Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    11.2А Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция

    Педагогтің аты-жөні:

    Сарыбаева Мадина Батыровна

    Күні:

    25.11.2022ж

    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Иррационал өрнектерді түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.1.1.5 - иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдануды біледі

    Ойлау дағдылары

    Білу, қолдану


    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут











    2 минут



    5 минут






    5 минут











    Ұйымдастыру. Амандасу. Жағымды ахуал қалыптастыру.




    Топқа біріктіру.

    Оқушыларға сіздерге «Жас кәсіпкерлер» үшін Қазақстанның бірнеше банктерінен ұсыныс түсіп тұр. Яғни сіз дайындаған жобаңыз үшін қай банктен қаражат алар едіңіз. Бір банкті таңдаңыз.

    Оқушылар таңдаған банктің арқасында 3-ке, 4-ке, 5-ке бөлінетін сандар жасырылған. Оқушылар оны ойша шығарып 3,4,5 деген топтарға бірігеді


    Топ басшысын сайлаймын.

    Бағалау критериін түсіндіремін.


    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Досыма сенемін» әдісі арқылы оқушыларға дәптерлерін қасындағы көршілес досымен алмастыруды тапсырамын. Алмастырған соң экрандағы үй тапсырмасының жауабына қарап тексеруді тапсырамын. №7.3.


    Жеке жұмыс. «Жауабын көрсет» әдісі арқылы өткенді қайталау. Оқушыларға ауызша есептер айтамын. Оқушылар жауабын ақ қағазға жазып көтереді. Бұл әдістің тиімділігі өткен тақырыптарға кім түсіндегендігі байқалады.

    1). - 27 санының 3-ші дәрежелі түбірінен қанша шығады?

    2). қалай жазылады?

    3). неге тең?

    4). -нен қанша шығады?

    5) 5 көбейткішті түбір таңбасының астына енгізгенде қанша болады?

    Оқушылар сәлемдеседі.

    Ақ қағазға смайликтер суретін сызып көрсету арқылы көңіл-күйлерін білдіреді


    Оқушылар тақтадағы банк суреті бар кеспе қағаздарын алып, арқасындағы есептерді шығарады, топтарға бірігеді








    Оқушылар көршілес досының дәптерін экранға қарап тексереді



    Оқушылар есептерді ойша шығарып, қағазға жазып көтереді.


    Жауабы:

    1. 3

    2. -5


    1. 4

    Белсенді оқушыларды мадақтау сөздері арқылы ынталандыру















    Өзін-өзі бағалау

    Оқушы үй тапсырмасын орындаған жұмысына қарап өзін-өзі ағалайды


    Қалыптастырушы бағалау.

    «Жақсы», «Жарайсың», «Керемет»




    Кеспе қағаздары


    Поле 2

    3

    топ


    Поле 5

    4

    топ





    Поле 6

    5

    топ





    Банк логотиптері







    Оқушы дәптерлері

    Оқулық.

    Алгебра-11

    Әбілқасымова А.Е

    Жұмағұлова З.Ә

    51 бет




    Кеспе қағаздар

    маркерлер

    Сабақтың ортасы

    5 минут




















    7 минут













    Жаңа тақырыпты ашу үшін «Кім жылдам» әдісін қолданамын. Оқушыларға сұрақтар қоямын, берілген жауаптардың бас әріптерін жазып отырамын. Егер дұрыс болса жаңа тақырып ашылады

    1. 4-тің квадраты. (16)

    2. Диаметрдің жартысы (Радиус)

    3. 25-ті екі еселесек қандай сан шығады? (елу)

    4. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін қолданатын формула (Дискриминант)

    5. не деп атайды? (интеграл)

    6. 216 санының 3-ші дәрежелі түбірі (6)

    7. ах2+вх+с түріндегі теңдеуді не деп атайды? (Квадрат теңдеу)

    8. 64 санының 3-ші дәрежелі түбірі (4)

    9. Санауға қолданатын сандар (натурал)

    10. Шеңберді сызатын құрал (циркуль)

    11. 81 санының 4-ші дәрежеті түбірі (3)

    12. Игректің жазылуы (у)

    13. Ньютон ... формуласы (Лейбниц)

    14. Киімді ілетін зат (ілгіш)

    15. Функция кемімелі және қандай бола алады? (өспелі)


    Т ақырыпқа байланысты бүгінгі сабақтың мақсаттары қандай болуы мүмкін?


    «Тарсия» әдісі. Оқушыларға есептер беріледі, жауаптарымен сәйкестендіру тапсырылады.







    Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап береді.


    Барлық жауаптардың бас әріптерін айтады.


    Иррационал өрнектерді түрлендіру тақырыбы шығады













    Сабақ мақсатын айтады




    Оқушылар жауабымен сәйкестендіреді.








