Материалдар / "Ж дыбысы және әрпі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ж дыбысы және әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж дыбысы және әрпі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2021
237
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы:Қатынас

Бөлімі:Сауат ашу

Тақырыбы:Ж дыбысы және әрпі

Мақсаты: Ж дыбыс мен әрпі жайлы білімдерін пысықтау, бекіту. Дыбыстық талдау жасау, буындап оқу, сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту.

Әдіс-тәсілдері:ТРИЗ, Воскобович әдістемесі, д/ойындар, ТБ элементтері, интерактивті тақта.

Көрнекіліктері: суреттер, текшелер, үлестірмелі материалдар, ойындарға арналған құралдар

I. Мотивациялық-қызығушылық кезең

1. Шаттық шеңбері

Арайлап таң атты,

Күлімдеп күн шықты.

Жайнай түсті даламыз,

Жайнай түсті қаламыз.

Білуге құмар баламыз.

Біз білімді боламыз!

(Балалар шеңберде тұрады)

Тәрбиеші: -Балалар мен сендерге метаграмма жұмбағын жасырамын.

Жаға да бар,

Таға да жоқ.

Жаңа да бар.

Сана да жоқ. (Ж)

II. Ұйымдастырушылық – ізденістік кезеңі

(Балаларды «Воскобович кілемшесіне» алып келу)

-Балалар қараңдаршы, нені көріп тұрсыңдар?

-Ж әрпінің үйшігін көріп тұрмыз.

- Ж дыбысы қандай дыбыс?

- Ж дыбысын айтып көрейікші.

- Қалай айтылады? (еріндер бір-біріне тиіп кедергі жасайды, дыбысты күшпен итеріп шығарамыз, дауыс шумен дауыссыз болып шығады.)

- Әріпті не істейміз ? (Жазамыз, оқимыз )

- Дыбысты не істейміз?( көреміз, естиміз)

- Ендеше ауада жазып көрейікші.

-«Ж» әрпі мен дыбысының үйінің есігінде құлып тұр. Құлыпты ашу үшін, үйшіктің бірнеше тапсырмаларын орындауымыз керек

Д/ойын: «Сәйкес суретті тап»

(Жолбарыс, жылқы, жүгері, жүзім, жұмыртқа, жапалақ суреттері үйшік жанында орналасқан)

-Балалар ж дыбысынан басталатын суреттерді мына үйшікке орналастыру керек. (әрбір суретті орналастырған сайын, буынға бөлгізу)

2- тапсырма.

Д/ойын «Сөйлем құрастыр»шеңберге тұру (доп лақтыру арқылы ойналады және неше сөзден тұратындығы айтылады)

Жұлдыз, жолбарыс, жапалақ, жүзім.

Балалар 3 топқа бөлінеді (түстер арқылы), үш топқа бөлініп отырады. (қызыл, сары, көк)

3-тапсырма (топқа бөлу)

Д/ойын: «Кім жылдам оқиды

  1. Топ:Асықпен сөздер құрау. Жаңғақ, Жапалақ.

  2. Топ : Буындарды қосып оқу. (bi-bot)

  3. Топ: :жұлдыздар түстеріне қарай табу.(екінші бетінде сөздерді оқу)

  4. Топ: Сөздерді сәйкес суреттерге қосу.

4-тапсырма.

Сергіту сәті

Қ/ойын: «Дұрысын тап»

5-тапсырмаинтерактивті тақта бетінде

Д/ойын «Сөзді тап»

Тақтада суреттері тұрады. Әр суреттің басында келетін әріпті жазу. Сөзді оқу.

«Жүрек» сөзі шығады.

Дыбыстық талдау жасау.

III. Қорытындылау кезеңі.

Рефлексия

- Үйшіктің қандай тапсырмаларын орындадыңдар?

Есік ішінен тосын сый «смайлик» шығады.

Балаларға смайликтер тарату.











Ж А Ң- ҒАҚ

ЖА – ПА - ЛАҚ

МОРЖ

ЖОЛ-БА-РЫС

ЖҮ- ГЕ - РІ

ЖҮ - ЗІМ

ЖЫЛ - ҚЫ

ЖА – ПЫ - РАҚ



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!