Материалдар / Итернет туралы жалпы түсінік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Итернет туралы жалпы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Интернет туралы жалпы мағлұмат беріп өттім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Маусым 2018
484
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Web беттер және сайттар, визуалды редакторлардың негізгі мүмкіндіктері және сыртқы түрлеріСабақтың түрі: Аралас сабақ Уақыты: 90 мин Оқыту орны: компьютерлік технология кабинетіСабақ барысында қолданылатын педагогикалық технологиялар: Интерактивті, дамыта оқыту, ақпараттық оқыту.Белгіленген технологияны іске асыру әдістері:Сабақтың әдісі – компьютерде жұмыс істеу, көрнекілік құралдарды қолдану, өзіндік іздену, сұрыптау, сараптау, өзін-өзі бақылау, даралап оқыту.

Сабақтың педагогикалық мақсаты:
  • Ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім берудің сапасын арттыру;
  • Интерактивті технология әдісі мен электронды оқулықты қолданудың маңыздылығын көрсету;
  • Студенттердің өз беттерінше іздену жұмыстары арқылы кәсіптік шеберліктерін жетілдіруге, ғылыми көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету;
  • Заман талабына сай студенттерді әлеуметтік желілерді қолдануды және жаңа бағдарламалармен жұмыс жасауды үйрету;
  • Интерактивті тақтаны қолдану арқылы студенттердің белсенділігі мен қызығушылығын арттыру;
  • Ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту;
  • Пәнаралық және пәнішілік байланысты тереңдету;
Мамандығына деген қызығушылығын ояту.Білімділік: Білімді қалыптастыру, студенттерді білімнен хабардар етіп қана қоймай, тың мәліметтер беріп, алған білімдерін Web парақпен жұмыс жасау, визуалды редакторлардың негізгі мүмкіндіктерін құруға және дұрыс қолдануға үйрету.Дамытушылық: Жеке тұлғаны, жалпы қабілеттерін, талдау, салыстыра білу, негізгісін ажырата білу, керек компьютерді дұрыс қолдана білуге машықтандыру. Тәрбиелік: Адамгершілік, патриоттық тәрбие беру, еңбекке баулу, мамандыққа бағдарлау.

Кәсіптік қасиеттерін қалыптастыру
Қасіптік қасиеттер Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері
Жинақылық, ұйымдастырушылық сезімі, ұқыптылық1 кезең6 кезең
Тәртіптілік, орындағыштықСабақтың барлық кезеңінде
Жауапкершілік, ұқыптылық, зейін қою, байқағыштық, коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу, талдай білу және жалпылау, қарым-қатынас мәдениеті, шлогикалық ойлау, орындағыштықСабақтың барлық кезеңінде
коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу4 кезең5 кезең
мамандығына қызығушылық4 кезең7 кезең


Сабақтың жабдықталуы:Көрнекті құралдар:
  • Электронды оқу құралы.
Үлестірме материалдар:
  • Интерактивті тақтадан тапсырмалар;
  • Компьютерден тапсырмалар;
Оқытудың техникалық құралдары:
  • Компьютер;
  • Интерактивті тақта.
Сабақ барысында қолданылатын оқу-әдістемелік құралдар:
  • Оқу құралы / Қазақстан Республикасының ақпараттық теңсіздікті төмендету бағдарламасы бойынша халақты компьютерлік сауаттылыққа оқыту жөніндегі оқу-әдістемелік құрал // К.Б. Есекеев, Г.Қ. Нұрғалиева Алматы, ҰАО АҚ, 2007 -136 б. //
Оқулықтар мен WEB сайттар тізіміНегізгі:1.Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері / Авт, ұж: Е.Ы.Бидайбеков, В.В.Гриншкун, Г.Б.Камалова, Д.Н.Исабаева, Б.Ғ.Бостанова / Оқулық – Алматы 2014, 352 бет.2. Информатика: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық , Сапарғалиева Б.Қ., Масалимова Н.Е., Тезекбаева Г.А., Астана, 2014 ж.3. Информатика: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық Сапарғалиева Б.Қ., Масалимова Н.Е., Тезекбаева Г.А., Астана, 2014 ж.4. Информатика Михеева Е.В., Титова О.М. М. Изд.центр «Академия» 2013 г.5. Компьютерлік желілер: Оқу әдістемелік кешен, Алматы. Нур-принт, 2012-144 бет.6. Информатиканың элементтері Ермеков Н.Т. Астана, Фоллиант 2007 ж.7. Информатика Хубаева Г.Н. Ростов н/Д, 2010 ж 8. Windows 7 операциялық жүйелер. Зертханалық практикум. Орта мектептерде жоғары сыныптарға оқу құралы. Microsoft Excel –зертханалық оқу құралы, Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б.Қосымша:9. Стив Джонсон Windows Office 2007. Пресс 2009 г.10. Алексеев А.П. Солон Информатика. 2002 г.11. Соловьева Л.Ф. Информатика в видеосюжетах. Петербург 2002 г.12. Праффенберген Б. Эффективная работа с Ms Internet Explorer. Санкт-Петербург 1998 г.13. www. Google.ru14. www.15. www. Rambler.ru16. www. Youtube.com17. www.Ustaz.kz18. www tor.kz19. www.Google.kz

Кәсіптік модуль білімін игеру нәтижесіне қойылатын талаптар:

БҚ-1Оқу


БҚ-1.1Өзін-өзі дамыту: ұзақ мерзімді жоспарлау машықтарды игерген, кәсіпке және өзінің әлеуметтік міндеттеріне тұрақты, оң көзқарас қалыптасқан


БҚ-1.2Ақпарат: ақпаратты жинайдыжәне талдайды, білімін практикада қолданады.


БҚ-1.3Компьютерлік технология: жұмысында және өзін дамыту барысында қазіргі ақпараттық білім алу технологияларын қолданады
БҚ-2Этика


БҚ-2.1Қоғамдық өнер: қоғамдық өмірге белсене қатысады.


БҚ-2.2Этикалық қағидаттар: кәсіптік этикалық құндылықтарды дәріптейтін, әлеуметтік-мәдени диалогқа дайындығын көрсетеді.


БҚ-2.3Эстетика: жұмыс ортасының эстетикасын сақтайды және бағалайды.
БҚ-3Коммуникациялар және командада жұмыс жасау


БҚ-3.1Коммуникативтік дағдылар: Жағдайды ескере отырып, әртүрлі адаммен тиімді қарым-қатынас жасай алатынын көрсетеді.


БҚ-3.2Командада жұмыс жасау: әртүрлі командада жұмыс жасай отырып, жауапкершілігін көрсетеді.


Студент білуі керек:
  • Web дизайн ережелерін;
  • Веб парақтарын құру;
  • Интернет технологияларын;
  • Web-дизайн және Web-программалау маркетингісін;
  • Пошта және басқа формалардың дұрыстығы ;
  • Графикалық файлдардың ашылуын;
  • Тізім тегтерін атаңыз.
  • Кесте тегтерін;
  • Сілтеменің жұмысын.


Студент істей алуы керек:
  • Сайт жасау экономикасын;
  • Навигациялық құрылымын жасауды;
  • Беттің дизайнын жасауды;
  • Web-cайтқа сілтемелерді басқа Web-сайттарқа кіргізу;
  • Баннерлерді жарнама ретінде қолдануды.






Пәнішілік байланыс: Тақырып 10.1 Компьютерлік желілер туралы түсінік, оның тағайындалуы. Компьютерлік желілердің классификациясы. Internet Тақырып 10.2 HTML – редакторы. Интернет үшін ақпараттық объектілерді құру құралдары Пәндер аралық байланыс (қамтитын, қамтылатын пәндер)Қамтитын пәндер:
  • Орыс тілі /сөздікпен/
  • Ағылшын тілі /сөздікпен/
Қамтылатын пәндер:
  • Клиникға кіріспе
  • Терапия /медициналық құжаттардың есебін жүргізу/
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы /клиникамен танысу/
Сабақ жоспары


Сабақ кезеңдеріМақсатыҚызметті сипаттауУақытыЖабдықталу






оқытушыныңстуденттің





1
Үйымдастыру сәті- Сабаққа дайындығын ұйымдастыру, жұмыс көңіл-күйді қалыптастыру- Студенттермен амандасу.- Аудиторияның дайындығын, студенттердің сыртқы көрінісін тексереді.- Сабақтың жаб-дықталуын, оқу-лық, жұмыс дәп-терлердің түгел-дігін тексереді.- Келмеген студенттерді белгілейді.- Оқытушымен амандасу- Кезекші келмеген студенттердің аты-жөнін, сабаққа келмеу себебі туралы ақпарат береді.5 минТоп журналы, студенттердің оқулықтары, дәптерлері, сабаққа қажетті көрнекі құралдар, техникалық құралдар
2Студенттердің өткен тақырып бойынша білімін бағалау-Студенттердің өткен тақы-рып бойынша білімін, тақы-рыпты игеру денгейін анықтау.- Студенттердің білімін ауызша сұрау.- Студенттердің білімін тестілеу арқылы бағалайды.- Ауызша сұрақтарға жауап береді -Тест сұрақтарын жауап береді

20 мин№1 Қосымша,№2 Қосымша
3Жаңа тақырыпқа мотивациялық сипатта-ма беру, сту-денттерді са-бақтың жоспарымен, мақсаттары-мен таныстыру- Тақырыптың маңыздылы-ғын ашу- Оқытушы сту-денттерді жаңа тақырыпты хабарлап, оның информатикадағы орнын түсіндіреді.- Студенттерді сабақтың мақсат-тарымен таныс-тырады.- Студенттердің көңілін тақырып-тың маңыздылы-ғына аударады.- Пәнаралық байланыстар схемасын түсіндіреді.- Тақырыппен, сабақ мақсатымен танысады.- Тақырыптың өз мамандығындағы маңыздылығын анықтайды5 мин№3Қосымша

4Жаңа тақырыпты түсіндіру- Тақырып бой-ынша студенттердің білімін кеңей-ту, болашақ кәсібіне бағ-дарлау, ақпа-рат көздері-мен жұмыс жасауға бағдар беру, сөздік қорларын байыту, логикалық ойлау ж/е шығармашы-лық қабілет-терін дамыту, топпен жұмыс істегенде ком-муникативті дағдыларын қалыптастыру.- Жаңа тақырыптың терминдерімен таныстыру.- Жаңа тақырыпты түсіндіру.- Ақпарат көздерімен жұмыс жасауға бағдар беру.- Оқытушының айтқанын тыңдау.- Жаңа тер-миндерді ұғыну- Қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазады20 мин№4 Қосымша /интерактивті тақта/

5Жаңа тақырыпты пысықтау-Студенттердің жадыда сақтау қабілетін, зейінділігін дамыту, қарым-қатынас мәдениетін дамыту.- Оқытушы интерактивті тақтада дайындалған тапсырма береді.- Оқулықтан тапсырма береді.- Тапсырмаларды орындау жолын түсіндіреді.- Интерактивті тақтада, оқулықтан берілген тапсырмаларды топпен де, жеке де орындайды.30 мин№5 Қосымша

6Бағалау және қорытындылауАлған матери-алды жинақ тап қорытын-дылау.- Сабақтың барлық кезеңіне қысқаша тоқталып, қорытындылайды.- Студенттерге өзін-өзі бағалау қағазын таратады. - Өзін өзі бағалау парағын жинайды.- Жақсы орындаған тапсырмаға пікірін айтады.- Таратылған өзін-өзі бағалау парағын толтырып, оқытушыға береді.- Өз пікірлерін ортаға салады5 мин№6 Қосымша /интерактивті тақта/

7Үйге тапсырма беру-Студенттердің келесі сабаққа дайындығын қамтамасыз ету. - Сабақтың аяқталғанын хабарлау, кезекшілерге тапсырма беру- Студенттерге білуі керек болған сұрақтарды, игеруі қажет болған тапсырмаларды, әдебиеттер тізімін хабарлайды.- Үйге тапсырманы жазады- Жұмыс орнын тәртіпке келтіреді

5 мин№7 Қосымша

№1 Қосымша Үй жұмысын тексеру, студенттердің білімдерін бақылау теориялық білім деңгейін ауызша сұрақтар беру арқылы бағалау

а) Студенттердің алған білімін сұрақ-жауап арқылы бақылау:1-cұрақ. Браузер дегеніміз не?Жауабы: Бұл Web-беттерін (гипремәтіндік беттерді) қарауға негізделген программа (Internet Explorer, Netscape Navigator).

2-cұрақ. HTML файлдарының кенейтімі?Жауабы: HTML файлдары «.htm немесе.html» деген кеңейтілулер арқылы өрнектеледі.

3-cұрақ. Тэг (tag) дегеніміз не?Жауабы:HTML тілінің бастапқы мәтінді белгілейтін командалары белгі немесе тэг (tag) деп аталады.

4-cұрақ. HTML –де файлды құрастыру үшін қандай бағдарламаны қолданамыз?Жауабы: Оны құрастыру үшін «Стандартные» програмассындағы Блокнотты пайдаланамыз.

5-cұрақ. Тэгтер қандай символдан басталады және аяқталады.Жауабы: Барлық тэг «кіші» (<) символынан басталады да, «үлкен» (>) символымен аяқталады.

6-cұрақ. HTML-да беттің басымен аяғы кандай тэгтер арасында жазылады?Жауабы: HTML-да беттің басымен аяғы арасында жазылады.

7-cұрақ. HTML –да беттің тақырыбы кандай тэгтер арасында жазылады?Жауабы

8- сұрақ. Веб-беттің құрылымы?Жауабы:
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!