|
|
|
||
|
Күні |
04.03.2024ж. |
||
|
Класы, жетекші |
6в / Амирова Э.А. |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Ізгіліктің бір ізі - алғыс айту » |
||
|
Мақсаты |
Оқушылардың «сыйластық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.Ризашылық пен алғыс туралы түсінік беру;үлкен – кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым-қатынасын дамыту; әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу. |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
Топ ішінде жұмыс істеу барысында қажет мәліметті алады; Тарих және тіл тақырыбын меңгереді. Өмірмен байланыстыра алады. |
||
|
Керекті жабдықтар |
Интерактивті тақта,флипчарт, фломастерлер,стикерлер,қанатты сөздер,слайд |
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Топтық жұмыс: жаңа білімді меңгерту, ой бөлісу. |
||
|
Құндылықтар |
«Жеткіншектің Жеті жарғысы» жобасы; Әдеп нормаларын ұстану; |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Кіріспе (5мин) Тұсаукесер (10мин.) |
1.Оқушылармен амандасу. - Сәлематсыздар ма, оқушылар? Психологиялық ахуал Бір түрлі фигур алғандарды 1-топқа «Адамгершілік», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Сүйіспеншілік» тобына бөлемін. «Миға шабуыл» әдісі Сонымен, рақметке лайықты кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу… «Жақсылық жасаудың біз үшін қандай пайдасы
бар? Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің «Қазақстан Республикасындағы кәсiптiк және өзге де мерекелер туралы» Жарлығына өзгерістер мен толықтырулардың енгізілгені айтылады: Алғыс айту күні — 1 наурыз.
|
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал Оқушылар дың пікірі тыңдалады Анаға – өмір сыйлағаны
үшін, |
|
|
Негізгі бөлім (15мин) |
2015 жылдың сәуір айында Қазақстан халқы Ассамблеясының «Мәңгілік Ел: бір ел — бір тағдыр» тақырыбымен басталған ХХІІ сессиясының ашылу салтанатында сөз сөйлей отырып, Назарбаев халықтардың түгелдей жер аударылғанын еске алған еді. «Сталин режимінде әр жылдары, өздеріңіз білетіндей, халықтар түгелдей жер аударылды. Оларды вагондардан ауылдарға тастап кете берді, олардың еш дүниесі болған жоқ. Сол уақытта бұл далада өздері мұқтаж бола отырып, оларды саман үйлеріне қабылдаған қазақтар, қазақ отбасылары ғана өмір сүрді», — деді Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Видео ролик: «Жақсылығың қайтар
өзіңе»
|
«Автограф» ойыны: (Әр оқушыға артына қағаз бекітіледі. Осы қағазға басқа оқушылар тілектерін жазуы қажет) |
|
|
Қорытынды (10мин.) |
Алғыс — біреудің екінші біреуге ықыласын білдіруі, рахмет айтуы. Алғысты сөзбен немесе қимыл, іс-әрекет, заттай сыйлық беру, тіпті жақсы қарым-қатынас түрінде де білдіруге болады. Әркім Алғыс алу арқылы өзінің басқалармен қарым-қатынасын, өмірдегі орнын бағалай алады. Қазақ халқыныңұғымында неғұрлым көп Алғыс алған адам бақытты болады. “Алғыспен ер көгерер” деген мәтел соған мегзейді. Алғысқа қарсы мағына —қарғыс.
Сау болыңыздар! |
. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ізгіліктің бір ізі - алғыс айту
Ізгіліктің бір ізі - алғыс айту
|
|
|
||
|
Күні |
04.03.2024ж. |
||
|
Класы, жетекші |
6в / Амирова Э.А. |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Ізгіліктің бір ізі - алғыс айту » |
||
|
Мақсаты |
Оқушылардың «сыйластық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.Ризашылық пен алғыс туралы түсінік беру;үлкен – кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым-қатынасын дамыту; әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу. |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
Топ ішінде жұмыс істеу барысында қажет мәліметті алады; Тарих және тіл тақырыбын меңгереді. Өмірмен байланыстыра алады. |
||
|
Керекті жабдықтар |
Интерактивті тақта,флипчарт, фломастерлер,стикерлер,қанатты сөздер,слайд |
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Топтық жұмыс: жаңа білімді меңгерту, ой бөлісу. |
||
|
Құндылықтар |
«Жеткіншектің Жеті жарғысы» жобасы; Әдеп нормаларын ұстану; |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Кіріспе (5мин) Тұсаукесер (10мин.) |
1.Оқушылармен амандасу. - Сәлематсыздар ма, оқушылар? Психологиялық ахуал Бір түрлі фигур алғандарды 1-топқа «Адамгершілік», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Сүйіспеншілік» тобына бөлемін. «Миға шабуыл» әдісі Сонымен, рақметке лайықты кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу… «Жақсылық жасаудың біз үшін қандай пайдасы
бар? Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің «Қазақстан Республикасындағы кәсiптiк және өзге де мерекелер туралы» Жарлығына өзгерістер мен толықтырулардың енгізілгені айтылады: Алғыс айту күні — 1 наурыз.
|
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал Оқушылар дың пікірі тыңдалады Анаға – өмір сыйлағаны
үшін, |
|
|
Негізгі бөлім (15мин) |
2015 жылдың сәуір айында Қазақстан халқы Ассамблеясының «Мәңгілік Ел: бір ел — бір тағдыр» тақырыбымен басталған ХХІІ сессиясының ашылу салтанатында сөз сөйлей отырып, Назарбаев халықтардың түгелдей жер аударылғанын еске алған еді. «Сталин режимінде әр жылдары, өздеріңіз білетіндей, халықтар түгелдей жер аударылды. Оларды вагондардан ауылдарға тастап кете берді, олардың еш дүниесі болған жоқ. Сол уақытта бұл далада өздері мұқтаж бола отырып, оларды саман үйлеріне қабылдаған қазақтар, қазақ отбасылары ғана өмір сүрді», — деді Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Видео ролик: «Жақсылығың қайтар
өзіңе»
|
«Автограф» ойыны: (Әр оқушыға артына қағаз бекітіледі. Осы қағазға басқа оқушылар тілектерін жазуы қажет) |
|
|
Қорытынды (10мин.) |
Алғыс — біреудің екінші біреуге ықыласын білдіруі, рахмет айтуы. Алғысты сөзбен немесе қимыл, іс-әрекет, заттай сыйлық беру, тіпті жақсы қарым-қатынас түрінде де білдіруге болады. Әркім Алғыс алу арқылы өзінің басқалармен қарым-қатынасын, өмірдегі орнын бағалай алады. Қазақ халқыныңұғымында неғұрлым көп Алғыс алған адам бақытты болады. “Алғыспен ер көгерер” деген мәтел соған мегзейді. Алғысқа қарсы мағына —қарғыс.
Сау болыңыздар! |
. |
|
шағым қалдыра аласыз















