Материалдар / "Иррационал өрнектерді түрлендіру" 11 класс

"Иррационал өрнектерді түрлендіру" 11 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне керек деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
6553
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 11

Сабақ тақырыбы

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

Иррационал өрнектерді түрлендіру жолдарын үйрену

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Иррационал өрнек ұғымын, оны шығарудың әр түрлі тәсілдерімен



Оқушылардың басым бөлігі: оларды есептер шығару барысында пайдалана алады. Бірін - бірі бағалауға үйренеді.


Кейбір оқушылар: Өзгенің пікірімен санаса алуға үйренеді, формулаларды қорыта алады,күрделі есептерді шығаруға талпынады.


Тілдік мақсат:

Негізгі сөздер мен тіркестер: Иррационал, бөгде түбір,жаңа айнымалы енгізу,дәрежеге шығару.


Постер құру,ой –түрткі сұрақтар мен жауаптар

Алдыңғы оқу

Иррационал көрсеткішті дәреже.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Сабақтың басы

Көбейткішті түбір ішінен шығару, түбір ішіне алу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білеміз. Сонымен бірге өткен тақырыпта n-ші дәрежелі түбір, рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін оқып үйрендік, енді осы айтылғандарды неғұрлым күрделі жағдайларда тепе-тең түрлендіру кезінде қолдану керек болады.

1 мысал: .2мысал:  .

Иррационал өрнектерді түрлендіру кезінде мәні оң да, теріс те болатын өрнектен n-ші дәрежелі түбір шығару қажет болады.

Түбір ішіндегі өрнектің мәні оң болған жағдайда n-нің кез келген мәнінде түбірдің мағынасы болады. Ал өрнектің мәні теріс болған жағдайда мына ережелерді қолдану қажет:

- егер n жұп сан болса, онда түбірдің мәні модуль таңбасымен;

- егер n тақ сан болса, онда түбірдің мәні модульсіз алынады.

3 мысал:  өрнегінің мәнін тап.

Шекуі: 27+10  екенін ескеріп, өрнекті түрлендіреміз,

4 мысал:

5 мысал: Өрнекті көбейткіштерге жіктеңдер: .



Сабақтың ортасы

108,

2) 

110

2) 

111 (2)

2) 


Сабақтың соңы

1.Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін тұжырымда

2. Иррационал көрсеткішті дәреженің анықтамасын тұжырымда

Үйге тапсырма: № 110(3-7), №113.








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