Материалдар / "Иррационал өрнектерді түрлендіру" 11 класс

"Иррационал өрнектерді түрлендіру" 11 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне керек деп ойлаймын.
Авторы:
20 Желтоқсан 2017
6638
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 11

Сабақ тақырыбы

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

Иррационал өрнектерді түрлендіру жолдарын үйрену

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Иррационал өрнек ұғымын, оны шығарудың әр түрлі тәсілдерімен



Оқушылардың басым бөлігі: оларды есептер шығару барысында пайдалана алады. Бірін - бірі бағалауға үйренеді.


Кейбір оқушылар: Өзгенің пікірімен санаса алуға үйренеді, формулаларды қорыта алады,күрделі есептерді шығаруға талпынады.


Тілдік мақсат:

Негізгі сөздер мен тіркестер: Иррационал, бөгде түбір,жаңа айнымалы енгізу,дәрежеге шығару.


Постер құру,ой –түрткі сұрақтар мен жауаптар

Алдыңғы оқу

Иррационал көрсеткішті дәреже.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Сабақтың басы

Көбейткішті түбір ішінен шығару, түбір ішіне алу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білеміз. Сонымен бірге өткен тақырыпта n-ші дәрежелі түбір, рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін оқып үйрендік, енді осы айтылғандарды неғұрлым күрделі жағдайларда тепе-тең түрлендіру кезінде қолдану керек болады.

1 мысал: .2мысал:  .

Иррационал өрнектерді түрлендіру кезінде мәні оң да, теріс те болатын өрнектен n-ші дәрежелі түбір шығару қажет болады.

Түбір ішіндегі өрнектің мәні оң болған жағдайда n-нің кез келген мәнінде түбірдің мағынасы болады. Ал өрнектің мәні теріс болған жағдайда мына ережелерді қолдану қажет:

- егер n жұп сан болса, онда түбірдің мәні модуль таңбасымен;

- егер n тақ сан болса, онда түбірдің мәні модульсіз алынады.

3 мысал:  өрнегінің мәнін тап.

Шекуі: 27+10  екенін ескеріп, өрнекті түрлендіреміз,

4 мысал:

5 мысал: Өрнекті көбейткіштерге жіктеңдер: .



Сабақтың ортасы

108,

2) 

110

2) 

111 (2)

2) 


Сабақтың соңы

1.Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін тұжырымда

2. Иррационал көрсеткішті дәреженің анықтамасын тұжырымда

Үйге тапсырма: № 110(3-7), №113.








































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі