Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қасіптік қасиеттер | Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері |
Жинақылық, ұйымдастырушылық сезімі, ұқыптылық | 1 кезең6 кезең |
Тәртіптілік, орындағыштық | Сабақтың барлық кезеңінде |
Жауапкершілік, ұқыптылық, зейін қою, байқағыштық, коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу, талдай білу және жалпылау, қарым-қатынас мәдениеті, шлогикалық ойлау, орындағыштық | Сабақтың барлық кезеңінде |
коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу | 4 кезең5 кезең |
мамандығына қызығушылық | 4 кезең7 кезең |
БҚ-1 | Оқу | |
БҚ-1.1 | Өзін-өзі дамыту: ұзақ мерзімді жоспарлау машықтарды игерген, кәсіпке және өзінің әлеуметтік міндеттеріне тұрақты, оң көзқарас қалыптасқан | |
БҚ-1.2 | Ақпарат: ақпаратты жинайдыжәне талдайды, білімін практикада қолданады. | |
БҚ-1.3 | Компьютерлік технология: жұмысында және өзін дамыту барысында қазіргі ақпараттық білім алу технологияларын қолданады | |
БҚ-2 | Этика | |
БҚ-2.1 | Қоғамдық өнер: қоғамдық өмірге белсене қатысады. | |
БҚ-2.2 | Этикалық қағидаттар: кәсіптік этикалық құндылықтарды дәріптейтін, әлеуметтік-мәдени диалогқа дайындығын көрсетеді. | |
БҚ-2.3 | Эстетика: жұмыс ортасының эстетикасын сақтайды және бағалайды. | |
БҚ-3 | Коммуникациялар және командада жұмыс жасау | |
БҚ-3.1 | Коммуникативтік дағдылар: Жағдайды ескере отырып, әртүрлі адаммен тиімді қарым-қатынас жасай алатынын көрсетеді. | |
БҚ-3.2 | Командада жұмыс жасау: әртүрлі командада жұмыс жасай отырып, жауапкершілігін көрсетеді. |
Сабақ кезеңдері | Мақсаты | Қызметті сипаттау | Уақыты | Жабдықталу | ||
оқытушының | студенттің | |||||
1 | Үйымдастыру сәті | - Сабаққа дайындығын ұйымдастыру, жұмыс көңіл-күйді қалыптастыру | - Студенттермен амандасу.- Аудиторияның дайындығын, студенттердің сыртқы көрінісін тексереді.- Сабақтың жаб-дықталуын, оқу-лық, жұмыс дәп-терлердің түгел-дігін тексереді.- Келмеген студенттерді белгілейді. | - Оқытушымен амандасу- Кезекші келмеген студенттердің аты-жөнін, сабаққа келмеу себебі туралы ақпарат береді. | 5 мин | Топ журналы, студенттердің оқулықтары, дәптерлері, сабаққа қажетті көрнекі құралдар, техникалық құралдар |
2 | Студенттердің өткен тақырып бойынша білімін бағалау | -Студенттердің өткен тақы-рып бойынша білімін, тақы-рыпты игеру денгейін анықтау. | - Студенттердің білімін ауызша сұрау.- Студенттердің білімін тестілеу арқылы бағалайды. | - Ауызша сұрақтарға жауап береді -Тест сұрақтарын жауап береді | 20 мин | №1 Қосымша,№2 Қосымша |
3 | Жаңа тақырыпқа мотивациялық сипатта-ма беру, сту-денттерді са-бақтың жоспарымен, мақсаттары-мен таныстыру | - Тақырыптың маңыздылы-ғын ашу | - Оқытушы сту-денттерді жаңа тақырыпты хабарлап, оның информатикадағы орнын түсіндіреді.- Студенттерді сабақтың мақсат-тарымен таныс-тырады.- Студенттердің көңілін тақырып-тың маңыздылы-ғына аударады.- Пәнаралық байланыстар схемасын түсіндіреді. | - Тақырыппен, сабақ мақсатымен танысады.- Тақырыптың өз мамандығындағы маңыздылығын анықтайды | 5 мин | №3Қосымша |
4 | Жаңа тақырыпты түсіндіру | - Тақырып бой-ынша студенттердің білімін кеңей-ту, болашақ кәсібіне бағ-дарлау, ақпа-рат көздері-мен жұмыс жасауға бағдар беру, сөздік қорларын байыту, логикалық ойлау ж/е шығармашы-лық қабілет-терін дамыту, топпен жұмыс істегенде ком-муникативті дағдыларын қалыптастыру. | - Жаңа тақырыптың терминдерімен таныстыру.- Жаңа тақырыпты түсіндіру.- Ақпарат көздерімен жұмыс жасауға бағдар беру. | - Оқытушының айтқанын тыңдау.- Жаңа тер-миндерді ұғыну- Қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазады | 20 мин | №4 Қосымша /интерактивті тақта/ |
5 | Жаңа тақырыпты пысықтау | -Студенттердің жадыда сақтау қабілетін, зейінділігін дамыту, қарым-қатынас мәдениетін дамыту. | - Оқытушы интерактивті тақтада дайындалған тапсырма береді.- Оқулықтан тапсырма береді.- Тапсырмаларды орындау жолын түсіндіреді. | - Интерактивті тақтада, оқулықтан берілген тапсырмаларды топпен де, жеке де орындайды. | 30 мин | №5 Қосымша |
6 | Бағалау және қорытындылау | Алған матери-алды жинақ тап қорытын-дылау. | - Сабақтың барлық кезеңіне қысқаша тоқталып, қорытындылайды.- Студенттерге өзін-өзі бағалау қағазын таратады. - Өзін өзі бағалау парағын жинайды.- Жақсы орындаған тапсырмаға пікірін айтады. | - Таратылған өзін-өзі бағалау парағын толтырып, оқытушыға береді.- Өз пікірлерін ортаға салады | 5 мин | №6 Қосымша /интерактивті тақта/ |
7 | Үйге тапсырма беру | -Студенттердің келесі сабаққа дайындығын қамтамасыз ету. - Сабақтың аяқталғанын хабарлау, кезекшілерге тапсырма беру | - Студенттерге білуі керек болған сұрақтарды, игеруі қажет болған тапсырмаларды, әдебиеттер тізімін хабарлайды. | - Үйге тапсырманы жазады- Жұмыс орнын тәртіпке келтіреді | 5 мин | №7 Қосымша |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз