"Иррационал өрнектерді түрлендіру" 11 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Иррационал өрнектерді түрлендіру" 11 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне керек деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 11

Сабақ тақырыбы

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

Иррационал өрнектерді түрлендіру жолдарын үйрену

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Иррационал өрнек ұғымын, оны шығарудың әр түрлі тәсілдерімен



Оқушылардың басым бөлігі: оларды есептер шығару барысында пайдалана алады. Бірін - бірі бағалауға үйренеді.


Кейбір оқушылар: Өзгенің пікірімен санаса алуға үйренеді, формулаларды қорыта алады,күрделі есептерді шығаруға талпынады.


Тілдік мақсат:

Негізгі сөздер мен тіркестер: Иррационал, бөгде түбір,жаңа айнымалы енгізу,дәрежеге шығару.


Постер құру,ой –түрткі сұрақтар мен жауаптар

Алдыңғы оқу

Иррационал көрсеткішті дәреже.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Сабақтың басы

Көбейткішті түбір ішінен шығару, түбір ішіне алу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білеміз. Сонымен бірге өткен тақырыпта n-ші дәрежелі түбір, рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін оқып үйрендік, енді осы айтылғандарды неғұрлым күрделі жағдайларда тепе-тең түрлендіру кезінде қолдану керек болады.

1 мысал: .2мысал:  .

Иррационал өрнектерді түрлендіру кезінде мәні оң да, теріс те болатын өрнектен n-ші дәрежелі түбір шығару қажет болады.

Түбір ішіндегі өрнектің мәні оң болған жағдайда n-нің кез келген мәнінде түбірдің мағынасы болады. Ал өрнектің мәні теріс болған жағдайда мына ережелерді қолдану қажет:

- егер n жұп сан болса, онда түбірдің мәні модуль таңбасымен;

- егер n тақ сан болса, онда түбірдің мәні модульсіз алынады.

3 мысал:  өрнегінің мәнін тап.

Шекуі: 27+10  екенін ескеріп, өрнекті түрлендіреміз,

4 мысал:

5 мысал: Өрнекті көбейткіштерге жіктеңдер: .



Сабақтың ортасы

108,

2) 

110

2) 

111 (2)

2) 


Сабақтың соңы

1.Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін тұжырымда

2. Иррационал көрсеткішті дәреженің анықтамасын тұжырымда

Үйге тапсырма: № 110(3-7), №113.








































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.12.2017
6710
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі