағдайын бағалай
білу, басқаларды тыңдай білу, жауапкершілікті сезіне
білу.
Тілдік
мақсаттар Оқушылар:
перпендикуляр,
көлбеу және көлбеу проекцияның ұзындықтарын табу жолын
түсіндіреді;
үш перпендикуляр
туралы теореманы есептер шешуде
пайымдайды;
кеңістіктегі
арақашықтық туралы өз ойын
білдіреді;
кеңістіктегі
арақашықтықты табуға түсініктеме
береді;
Бағалау
критерийлері Білу және
түсіну:
п-ші
дәрежелі түбірдің анықтамасын біледі;
Қолдану: құрамында түбірі бар
өрнектерді ықшамдайды,бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан
құтылады Құндылықтарды
дарыту
-Белсенді қарым-
қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын
болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Жауапты азаматтық
позиция – жұмыс барысында бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін
құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа
ұмтылу, академиялық адалдық
ұстанымдарын сақтау. Жаһандық
азаматтық
-оқушының әрбір
мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отырады; дұрыс шешім қабылдау
үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан
ойлау қабілетін
қалыптастырады;
АКТ
қолдану
Осыған дейін
меңгерілген білім Құрамында рационал көрсеткішті
дәрежесі бар өрнектерді
түрлендіру
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезеңдері Сабақта орындалатын
іс-әрекеттер Сабақ
ресурстары Сабақтың
басы 5
минут Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл
күйіне және сабаққа даярлығына көңіл
аудару. Үй тапсырмасын
тексеру. Бір оқушы жауаптарын
дауыстап оқиды. Басқа оқушылар өз жұмыстарын тексереді. Бірнеше
оқушыда қате шығарылған тапсырмалар тақтаға орындалып, қатемен
жұмыс жасалынады. Сабақтың ортасы 8
минут 7
минут 10
минут
8минут
Starter:
Топтық жұмыс.
Мониторинг және байқау сынақтарының нәтижесі
бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында
1-қосымша тапсырмалары беріледі.
Оқушылардың алдыңғы тақырыпты
қаншалықты меңгергендігін тексеру мақсатында интербелсенді тест орындайды http://uztest.ru Учащиеся выполняют
тест индивидуально, чтобы проверить свои
знания. Тест аяқталған соң, бірден
тексеріп, жаңа сабақтың тақырыбы да ашылады. Оқушылармен сабақтағы
оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін және күтілетін нәтижені
талқылаңыз.
Жаңа
сабақ.
Анықтама. Егер алгебралық өрнекте
түбірден құтылу немесе айнымалылардың тәуелділігіне байланысты
рационал көрсеткіштерге шығару амалы орындалса, мұндай өрнектер
иррационал өрнектер деп
аталады.
Иррационал өрнектерді
түрлендірудің негізгі
түрлері:
Көрсеткіші рационал сан
болатын өрнектерді
түрлендіру;
Иррационал өрнекті
қысқарту;
Көпмүшеліктерді көбейкіштерге жіктеу. Бөлшекті
қысқарту;
Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан
босату;
Құрамында модулі бар иррационал алгебралық
өрнекті түрлендіру;
Екі
радикалды түрлендіру.
Егер a > 0, b > 0, a2 > b болса,
онда
теңдігі орындалады және бұл
формуланы күрделі түбірлер
формуласы деп
атайды.
п-ші дәрежелі түбір
қасиеттері
Brainstorming
Төмендегі графикте қайсы
қисықтың графигі
көрсетілмеген?
Төмендегі графикте қай
жүйенің графиктік шешімі
көрсетілген?
Жұптық
жұмыс. Жаңа тақырып бойынша білім
дағдыларын бекіту мақсатында 2-қосымша тапсырмалары
беріледі.
Оқушылар сызбасы
берілген тапсырманы бірлесе орындайды, өзара көмек және
ынтымақтастық, ортақ шешім қабылдау орын
алады. Бағалау: Оқушылар бірін-бірі және
мұғалім оқушыларды жауап
парағы бойынша тексеріп
бағалайды. Дифференциация: бірін-бірі оқыту орындалу
үшін, білім деңгейі әртүрлі оқушылар
жұптасып отырады. Тапсырмаларды орындау барысында бір-бірінен көмек
алуына немесе мұғалімнен кері байланыс алуына
болады
Квадрат түбірден
шығарудың кейбір
әдістері Қалыптастырушы бағалау
жұмысы. Оқушылар жұмыс
парақтарындағы 4-қосымша тапсырмаларын жеке
орындайды. Оқушылар академиялық адалдық
ұстанымдарын сақтай отырып, өзіндік шешім қабылдауға
үйренеді. Бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап
болған соң дұрыс жауаптары бойынша бірін-бірі тексереді. Мұғалім
мүмкіндігінше кері байланыс
береді.
1-қосымша 10
сынып, Презентация 2-қосымша Слайд Қосымша
3
Қосымша
4 Сабақтың
соңы
2
минут Үйге тапсырма.
5-қосымша. Рефлексия. Білім деңгейі өте жақсы,
орта және төмен үш оқушыдан төмендегі сұрақтар бойынша бүгінгі
сабақ туралы пікірін сұрау. Рефлексия Мен сабақты қалай
игердім Бүгін мен сабақта мынаны
игердім: Мен сабақтың бұл бөлігіне
сенімдімін: Бұл бүгін мен үшін сабақтың ең
қиын бөлігі болды:
Бұл қиын болды,
себебі:
Қосымша
5
Саралау
–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















