Материалдар / Иррационал өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Иррационал өрнектерді түрлендіру туралы ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
813
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: ...............................

Күні: 05.11.2018

Пән: Алгебра

Мұғалім: Ыбыраева А

Сынып: 11

Тақырыбы:

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Мақсаты

Иррационал өрнектерге амалдар қолдана отырып, оларды түрлендіру арқылы есептерді өз бетінше шығара білу дағдылары қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар иррационал өрнектерге амалдар қолдануды үйренеді және өз бетінше есеп шығару дағдылары қалыптасады.

Кезеңдер

Мұғалім не істейді?

Оқушылар не істейді?


Кіріспе

1. «Мен саған тілеймін» тренинг арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастырады.

Оқушылар шаттық шеңберіне жиналып, «Мен саған тілеймін» тренингін жасайды


Ой қозғау

«Миға шабуыл» әдісі

Үй тапсырмасы: №102

1.Рационал көрсеткішті дәрежеге шығару қалай орындалады?

2.Қасиеттері?

3.Салыстыру қалай орындалады?


Іс-әрекет

Жаңа сабақ

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып кетеді.

  1. Жаңа материалды меңгеру:

а)Жаңа материалды оқушылар топта берілген тапсырмаларды орындау арқылы меңгереді.




Кейінгі тапсырмалар

1.«Айналмақ» әдісі

109

  1. (І)

  2. (ІІ)

110

1) (І)

2) (ІІ)

2.«Маршруттық карта» әдісі

111

1)= (І)

2)= (ІІ)


1)Топ мүшелері өздері орындаған тапсырмаларын тақтада қорғайды.

2)Өзге топтар дәптерге жазып алады.

.


Сергіту сәті

Логикалық тапсырма

1.Әжесінің жасы баласынан 2 есе үлкен, ал немересінен 4 есе үлкен. Барлығының жастарының қосындысы 112-ге тең болса, баласының жасын табыңыз.

х+х/2+х/4=112

4х+2х+х=448

7х=448

х=64

х/2=32

х/4=16

Ж: Баласы – 32 жаста

2.Қазір ағасы қарындасынан 5 жас үлкен. 4 жылдан соң, олардың жастарының қосындысы 19 жас болады. Қазір қарындасы неше жаста, ағасы неше жаста?
Ш: (х + 4) + (х + 5 + 4) = 19
х + 4 + х + 9 = 19
2х = 19 – 13
2х = 6
х = 3
Жауабы: Қарындасы – 3 жаста
Ағасы – 8 жаста

3.Қазір әкесінің жасы баласынан 10 есе үлкен, ал 10 жылдан кейін тек 4 есе ғана үлкен болады. Баласы неше жаста?
Шешуі: 4(х+10)=10
х+10
4х+40=10х+10
10х-4х=40-10
6х=30
х=5
Жауабы: баласы – 15 жаста, әкесі – 60 жаста


Рефлек-

сия

Үйге тапсырмасы: №109, 110 (4), 111 (4-8)

Бүгінгі сабақта:

маған ұнағаны

түсінбегенім

маған жеке көмек керек

Сабаққа кері байланыс береді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!