    Қалыптастырушы бағалау қойылады. Мұғалім

    «Жақсы», «Жарайсың», «Керемет» ... сөздері арқылы ынталандырады























    «Қошемет» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды





    ДК экраны


























    Кеспе қағаздары





    Оқулықпен жұмыс

    8 минут

    Оқушылар №7.4 және 7.5 есептерді шығаруды ұсынады.

    №7.4. Өрнектің мәнін табыңдар:

    №7.5. Бөлшектің бөлімінде радикалдар (түбір таңбасы) болмайтындай етіп келесі өрнектерді түрлендіріңдер:

    Оқушылар №7.4, №7.5 есептерді шығарады.

    №7.4 есеп. 3 балл.

    Көбейтіндіні көпмүше түрінде жазып өрнекті ықшамдайды.

    №7.5 есеп 3 балл.

    Бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп өрнектерді түрлендіреді.



    Дескриптор:

    • Көбейтіндіні көпмүше түрінде жазады;

    • n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін дұрыс қолданады

    • бөлшектерді қысқартып, өрнектің мәнін табады

    Дескриптор:

    • бөліміндегі өрнектің түйіндесіне бөлшектің алымын да бөлімін көбейтеді

    • -Тиісті кысқша көбейту формуласын қолданады

    Оқулық.

    Алгебра-11

    Әбілқасымова А.Е

    Жұмағұлова З.Ә

    51 бет.

    Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

    5 минут

    «Еркін талқылау» әдісі бойынша оқушылар өзара топта талқылайды. Есепті шығарады, нәтижесін мұғалімге ұсынады

    Мердігер көпір құрылысын жүргізу барысында көпір тіреуішін тұрғызу үшін зауытқа бетон қоспасына тапсырыс бермекші болды. Зауыттағы 1 қоспаның бағасы 20 000 теңге, ал жеткізу құны 5000 теңге. Бетон араластырғыш машинасына қоспаның сыйымдылығы .

    1. Тіреуіштің көлемі қанша ?

    2. Қоспаны жеткізу үшін қанша бетон араластырғыш машинасы қажет?

    3. Тапсырыс беруші тапсырыс үшін барлығы қанша теңге төлейді?

    Оқушылар топта бірлесе талқылайды, дәптерге шығарады. Нәтижесін тақтаға орындап көрсетеді











    3-балл

    Дескриптор:

    • Тіреуіш көлемін табады;

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Сарыбаева Мадина Батыровна
      25 Наурыз 2023
      414
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Иррационал өрнектерді түрлендіру

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Иррационал өрнектерді түрлендіру

      Материал туралы қысқаша түсінік
      11-сынып
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

      11.2А Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция

      Педагогтің аты-жөні:

      Сарыбаева Мадина Батыровна

      Күні:

      25.11.2022ж

      Сыныбы: 11

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Иррационал өрнектерді түрлендіру

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      11.1.1.5 - иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану;

      Сабақтың мақсаты:

      Иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдануды біледі

      Ойлау дағдылары

      Білу, қолдану


      Сабақ кезеңі

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      3 минут











      2 минут



      5 минут






      5 минут











      Ұйымдастыру. Амандасу. Жағымды ахуал қалыптастыру.




      Топқа біріктіру.

      Оқушыларға сіздерге «Жас кәсіпкерлер» үшін Қазақстанның бірнеше банктерінен ұсыныс түсіп тұр. Яғни сіз дайындаған жобаңыз үшін қай банктен қаражат алар едіңіз. Бір банкті таңдаңыз.

      Оқушылар таңдаған банктің арқасында 3-ке, 4-ке, 5-ке бөлінетін сандар жасырылған. Оқушылар оны ойша шығарып 3,4,5 деген топтарға бірігеді


      Топ басшысын сайлаймын.

      Бағалау критериін түсіндіремін.


      Үй тапсырмасын тексеру.

      «Досыма сенемін» әдісі арқылы оқушыларға дәптерлерін қасындағы көршілес досымен алмастыруды тапсырамын. Алмастырған соң экрандағы үй тапсырмасының жауабына қарап тексеруді тапсырамын. №7.3.


      Жеке жұмыс. «Жауабын көрсет» әдісі арқылы өткенді қайталау. Оқушыларға ауызша есептер айтамын. Оқушылар жауабын ақ қағазға жазып көтереді. Бұл әдістің тиімділігі өткен тақырыптарға кім түсіндегендігі байқалады.

      1). - 27 санының 3-ші дәрежелі түбірінен қанша шығады?

      2). қалай жазылады?

      3). неге тең?

      4). -нен қанша шығады?

      5) 5 көбейткішті түбір таңбасының астына енгізгенде қанша болады?

      Оқушылар сәлемдеседі.

      Ақ қағазға смайликтер суретін сызып көрсету арқылы көңіл-күйлерін білдіреді


      Оқушылар тақтадағы банк суреті бар кеспе қағаздарын алып, арқасындағы есептерді шығарады, топтарға бірігеді








      Оқушылар көршілес досының дәптерін экранға қарап тексереді



      Оқушылар есептерді ойша шығарып, қағазға жазып көтереді.


      Жауабы:

      1. 3

      2. -5


      1. 4

      Белсенді оқушыларды мадақтау сөздері арқылы ынталандыру















      Өзін-өзі бағалау

      Оқушы үй тапсырмасын орындаған жұмысына қарап өзін-өзі ағалайды


      Қалыптастырушы бағалау.

      «Жақсы», «Жарайсың», «Керемет»




      Кеспе қағаздары


      Поле 2

      3

      топ


      Поле 5

      4

      топ





      Поле 6

      5

      топ





      Банк логотиптері







      Оқушы дәптерлері

      Оқулық.

      Алгебра-11

      Әбілқасымова А.Е

      Жұмағұлова З.Ә

      51 бет




      Кеспе қағаздар

      маркерлер

      Сабақтың ортасы

      5 минут




















      7 минут













      Жаңа тақырыпты ашу үшін «Кім жылдам» әдісін қолданамын. Оқушыларға сұрақтар қоямын, берілген жауаптардың бас әріптерін жазып отырамын. Егер дұрыс болса жаңа тақырып ашылады

      1. 4-тің квадраты. (16)

      2. Диаметрдің жартысы (Радиус)

      3. 25-ті екі еселесек қандай сан шығады? (елу)

      4. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін қолданатын формула (Дискриминант)

      5. не деп атайды? (интеграл)

      6. 216 санының 3-ші дәрежелі түбірі (6)

      7. ах2+вх+с түріндегі теңдеуді не деп атайды? (Квадрат теңдеу)

      8. 64 санының 3-ші дәрежелі түбірі (4)

      9. Санауға қолданатын сандар (натурал)

      10. Шеңберді сызатын құрал (циркуль)

      11. 81 санының 4-ші дәрежеті түбірі (3)

      12. Игректің жазылуы (у)

      13. Ньютон ... формуласы (Лейбниц)

      14. Киімді ілетін зат (ілгіш)

      15. Функция кемімелі және қандай бола алады? (өспелі)


      Т ақырыпқа байланысты бүгінгі сабақтың мақсаттары қандай болуы мүмкін?


      «Тарсия» әдісі. Оқушыларға есептер беріледі, жауаптарымен сәйкестендіру тапсырылады.







      Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап береді.


      Барлық жауаптардың бас әріптерін айтады.


      Иррационал өрнектерді түрлендіру тақырыбы шығады













      Сабақ мақсатын айтады




      Оқушылар жауабымен сәйкестендіреді.








      Қалыптастырушы бағалау қойылады. Мұғалім

      «Жақсы», «Жарайсың», «Керемет» ... сөздері арқылы ынталандырады























      «Қошемет» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды





      ДК экраны


























      Кеспе қағаздары





      Оқулықпен жұмыс

      8 минут

      Оқушылар №7.4 және 7.5 есептерді шығаруды ұсынады.

      №7.4. Өрнектің мәнін табыңдар:

      №7.5. Бөлшектің бөлімінде радикалдар (түбір таңбасы) болмайтындай етіп келесі өрнектерді түрлендіріңдер:

      Оқушылар №7.4, №7.5 есептерді шығарады.

      №7.4 есеп. 3 балл.

      Көбейтіндіні көпмүше түрінде жазып өрнекті ықшамдайды.

      №7.5 есеп 3 балл.

      Бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп өрнектерді түрлендіреді.



      Дескриптор:

      • Көбейтіндіні көпмүше түрінде жазады;

      • n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін дұрыс қолданады

      • бөлшектерді қысқартып, өрнектің мәнін табады

      Дескриптор:

      • бөліміндегі өрнектің түйіндесіне бөлшектің алымын да бөлімін көбейтеді

      • -Тиісті кысқша көбейту формуласын қолданады

      Оқулық.

      Алгебра-11

      Әбілқасымова А.Е

      Жұмағұлова З.Ә

      51 бет.

      Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

      5 минут

      «Еркін талқылау» әдісі бойынша оқушылар өзара топта талқылайды. Есепті шығарады, нәтижесін мұғалімге ұсынады

      Мердігер көпір құрылысын жүргізу барысында көпір тіреуішін тұрғызу үшін зауытқа бетон қоспасына тапсырыс бермекші болды. Зауыттағы 1 қоспаның бағасы 20 000 теңге, ал жеткізу құны 5000 теңге. Бетон араластырғыш машинасына қоспаның сыйымдылығы .

      1. Тіреуіштің көлемі қанша ?

      2. Қоспаны жеткізу үшін қанша бетон араластырғыш машинасы қажет?

      3. Тапсырыс беруші тапсырыс үшін барлығы қанша теңге төлейді?

      Оқушылар топта бірлесе талқылайды, дәптерге шығарады. Нәтижесін тақтаға орындап көрсетеді











      3-балл

      Дескриптор:

      • Тіреуіш көлемін табады;

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Астрономия Презентация 12 сынып
        25.03.2023
        414
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Сарыбаева Мадина Батыровна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации