Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

    Бөлім:

    «Қазіргі қоғам: миграция және зияткерлік миграция»

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    31.01.2024

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    қазақ тілі

    Сынып:

    11 «А»

    Сабақтың тақырыбы:

    Ішкі миграция

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

    11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    Таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдайды;

    Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью жазады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы


    3 мин

















    5 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    • Мұғалім оқушыларға жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылардың бір-біріне бүгінгі сабаққа байланысты жылы лебіз айтқызады.


    -Ал, балалар бүгінгі сабақта бір-біріңе айтқан тілектер орындалсын!

    Айтылым. Жеке жұмыс .

    1- тапсырма «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтап алайық, оқушылар!


    1. Миграция дегенінміз не?

    2. Мерзімдік белгілеріне қарай миграция қаншаға бөлінеді?

    3. Қайтып оралмайтын миграцияның түрлерін ата?

    4. Қайтып оралатын миграцияның түрлерін ата?

    5. Көшіп-қону себептеріне қарай миграция қалай бөлінеді?

    6. Сөзталас дегеніміз не?

    7. Сөзталастың мәдениеті қандай?

    8. Шешендік сөздердің жанрлық мазмұнына қарай қандай түрлері бар?

    9. Ресми іс-қағаздар стилінің түрлерін атаңдар ?






    • Пән мұғалімімен амандасады;

    • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.



    Қасындағы жұбына бүгінгі сабаққа бүгінгі сабаққа тілек тілейді.





    Оқушылардың ықтимал жауабы:

    Қойылған сұрақтарға толық жауап береді








    Өте жақсы, балалар!







    Бәрің дұрыс жауап бердіңдер деп ойлаймын!

    Дегенмен, 5-ші сұрақтың жауабына кім тағы өз ойын айтады?

    7-ші сұрақтың жауабын кім тағы толықтырады? ....




































    Сабақтың ортасы











    5 мин

































    10 мин












































    5 мин





















    Жазылым. Жұптық жұмыс.

    2-тапсырма. Суреттер арқылы ішкі миграцияның негізгі себептерін анықтап,класстерді толтырыңдар.




    Дескриптор:

    1.Суреттер арқылы миграцияның негізгі себептерін анықтайды -1 балл

    2. Класстерді толтырады -1 балл



    QR код әдісі арқылы үш топқа бөлініңдер.





    1-топ. Өлеңді негізге алып, ауылдан қалаға жаппай көшу процесінің ел экономикасына әсері туралы сөзталас өткізіңдер.


    Сен де кеттің,

    Мен де кеттім,

    Ол да кетті ауылдан.

    Осынымыз ұят болды-ау,

    Ұят болды-ау қауымнан!..

    Момын жұрттың арқа сүйер

    Азаматы біз едік.

    Тұлпарлардан, тұғырлардан

    Қалған бір-бір із едік.

    Біз де кеттік,

    Басқа жаққа бетімізді түзедік…

    Жеке-жеке бақыт іздеп,

    Жеке өмір түзедік.

    Жетер енді!..

    Туған жердің топырағына тізе бүк!

    (Мұқағали Мақатаев)

    Дескриптор:

    1. Ауылдан қалаға жаппай көшу процесінің ел экономикасына әсері туралы өз пікірін білдіреді – 1 балл

    2. Пікірін аргументтермен дәлелдейді- 2 балл





    2-топ. Кімді қазіргі заманның шешені деп санайсыңдар? Сол тұлғаның бойындағы шешенге тән қасиеттерді графиктік мәтінге топтастырып, 4–5 сөйлеммен тұжырым жасаңдар.


    Дескриптор:

    1. Қазіргі заманның шешенін анықтайды – 1 балл

    2. Шешеннің бойына тән қасиеттерді атайды- 1 балл

    3.1-сөйлемнен тұжырым жасайды-1 балл





    3-топ. Ішкі миграция мәселесіне қатысты толтырылатын ісқағаздардың үлгілерін тауып, жазыңдар.


    Дескриптор:

    1.Ішкі миграция мәселесіне қатысты толтырылатын ісқағаздардың үлгілерін табады – 1 балл

    2. Ісқағаз үлгісін жазады- 2 балл




    Шешендік дау жайлы ақпарат береді.

    3-тапсырма. Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, «Қазыбектің ат дауын шешуі» мәтінін рөлге бөліп оқыңдар. Мәтін шешендік даудың қай түрі екенін анықтаңдар.





    Wordwall арқылы рөлге бөлінеді.

