МКҚК «Қошақан» балабақшасы
Семинар тақырыбы:
«Логикалық ойындар арқылы балалардың
ойлау қабілеттерін дамыту»
Семинар қатысушыларға арналған іскерлік ойын
«Мектепке дейінгілердің логикалық дамуы»
Әдіскер: Сабырова А. Т.
Қажымұқан ауылы
Іскерлік ойын «Мектепке дейінгілердің
логикалық дамуы»
ОЙЫН МАҚСАТЫ:
-
Мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамуындағы тәрбие мен оқу іс-әрекеттің тиімділігін аңықтау
-
Тәрбиешілердің өзара ұсынылған мәселелерді талқылай және келісе білу қабілетін дамыту.
-
Педагогтар арасында тілдесу мәдениетінің, сыпайылық ережелерінің сақталуын қадағалау.
ОЙЫН ТӘРТІБІ:
- Басқаларды тыңдай білу;
- Мәселенің жалпы шешімін жасақтай білу;
- Ойынға белсенді түрде қатысу;
- Тілдесу мәдениетін және сыпайылықты сақтау;
- Бекітілген регламентті сақтау.
Ойлау – жанның өте бір терең ісі.
Жас балаға тым ауыр.
Сондықтан педагог баланың
ойлауын өркендеткенде,
сақтықпен басқыштап істеу керек.
М. Жұмабаев
Мектепке дейінгілер ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ
логикалық дамуы
Біз тек тәрбиеші ғана емес, сонымен қатар ұстазбыз. Біздің міндетіміз – балаға айнала қоршаған әлемді түсіне білуге үйрету және қоршаған ортаға деген дұрыс көзқарас қалыптастыру.Ол үшін балалардың ойлау қабілетін дамыту. Ұстаз адамдар ортасында, оларды біледі, адамдарға түсінікті түрде өз ойын жеткізе біледі. Ұстаз барлық уақытта да ұстаз болып қалады. Тәрбиеде ұсақ-түйек деген болмайды.
Біз балалардың логикалық дамуы бойынша семинар өткізіп жатырмыз. Бірінші бөлім бойынша ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттеріне қатысып шықтық. Ал енді екінші бөлім бойынша - сіздердің қатысуымен өтетін іскерлік ойынды өткіземіз.
Енді алған білімдерімізді іскерлік ойын арқылы бекітейік. Келген қонақтар қызыл, көк және жасыл карточкаларды алып үш топқа бөлінеді.
Қызыл түсті топ - әділқазылар алқасы болады. Ал көк пен жасыл түсті топтар бір- бірімен сайысатын топтар.
КӨК және ЖАСЫЛ БИЛЕТТЕР
(сұрақтар дұрыс жауаптарымен)
Бірінші тапсырма.
Екі топ берілген қағазға схема арқылы үш сұраққа жауап береді . Бірінші екі сұрақ әр топқа бөлек-бөлек, үшінші сұрақ- ортақ сұрақ.
1. «Тәрбие» және «білім беру» сөздерінің ортасына қандай математикалық белгі қоюға болады? Не үшін түсіндіру
«Тең» белгісі қойылады. Себебі баланы тәрбиелей отыра, оған білім береміз, оқыта отыра тәрбиелейміз.
1. «Логика » деген сөзге анықтама беру.
Логика гректің logos - ойлау,сөз,ақыл-ой,заңдылық деген ұғымдарды білдіретін кең мазмұнды сөзінен шыққан. Логика - дұрыс қалай ойлау әдістері мен заңдары туралы дәлел ғылым. Осыған сәйкес логика термині негізінен 3 мағынада қолданылады..
2. Логикалық ойлау дегеніміз не?
Логикалық ойлау – ойлаудың негізінде қалыптасады, ауқымы кеңірек мәселелерді шешуге, ғылыми білімдерді меңгеруге мүмкіндік береді. Логикалық ойлау дегеніміз – логика заңдылықтарын пайдалана отырып, ұғымдарды ой – пікірлерді, тұжырымдарды қолдануға негізделген ойлаудың бір
2. Логикалық ойлау түрлері?
Көрнекі-әрекеттік ойлау- мәселені шешу жағдаятын шынайы түрлендіретін, бақыланатын қозғалыстық әрекет арқылы іске асатын ойлау түрі.
Көрнекі- бейнелік ойлау- жағдаят тек бейне жоспарында ғана түрленетін ойлау түрі. Психологияда сонымен қатар дербес түр ретіндебейнелік (немесе көрнекі-бейнелік) ойлау бөліктеніп тұрады.
Сөздік- логикалық (пайымдаушы) ойлау - тілдің және тілдік құралдардың көмегімен шығарылатын ұғымдарды, логикалық құрылымдарды пайданумен сипатталатын ойлаудың негізгі түрлерінің бірі.
3. Логикалық ойлау қабілетін дамытудағы құралдар
-
Қорытындылауға, нақтыландыруға арналған өлеңдік мәтіндер
-
Табиғи және әлеуметтік құбылыстарды себеп-салдарлық байланысты құруға арналған ойындар мен жаттығулар
-
Себеп пен салыстыру байланысты құруына арналған тапсырмалар, ойындар мен жаттығулар
-
Жұмбақтар.
-
Басқатырғыш ойындар
-
Санамақ таяқшалармен өткізілетін ойындар.
-
Ребусты шешу
-
Өтірік ертегілер
Екінші тапсырма. Әр топ берілген заттардан дидактикалық ойынға арналған көрнекі жасайды, сол жасаған көрнекіні қарсылас топқа ойын түрінде өткізеді.
Үшінші тапсырма қорытынды шығармашылық тапсырма. Әр топ бір өлең шығарады. Бұл өлеңде біздің бүгінгі семинар тақырыбы ашылу керек
Әділқазылар қорытынды жасайды.








жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Іскерлік ойын Мектепке дейінгілердің логикалық дамуы
Іскерлік ойын Мектепке дейінгілердің логикалық дамуы
МКҚК «Қошақан» балабақшасы
Семинар тақырыбы:
«Логикалық ойындар арқылы балалардың
ойлау қабілеттерін дамыту»
Семинар қатысушыларға арналған іскерлік ойын
«Мектепке дейінгілердің логикалық дамуы»
Әдіскер: Сабырова А. Т.
Қажымұқан ауылы
Іскерлік ойын «Мектепке дейінгілердің
логикалық дамуы»
ОЙЫН МАҚСАТЫ:
-
Мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамуындағы тәрбие мен оқу іс-әрекеттің тиімділігін аңықтау
-
Тәрбиешілердің өзара ұсынылған мәселелерді талқылай және келісе білу қабілетін дамыту.
-
Педагогтар арасында тілдесу мәдениетінің, сыпайылық ережелерінің сақталуын қадағалау.
ОЙЫН ТӘРТІБІ:
- Басқаларды тыңдай білу;
- Мәселенің жалпы шешімін жасақтай білу;
- Ойынға белсенді түрде қатысу;
- Тілдесу мәдениетін және сыпайылықты сақтау;
- Бекітілген регламентті сақтау.
Ойлау – жанның өте бір терең ісі.
Жас балаға тым ауыр.
Сондықтан педагог баланың
ойлауын өркендеткенде,
сақтықпен басқыштап істеу керек.
М. Жұмабаев
Мектепке дейінгілер ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ
логикалық дамуы
Біз тек тәрбиеші ғана емес, сонымен қатар ұстазбыз. Біздің міндетіміз – балаға айнала қоршаған әлемді түсіне білуге үйрету және қоршаған ортаға деген дұрыс көзқарас қалыптастыру.Ол үшін балалардың ойлау қабілетін дамыту. Ұстаз адамдар ортасында, оларды біледі, адамдарға түсінікті түрде өз ойын жеткізе біледі. Ұстаз барлық уақытта да ұстаз болып қалады. Тәрбиеде ұсақ-түйек деген болмайды.
Біз балалардың логикалық дамуы бойынша семинар өткізіп жатырмыз. Бірінші бөлім бойынша ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттеріне қатысып шықтық. Ал енді екінші бөлім бойынша - сіздердің қатысуымен өтетін іскерлік ойынды өткіземіз.
Енді алған білімдерімізді іскерлік ойын арқылы бекітейік. Келген қонақтар қызыл, көк және жасыл карточкаларды алып үш топқа бөлінеді.
Қызыл түсті топ - әділқазылар алқасы болады. Ал көк пен жасыл түсті топтар бір- бірімен сайысатын топтар.
КӨК және ЖАСЫЛ БИЛЕТТЕР
(сұрақтар дұрыс жауаптарымен)
Бірінші тапсырма.
Екі топ берілген қағазға схема арқылы үш сұраққа жауап береді . Бірінші екі сұрақ әр топқа бөлек-бөлек, үшінші сұрақ- ортақ сұрақ.
1. «Тәрбие» және «білім беру» сөздерінің ортасына қандай математикалық белгі қоюға болады? Не үшін түсіндіру
«Тең» белгісі қойылады. Себебі баланы тәрбиелей отыра, оған білім береміз, оқыта отыра тәрбиелейміз.
1. «Логика » деген сөзге анықтама беру.
Логика гректің logos - ойлау,сөз,ақыл-ой,заңдылық деген ұғымдарды білдіретін кең мазмұнды сөзінен шыққан. Логика - дұрыс қалай ойлау әдістері мен заңдары туралы дәлел ғылым. Осыған сәйкес логика термині негізінен 3 мағынада қолданылады..
2. Логикалық ойлау дегеніміз не?
Логикалық ойлау – ойлаудың негізінде қалыптасады, ауқымы кеңірек мәселелерді шешуге, ғылыми білімдерді меңгеруге мүмкіндік береді. Логикалық ойлау дегеніміз – логика заңдылықтарын пайдалана отырып, ұғымдарды ой – пікірлерді, тұжырымдарды қолдануға негізделген ойлаудың бір
2. Логикалық ойлау түрлері?
Көрнекі-әрекеттік ойлау- мәселені шешу жағдаятын шынайы түрлендіретін, бақыланатын қозғалыстық әрекет арқылы іске асатын ойлау түрі.
Көрнекі- бейнелік ойлау- жағдаят тек бейне жоспарында ғана түрленетін ойлау түрі. Психологияда сонымен қатар дербес түр ретіндебейнелік (немесе көрнекі-бейнелік) ойлау бөліктеніп тұрады.
Сөздік- логикалық (пайымдаушы) ойлау - тілдің және тілдік құралдардың көмегімен шығарылатын ұғымдарды, логикалық құрылымдарды пайданумен сипатталатын ойлаудың негізгі түрлерінің бірі.
3. Логикалық ойлау қабілетін дамытудағы құралдар
-
Қорытындылауға, нақтыландыруға арналған өлеңдік мәтіндер
-
Табиғи және әлеуметтік құбылыстарды себеп-салдарлық байланысты құруға арналған ойындар мен жаттығулар
-
Себеп пен салыстыру байланысты құруына арналған тапсырмалар, ойындар мен жаттығулар
-
Жұмбақтар.
-
Басқатырғыш ойындар
-
Санамақ таяқшалармен өткізілетін ойындар.
-
Ребусты шешу
-
Өтірік ертегілер
Екінші тапсырма. Әр топ берілген заттардан дидактикалық ойынға арналған көрнекі жасайды, сол жасаған көрнекіні қарсылас топқа ойын түрінде өткізеді.
Үшінші тапсырма қорытынды шығармашылық тапсырма. Әр топ бір өлең шығарады. Бұл өлеңде біздің бүгінгі семинар тақырыбы ашылу керек
Әділқазылар қорытынды жасайды.








шағым қалдыра аласыз














