Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Дәреже мен түбір қасиеттері

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалім аты-жөні:

    Сынып:11

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Иррационал өрнектерді түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сілтеме

    11.1.1.5 – иррационал өрнектерді түрлендіруде п-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін қолданады


    Сабақтың оқу мақсаттары

    Оқушылар:

    n-дәрежелі түбір ұғымдарын саннан, n-дәрежелі түбірлердің қасиеттерін білдіретін формулаларды дұрыс қолдана білу;

    -бөлшек белгіндегі иррационалдылықтан құтылу

    - ғылыми-зерттеу, коммуникативтік дағдыларын жетілдіру;

    - есептерді шығару дағдыларын дамыту;

    - олардың жағдайын бағалай білу, басқаларды тыңдай білу, жауапкершілікті сезіне білу.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • перпендикуляр, көлбеу және көлбеу проекцияның ұзындықтарын табу жолын түсіндіреді;

    • үш перпендикуляр туралы теореманы есептер шешуде пайымдайды;

    • кеңістіктегі арақашықтық туралы өз ойын білдіреді;

    • кеңістіктегі арақашықтықты табуға түсініктеме береді;

    Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну: п-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біледі;

    Қолдану: құрамында түбірі бар өрнектерді ықшамдайды,бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан құтылады

    Құндылықтарды

    дарыту

    -Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Жауапты азаматтық позиция – жұмыс барысында бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

    Жаһандық азаматтық

    -оқушының әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отырады; дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастырады;

    АКТ қолдану

    https://bilimland.kz/ru/subject/algebra/11-klass/preobrazovaniya-irraczionalnyx-vyrazhenij?mid=%result%

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Құрамында рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Сабақ ресурстары

    Сабақтың басы



    5 минут



    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл күйіне және сабаққа даярлығына көңіл аудару.

    Үй тапсырмасын тексеру. Бір оқушы жауаптарын дауыстап оқиды. Басқа оқушылар өз жұмыстарын тексереді. Бірнеше оқушыда қате шығарылған тапсырмалар тақтаға орындалып, қатемен жұмыс жасалынады.





    Сабақтың

    ортасы

    8 минут










    7 минут























    10 минут

























    8минут











    Starter:

    Топтық жұмыс. Мониторинг және байқау сынақтарының нәтижесі бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында 1-қосымша тапсырмалары беріледі.

    Оқушылардың алдыңғы тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру мақсатында интербелсенді тест орындайды http://uztest.ru

    Учащиеся выполняют тест индивидуально, чтобы проверить свои знания. Тест аяқталған соң, бірден тексеріп, жаңа сабақтың тақырыбы да ашылады. Оқушылармен сабақтағы оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін және күтілетін нәтижені талқылаңыз.

    Жаңа сабақ.

    Анықтама. Егер алгебралық өрнекте түбірден құтылу немесе айнымалылардың тәуелділігіне байланысты рационал көрсеткіштерге шығару амалы орындалса, мұндай өрнектер иррационал өрнектер деп аталады.

    • Иррационал өрнектерді түрлендірудің негізгі түрлері:

    • Көрсеткіші рационал сан болатын өрнектерді түрлендіру;

    • Иррационал өрнекті қысқарту;

    • Көпмүшеліктерді көбейкіштерге жіктеу. Бөлшекті қысқарту;

    • Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату;

    • Құрамында модулі бар иррационал алгебралық өрнекті түрлендіру;

    • Екі радикалды түрлендіру.

    Егер a > 0, b > 0, a2 > b болса, онда

    Рисунок 2

    теңдігі орындалады және бұл формуланы күрделі түбірлер формуласы деп атайды.

    п-ші дәрежелі түбір қасиеттері

    Brainstorming

    Төмендегі графикте қайсы қисықтың графигі көрсетілмеген?

    Төмендегі графикте қай жүйенің графиктік шешімі көрсетілген?

    Рисунок 3

    Жұптық жұмыс. Жаңа тақырып бойынша білім дағдыларын бекіту мақсатында 2-қосымша тапсырмалары беріледі.

    Оқушылар сызбасы берілген тапсырманы бірлесе орындайды, өзара көмек және ынтымақтастық, ортақ шешім қабылдау орын алады.

    Бағалау: Оқушылар бірін-бірі және мұғалім оқушыларды жауап парағы бойынша тексеріп бағалайды.

    Дифференциация: бірін-бірі оқыту орындалу үшін, білім деңгейі әртүрлі оқушылар жұптасып отырады. Тапсырмаларды орындау барысында бір-бірінен көмек алуына немесе мұғалімнен кері байланыс алуына болады


    Квадрат түбірден шығарудың кейбір әдістері

    Қалыптастырушы бағалау жұмысы.

    Оқушылар жұмыс парақтарындағы 4-қосымша тапсырмаларын жеке орындайды. Оқушылар академиялық адалдық ұстанымдарын сақтай отырып, өзіндік шешім қабылдауға үйренеді.

    Бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дұрыс жауаптары бойынша бірін-бірі тексереді. Мұғалім мүмкіндігінше кері байланыс береді.







    1-қосымша












    10 сынып,






    Презентация











    2-қосымша











    Слайд














    Қосымша 3





    Қосымша 4

    Сабақтың

    соңы

    2 минут

    Үйге тапсырма. 5-қосымша.

    Рефлексия. Білім деңгейі өте жақсы, орта және төмен үш оқушыдан төмендегі сұрақтар бойынша бүгінгі сабақ туралы пікірін сұрау.

    Рефлексия

    Мен сабақты қалай игердім

    Бүгін мен сабақта мынаны игердім:

    Мен сабақтың бұл бөлігіне сенімдімін:

    Бұл бүгін мен үшін сабақтың ең қиын бөлігі болды:

    Бұл қиын болды, себебі:

    Қосымша 5



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ерқараева Жансая Серікқызы
    09 Қараша 2020
    610
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Иррационал өрнектерді түрлендіру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Иррационал өрнектерді түрлендіру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    n-дәрежелі түбір ұғымдарын саннан, n-дәрежелі түбірлердің қасиеттерін білдіретін формулаларды дұрыс қолдана білу; -бөлшек белгіндегі иррационалдылықтан құтылу - ғылыми-зерттеу, коммуникативтік дағдыларын жетілдіру; - есептерді шығару дағдыларын дамыту; - олардың жағдайын бағалай білу, басқаларды тыңдай білу, жауапкершілікті сезіне білу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Дәреже мен түбір қасиеттері

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалім аты-жөні:

    Сынып:11

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Иррационал өрнектерді түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сілтеме

    11.1.1.5 – иррационал өрнектерді түрлендіруде п-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін қолданады


    Сабақтың оқу мақсаттары

    Оқушылар:

    n-дәрежелі түбір ұғымдарын саннан, n-дәрежелі түбірлердің қасиеттерін білдіретін формулаларды дұрыс қолдана білу;

    -бөлшек белгіндегі иррационалдылықтан құтылу

    - ғылыми-зерттеу, коммуникативтік дағдыларын жетілдіру;

    - есептерді шығару дағдыларын дамыту;

    - олардың жағдайын бағалай білу, басқаларды тыңдай білу, жауапкершілікті сезіне білу.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • перпендикуляр, көлбеу және көлбеу проекцияның ұзындықтарын табу жолын түсіндіреді;

    • үш перпендикуляр туралы теореманы есептер шешуде пайымдайды;

    • кеңістіктегі арақашықтық туралы өз ойын білдіреді;

    • кеңістіктегі арақашықтықты табуға түсініктеме береді;

    Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну: п-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біледі;

    Қолдану: құрамында түбірі бар өрнектерді ықшамдайды,бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан құтылады

    Құндылықтарды

    дарыту

    -Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Жауапты азаматтық позиция – жұмыс барысында бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

    Жаһандық азаматтық

    -оқушының әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отырады; дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастырады;

    АКТ қолдану

    https://bilimland.kz/ru/subject/algebra/11-klass/preobrazovaniya-irraczionalnyx-vyrazhenij?mid=%result%

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Құрамында рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Сабақ ресурстары

    Сабақтың басы



    5 минут



    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл күйіне және сабаққа даярлығына көңіл аудару.

