Білім беру
саласы:Қатынас
Бөлімі:Сауат
ашу
Тақырыбы:Ж дыбысы және
әрпі
Мақсаты: Ж дыбыс мен әрпі жайлы
білімдерін пысықтау, бекіту. Дыбыстық талдау жасау, буындап оқу,
сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту.
Әдіс-тәсілдері:ТРИЗ, Воскобович әдістемесі,
д/ойындар, ТБ элементтері, интерактивті
тақта.
Көрнекіліктері: суреттер, текшелер,
үлестірмелі материалдар, ойындарға арналған
құралдар
I. Мотивациялық-қызығушылық
кезең
1. Шаттық
шеңбері
Арайлап таң
атты,
Күлімдеп күн
шықты.
Жайнай түсті
даламыз,
Жайнай түсті
қаламыз.
Білуге құмар
баламыз.
Біз білімді
боламыз!
(Балалар шеңберде
тұрады)
Тәрбиеші:
-Балалар мен сендерге
метаграмма жұмбағын жасырамын.
Жаға да
бар,
Таға да
жоқ.
Жаңа да
бар.
Сана да жоқ.
(Ж)
II. Ұйымдастырушылық –
ізденістік кезеңі
(Балаларды «Воскобович
кілемшесіне» алып келу)
-Балалар қараңдаршы, нені
көріп тұрсыңдар?
-Ж әрпінің үйшігін көріп
тұрмыз.
- Ж дыбысы қандай
дыбыс?
- Ж дыбысын айтып
көрейікші.
- Қалай айтылады? (еріндер
бір-біріне тиіп кедергі жасайды, дыбысты күшпен итеріп шығарамыз,
дауыс шумен дауыссыз болып шығады.)
- Әріпті не істейміз ?
(Жазамыз, оқимыз )
- Дыбысты не істейміз?(
көреміз, естиміз)
- Ендеше ауада жазып
көрейікші.
-«Ж» әрпі мен дыбысының үйінің
есігінде құлып тұр. Құлыпты ашу үшін, үйшіктің бірнеше
тапсырмаларын орындауымыз керек
Д/ойын: «Сәйкес суретті
тап»
(Жолбарыс, жылқы, жүгері,
жүзім, жұмыртқа, жапалақ суреттері үйшік жанында
орналасқан)
-Балалар ж дыбысынан
басталатын суреттерді мына үйшікке орналастыру керек. (әрбір
суретті орналастырған сайын, буынға
бөлгізу)
2-
тапсырма.
Д/ойын «Сөйлем
құрастыр»шеңберге тұру (доп лақтыру
арқылы ойналады және неше сөзден тұратындығы
айтылады)
Жұлдыз, жолбарыс, жапалақ,
жүзім.
Балалар 3 топқа бөлінеді
(түстер арқылы), үш топқа бөлініп отырады. (қызыл, сары,
көк)
3-тапсырма (топқа
бөлу)
Д/ойын: «Кім жылдам
оқиды?»
-
Топ:Асықпен сөздер құрау.
Жаңғақ, Жапалақ.
-
Топ : Буындарды қосып оқу.
(bi-bot)
-
Топ: :жұлдыздар түстеріне
қарай табу.(екінші бетінде сөздерді оқу)
-
Топ: Сөздерді сәйкес
суреттерге қосу.
4-тапсырма.
Сергіту
сәті
Қ/ойын: «Дұрысын
тап»
5-тапсырмаинтерактивті тақта
бетінде
Д/ойын «Сөзді
тап»
Тақтада суреттері тұрады. Әр
суреттің басында келетін әріпті жазу. Сөзді
оқу.
«Жүрек» сөзі
шығады.
Дыбыстық талдау
жасау.
III. Қорытындылау
кезеңі.
Рефлексия
- Үйшіктің қандай
тапсырмаларын орындадыңдар?
Есік ішінен тосын сый
«смайлик» шығады.
Балаларға смайликтер
тарату.
Ж А Ң-
ҒАҚ
ЖА – ПА -
ЛАҚ
МОРЖ
ЖОЛ-БА-РЫС
ЖҮ- ГЕ -
РІ
ЖҮ -
ЗІМ
ЖЫЛ -
ҚЫ
ЖА – ПЫ -
РАҚ