    Дескриптор:

    1.Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, «Қазыбектің ат дауын шешуі» мәтінін рөлге бөліп оқиды-1 балл

    2. Мәтін шешендік даудың қай түрі екенін анықтайды-1 балл


    Қа­зы­бек­тің ат дау­ын ше­шуі

    Бір үлкен ас болып, сол аста бәйгеге шапқан қаншама аттың алдынан бір қара жал құла жеке-дара озып келіпті. Асқа жиналған топтың ішінен бір адам: «Мынау – менің тай күнінде жоғалтқан атым», – деп, аттың шылбырына жармасады. Атты қосып отырған иесі: «Жоқ, бұл – жала, өзімнің кер биемнен туған қолтума малым», – дейді. Көпшілік екі жағына да «сенікі жөн» деп айта алмай, Қазыбектің әкесі Келдібек биге келеді. Екі даугердің сөзін тыңдаған Келдібек те «ат сенікі» деп кесіп айта алмай, дағдарып отырып қалады.

    Жеті жасар Қазыбек: «Сен қалай мал танығыш болып алдың?» – деп даугерлердің біріне сұрақ қояды. «Мен енесін көрсем, одан туған төлін, төлін көрсем, енесін жаза баспай танимын», – деп жауап береді атын тай күнінде жоғалтқан адам. Сонда Қазыбек атты бәйгеге қосқан адамға: «Қане, сіз қалай мал танисыз?»– дейді. « Мен енесін бір көрсем, ол құлындағаннан кейін, құлынның сол биеден туғанын бұлжытпай танимын», – дейді. Сонда Қазыбек тұрып: «Жарайды. Енді екеуің бар да, анау жүрген қозыдан екі қозы ұстап әкеліңдер», – дейді. Олар барып алып келгенде: «Қозыны көгендеп қойып, өрістегі қойдан өзді-өзің әкелген қозының енесін алып келіңдер», – дейді. Екі даугер өрістегі қойдан екі саулықты алып келіп, қозыларды бауырына салғанда, ат қосқан адам әкелген саулық қозыдан жериді, қозы да жатсынып, саулыққа жуымайды. Ал тай күнінде жоғалттым деген адам саулыққа қозысын салғанда, енесі еміреніп тұ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    21 Ақпан 2024
    315
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ішкі миграция

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ішкі миграция

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ішкі миграция
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

    Бөлім:

    «Қазіргі қоғам: миграция және зияткерлік миграция»

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    31.01.2024

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    қазақ тілі

    Сынып:

    11 «А»

    Сабақтың тақырыбы:

    Ішкі миграция

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

    11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    Таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдайды;

    Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью жазады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы


    3 мин

















    5 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    • Мұғалім оқушыларға жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылардың бір-біріне бүгінгі сабаққа байланысты жылы лебіз айтқызады.


    -Ал, балалар бүгінгі сабақта бір-біріңе айтқан тілектер орындалсын!

    Айтылым. Жеке жұмыс .

    1- тапсырма «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтап алайық, оқушылар!


    1. Миграция дегенінміз не?

    2. Мерзімдік белгілеріне қарай миграция қаншаға бөлінеді?

    3. Қайтып оралмайтын миграцияның түрлерін ата?

    4. Қайтып оралатын миграцияның түрлерін ата?

    5. Көшіп-қону себептеріне қарай миграция қалай бөлінеді?

    6. Сөзталас дегеніміз не?

    7. Сөзталастың мәдениеті қандай?

    8. Шешендік сөздердің жанрлық мазмұнына қарай қандай түрлері бар?

    9. Ресми іс-қағаздар стилінің түрлерін атаңдар ?






    • Пән мұғалімімен амандасады;

    • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.



    Қасындағы жұбына бүгінгі сабаққа бүгінгі сабаққа тілек тілейді.





    Оқушылардың ықтимал жауабы:

    Қойылған сұрақтарға толық жауап береді








    Өте жақсы, балалар!







    Бәрің дұрыс жауап бердіңдер деп ойлаймын!

    Дегенмен, 5-ші сұрақтың жауабына кім тағы өз ойын айтады?

    7-ші сұрақтың жауабын кім тағы толықтырады? ....




































    Сабақтың ортасы











    5 мин

































    10 мин












































    5 мин





















    Жазылым. Жұптық жұмыс.

    2-тапсырма. Суреттер арқылы ішкі миграцияның негізгі себептерін анықтап,класстерді толтырыңдар.




    Дескриптор:

    1.Суреттер арқылы миграцияның негізгі себептерін анықтайды -1 балл

    2. Класстерді толтырады -1 балл



    QR код әдісі арқылы үш топқа бөлініңдер.





    1-топ. Өлеңді негізге алып, ауылдан қалаға жаппай көшу процесінің ел экономикасына әсері туралы сөзталас өткізіңдер.


    Сен де кеттің,

    Мен де кеттім,

    Ол да кетті ауылдан.

    Осынымыз ұят болды-ау,

    Ұят болды-ау қауымнан!..

    Момын жұрттың арқа сүйер

    Азаматы біз едік.

    Тұлпарлардан, тұғырлардан

    Қалған бір-бір із едік.

    Біз де кеттік,

    Басқа жаққа бетімізді түзедік…

    Жеке-жеке бақыт іздеп,

    Жеке өмір түзедік.

    Жетер енді!..

    Туған жердің топырағына тізе бүк!

    (Мұқағали Мақатаев)

    Дескриптор:

    1. Ауылдан қалаға жаппай көшу процесінің ел экономикасына әсері туралы өз пікірін білдіреді – 1 балл

    2. Пікірін аргументтермен дәлелдейді- 2 балл





    2-топ. Кімді қазіргі заманның шешені деп санайсыңдар? Сол тұлғаның бойындағы шешенге тән қасиеттерді графиктік мәтінге топтастырып, 4–5 сөйлеммен тұжырым жасаңдар.


    Дескриптор:

    1. Қазіргі заманның шешенін анықтайды – 1 балл

    2. Шешеннің бойына тән қасиеттерді атайды- 1 балл

    3.1-сөйлемнен тұжырым жасайды-1 балл





    3-топ. Ішкі миграция мәселесіне қатысты толтырылатын ісқағаздардың үлгілерін тауып, жазыңдар.


    Дескриптор:

    1.Ішкі миграция мәселесіне қатысты толтырылатын ісқағаздардың үлгілерін табады – 1 балл

    2. Ісқағаз үлгісін жазады- 2 балл




    Шешендік дау жайлы ақпарат береді.

    3-тапсырма. Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, «Қазыбектің ат дауын шешуі» мәтінін рөлге бөліп оқыңдар. Мәтін шешендік даудың қай түрі екенін анықтаңдар.





    Wordwall арқылы рөлге бөлінеді.

    Дескриптор:

    1.Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, «Қазыбектің ат дауын шешуі» мәтінін рөлге бөліп оқиды-1 балл

    2. Мәтін шешендік даудың қай түрі екенін анықтайды-1 балл


    Қа­зы­бек­тің ат дау­ын ше­шуі

    Бір үлкен ас болып, сол аста бәйгеге шапқан қаншама аттың алдынан бір қара жал құла жеке-дара озып келіпті. Асқа жиналған топтың ішінен бір адам: «Мынау – менің тай күнінде жоғалтқан атым», – деп, аттың шылбырына жармасады. Атты қосып отырған иесі: «Жоқ, бұл – жала, өзімнің кер биемнен туған қолтума малым», – дейді. Көпшілік екі жағына да «сенікі жөн» деп айта алмай, Қазыбектің әкесі Келдібек биге келеді. Екі даугердің сөзін тыңдаған Келдібек те «ат сенікі» деп кесіп айта алмай, дағдарып отырып қалады.

    Жеті жасар Қазыбек: «Сен қалай мал танығыш болып алдың?» – деп даугерлердің біріне сұрақ қояды. «Мен енесін көрсем, одан туған төлін, төлін көрсем, енесін жаза баспай танимын», – деп жауап береді атын тай күнінде жоғалтқан адам. Сонда Қазыбек атты бәйгеге қосқан адамға: «Қане, сіз қалай мал танисыз?»– дейді. « Мен енесін бір көрсем, ол құлындағаннан кейін, құлынның сол биеден туғанын бұлжытпай танимын», – дейді. Сонда Қазыбек тұрып: «Жарайды. Енді екеуің бар да, анау жүрген қозыдан екі қозы ұстап әкеліңдер», – дейді. Олар барып алып келгенде: «Қозыны көгендеп қойып, өрістегі қойдан өзді-өзің әкелген қозының енесін алып келіңдер», – дейді. Екі даугер өрістегі қойдан екі саулықты алып келіп, қозыларды бауырына салғанда, ат қосқан адам әкелген саулық қозыдан жериді, қозы да жатсынып, саулыққа жуымайды. Ал тай күнінде жоғалттым деген адам саулыққа қозысын салғанда, енесі еміреніп тұ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 11 сынып
    21.02.2024
    315
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации