Қысқамерзімдіжоспар №13, 14
|
Пән: Логопедия |
Мектеп: 19 мектеп |
||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||
|
Сынып: |
1 Сынып |
||
|
Сабақ тақырыбы |
«Ж» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
Оқушыларды «Ж» дыбысымен, дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж» дыбысы бар сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж» дыбысын буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж» дыбысын дұрыс айтуға үйрету. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. «Менің көңіл-күйім»
жаттығуы. Алдыңғы білімді еске түсіру Артикуляциялық жаттығуларды орындау: Барабан, Ат шабады, Тіс тазалау, Футбол, Тәтті тосап, Грибок, Грибок-гармошка, Заборчик, Заборчик-трубочка, Качелья, Жылан, Блинчики, Тарақ, Шарик, Кесе, Маса, Сағат Тыныс алу жаттығулары:
Қолдың ұсақ моторикасына арналған жаттығулар:
Дауысты дыбыстар дегеніміз не? Дауысты дыбыстардың жіктелуі? Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не? Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі? Ж дыбысы қандай? «Л» дыбысын қою
Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара жатыр, іші толған адам. Ал енді, пароходтың дауысы қалай шығады, тыңдап көрейікші: Л – ллл.... Енді сен айтып көрші. Оқушы: «Л – ллл» ( қолымен моторчигін сезініп жасайды) Логопед: Жарайсын. Енді, «Блинчики» Ауызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып «пя - пя – пя...» деп айтайықшы. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден 5-10-ға дейін санап, ұстап тұр. Оқушы: Жасайды. Логопед: Қане, есімізге түсірейік. Пя – пя – пя созып айтайықшы. Оқушы: Пя – пя – пя... Логопед: Пароход қалай дыбыс шығарады? Оқушы: Л – л – ллл... |
Психологиялық ахуал Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|
|
Сабақтың ортасы |
Сергіту сәті 1
дегенде тұрайық, 1-тапсырма. "Ж" дыбысынан келетін сөздерге байланысты жұмбақтар.
-Ж дыбысы |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
2-тапсырма. Ж дыбысынан басталатын сөздер жаз. _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ 3-тапсырма. Ж дыбысы ортасында кездесетін сөздер жаз. _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Кері байланыс
|
«Рефлексия» кері байланыс Бас бармақ тәсілі
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс білдіре алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ж дыбысын жеке айтуға дағдыландыру, қою кезеңі
Ж дыбысын жеке айтуға дағдыландыру, қою кезеңі
Қысқамерзімдіжоспар №13, 14
|
Пән: Логопедия |
Мектеп: 19 мектеп |
||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||
|
Сынып: |
1 Сынып |
||
|
Сабақ тақырыбы |
«Ж» дыбысын жеке айтуға дағдыландыру , қою кезеңі |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
Оқушыларды «Ж» дыбысымен, дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж» дыбысы бар сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж» дыбысын буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж» дыбысын дұрыс айтуға үйрету. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. «Менің көңіл-күйім»
жаттығуы. Алдыңғы білімді еске түсіру Артикуляциялық жаттығуларды орындау: Барабан, Ат шабады, Тіс тазалау, Футбол, Тәтті тосап, Грибок, Грибок-гармошка, Заборчик, Заборчик-трубочка, Качелья, Жылан, Блинчики, Тарақ, Шарик, Кесе, Маса, Сағат Тыныс алу жаттығулары:
Қолдың ұсақ моторикасына арналған жаттығулар:
Дауысты дыбыстар дегеніміз не? Дауысты дыбыстардың жіктелуі? Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не? Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі? Ж дыбысы қандай? «Л» дыбысын қою
Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара жатыр, іші толған адам. Ал енді, пароходтың дауысы қалай шығады, тыңдап көрейікші: Л – ллл.... Енді сен айтып көрші. Оқушы: «Л – ллл» ( қолымен моторчигін сезініп жасайды) Логопед: Жарайсын. Енді, «Блинчики» Ауызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып «пя - пя – пя...» деп айтайықшы. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден 5-10-ға дейін санап, ұстап тұр. Оқушы: Жасайды. Логопед: Қане, есімізге түсірейік. Пя – пя – пя созып айтайықшы. Оқушы: Пя – пя – пя... Логопед: Пароход қалай дыбыс шығарады? Оқушы: Л – л – ллл... |
Психологиялық ахуал Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|
|
Сабақтың ортасы |
Сергіту сәті 1
дегенде тұрайық, 1-тапсырма. "Ж" дыбысынан келетін сөздерге байланысты жұмбақтар.
-Ж дыбысы |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
2-тапсырма. Ж дыбысынан басталатын сөздер жаз. _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ 3-тапсырма. Ж дыбысы ортасында кездесетін сөздер жаз. _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Кері байланыс
|
«Рефлексия» кері байланыс Бас бармақ тәсілі
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс білдіре алады. |
|
шағым қалдыра аласыз