    Үй тапсырмасын тексеру. Бір оқушы жауаптарын дауыстап оқиды. Басқа оқушылар өз жұмыстарын тексереді. Бірнеше оқушыда қате шығарылған тапсырмалар тақтаға орындалып, қатемен жұмыс жасалынады.





    Сабақтың

    ортасы

    8 минут










    7 минут























    10 минут

























    8минут











    Starter:

    Топтық жұмыс. Мониторинг және байқау сынақтарының нәтижесі бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында 1-қосымша тапсырмалары беріледі.

    Оқушылардың алдыңғы тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру мақсатында интербелсенді тест орындайды http://uztest.ru

    Учащиеся выполняют тест индивидуально, чтобы проверить свои знания. Тест аяқталған соң, бірден тексеріп, жаңа сабақтың тақырыбы да ашылады. Оқушылармен сабақтағы оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін және күтілетін нәтижені талқылаңыз.

    Жаңа сабақ.

    Анықтама. Егер алгебралық өрнекте түбірден құтылу немесе айнымалылардың тәуелділігіне байланысты рационал көрсеткіштерге шығару амалы орындалса, мұндай өрнектер иррационал өрнектер деп аталады.

    • Иррационал өрнектерді түрлендірудің негізгі түрлері:

    • Көрсеткіші рационал сан болатын өрнектерді түрлендіру;

    • Иррационал өрнекті қысқарту;

    • Көпмүшеліктерді көбейкіштерге жіктеу. Бөлшекті қысқарту;

    • Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату;

    • Құрамында модулі бар иррационал алгебралық өрнекті түрлендіру;

    • Екі радикалды түрлендіру.

    Егер a > 0, b > 0, a2 > b болса, онда

    Рисунок 2

    теңдігі орындалады және бұл формуланы күрделі түбірлер формуласы деп атайды.

    п-ші дәрежелі түбір қасиеттері

    Brainstorming

    Төмендегі графикте қайсы қисықтың графигі көрсетілмеген?

    Төмендегі графикте қай жүйенің графиктік шешімі көрсетілген?

    Рисунок 3

    Жұптық жұмыс. Жаңа тақырып бойынша білім дағдыларын бекіту мақсатында 2-қосымша тапсырмалары беріледі.

    Оқушылар сызбасы берілген тапсырманы бірлесе орындайды, өзара көмек және ынтымақтастық, ортақ шешім қабылдау орын алады.

    Бағалау: Оқушылар бірін-бірі және мұғалім оқушыларды жауап парағы бойынша тексеріп бағалайды.

    Дифференциация: бірін-бірі оқыту орындалу үшін, білім деңгейі әртүрлі оқушылар жұптасып отырады. Тапсырмаларды орындау барысында бір-бірінен көмек алуына немесе мұғалімнен кері байланыс алуына болады


    Квадрат түбірден шығарудың кейбір әдістері

    Қалыптастырушы бағалау жұмысы.

    Оқушылар жұмыс парақтарындағы 4-қосымша тапсырмаларын жеке орындайды. Оқушылар академиялық адалдық ұстанымдарын сақтай отырып, өзіндік шешім қабылдауға үйренеді.

    Бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дұрыс жауаптары бойынша бірін-бірі тексереді. Мұғалім мүмкіндігінше кері байланыс береді.







    1-қосымша












    10 сынып,






    Презентация











    2-қосымша











    Слайд














    Қосымша 3





    Қосымша 4

    Сабақтың

    соңы

    2 минут

    Үйге тапсырма. 5-қосымша.

    Рефлексия. Білім деңгейі өте жақсы, орта және төмен үш оқушыдан төмендегі сұрақтар бойынша бүгінгі сабақ туралы пікірін сұрау.

    Рефлексия

    Мен сабақты қалай игердім

    Бүгін мен сабақта мынаны игердім:

    Мен сабақтың бұл бөлігіне сенімдімін:

    Бұл бүгін мен үшін сабақтың ең қиын бөлігі болды:

    Бұл қиын болды, себебі:

    Қосымша 5



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 11 сынып
    09.11.2020
    610
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ерқараева Жансая Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации